Ez egy archivált weboldal! bővebben
nickname fórum hozzászólásai

nickname Elküldve: 2013-10-17 08:24 Társalgó

Puli írta:
Bulll85 írta: Belvárosi fogyasztásom kímélve 8. 8,5 l.ez reális ?kicsit sokkalom dízelhez 136le


Ugyanezzel a motorral, nekem évekig 6,3 volt az átlag fogyasztásom úgy, hogy faluról városba (25km)jártam melózni, szóval a használat az kb.: 70% országút, 30% város.

Majd tavaly dec.1-jén beköltöztem a Szfvárra és azóta szinte csak itt használom kb.:90% város és 10% országút,így most 7,2 az átlagom...


Mekkora a kerék és milyen széles a gumi ?

nickname Elküldve: 2013-10-11 17:15 Extra gyors találkozó!

szotakdavid írta:
nickname írta:
szotakdavid írta: Hali!

Péntek este 19:00 Aréna parkoló alsó emelet piros rész! Leszünk ott páran, aztán meg krujzolunk egyet a városban. Akinek van kedve csatlokozzon bátran!

Üdv Dávid


Este ?


ott este 7


Akkor véletlenül arra fogok járni

YELLOW

"tudjuk KPM meg egyéb "de én leszarom őket, ha bele tudnak valamibe kötni akkor igazuk is van"


nickname Elküldve: 2013-10-11 16:15 Extra gyors találkozó!

szotakdavid írta: Hali!

Péntek este 19:00 Aréna parkoló alsó emelet piros rész! Leszünk ott páran, aztán meg krujzolunk egyet a városban. Akinek van kedve csatlokozzon bátran!

Üdv Dávid


Este ?

nickname Elküldve: 2013-10-11 11:51 Multimédia beszerelés

YELLOW írta:
ateszka86 írta: lehet nekem ez is jó lenne, nem kell dynavin,mert teleofn funkciót zene funkciókat, gps-t hasznalnam...arra meg sztem tökéletes,nem? csak az aggaszt,h vajon medidg bírná,mert ha ahogy lejárt a garancia, elromlik, a touchscreen akkor kidobtam apénzt...ezért félek megrendelni ezt a kinait :S


ez bármelyiknél meg eshet. konkrétan az iylen cégeknél, a neves gyártóknál is, van mérnök arra, hogy úgy tervezzen meg valamit, hogy az garancia idő után a lehető leghamarabb elromoljon. hogy miért? a legtöbb országban nem javíttatnak, hanem megy a kukába. mit fog venni? talán egy újabb szériát. gondolok itt pl a lapos TV-kre. sokakban nem az lesz, hogy áá elromlott soha többet iylen márkát nem. ahol van pénz ott marhára nem számít ez. a másik része mégha másik márkát vesz, akkor is ugye ott van, hogy lehet x gyártó hazsnálja y kijelzőjét, vagy akár az egész mindent, csak a keret már, meg a márkanév. így ugyanúgy profitál belőle x is. nekem van egy blade telóm (kínai) már 3 éves, 1 hetet kibír simán készenlétben, amiben kevés telefonálás, kis babrálás van. simán jó. semmi kínja nem volt még, csak olyan, ami az android progi miatt volt, de frissítve lett oszt kész.

ha megfelel neked, akkor vedd meg, előre senki nem mondja meg, hogy a touch mennyit bír rajta. mondom a gond az, hogy az 3-4 éves technika legalább, nem mai darab. és anniyt szerintem nem ér.
anno 80-90-ért tudtak volna nekem hozni dynavi-t igaz erre rájött volna még vám. állítólag 120 körül meglett volna. én viszont 80-at adnék ezekért max. ha lenne anyniért megvenném, ami beleillik picit a gyári kinézetbe.

azzal is érdemes számolni, ha megveszed, és szeretnéd eladni, a mai technikai generációs kockák körében nehéz lesz eladni. mert mindenki a hightech, az új felé megy.


Na meg 2-3-4-5 év alatt úgy is lecseréled mert változnak a szabványok technológiák, és ezalatt az idő alatt bőven elavul.

nickname Elküldve: 2013-09-29 21:36 Autóvásárlás

compact írta:
zoli900 írta:
Neo954 írta:
Pocses írta:
nickname írta:
zoli900 írta:
hancurozo írta:
zoli900 írta:
YELLOW írta:
Markkkk írta: Okok.

Még egy kérdés aztán hagylak békében titeket.

Mivel azt néztem, hogy kurva jól vannak összerakva ezek az autók, kevésbé könnynen megállapítható a futott km és az igénybevétel.
Nem vagyok egy kilóméter freak, több autót vettem -adtam már el 300.000 km feletti futással, de jó tudni, hogy mennyi az annyi pontosan.

Hallottam valami ilyet, de lehet, hogy hülyeség, hogy a bmwnek a kulcsában is el van mentve a km- meg valami még két helyen legalább és hogy létezik olyan amiből nem tudják "kiütni/átírni".. Ez igaz ez vagy csak tündérmese?

Egy ilyen 318d-nek mennyi életet szántak ha karban van tartva?
kimegy a világból típusú motor, vagy általában 300nál letérdel? (természetesen ésszerű karbantartások mellet kérdezem)

Nagyon köszi..


dízelről majd nyilatkoznak. igen kulcsból ki lehet olvasni, de ő is veszi az infót egy belső egységtől. mindent át lehet írni, ha valaki profi. több helyen tárol, nem mindet írják át, akkor lehet, de szintén profi kell, aki az öszes modulba bele tud nézni.


Nekünk 20d-nk van,de az 1,8d is ugyanakkora köbcentis,csak le van "butítva" az elektronika,ha jól tudom.
Hát nekünk már ment el benne adagoló 2 turbó,meg egyszer 244 ezernél főtengelyes lett-motorcsere.
Én 100 százalék ,hogy benzinest vennék,csöndesebb,nem ráz,nincs annyi baj vele.


Nekem is 20d van. Gyári az adagoló, a turbó, a lendkerék, és szinte minden. (300e km-t ezek már biztosan kibírtak nálam)


Hát én is sokallom már ezeket a dolgokat,nem tudom mitől megy ennyi minden tönkre benne.


Az elözö 320D ami volt jelenleg 310.000 ezer környékén van benne, turbo kuplung nem volt még benne cserélve.



Akkor elgondolkodtató, hogy mennyit futhatott az, amelyikben már ezeket cserélni kell...


Tönkre mehet ha 30ezrenként cserélnek benne olajat a turbó olajcső "elsarasodik" aztán már nem is kap rendesen kenést, illetve az olaj minősége sem mindegy.
Nem bántó szándékkal írtam!

Üdv.:Neo


Olajat mindig jó minőségűt veszek,illetve 20000 kilométerenként cserélem le,az előírtak szerint.
A turbó olajcső jó ötlet azt majd megnézem,az elrepedt turbócső károsíthatja a turbót?


Sem a motor sem a turbó nem örül neki!



Pedig tízezrenként kellene cserélni.

nickname Elküldve: 2013-09-29 19:29 Autóvásárlás

zoli900 írta:
hancurozo írta:
zoli900 írta:
YELLOW írta:
Markkkk írta: Okok.

Még egy kérdés aztán hagylak békében titeket.

Mivel azt néztem, hogy kurva jól vannak összerakva ezek az autók, kevésbé könnynen megállapítható a futott km és az igénybevétel.
Nem vagyok egy kilóméter freak, több autót vettem -adtam már el 300.000 km feletti futással, de jó tudni, hogy mennyi az annyi pontosan.

Hallottam valami ilyet, de lehet, hogy hülyeség, hogy a bmwnek a kulcsában is el van mentve a km- meg valami még két helyen legalább és hogy létezik olyan amiből nem tudják "kiütni/átírni".. Ez igaz ez vagy csak tündérmese?

Egy ilyen 318d-nek mennyi életet szántak ha karban van tartva?
kimegy a világból típusú motor, vagy általában 300nál letérdel? (természetesen ésszerű karbantartások mellet kérdezem)

Nagyon köszi..


dízelről majd nyilatkoznak. igen kulcsból ki lehet olvasni, de ő is veszi az infót egy belső egységtől. mindent át lehet írni, ha valaki profi. több helyen tárol, nem mindet írják át, akkor lehet, de szintén profi kell, aki az öszes modulba bele tud nézni.


Nekünk 20d-nk van,de az 1,8d is ugyanakkora köbcentis,csak le van "butítva" az elektronika,ha jól tudom.
Hát nekünk már ment el benne adagoló 2 turbó,meg egyszer 244 ezernél főtengelyes lett-motorcsere.
Én 100 százalék ,hogy benzinest vennék,csöndesebb,nem ráz,nincs annyi baj vele.


Nekem is 20d van. Gyári az adagoló, a turbó, a lendkerék, és szinte minden. (300e km-t ezek már biztosan kibírtak nálam)


Hát én is sokallom már ezeket a dolgokat,nem tudom mitől megy ennyi minden tönkre benne.


Az elözö 320D ami volt jelenleg 310.000 ezer környékén van benne, turbo kuplung nem volt még benne cserélve.

nickname Elküldve: 2013-09-28 19:51 Autóvásárlás

Pocses írta:
szotakdavid írta:
Pocses írta:
A legkézenfekvőbb aki kíváncsi a pontos km futásra, az olvastassa ki.




Ha kész a fényező és elhoztam a vasat, utána viszem szerelőhöz átnézetni. Akkor rákérdezek én is, mert eddig én sem gondoltam rá. 218313 km - el vettem, most van benne 224 ezer. Az sem számít ha a duplája lesz benne, már az enyém. De azért jó lesz tudni, egair barátom megnézette az övét múltkor, neki valós a 211 ezer.


És melyik modulban nézték meg ?

nickname Elküldve: 2013-09-28 19:50 Lengéscsillapitó

Na pénteken bekerült a BILSTEIN helyére a gyári lengés csillapító " KOMFORTBAN ÉG ÉS FÖLD A KÜLÖNBSÉG !!! "

Na és persze nem ugy néz ki mint egy CITROEN BX szerviz állásba

nickname Elküldve: 2013-09-28 19:48 Autóvásárlás

szotakdavid írta:
Pocses írta:
A legkézenfekvőbb aki kíváncsi a pontos km futásra, az olvastassa ki.




Akkor neked mindent el lehet adni

nickname Elküldve: 2013-09-28 19:37 Autóvásárlás

compact írta:
haka írta:
hancurozo írta:
nickname írta:
jencispy írta: Ahogy ti látjátok, kint sem valami rózsás a helyzet.
de legalább van választék, mert itthon semmi.
Kinti vásárlással az a bajom, h nem tudom elvinni márkaszervizbe átnézetni.
Meg h nem tudok németül... Fel sem tudom hívni a hirdetőket.
Ilyet szeretnék, ilyen áron...


Szerintem ez nincs annyira kirobbanoan jó árba.



Ha jól látom 2010-es és 169e km van benne. A szervizkönyve alapján 30e km-es szervizeket csináltak. Akkor miért hiszi el mindenki, hogy az ő 10 évesen behozott autója csak 130e-t futott? Miért háborodnak fel emberek azon, hogy a lendkerék és a turbó "200e km"-nél tönkremegy?
És miért nem kell az újként vásárolt autón 400e km-nél sem lendkereket, adagolót, nagynyomású szivattyút cserélni?
Szerintem ennek az autónak a belsejéből kiindulva, sokan elgondolkodhatnak, hogy a ő "keveset" futott autója vajon mennyit mehetett mielőtt az országba érkezett.


Az enyém is egy 130k-s 10 éves
De egyébként ugye, elég nagy botorság lenne, azt feltételezni, hogy mindenki ugyanannyit megy egy évben, vagy mert diesel akkor garantált, hogy sokat mennek vele. Erre akár már én is lehetek ellenpélda.
Illetve ugye a szervizkönyv sem garancia, ha hozol egyet üreset, bármikor telepecsételtetem, pedig én nem is ezzel foglalkozom.
És végül, tök mindegy is a megtett kilométer, mert csak is az állapota számít, hiszem a kilométerből is az állapotát szeretnénk felmérni (persze tévesen, hiszen a karbantartás ugye nem derül ki belőle, stb.).

És a legfontosabb, hogy mennyire szeretsz bele a külsőbe, ami spec egy bmw-nél elég veszélyes, főként, hogy ezt az autót azért kedvtelésből vásároljuk, nem szükségből ugye


Honnan tudod ilyen biztosra, hogy a tiédben annyi van amennyit mutat?



Én 2003 as 320d vettem 205.000 kilométerrel. meg lehet tekinteni a belsejét egy karc nincs benne.

A motor pedig kifogástalan. Ja egy tulajdonos szervizkönyves "márkaszervizben" összes számlával.



nickname Elküldve: 2013-09-28 13:15 Motorolaj

Tano írta: No, egy érdekes videó olajcseréről, ráadásul pont egy E92-es coupe-n. Azért az gáz, hogy ebbe az autóba egy noname olajat raknak, ami csak LL-98 minősítésű (legalábbis ezt találtam róla). Talán az E92-be az nem is mehetne szerintem. Ráadásul a szűrőt is rosszkor cserélik, nem nyomatékkulcsoznak hanem "érzésre" stb... Tehát ide sem vinném az autómat, pedig a kiírás alapján Szalai Dakar Teames a szerelő.


ALCO olajszűrő Na ezért nem veszünk Magyarországon használt autót.

nickname Elküldve: 2013-09-28 12:18 Autóvásárlás

jencispy írta: Ahogy ti látjátok, kint sem valami rózsás a helyzet.
de legalább van választék, mert itthon semmi.
Kinti vásárlással az a bajom, h nem tudom elvinni márkaszervizbe átnézetni.
Meg h nem tudok németül... Fel sem tudom hívni a hirdetőket.
Ilyet szeretnék, ilyen áron...


Szerintem ez nincs annyira kirobbanoan jó árba.

nickname Elküldve: 2013-09-28 07:14 Autóvásárlás

pojcii írta:
YELLOW írta:
pojcii írta:
zoliika írta:
jencispy írta: Sziasztok!

Most rászántam magam egy modell frissítésre,
6 hengeres diesel-t szeretnék venni. (325d /330d) E91-et 2009-2010 körülit.
Ahogy nézem itthon alig van ezekből, főleg amilyen felszereltségűt én szeretnék...

Külföldről (Németország?) behozni mennyire költséges, macerás? Egyedül biztos nem megyek ki.

Amit nem tudtam eldönteni, hogy automata vagy manual legyen.
Nekem tetszene az automata, de nem sokat vezettem még automatát.
520d 8 sebességest vezettem egyszer, az nagyon tetszett..., de ez más mert régebbi váltó.
Városban lehet normálisan használni?


Én tanácsot,hogy melyik motort válaszd nem adok,több szempont miatt.Viszont egy tanács,nagyon-nagyon gondold meg,hogy honnan veszel németből autót.Másfél év alatt mióta kint dolgozom egy autóra nem tudtam volna azt mondani"ez igen ezt megérné behozni......"Ami meg jó,azt annyiért itthon is megkapod.Kivéve ha az extrákkal magasak az igényeid ,akkor viszont kint nagyobb a választék és ebből a szempontból igen érdemes,de azért,hogy Te azt reméled kint németben olcsóbban és kikíméltebb autót veszel mint itthon ,azt felejsd el.Most a két alatt amíg kint voltam kb.30 autót néztem meg elég részletesen és katasztrófaAnnyi,de annyi lehajtott szar van,hogy az hihetetlenVw keresekedésben pl,Phateon fekete bőrkormány nemhogy kopott volt szürke azaz totál lekopott róla a fekete bőrfesték szarrá kopva a fékpedál és gázpedál 180 e km-el árulták..........e-46 330ci 2005 140e km-el,agyon mattulva a fényezés,szétkopott belsővel min.500e km volt benne, folyt az aut. a váltóolaj, padkázott felnivel,jaj és a legjobb kínai xenonnal lámpamosó nélkül árulták potom 10e €-t.


Zoliika hozzászolásához csak annyit hogy igaza én is kinn vagyok már több mint egy éve és azóta keresem az ideális példányt sajna sikertelenül. Az az észrevételem mint itthon, ha megnézed az eladót nagyjából tudni fogod milyen az eladni kívánt autó. Nem kímélik egyik márkát sem hisz megtehetik hogy 1-2 év után lecserélik. Ha szerencséd van akkor egy városban használt darabot találsz amiben kevés a km. ám több mint valószínű hogy törve volt lehet nem is 1x. Jó keresgélést!!


én nem élek kint, de ezt írtam le nem régen, de le lettem faszozva. ott nem fognak féltávon olajat cserélni, meg ugyanúgy nem cserélik ki a szervízben. csak ritkább az iylen, mint itthon. magánszemélytől mindenképp érdemesebb, ahol nem a csaló kereskedőt látod. hanem valóbana tulajt, és abból lehet is következtetni.


Igy ahogy mondod... vagy ha már kereskedés akkor ne török vagy lengyel legyen az illető!!


Na igen a 20 ezer kilométert futott 5-10 éves autót ami makulátlan és még a gyári folia is rajta van, azt tényleg soha nem fogjátok megtalálni.

A YELLOW meg már megint úgy beszél mintha életében egyszer is lett volna kint autót venni.


nickname Elküldve: 2013-09-24 10:21 Megvegyem? Vegyek ilyet?

hard74 írta:
YELLOW írta:
hard74 írta: Erről a két gépről mi a véleményetek?Nekem nem nagyon van hozzá "szemem".
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ci-7183283
http://www.hasznaltauto.hu/aut...et-7126225


az elsőnél szerintem valós a km, az ülés mintha patika lenne (pedig azt mindig leszólom), szerintem reális az ára, sőt én többet is kérnék érte. bár ez a moci nem a legjobb választás, vagy ha megveszed, akkor a magas olajfogyasztás nem feltétlen hiba lesz, mert ez ilyen. mást nem tudok hozzáfűzni.

a másodikon elég csúnyén van feltéve az első lökös, ami nem gyári. szépnek tűnik az ülés, de szerintem lehet több km van benne. ebben a moci mindenképp jobb, igaz gyengébb.

szerintem nézz 2,5-ös mocival. annyival nem fogyaszt többet, mint amennyivel erősebb, jó a biztosítás és egyéb sarcok drágábbak.

szerk.: ennek ellenére ha választani kellene, én az elsőt választanám.


Köszönöm,a segítséget.
Ennél egyébként nem sántít az évjárat?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...io-7001934


Lehet hogy a fénykép rossz, de ahány elem az annyi színű

nickname Elküldve: 2013-09-23 21:25 Társalgó

lalada írta:
haka írta:
anubisz írta:
lalada írta:
nickname írta: Ez de durva baleset,

http://www.langlovagok.hu/kepe...-es-fouton


a vezető oldali légzsák nem nyílt ki.. az még használható belőle talán.. kár ezért a belsőért is.. a bent ülőkről meg ne is beszéljünk. tragédia

Miért a jobb oldali az kinyílt?


Anyós ülésnek nem is kell, ha nem ül ott senki nem? Vagy ilyenkor már illene?


ha nem ült ott senki, akkor jól működött az ülésfoglaltság érzékelője..valóban


Ez pont tetővel repült a fának azért is nem nyíltak a front lufik.