petermover Elküldve: 2012-08-07 20:36 Társalgó

petermover Elküldve: 2012-08-07 20:36 Társalgó
petermover Elküldve: 2012-08-07 13:59 Tetöcsomagtartó_
Csacsa12 írta:
Én két kereszttartóra rögzítem a 480 cm-es kenut, 60-80 km/h-s tempónál is szilárdan áll a helyén. Valószínűnek tartom a kerékpártartód is kereszttartóra van felszerelve, rászerelve.
"Vizes oldalakon" gyakran látni vonóhorgos, vonószemes kiegészítő rögzítést, a billegés ellen. Ezt nem akarom alkalmazni, mert "előre" kellene vinni a kenu tömegközéppontját a keresztlécek középvonalától, de ha kell bevetem ezt a módszert is majd (ha majd 2 kenut szállítok).
petermover Elküldve: 2012-08-07 12:06 Tetöcsomagtartó_
petermover Elküldve: 2012-07-28 14:33 Az E46 Üzembentartási költsége.
petermover Elküldve: 2012-07-27 16:10 Az E46 Üzembentartási költsége.
petermover Elküldve: 2012-07-27 14:46 Az E46 Üzembentartási költsége.
petermover Elküldve: 2012-07-26 21:27 Az E46 Üzembentartási költsége.
petermover Elküldve: 2012-07-26 19:37 Autóvásárlás
petermover Elküldve: 2012-02-24 17:30 Shop - Alkatrészrendelés -M_attila
petermover Elküldve: 2012-02-24 17:25 Az E46 Üzembentartási költsége.
szeda írta:bbubbuka írta: Szűrő cseréket hány km/ként kell elvégezni?
Buta kérdés csak kíváncsiságból kérdezem, ha nincs minden szűrő kicserélve akkor milyen bajokat okozhat az egy motornak?
Hát üzemanyagszűrőt én eddig minden kocsinál 30.000km-ként cseréltem.Olajszűrő értelemszerűen olajcserénél, én az előírásokkal ellentétben 10.000km-ként cserélek olajat, légszűrő szintén olajcserénél.Pollenszűrő nem tudom mikor kéne.Én városban keveset megyek de amikor ott mentem sokat akár pár havonta cserélhettem volna.
petermover Elküldve: 2012-01-17 13:32 alapjárat leesik, ingadozik
lexba írta:anubisz írta:lexba írta:YELLOW írta:diego316i írta: Sziasztok
Kb. 3 napja azt csinálja az autóm, hogy indítás után azonnal leesik a fordulatszám és leáll. Viszont, ha indítás után kis gázt adok és tartom a fordulatszámot az alapjárati fölött egy pár másodpercig, majd elengedem a gázt akkor beáll alapjáratra és tökéletesen működik. Nem mindig indul így de egyre gyakrabban. Eddig is ingadozott kicsit az alapjáratom de ilyet nem csinált. Valakinek van valami ötlete, hogy mi lehet a hiba? Válaszotokat előre is köszönöm.
egy munkatársammal beszélgettem nekik E39 520i van sok-sok km-rel. pont tegnap mondta, hogy ha indít, akkor ingadozik egy pár sec-ig az alapjárat rángat is, de ha kis gázt ad akkor jó. sajnos mivel csajszi, így nem tudta elmondani, a bibit, de anynit tudott, hogy azt mondták a párjának, valamit meg kell tisztogatni, valami csatlakozót. én főtengely jeladó csatira gondoltam. anynit mondott még, hogy olajat cseréltek, és úgy javult egy picit, az összefüggést nem igazán értem ha van. ha beszélek a férjével, akkor rákérdezek, hogy pontosan mit is ajánlottak neki. esetleg alapjárati motor körül is lehet bibi, de én a légtömegmérőt, vagy Ac-t kizárnám, mert amúgy jól megy az autó, csak indításnál ilyen.
Sziasztok! Pont ezt csinálja az én autóm is( Napi ELSŐ indításnál fordulatszám leesik és megáll, de a második indításnál rendben van. Indulásnál kicsit el kezd rángatni, de pár másodperc és normálisan működik. Utánna 10 óra elteltével is normális az indulás4) Én tegnap vittem el szervízbe, h olvassák ki a hibát, h miért esik le a fordulatszám és áll meg az autó, annyit mondtak, h a folytószelepház el volt koszolódva, ők kitakarították és amikor beindították működött normálisan! Nos 1 órája indítottam, sajnos ismételten leállt! Tehát én is várom a segítségeket!!! Köszi Mindenkinek!
Ez így szokott menni,most meg kel ajándékra a lóvé. Megfújták kis sprayvel,azt jóvan,nesze neked 5 ezer.Oda már ne is vidd vissza. Legközelebb a főtengelyt cserélik ki.
Köszi,tanultam az esetből! Egyéb ötlet(ek)?!!
petermover Elküldve: 2012-01-13 14:40 környezetvédelmi besorolás piros vagy kék??
kchris írta: hello,
van egy '99-es E46os 316i-m (sima 105LE). Ez piros plakettes, valahol azt olvastam hogy ennek már kéknek kell lennie. Tényleg így van vagy sem? Hülyét nem szeretnék magamból csinálni az okmányirodában ezért kérdezlek Benneteket.
chris
petermover Elküldve: 2012-01-03 21:47 Valaki segítsen
gampetibor írta:Bero írta:gampetibor írta: Tegnap reggel hidegindításkor elég furcsa dolgot produkált a gép. Felvette a fordulatot majd esni kezdett vissza a normális inditás utáni 800 környékére és egyszercsak csönd lett megált az egész egy pillanatra mint ha leállitottam volna majd magátol ujraindult és azota is ok minden. Alapból is ingadozik néha az alapjáratom menet közben amikor lelassitok megállok egy lámpánál és kinyomott kuplungal állok kétszer háromszor leesik a fordulat 500 körülire aztán beáll normálra és minden ok. Ezt nagyon rendszertelenül csinálja van hogy napokig nem de van hogy naponta töbször is. De ilyen pillanatnyi leállás inditáskor még sosem volt. Hidegen amugy se csinálta sosem csak melegen. Pár hete volt olajcserém meg az összes szűrő is cserélve lett akkor több géppel is kiolvasták a komputert de semmi hiba minden érték tökéletes. Valakinek ötlete?
A gép lehet kidobta volna,de nekem is csinált hasonlót és akkor a légtömegmérőm volt a rossz. Kicseréltük és azóta nincs ilyen hiba. Persze ez nálam volt így,nálad lehet más a hiba,nekem ez volt a tapasztalatom!
a légtömegmérőm tavaly lett cserélve BMW szakszervizben gyári alkatrésszel két év garival de az a legmeglepőbb h semmi hibát nem irt be még eddig a kis hamis
petermover Elküldve: 2012-01-02 10:06 Társalgó
anubisz írta:petermover írta:anubisz írta:petermover írta: Sziasztok!
E46 316i (1.6-os)-ban katalizátor előtt és után is van lambdaszonda?
Fontos lenne tudnom, most viszem a héten műszakira, és nem mindegy, milyen besorolást kapok (cégautó adó miatt - a mocskos kurva anyjukat).
Ha EURO II-es a motor, akkor 22.000-et fizetek havonta, ha két lambdaszonda van, akkor "csak" 11.000-et az eddigi 7000 helyett.
Ha nem kapom meg legalább a 6-os besorolást, akkor vagy átiratom saját nevemre, vagy lesz egy eladó, nagyon megkímélt, frissen rendbehozott, irtó jó állapotban lévő E46 sedan.......
22 ezer havonta,ha cég nevén van a kocsi? Így akarják segíteni a kisvállalkozásokat,hát beszarok ezen a geci Orbánon.
Az eddigi 1.6-ig 7000, 1.6-os felett 15.000/hó helyett most egy szép kis táblázatot állítottak össze, teljesítmény és környezetvédelmi besorolást figyelembe véve.
Az a vicces, hogy pl. egy 2000-es évjáratú 1.6-os Opel Astra havi cégautó adója 22.000 Ft, míg egy vadiúj 535d-ek is ugyanennyi...
http://www.konyvelozona.hu/201...oado-2012/
Szarrágók,persze,okosan kiszámolva,hiszen nem sokan használnak 15 millás kocsit cégautónak,Inkább a 8,10,15 éves kategória,ahol persze zsebbe kel nyúlni a KV besorolás miatt. Rohadt fasiszták. Tényleg el kel vinni innen minden vállalkozást,más Országba.
Már csak az a kérdés,miért éri meg akkor cégen tartani kocsit? Ha magánszemély a tulaj,nem lehet semmit visszaigényelni rá? Nem értek hozzá.
petermover Elküldve: 2012-01-02 09:40 Társalgó
anubisz írta:petermover írta: Sziasztok!
E46 316i (1.6-os)-ban katalizátor előtt és után is van lambdaszonda?
Fontos lenne tudnom, most viszem a héten műszakira, és nem mindegy, milyen besorolást kapok (cégautó adó miatt - a mocskos kurva anyjukat).
Ha EURO II-es a motor, akkor 22.000-et fizetek havonta, ha két lambdaszonda van, akkor "csak" 11.000-et az eddigi 7000 helyett.
Ha nem kapom meg legalább a 6-os besorolást, akkor vagy átiratom saját nevemre, vagy lesz egy eladó, nagyon megkímélt, frissen rendbehozott, irtó jó állapotban lévő E46 sedan.......
22 ezer havonta,ha cég nevén van a kocsi? Így akarják segíteni a kisvállalkozásokat,hát beszarok ezen a geci Orbánon.