ppeterke fórum hozzászólásai

ppeterke Elküldve: 2013-11-27 16:16 320d Motor

anubisz írta:
ppeterke írta:
ppeterke írta:
Pocses írta:
ppeterke írta:
Pocses írta:
toki24 írta:
ppeterke írta:
toki24 írta:
compact írta:
ppeterke írta: Hello Segítséget szeretnék kérni. Van egy e46 320d-m a 136 lovas és olyan jelenséget tapasztalok hogy amikor beindítom elindulok vele rugalmas az autó, nyomatékos amilyennek kell lenni egy ilyen autónak, majd pár km megtétele után az autóból elmegy az erő, nehezen pörög fel a motor hiába padlózóm de még a fogyasztásmérő óra se megy fel az is 8 liternél megáll. Majd magától ismét erőre kap az autó majd ez újra elszáll. Reggel első indításnál is úgy indul mint ha melegen indítanám, szép az alapjárata is. Adagoló tökéletes, turbonyom. szab. szelep új, egr levakolva mert vákummal összekötve leáll. Mi lehet a probléma?? Mondták hogy középső katalizátor is okozhatja ha trutyis, de azt nem merem kiiktatni.


Minden 136 lovas megdöglik ma?...



Légtömegmérőt néztétek? vagy pl nekem az előtöltésszabályzó nem szuperál és néha az okoz ilyesmi gondot hogy megmegtorpan néha néha pl negyed gázon jobban gyorsul mint félgázon


Légtömegmérőt nem néztük, mert tegnap volt BMW szakszervízben és nem írt hibát semmire a turbo nyom. szab. ra gondoltak rávágtak egy zsír újat azzal is ugyanez a helyzet. Amikor elmegy az erő belőle kicsigázzal is úgy gyorsít mint ha padlóznám. De állandóan nagy fordulaton tartva mikor nyomom neki városba is vagy kint is 2000fordulat felett akkor nem megy el az erő. Nem lehet hogy valami cső farsot szív??


Én nemtudom, de régi kocsikon meg amik nekem is voltak még nem voltilyen hogy gépre dugjuk és csak arra hagyatkozunk, nálam ez nagyon fura hogy gépre rá és csak azt nézzük meg amit kiir a gép rossznak,szerintem attól függetlenül lehet más is rossz, mint pl a légtömegmérő, húzd le és probáld ki ugy!


Annyi helyen mint itt is olvastam, húzd le a légmennyiségmérő stekkert átlagot számol.
Igaz enyém benyás, lehúztam és sokkal rosszabb lett mintha hagytam volna rajta. Így is az volt a hibás alkatrész. Akkor most jó tipp, avagy sem?


Persze egyértelmű hogy nem a gépre hagyatkozom, csak attól féltem valami komolyabb baja lehet, de akkor megnézem a légtömegmérőt ahogy már többen is ajánlottátok.


De ha azzal van a gebasz akkor vagy túl szerény a keverék mint nálam volt, vagy az ellenkezője, túl dús és sokat kap.


Ma megnéztem a légtömegmérőt és nem az a bűnös, az előtöltésszabályzó az vhol az adagoló környéke vagy maga az adagó??


Hello megoldódott a torpanás, az adagolóban az előtöltés el volt állítva de nagyon, újra erőre kapott a gép


A vicc az,hogy adagolónál azt kell legelőször megnézni, csak most jutott eszükbe?


Most ez az első diesel autóm, ide jöttem segítséget kérni mivel nem nagyon volt időm valamint a pénztárcám nem engedte szervízbe vinni és a hibalehetőségek miatt érdeklődtem. Most már tudom!!!

ppeterke Elküldve: 2013-11-27 16:09 320d Motor

ppeterke írta:
Pocses írta:
ppeterke írta:
Pocses írta:
toki24 írta:
ppeterke írta:
toki24 írta:
compact írta:
ppeterke írta: Hello Segítséget szeretnék kérni. Van egy e46 320d-m a 136 lovas és olyan jelenséget tapasztalok hogy amikor beindítom elindulok vele rugalmas az autó, nyomatékos amilyennek kell lenni egy ilyen autónak, majd pár km megtétele után az autóból elmegy az erő, nehezen pörög fel a motor hiába padlózóm de még a fogyasztásmérő óra se megy fel az is 8 liternél megáll. Majd magától ismét erőre kap az autó majd ez újra elszáll. Reggel első indításnál is úgy indul mint ha melegen indítanám, szép az alapjárata is. Adagoló tökéletes, turbonyom. szab. szelep új, egr levakolva mert vákummal összekötve leáll. Mi lehet a probléma?? Mondták hogy középső katalizátor is okozhatja ha trutyis, de azt nem merem kiiktatni.


Minden 136 lovas megdöglik ma?...



Légtömegmérőt néztétek? vagy pl nekem az előtöltésszabályzó nem szuperál és néha az okoz ilyesmi gondot hogy megmegtorpan néha néha pl negyed gázon jobban gyorsul mint félgázon


Légtömegmérőt nem néztük, mert tegnap volt BMW szakszervízben és nem írt hibát semmire a turbo nyom. szab. ra gondoltak rávágtak egy zsír újat azzal is ugyanez a helyzet. Amikor elmegy az erő belőle kicsigázzal is úgy gyorsít mint ha padlóznám. De állandóan nagy fordulaton tartva mikor nyomom neki városba is vagy kint is 2000fordulat felett akkor nem megy el az erő. Nem lehet hogy valami cső farsot szív??


Én nemtudom, de régi kocsikon meg amik nekem is voltak még nem voltilyen hogy gépre dugjuk és csak arra hagyatkozunk, nálam ez nagyon fura hogy gépre rá és csak azt nézzük meg amit kiir a gép rossznak,szerintem attól függetlenül lehet más is rossz, mint pl a légtömegmérő, húzd le és probáld ki ugy!


Annyi helyen mint itt is olvastam, húzd le a légmennyiségmérő stekkert átlagot számol.
Igaz enyém benyás, lehúztam és sokkal rosszabb lett mintha hagytam volna rajta. Így is az volt a hibás alkatrész. Akkor most jó tipp, avagy sem?


Persze egyértelmű hogy nem a gépre hagyatkozom, csak attól féltem valami komolyabb baja lehet, de akkor megnézem a légtömegmérőt ahogy már többen is ajánlottátok.


De ha azzal van a gebasz akkor vagy túl szerény a keverék mint nálam volt, vagy az ellenkezője, túl dús és sokat kap.


Ma megnéztem a légtömegmérőt és nem az a bűnös, az előtöltésszabályzó az vhol az adagoló környéke vagy maga az adagó??


Hello megoldódott a torpanás, az adagolóban az előtöltés el volt állítva de nagyon, újra erőre kapott a gép

ppeterke Elküldve: 2013-11-23 21:03 320d Motor

Hello Visszatérve az autó torpanására, egy turbótisztítás nem oldaná meg a problémát vagy ezekre a szériákra ez nem jellemző hogy az okozná?? Vagy komplett turbócsere??

ppeterke Elküldve: 2013-11-22 14:09 320d Motor

Pocses írta:
ppeterke írta:
Pocses írta:
toki24 írta:
ppeterke írta:
toki24 írta:
compact írta:
ppeterke írta: Hello Segítséget szeretnék kérni. Van egy e46 320d-m a 136 lovas és olyan jelenséget tapasztalok hogy amikor beindítom elindulok vele rugalmas az autó, nyomatékos amilyennek kell lenni egy ilyen autónak, majd pár km megtétele után az autóból elmegy az erő, nehezen pörög fel a motor hiába padlózóm de még a fogyasztásmérő óra se megy fel az is 8 liternél megáll. Majd magától ismét erőre kap az autó majd ez újra elszáll. Reggel első indításnál is úgy indul mint ha melegen indítanám, szép az alapjárata is. Adagoló tökéletes, turbonyom. szab. szelep új, egr levakolva mert vákummal összekötve leáll. Mi lehet a probléma?? Mondták hogy középső katalizátor is okozhatja ha trutyis, de azt nem merem kiiktatni.


Minden 136 lovas megdöglik ma?...



Légtömegmérőt néztétek? vagy pl nekem az előtöltésszabályzó nem szuperál és néha az okoz ilyesmi gondot hogy megmegtorpan néha néha pl negyed gázon jobban gyorsul mint félgázon


Légtömegmérőt nem néztük, mert tegnap volt BMW szakszervízben és nem írt hibát semmire a turbo nyom. szab. ra gondoltak rávágtak egy zsír újat azzal is ugyanez a helyzet. Amikor elmegy az erő belőle kicsigázzal is úgy gyorsít mint ha padlóznám. De állandóan nagy fordulaton tartva mikor nyomom neki városba is vagy kint is 2000fordulat felett akkor nem megy el az erő. Nem lehet hogy valami cső farsot szív??


Én nemtudom, de régi kocsikon meg amik nekem is voltak még nem voltilyen hogy gépre dugjuk és csak arra hagyatkozunk, nálam ez nagyon fura hogy gépre rá és csak azt nézzük meg amit kiir a gép rossznak,szerintem attól függetlenül lehet más is rossz, mint pl a légtömegmérő, húzd le és probáld ki ugy!


Annyi helyen mint itt is olvastam, húzd le a légmennyiségmérő stekkert átlagot számol.
Igaz enyém benyás, lehúztam és sokkal rosszabb lett mintha hagytam volna rajta. Így is az volt a hibás alkatrész. Akkor most jó tipp, avagy sem?


Persze egyértelmű hogy nem a gépre hagyatkozom, csak attól féltem valami komolyabb baja lehet, de akkor megnézem a légtömegmérőt ahogy már többen is ajánlottátok.


De ha azzal van a gebasz akkor vagy túl szerény a keverék mint nálam volt, vagy az ellenkezője, túl dús és sokat kap.


Ma megnéztem a légtömegmérőt és nem az a bűnös, az előtöltésszabályzó az vhol az adagoló környéke vagy maga az adagó??

ppeterke Elküldve: 2013-11-20 20:54 320d Motor

Pocses írta:
toki24 írta:
ppeterke írta:
toki24 írta:
compact írta:
ppeterke írta: Hello Segítséget szeretnék kérni. Van egy e46 320d-m a 136 lovas és olyan jelenséget tapasztalok hogy amikor beindítom elindulok vele rugalmas az autó, nyomatékos amilyennek kell lenni egy ilyen autónak, majd pár km megtétele után az autóból elmegy az erő, nehezen pörög fel a motor hiába padlózóm de még a fogyasztásmérő óra se megy fel az is 8 liternél megáll. Majd magától ismét erőre kap az autó majd ez újra elszáll. Reggel első indításnál is úgy indul mint ha melegen indítanám, szép az alapjárata is. Adagoló tökéletes, turbonyom. szab. szelep új, egr levakolva mert vákummal összekötve leáll. Mi lehet a probléma?? Mondták hogy középső katalizátor is okozhatja ha trutyis, de azt nem merem kiiktatni.


Minden 136 lovas megdöglik ma?...



Légtömegmérőt néztétek? vagy pl nekem az előtöltésszabályzó nem szuperál és néha az okoz ilyesmi gondot hogy megmegtorpan néha néha pl negyed gázon jobban gyorsul mint félgázon


Légtömegmérőt nem néztük, mert tegnap volt BMW szakszervízben és nem írt hibát semmire a turbo nyom. szab. ra gondoltak rávágtak egy zsír újat azzal is ugyanez a helyzet. Amikor elmegy az erő belőle kicsigázzal is úgy gyorsít mint ha padlóznám. De állandóan nagy fordulaton tartva mikor nyomom neki városba is vagy kint is 2000fordulat felett akkor nem megy el az erő. Nem lehet hogy valami cső farsot szív??


Én nemtudom, de régi kocsikon meg amik nekem is voltak még nem voltilyen hogy gépre dugjuk és csak arra hagyatkozunk, nálam ez nagyon fura hogy gépre rá és csak azt nézzük meg amit kiir a gép rossznak,szerintem attól függetlenül lehet más is rossz, mint pl a légtömegmérő, húzd le és probáld ki ugy!


Annyi helyen mint itt is olvastam, húzd le a légmennyiségmérő stekkert átlagot számol.
Igaz enyém benyás, lehúztam és sokkal rosszabb lett mintha hagytam volna rajta. Így is az volt a hibás alkatrész. Akkor most jó tipp, avagy sem?


Persze egyértelmű hogy nem a gépre hagyatkozom, csak attól féltem valami komolyabb baja lehet, de akkor megnézem a légtömegmérőt ahogy már többen is ajánlottátok.

ppeterke Elküldve: 2013-11-20 20:33 320d Motor

toki24 írta:
compact írta:
ppeterke írta: Hello Segítséget szeretnék kérni. Van egy e46 320d-m a 136 lovas és olyan jelenséget tapasztalok hogy amikor beindítom elindulok vele rugalmas az autó, nyomatékos amilyennek kell lenni egy ilyen autónak, majd pár km megtétele után az autóból elmegy az erő, nehezen pörög fel a motor hiába padlózóm de még a fogyasztásmérő óra se megy fel az is 8 liternél megáll. Majd magától ismét erőre kap az autó majd ez újra elszáll. Reggel első indításnál is úgy indul mint ha melegen indítanám, szép az alapjárata is. Adagoló tökéletes, turbonyom. szab. szelep új, egr levakolva mert vákummal összekötve leáll. Mi lehet a probléma?? Mondták hogy középső katalizátor is okozhatja ha trutyis, de azt nem merem kiiktatni.


Minden 136 lovas megdöglik ma?...



Légtömegmérőt néztétek? vagy pl nekem az előtöltésszabályzó nem szuperál és néha az okoz ilyesmi gondot hogy megmegtorpan néha néha pl negyed gázon jobban gyorsul mint félgázon


Légtömegmérőt nem néztük, mert tegnap volt BMW szakszervízben és nem írt hibát semmire a turbo nyom. szab. ra gondoltak rávágtak egy zsír újat azzal is ugyanez a helyzet. Amikor elmegy az erő belőle kicsigázzal is úgy gyorsít mint ha padlóznám. De állandóan nagy fordulaton tartva mikor nyomom neki városba is vagy kint is 2000fordulat felett akkor nem megy el az erő. Nem lehet hogy valami cső farsot szív??

ppeterke Elküldve: 2013-11-20 20:14 320d Motor

Hello Segítséget szeretnék kérni. Van egy e46 320d-m a 136 lovas és olyan jelenséget tapasztalok hogy amikor beindítom elindulok vele rugalmas az autó, nyomatékos amilyennek kell lenni egy ilyen autónak, majd pár km megtétele után az autóból elmegy az erő, nehezen pörög fel a motor hiába padlózóm de még a fogyasztásmérő óra se megy fel az is 8 liternél megáll. Majd magától ismét erőre kap az autó majd ez újra elszáll. Reggel első indításnál is úgy indul mint ha melegen indítanám, szép az alapjárata is. Adagoló tökéletes, turbonyom. szab. szelep új, egr levakolva mert vákummal összekötve leáll. Mi lehet a probléma?? Mondták hogy középső katalizátor is okozhatja ha trutyis, de azt nem merem kiiktatni.