radattila11 fórum hozzászólásai

radattila11 Elküldve: 2014-04-24 17:34 váltó

MattM325 írta:
radattila11 írta:
radattila11 írta:
MattM325 írta:
radattila11 írta: Sziasztok,

Van esetleg valakinek E46-os M3-ban vagy 330i-ben SMG váltóval tapasztalata?
Mennyit bírnak? Mikor kell felújítani? Mennyire megbízható és strapabíró?
Vagy inkább messzire elkerülni és manuális váltós 330i keresni.

Köszi!

Először is, az M3 (GM váltó) és a 325i/330i (ZF/Magnetti) közel sem ugyan az, a meghibásodás is inkább a GM-re jellemző.
Nekem 325i van, de ugyanaz az váltó mint a 30i-ben, közülük is az újabbik 6 fokozatú ZF.
Tulajdonképpen egy kézi váltó, csak nem te kuplungólsz. Most épp 233e van benne, váltóhoz még nem nyúltak, én is csak kuplungszettet és lendkereket cseréltem. Típushibájuk, hogy a munkahenger elkezdi engedni az olajat, ezt csak elektronikával együtt lehet kapni nagyjából 280e körül, felújítókészlet nincs... Erre is van második lehetőség, a tengerentúliak kitalálták, hogy a manuális váltó munkahengerének felújítókészlete, szinte teljesen passzentos az SMG-vel, így 12 körül megvan + chf olaj.
Ajánlott rendszeresen (mondjuk olajcseréknél) kalibrálni.
Összességében nekem nagyon bejön, élvezetes és gyors.


Köszi az infót!
Hasznos volt a számomra!


Sziasztok,

Még egy kérdésem lenne. Melyik évjárattól került a 6 fokozatú ZF váltó a 3 szériába?

Köszi!


2003-tól és 325/330-ba.


Köszi!!

radattila11 Elküldve: 2014-04-24 08:56 váltó

radattila11 írta:
MattM325 írta:
radattila11 írta: Sziasztok,

Van esetleg valakinek E46-os M3-ban vagy 330i-ben SMG váltóval tapasztalata?
Mennyit bírnak? Mikor kell felújítani? Mennyire megbízható és strapabíró?
Vagy inkább messzire elkerülni és manuális váltós 330i keresni.

Köszi!

Először is, az M3 (GM váltó) és a 325i/330i (ZF/Magnetti) közel sem ugyan az, a meghibásodás is inkább a GM-re jellemző.
Nekem 325i van, de ugyanaz az váltó mint a 30i-ben, közülük is az újabbik 6 fokozatú ZF.
Tulajdonképpen egy kézi váltó, csak nem te kuplungólsz. Most épp 233e van benne, váltóhoz még nem nyúltak, én is csak kuplungszettet és lendkereket cseréltem. Típushibájuk, hogy a munkahenger elkezdi engedni az olajat, ezt csak elektronikával együtt lehet kapni nagyjából 280e körül, felújítókészlet nincs... Erre is van második lehetőség, a tengerentúliak kitalálták, hogy a manuális váltó munkahengerének felújítókészlete, szinte teljesen passzentos az SMG-vel, így 12 körül megvan + chf olaj.
Ajánlott rendszeresen (mondjuk olajcseréknél) kalibrálni.
Összességében nekem nagyon bejön, élvezetes és gyors.


Köszi az infót!
Hasznos volt a számomra!


Sziasztok,

Még egy kérdésem lenne. Melyik évjárattól került a 6 fokozatú ZF váltó a 3 szériába?

Köszi!

radattila11 Elküldve: 2014-04-10 08:40 váltó

MattM325 írta:
radattila11 írta: Sziasztok,

Van esetleg valakinek E46-os M3-ban vagy 330i-ben SMG váltóval tapasztalata?
Mennyit bírnak? Mikor kell felújítani? Mennyire megbízható és strapabíró?
Vagy inkább messzire elkerülni és manuális váltós 330i keresni.

Köszi!

Először is, az M3 (GM váltó) és a 325i/330i (ZF/Magnetti) közel sem ugyan az, a meghibásodás is inkább a GM-re jellemző.
Nekem 325i van, de ugyanaz az váltó mint a 30i-ben, közülük is az újabbik 6 fokozatú ZF.
Tulajdonképpen egy kézi váltó, csak nem te kuplungólsz. Most épp 233e van benne, váltóhoz még nem nyúltak, én is csak kuplungszettet és lendkereket cseréltem. Típushibájuk, hogy a munkahenger elkezdi engedni az olajat, ezt csak elektronikával együtt lehet kapni nagyjából 280e körül, felújítókészlet nincs... Erre is van második lehetőség, a tengerentúliak kitalálták, hogy a manuális váltó munkahengerének felújítókészlete, szinte teljesen passzentos az SMG-vel, így 12 körül megvan + chf olaj.
Ajánlott rendszeresen (mondjuk olajcseréknél) kalibrálni.
Összességében nekem nagyon bejön, élvezetes és gyors.


Köszi az infót!
Hasznos volt a számomra!

radattila11 Elküldve: 2014-04-09 16:31 váltó

Sziasztok,

Van esetleg valakinek E46-os M3-ban vagy 330i-ben SMG váltóval tapasztalata?
Mennyit bírnak? Mikor kell felújítani? Mennyire megbízható és strapabíró?
Vagy inkább messzire elkerülni és manuális váltós 330i keresni.

Köszi!

radattila11 Elküldve: 2014-04-08 17:06 Megvegyem? Vegyek ilyet?

320D volt, így a kasztni és a futómű már nem tud újat mutatni.
Köszi a választ!

YELLOW írta:
radattila11 írta: Sziasztok!

330i (E46) vásárlásán gondolkodom. Sajnos nem találtam róla szinte semmi hozzászólást, véleményt. Esetleg tudnátok segíteni? Mennyire igaz a legenda, hogy szinte megölhetetlen? Van esetleg típushibája? Mire érdemes odafigyelni?

Előre is köszi


minden motor megölhető. típushiba? megy mint az ökör. a motornak nem jelelmző típushiba, de másra igen, mint minden E46-nál, futómű, kasztni, stb.
motornál is van néhány dolog, de nem jellemző...


radattila11 Elküldve: 2014-04-08 14:35 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Sziasztok!

330i (E46) vásárlásán gondolkodom. Sajnos nem találtam róla szinte semmi hozzászólást, véleményt. Esetleg tudnátok segíteni? Mennyire igaz a legenda, hogy szinte megölhetetlen? Van esetleg típushibája? Mire érdemes odafigyelni?

Előre is köszi