pampi fórum hozzászólásai
« előző123következő »

pampi Elküldve: 2011-02-05 11:12 320d Motor

Nem szívó disel 1-2 Golf, nyers motorral, hibalehetőség minimális, minimum elektronikával!!! A teljesítménynek és a kis fogyasztásnak árra van, (az a baj hogy néha súlyos árra)! Nekem még hálaistennek nem volt semmi gond vele, pedig használva van, évi 40.000km megyek vele, másfél éve van nálam. Csak gyári szerviz anyagokat kap, 10.000km olajcsere, üzemire melegedésig nincs forgatva, de azért benne van az emberben hogy mikor jön elő a baj!? És ez azért nem olyan jó érzés, főleg amikor olvassa az ember a pórul járt társainkat! Részvétem!!!!


hil írta:
bmw320d4 írta:
BarG írta: Hát igen. A legmodernebb dízelmotorok elég sérülékenyek, nagyon igényesek a motorolaj minőségre, az üzemanyag minőségre és bizony a gazdáikra is. Bizony egy meghibásodást a legjobb még csírájában elkapni, mert szövődménnyel jár a kicsi betegség, könnyen végzetes kór válhat belőle.
A vásárlásnál elvileg az ember felvállalja ezeket a kockázatokat, igaz dízeles kollégák???



Igen, felvállaltam a kockázatot én is...

Hamarosan félmillió, és még nem volt levéve a hengerfej



De Te lagalább értesz is hozzá!


pampi Elküldve: 2011-02-03 22:35 320d Motor

Egy barátom nemrég vett egy 2004-t, az 6 gangos, annyit vettünk észre, hogy neki nem kell annyit váltani mint nekem. Annyit rühellek az 5 gangosba hogy 1500 alatti fordulaton kéri hogy leváltson az ember, mert mintha erőlködne és ez pont rossz sebességnél van, 80 km/h és 90km/h között 4-es fokozattal kell haladni (a fordulat ilyenkor kb.1900), 5 sebességi fokozatban egyszerűen erőlködik. Ezt azért mondom mert a magyar utakon, ahogy észlelem nagy része az embereknek /suzukik főleg/ 80-90 km/h val közlekedik, ha egy picit gyorsabban mennének akkor mehetnék 5-dik fokozatban is /így előznöm kell, nincs mese/. Fordulatszám különbség 100 km/h felett, a 6 gangos kb. 300-400 fordulattal alacsonyabban van mint az 5 gangos! Fogyasztásban úgy vettük észre hogy nincs különbség. Az biztos hogy jóval hosszabb a 3-4-5. sebesség, ha tolni kell neki, az 5 gangos olyan benzines autó vezetési élményt ad ez által. Nem fogy el olyan hamar a sebesség, tovább lehet húzatni a 6 gangoshoz képest. Röviden ennyi.


YELLOW írta:
pampi írta: Az enyém is 150 lovas és 5 sebességes! Az első 1-2 évben nyomatták a faceliftesekbe az 5 sebességest, az enyém 2002! Ja és nem volt semmi sem cserélve /motor- váltó/!!

YELLOW írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta: a faceliftes 20d-kben volt 150 lovas, ezek 6 sebességesek. a 136 lovasok 5 sebességesek. kb ennyiből lehet tudni már.


egy fórumozó kérdezte privátban, hogy neki 2001 év végi 20d-je van, és 150 lovas 5 gang-os. én ezt nem tudom, de lehetséges ez? vagy esetleg motorcsere volt?



A 150le-s motr volt 5 és 6-os váltóval is. A 136 csak 5-ös váltóval. (olyan magabiztosan írsz dolgokat amik nem fedik a valóságot, hogy az embernek már kedve sincs válaszolni)
Sok különbség van, a motor burkolaton át az üzemanyag befecskendezésig, kipörgésgátló, de a legfontosabb, hogy az egyik cr motor a másik adagolós.


szerinted mi a f..zért kérdeztem meg? ln tehetek róla, hogy tőlem kérdezgetnek privátban? úgy látszik már fórumon sokan nem mernek kérdezni, mert csak a leszólés megy. én felmertem tenni a kérdést, mert nem tudom. erre jössz és leugatsz. csodaszép!





mondjuk rémlik egy 2003 második fele, mintha onnan lett volna 6 gang. de ez csak rémlik.
a 150 lovas 5 gang és 6 gang pl 100km/h-nál mennyit forog? a mennyivel másabb az áttétel? mint szakmai dolog érdekelne, ha már eddig nem tudtam...


pampi Elküldve: 2011-02-03 22:03 320d Motor

Az enyém is 150 lovas és 5 sebességes! Az első 1-2 évben nyomatták a faceliftesekbe az 5 sebességest, az enyém 2002! Ja és nem volt semmi sem cserélve /motor- váltó/!!

YELLOW írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta: a faceliftes 20d-kben volt 150 lovas, ezek 6 sebességesek. a 136 lovasok 5 sebességesek. kb ennyiből lehet tudni már.


egy fórumozó kérdezte privátban, hogy neki 2001 év végi 20d-je van, és 150 lovas 5 gang-os. én ezt nem tudom, de lehetséges ez? vagy esetleg motorcsere volt?



A 150le-s motr volt 5 és 6-os váltóval is. A 136 csak 5-ös váltóval. (olyan magabiztosan írsz dolgokat amik nem fedik a valóságot, hogy az embernek már kedve sincs válaszolni)
Sok különbség van, a motor burkolaton át az üzemanyag befecskendezésig, kipörgésgátló, de a legfontosabb, hogy az egyik cr motor a másik adagolós.


szerinted mi a f..zért kérdeztem meg? ln tehetek róla, hogy tőlem kérdezgetnek privátban? úgy látszik már fórumon sokan nem mernek kérdezni, mert csak a leszólés megy. én felmertem tenni a kérdést, mert nem tudom. erre jössz és leugatsz. csodaszép!



pampi Elküldve: 2011-01-25 20:03 help:)

[quote="pampi"]
A WD-vel próbáltam, szétszedés nélkül, valamivel jobb lett, de nem sokkal!

A linket megköszönöm ha megvan!! Mert szerintem szétszedés lesz a vége. Tiszta égő, -5 fok, pár órás állás után, az ajtót csapkodni míg ki nem enged a bovden!

pampi Elküldve: 2011-01-25 19:57 help:)


A WD-vel próbáltam, szétszedés nélkül, valamivel jobb lett, de nem sokkal!

pampi Elküldve: 2011-01-25 12:42 help:)

Sziasztok!
Gondom az lenne hogy kb. -2 fok alá esik a hőmérséklet, kinyitom az ajtót, majd zárnám vissza, és nem zár, vissza kiugrik az ajtó, mintha valami bovden nem akarna vissza húzni, /a nyitásnál nem enged vissza valami/!
Kérdésem az lenne hogy volt e valakinek ilyesmi gondja? És nagy munka e lebontani az ajtó kárpitot?
A válaszokat előre is köszönöm!
« előző123következő »