pampi fórum hozzászólásai
« előző123következő »

pampi Elküldve: 2014-12-21 22:59 Futómû és hibái

Rendben


jons írta:
pampi írta: De akkor fogna a fék valamelyik oldalon nem? Mert ilyet ne érzek.Kormány sem húz sehová! Azért köszi ráfogok nézni!


Nem mondtam, hogy ez a baja, de ezt a legkönnyebb ellenőrízni.


pampi Elküldve: 2014-12-21 22:05 Futómû és hibái

De akkor fogna a fék valamelyik oldalon nem? Mert ilyet ne érzek.Kormány sem húz sehová! Azért köszi ráfogok nézni!


jons írta:
pampi írta:
Megfékezem a remegés elmúlik, fék elengedem, újból remeg.


Jobb vagy baloldali fékdugattyú beszorul. Én efelé indulnék, mint legkisebb költséggel járó és legegyszerűbben javítható hiba.


pampi Elküldve: 2014-12-21 20:57 Futómû és hibái

Sziasztok!!

Olyan probléma jött elő az első futóművemnél, hogy néha, havonta egyszer kétszer menet közben, lassításkor /motorfék/, elkezd remegni a kormány!!! Megfékezem a remegés elmúlik, fék elengedem, újból remeg. ha elkezdek gyorsítani 70-80 km/h sebességnél gyorsabban nem lehet menni mert ki akar szakadni a kormány a műszerfalból. Arra jöttem rá hogy megrángatom a kormányt menet közben jobbra balra, akkor elhagyja, nem remeg.
Az az érdekes, hogy ritkán csinálja. Ha nem jelenik meg a hiba, akkor tökéletes minden.
Nagy szilentek kotyogósak, a múltban már volt velük gond és nem ilyen hiba jelenséggel.

Válaszokat előre is köszönöm!!!
Üdv Pampi!!

pampi Elküldve: 2013-11-19 12:38 állófûtés

Sziasztok!
Valaki tudna nekem segíteni, hogy a vizes állófűtés kimenő és bejövő csöveit hová kell bekötni?

Válaszokat előre is köszi!!

pampi Elküldve: 2012-02-10 23:01 Az E46 Üzembentartási költsége.


Gondoltam én is megosztom a szerviz költségemet.
2010.01.12. Vásárláskor Km. Állás :144.028Km. Többek szerint valós!!!! De szerintem is, mert sok minden, sajnos, abban az időben ment tönkre, ami elő van írva! Az összegből letudnék faragni, a sok kontár szerelő miatt, volt egy két dolog amit nem is kellet volna cserélni!!! Ennek az összege kb.100-150 ezer forint! Olajat 12.000 km-ként cserélem általában és csak is BMW olajal, szűrők csak MAN- filter vagy Mahle. Most per pillanat makulátlan a gép, soha nem hagyott cserbe, gyönyörűen jár a motorja, nem sokára féktárcsa csere +betét! Röviden ennyi!
-----------------------------------------------------------------------------------------
2010.02.03Fékbetét első hátsó 153,071km 41,000Ft
+kopás jelző első hátsó
-----------------------------------------------------------------------------------------
2010-04-23 olajcsere 161.112km 45.000Ft
MAN.Filter gázolajszűrő
pollenszűrő
levegőszűrő
-----------------------------------------------------------------------------------------
2010.05.28 Főtengely szíjtárcsa 164.111km 48.000Ft
generátor, klíma szíj
----------------------------------------------------------------------------------------
2010.07.25. lengőkar jobb.+ nagyszilent 168.000km 44.000Ft
-----------------------------------------------------------------------------------------
2010.09.03 olajcsere 174.442km 16.000Ft
(levegő szűrő nem lett cserélve)
-----------------------------------------------------------------------------------------
2010.09.18. Főtengely szíjtárcsa 175.520 km 44.000Ft.
(garanciás csere COTECO-ra)
klíma feszítő
gázolajszűrő
kartergázszűrő
levegőszűrő
-----------------------------------------------------------------------------------------
2010.09.29. generátor szíj /nagy/ 176.300km 65.000Ft
nagy szíj 2 görgőlye, feszítője, perselyek.
víz szivattyú ,+ fagyálló
-----------------------------------------------------------------------------------------
2010.11.08. Motortartó bak gyári /jobb bal,/ 179.200km. 36.000Ft
+gyári nagy szíj külső
-----------------------------------------------------------------------------------------
2010.11.26. Előtét ellenálás Fűtőmotor /bontott/ 181.000km. 7.000Ft
-----------------------------------------------------------------------------------------2011.03.05. Olajcsere 188.000km. 15.000Ft.
-----------------------------------------------------------------------------------------
2011.07.08. Levegőszűrő /Mahle/ 194,000km. 13.000Ft.
Klima töltés
----------------------------------------------------------------------------------------
2011.08.18. Szoftver frissités 197.000km. 8.000Ft.
--------------------------------------------------------------------------------------
2011.10.02. szívósor takarítás 198.000km. 5.000Ft
---------------------------------------------------------------------------------------
2011.11.08. Pillangó szelep kivétel, 4db izzító gyertya, 202.000km. 64.000Ft Vákuumcsövek cseréje, olajcsere, olaj szűrő, fékolaj csere,
Turbó Újj Garett. -áfa nettó 175.000 Ft.
---------------------------------------------------------------------------------------
Jelenlegi km. 211800 km 67.772 km -re Össz: 626.000HUF


















hancurozo írta: légtömegmérő (új) 25e
lengőkar szílent bal/jobb (új) 18e
lengőkar jobb (új) 23e
lengőkar bal (új) 25e
generátor (bontott) 17e (segíteni akartam indítani másik autót, és tulaja összezárta az indító kábelt)
termosztát 11e
Lengéscsillapítók (új 2első 2hátsó) 47200
első fék tárcsa + betét (új) 25e
hátsó fékbetét (új) 7e (tárcsa még gyári)
bontott apróságok 2500
alsó motorvédő (bontott) 10e
hűtőzsalu+ventillátor (bontott) 22e
ablakemelő bal első (bontott) 15e (a másik hármat javítottam, nem került pénzbe)
olajcserék az összes szűrővel(5 csere) 70e

kb. 6500ft/hó



pampi Elküldve: 2011-12-06 13:45 Turbo

Sziasztok!
Olvasgatom itt a hozzászólásokat, írtátok idézem: "Viszont a pillanatnyi fogyasztás mérőm teljesen jól működik, kimegy 20-ig amikor ki kell mennie." Kérdésem, hogy ha nem megy ki addig amikor ki kéne akkor mi van? Az baj?

PG_Junior írta:
Tano írta:
PG_Junior írta: Hali!

Diagon ezek az értékek lettek olvasva:

charged air pressure: 1023
specified air pressure: 955

actual air mass: 493
specified air mass: 218


duty factor charge air pressure: 93%
duty factor exhaust gas-recirc: 85%
duty factor, timing device: 56%

hibajelenség:
06 Exhaust-gas recirculation
negativ deviation/air mass 50mg/stroke too high

A tényleges légtömegre érdemes odafigyelni, jóval magasabb, mint amennyinek kellene lennie. Emiatt lehetséges, hogy nem húz annyira az autóm, nem kapcsol úgy a turbo-m?! Kaptam már tippeket, hogy mi lehet a baj - EGR, légtömegmérő - de még nem tudtam beszerezni egyiket sem, és ameddig nem egyértelmű, nem is szeretnék venni. Továbbra is érdeklődöm, hogy nincs e esetleg kölcsönbe valakinek egy próba/újabb diag erejéig.

Valakinek volt már hasonló gond? Esetleg még valami javaslat?

Köszönöm!

PG


Az értékek alapján olyan, mintha le lenne szűkítve vagy el lenne dugulva az EGR szelep. Nézd meg mennyire koszos a kipuffogógázvisszavezetés. A vezérlés szerint nyitva van az EGR, de mégsem jut át annyi kipuffgáz mint kellene, ezért a hibajel. Nem feltétlenül kell új, kezd tisztítással. A vákumcsövet is érdemes megnézni.


Az EGR már tisztítva lett, féktisztítóval átfújtam, meg brigéciolba beáztattam kicsit. A vákuumcsöveket meg kicseréltem az összeset. Légtömegmérő ez alapján kizárva? Kicsit ingadozik az alapjáratom is. Egyszer olyan 800 körül van, aztán fel megy 1000-re, majd megint vissza. Viszont a pillanatnyi fogyasztás mérőm teljesen jól működik, kimegy 20-ig amikor ki kell mennie. Vákuumszelep?? AZt hogy lehet tisztítani?


pampi Elküldve: 2011-12-03 00:01 Rendőrség, avagy "szolgálunk és védünk"

Meddig vitték a dolgot? Bíróság! 99% -ban halott volt az ügy már akkor amikor elindították. Egy pl. amiről az ember azt hinné hogy tutira meg nyert ügy. GPS koordináta ami a felvételen volt, nem egyezett azzal a hellyel ahol az be volt írva a naplóba, /egy tök másik helyet dobott ki a koordináta szerint/ be bukta a fószer, nem állt meg az ügy!!

[quote="RePTaiL"]
pampi írta: tehát mégegyszer, a hurcikálós trafi is lehet helyhez kötött, mint pl. Robinzon esetében. Fix egy bizonyos helyhez kötött pontról mérnek! Ugyanolyan módszerrel mint a pályán csüngő trafi! Így nem kell a 15mp felvétel, csak az előzőekben leírt esetben! A sötétben csak rendszám látszik dolgot, sokat hallottam megtámadni, sorra buktak!


Meddig vitték a dolgot? Fellebezés és rendőrségi elutasítás? Mert akkor meg is érdemlik az elutasítást is meg kell fellebezni majd bíróság! Mernék fogadni, hogy helyben hagynák! Ha nekem lenne egy ilyen büntetésem akkor tuti ezt tenném!


pampi Elküldve: 2011-12-02 23:52 Rendőrség, avagy "szolgálunk és védünk"

Amit beemeltél a kitáblázásról az egy 2006-os cikk. Volt egy két törvényhozás azóta, 2008-ban bejött az objektív felelősség, na meg a szabálytalan helyről mérés, mint pl. forgalom elzárt helyről, tilosban parkolva stb lehet mérniük! Ja és ki sem kötelező táblázni!
A fix helyhez nem kötött dolog az teljesen így van a Fáma és az SCS esetében, ezek a készülékek alkalmasak videó felvétel rögzítésére, sőt ezek csak azt tudnak! Ezeknek a felvételeiből fogják össze vágni a fotókat! Az újabb SCS az már csak fényképet készít!
De ezekkel a készülékekkel a rögzítés módja az fix helyhez kötött mérés lesz, ahogyan azt Robinson törvénnyel be is emelt nekünk! Tehát a cikkben a trafik elhelyezéséről van szó illetve a mobilitásáról. De a törvény által előírt feltételek szerint ez fix-nek helyhez kötött mérésnek számít /egy adott gps koordinátához kell kötni"amik általában meg sem egyeznek a gép által kiírtakkal" továbbá egy fix ponthoz adott útszakasz km szelvényéhez, település utca házszám, stb/ Ezek által lesz fix helyhez kötött maga a mérés!

Robinson írta:
pampi írta: tehát mégegyszer, a hurcikálós trafi is lehet helyhez kötött, mint pl. Robinzon esetében. Fix egy bizonyos helyhez kötött pontról mérnek! Ugyanolyan módszerrel mint a pályán csüngő trafi! Így nem kell a 15mp felvétel, csak az előzőekben leírt esetben! A sötétben csak rendszám látszik dolgot, sokat hallottam megtámadni, sorra buktak!


Helyhez kötött traffipax a fixen telepített, ergo ki kell táblázni
De egy példa cikk:

http://www.vezess.hu/hirek/uja...axok/8904/

És egy, ami leírja pontosan:

http://www.autonavigator.hu/bl...rorol-4251

Idézet: 00 db sebességmérő berendezést működtet, amelyből néhányat a gépkocsikba épített radaros eszközök tesznek ki, de többségében fixen telepített RAMET gyártmányú, és fix helyhez nem kötött FAMA és SCS gyártmányú sebességmérő berendezések állnak rendelkezésre.


pampi Elküldve: 2011-12-02 12:36 Rendőrség, avagy "szolgálunk és védünk"

tehát mégegyszer, a hurcikálós trafi is lehet helyhez kötött, mint pl. Robinzon esetében. Fix egy bizonyos helyhez kötött pontról mérnek! Ugyanolyan módszerrel mint a pályán csüngő trafi! Így nem kell a 15mp felvétel, csak az előzőekben leírt esetben! A sötétben csak rendszám látszik dolgot, sokat hallottam megtámadni, sorra buktak!
RePTaiL írta:
Robinson írta:
pampi írta: Hali!
Ez így is van, csak amit beemeltél az a nemhelyhez kötött sebességmérésnek a feltételeit írja. 1.1, 1.3 pont írja hogy a fix és a helyhez kötött sebességmérésnek mi a feltétele és azon túl ha mozgó sebességmérés zajlik pl. autópályán mögéd beállnak és mozgó járműből mérnek. Akkor kell a 15 mp-s felvétel. A lényeg a felvételed helyhez kötött ezért nem lesz videó felvétel. Sajnos ez így van.
Robinson írta:
Hello,

köszi az info-t. Az alábbi linken lévő jogszabályok alapján viszont a mérés során videfelvételt is kell készíteniük:

http://net.jogtar.hu/jr/gen/hj...800018.GKM

Idézet: 1.4. A nem helyhez kötött kivitelű pillanatnyi járműsebességet ellenőrző berendezés az 1.1-1.3. pontban meghatározott feltételeken túl a következő követelményeknek feleljen meg:

a) legyen képes dokumentálni a szabályszegést elkövető gépjárműveket oly módon, hogy a szabályszegés észlelését és a felvétel elindítását megelőző beállítható időtartamú, de legalább 15 másodperc eseményei is rögzítésre kerüljenek,




Hello!

Én is így voltam ezzel első ránézésre, de aztán megvilágosodtam:
Helyhez kötött mérés: fix, telepített traffipax, mint pl az ótópályákon
Nem helyhez kötött mérés: hurcibálható trafik

Mondjuk jó lenne egy jogász, vagy rendőr aki megmondja a tutit.


Igen, így van Robinson ahogy leírtad! De az én és még egy pár nálam okosabb szakavatott ember szerint ezek az éjszakai, csak a rendszám látszik semmi más az eléggé támadható dolog!


pampi Elküldve: 2011-12-02 11:02 Rendőrség, avagy "szolgálunk és védünk"

Hali!
Ez így is van, csak amit beemeltél az a nemhelyhez kötött sebességmérésnek a feltételeit írja. 1.1, 1.3 pont írja hogy a fix és a helyhez kötött sebességmérésnek mi a feltétele és azon túl ha mozgó sebességmérés zajlik pl. autópályán mögéd beállnak és mozgó járműből mérnek. Akkor kell a 15 mp-s felvétel. A lényeg a felvételed helyhez kötött ezért nem lesz videó felvétel. Sajnos ez így van.
Robinson írta:
pampi írta: Én sem akarlak elkeseríteni, de tudnék mutatni ehhez hasonló éjszakai felvételeket a sajátomról és azokon sem látszik a háttér sem az EU-s jelzés! Ugyanaz mint a tied csak hátulról meg néha szemből! Ez az újabb trafi, nem videó felvételt csinál, hanem 1 db digitális fényképet. Szimpla optikája van csak annyi különbséggel hogy éjszakai felvételnél egy infra szűrővel van ellátva és ezért van az, hogy nincs háttér és csak fényt és rendszámot érzékel, jelenít meg!! A magyar törvények szerint ennyi elég hogy kiszabják a bírságot! Röviden ennyi! Ja és max 120 méter távolságig készít képet, tehát ha van egy jelződ kifékezheted (már ha nem fixre van állítva)!


Hello,

köszi az info-t. Az alábbi linken lévő jogszabályok alapján viszont a mérés során videfelvételt is kell készíteniük:

http://net.jogtar.hu/jr/gen/hj...800018.GKM

Idézet: 1.4. A nem helyhez kötött kivitelű pillanatnyi járműsebességet ellenőrző berendezés az 1.1-1.3. pontban meghatározott feltételeken túl a következő követelményeknek feleljen meg:

a) legyen képes dokumentálni a szabályszegést elkövető gépjárműveket oly módon, hogy a szabályszegés észlelését és a felvétel elindítását megelőző beállítható időtartamú, de legalább 15 másodperc eseményei is rögzítésre kerüljenek,


pampi Elküldve: 2011-12-01 22:49 Rendőrség, avagy "szolgálunk és védünk"

Én sem akarlak elkeseríteni, de tudnék mutatni ehhez hasonló éjszakai felvételeket a sajátomról és azokon sem látszik a háttér sem az EU-s jelzés! Ugyanaz mint a tied csak hátulról meg néha szemből! Ez az újabb trafi, nem videó felvételt csinál, hanem 1 db digitális fényképet. Szimpla optikája van csak annyi különbséggel hogy éjszakai felvételnél egy infra szűrővel van ellátva és ezért van az, hogy nincs háttér és csak fényt és rendszámot érzékel, jelenít meg!! A magyar törvények szerint ennyi elég hogy kiszabják a bírságot! Röviden ennyi! Ja és max 120 méter távolságig készít képet, tehát ha van egy jelződ kifékezheted (már ha nem fixre van állítva)!
Coyote írta:
Robinson írta:

Igen, én is ezért kérdezem, mert egyetlen-egy darab képet kaptam, lásd alant. Nem tudom, hogyan kéne kinéznie, de az is gyanús, hogy a rendszám teljes széltében fehér, holott EU-s rendszámom van, aminek a széle kék. Fekete-fehér képen is árnyalatkülönbségnek minimum lennie kéne. Meg egyáltalán...

Ráadásul ez a szakasz közvilágításban nem szűköldködik...





Nem akarlak elkeseríteni, de laptopom van, és ha hátradöntöm a kijelzőt, akkor látszik az árnyalatbeli különbség a rendszámod bal szélén. Nézd meg döntött LCD kijelzőn.

Mielőtt még azt hiszitek, hogy hülyeséget beszélek, nézzétek meg ezt a Fight Club reklámposztert: döntött LCD kijelzővel látható csak


pampi Elküldve: 2011-11-17 23:15 Turbo



Robinson írta:
pampi írta: Bruttó 185 ezer számlásan?


Tavaly még 180 volt mindenhol, de ezek szerint infláció van



pampi Elküldve: 2011-11-17 23:12 Turbo

Bruttó 185 ezer számlásan?

m_attila írta: 185 ezer forint az új Garett garanciával!



pampi írta: Hali! Én most cseréltem, de az új Garett turbó mellet döntöttem! Gondolkodtam rengeteget a felújításon, de sok jót nem hallottam róla. 220 mínusz áfa lett a vége!!!

BarG írta:
halipapa írta: Helló!
Lenne egy témába vágó kérdésem, elképzelhető hogy cserélnem kell a turbóm de még nem biztos, holnap állok neki bontani utána derül ki de addig is felkészülnék minden eshetőségre. Akik már cseréltek nálatok mi vált be utángyártott vagy eredeti Garett?
Nekem egy bótba az gyárira 400.000-at mondtak . Utángyártottra halottam 250.000 Ft-ot. De nem akarok hülye se lenni hogy veszek egy u. gyártottat aztán 2 hét múlva esetleg megadja magát nem tudom mennyire strapák az u. gyártott turbók. Vagy esetleg javítás? És ha javítás hol? Ha pedig vásárlás akkor hol kapok olcsón?
Köszönöm előre is!
halipapa


Utángyártott turbó, ez jóóóó!
Esetleg még vigyázz, nehogy hamisítványt vegyél, mert az az igazi szopás.







pampi Elküldve: 2011-11-17 23:05 Turbo

Hali! Én most cseréltem, de az új Garett turbó mellet döntöttem! Gondolkodtam rengeteget a felújításon, de sok jót nem hallottam róla. 220 mínusz áfa lett a vége!!!

BarG írta:
halipapa írta: Helló!
Lenne egy témába vágó kérdésem, elképzelhető hogy cserélnem kell a turbóm de még nem biztos, holnap állok neki bontani utána derül ki de addig is felkészülnék minden eshetőségre. Akik már cseréltek nálatok mi vált be utángyártott vagy eredeti Garett?
Nekem egy bótba az gyárira 400.000-at mondtak . Utángyártottra halottam 250.000 Ft-ot. De nem akarok hülye se lenni hogy veszek egy u. gyártottat aztán 2 hét múlva esetleg megadja magát nem tudom mennyire strapák az u. gyártott turbók. Vagy esetleg javítás? És ha javítás hol? Ha pedig vásárlás akkor hol kapok olcsón?
Köszönöm előre is!
halipapa


Utángyártott turbó, ez jóóóó!
Esetleg még vigyázz, nehogy hamisítványt vegyél, mert az az igazi szopás.



pampi Elküldve: 2011-11-10 22:39 30d nem megy 3000 alatt

Hali! Nekem ugyanez volt a problémám, 2500-as fordulat alatt nem nagyon volt nyomaték fekete korom füst is jött belőle /nem kék/az olaj fogyasztásom kb. 3-4 deci/ 10.000km
, de miután elhagyta a 2500-as fordulatot ment mint a hülye, most a napokban oldódott meg a probléma mire találtam egy olyan szerelőt aki nem akart behúzni. Rengeteg szerelőnél voltam, gép semmi hibát nem hozott. Minden apró dolgot átnéztünk, légtömegmérő vákuumcső stb. (minden tökéletesen működött) A turbóshoz is elvittem, a 20D-men vákuumos a turbó, mondta hogy a geometriája nehezen áll be!! Levettük és megvolt szorulva, illetve régebben valamit beszívhatott és egy két lapát elhajlott! Turbó csere lett a vége és ÚJJJJ! Tökéletesen megy a gépes. Kb. fél év kellet mire rájöttünk mi a baja! Nem akartam egyből a drágább dologgal kezdeni, na meg a jó és megbízható szakember is kevés mifelénk. Nehéz és rögös út volt de sikerült! Így nem akarlak elszomorítani, hasonló a te gondod is ahogy írtad! A turbó csere után, nem volt az alsó-tartományban 100-as a nyomaték, de a szerelőm mondta, hogy hajkurásszam a gépet, a kipufogóban lerakódott rengeteg korom miatt. Pár nap után tökéletes lett! Több szerencsét!
BarG írta:
keksz írta: Sziasztok!

Egy e46 330cd-m van es egy olyan magikus problemam van vele, hogy 3000-es fordulat alatt alig megy az auto, afelett viszont kemenyen.
A kocsi volt BMW szervizben, ott rakotottek a gepre, de nem talaltak semmit. Van naluk egy e60-as amivel ugyanez a problema. Allitolag tul sok levegot kap. Most le van huzva a legtomegmero, bar ettol jobban megy, de a gond az, hogy nem a legtomegmerovel van a baj, az rendben van a diagnosztika szerint. Nemi kipufogogaz is jon vhonnan a motorterbol, de nem a leomlocsonkbol.
Tud esetleg vki segiteni?


Ezek már csak ilyen mágikus gépek
A kipusogócsonkom nemrég volt cserélve, ripityára volt repedezve. Pedig visszahívással cserélték még a legelején elvileg olyanra, ami bírja. Hát nem bírta.

A problémádra nekem is a turbó geometria ugrott be.

Ha rémtörténetet akarsz olvasni, akkor nézz be az Olajzabálás topikba!
http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...balas.html
Hány km-nél jársz?




« előző123következő »