autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz JanosT

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2017. december 03. vasárnap, 13:39


Sziasztok. Én màr megvettem a hozzàvalókat és màr fel is lett rakva a kupplung meg a vàltó is de valami még sem jó..Valami jeladó gond leszn.Próbàlom értelmezni a linket ..

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1996

státusz Balue36

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2017. június 23. péntek, 18:58


Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni Tőletek. E36 kéziváltót készülök átalakítani. Harang vágás és hegesztés lesz. Hegesztő vagyok,megoldom. Csak az anyagát nem tudom pontosan. Alu-szilícium vagy alu-magnézium ötvözet? Valaki nálam okosabb biztosan tudja. Köszi előre is!

Bitu79
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 6% (40 pont) | Hozzászólások: 623

Elküldve: 2017. június 21. szerda, 21:24


csicsaaa írta: Sziasztok!
Érdeklődnék hogy aki ért is hozzá, ők mit mondanak!
Szeretném ha az autóm, e46 318d, hogy 160-170km/h óra körül forogjon 3000/min-t, mivel sokat járok a német autópályán.
Mit mondtok ennek megvalósítására, egy 6-os váltót vagy egy hosszabb difit?
A 6-os váltónak gondolom hosszabb az áttétele mint az 5-ösnek!
Az autó chippellve van.

Köszi!


Itt tárgyalták a dolgot.Vannak cikkszámok is.Realoemen utána tudsz nézni,amik kellenek hozzá
Google fordítóval elég jól érthető

http://www.bimmerforums.co.uk/...n-t264082/

Most nézem,hogy ez 320d...De kiindulásnak jó.

Szerintem hagyd úgy ahogy van,nem éri meg átalakítani anyagilag.







Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2017. június 21. szerda, 21:44

csicsaaa
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2001

státusz csicsaaa

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2017. június 21. szerda, 21:10


Sziasztok!
Érdeklődnék hogy aki ért is hozzá, ők mit mondanak!
Szeretném ha az autóm, e46 318d, hogy 160-170km/h óra körül forogjon 3000/min-t, mivel sokat járok a német autópályán.
Mit mondtok ennek megvalósítására, egy 6-os váltót vagy egy hosszabb difit?
A 6-os váltónak gondolom hosszabb az áttétele mint az 5-ösnek!
Az autó chippellve van.

Köszi!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1998

státusz batigol09

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 141

Elküldve: 2016. november 08. kedd, 16:56


Sziasztok!
Az alany egy 318is coupe manuál. Észrevettem h csöpög az olaj és behatárolván a váltótól jön. Azt még nem tudom hogy az elejéről vagy a végéről. Azt szeretném kérdezni, hogy mely tömítések lehetnek lúdasak ebben az esetben? Nem vészes még de zavar.. köszönöm

státusz tusi_

Törzsvendég

Elismertség: 4% (7 pont) | Hozzászólások: 152

Elküldve: 2016. szeptember 29. csütörtök, 08:21


arctic_bmw írta:
YELLOW írta:
arctic_bmw írta: Sziasztok!

Bízom benne, hogy valaki találkozott már a jelenséggel, amit az automata váltóm produkál, és tud nekem segíteni. Az alany egy E90 320d. A váltó a sebességeket szépen váltja, azonban 3. és 4. között feltűnt, hogy a negyedikbe történő váltás előtt kb 500-at visszaesik a fordulatszám visszajelző, a váltás nem történik meg, majd megemelkedik a fordulat(amennyit csökkent) és csak utána váltja el a negyediket. Természetesen a gázt egyenletesen tartom eközben. Hidegen, melegen, óvatosan gyorsulva, dinamikusan gyorsulva, szinte mindig jelentkezik a tünet. Futásteljesítmény 166.000 km.
Megköszönném, ha leírná a véleményét, aki ismeri ezt a hibajelenséget.

Szép napot mindenkinek!

Üdv.: Zsolt


elég egy helyre írnod
SW frissítés, olajcsere első körben a váltón.


Köszönöm! Rendben, máskor egy helyre írok.


A Te kocsideban meg a regi ZF6HP19 van. Mivel az M47 motornak eleg jelentos a turbolyuka, ezert ott a WÜK kesobb zar össze, elofrdulhat ilyen jelenseg. Persze egy olajcsere, Fw update tud rajta csokkenteni. Kulfoldi forumok szerint normalis jelenseg, a visszaeses merteke a szamottevo. Eddig 2-300 as forudulatokat lattam, az 500 lehet mar sok. Ebben nem vagyok otthon. Nekem az uj valtom van 6hp21, ami BMW berkekben 6hp19Tü az meg bevagja a fokozatokat 2->3 ba, vszeg tul gyorsan zar a WÜK.
De lehet "szeleptest" vagy szolenoid hiba is. Legjobb egy szerelohoz vinni, de olyanhoz aki ert is hozza.
Semmi sem tokeletes

arctic_bmw
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz arctic_bmw

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2016. szeptember 28. szerda, 20:14


YELLOW írta:
arctic_bmw írta: Sziasztok!

Bízom benne, hogy valaki találkozott már a jelenséggel, amit az automata váltóm produkál, és tud nekem segíteni. Az alany egy E90 320d. A váltó a sebességeket szépen váltja, azonban 3. és 4. között feltűnt, hogy a negyedikbe történő váltás előtt kb 500-at visszaesik a fordulatszám visszajelző, a váltás nem történik meg, majd megemelkedik a fordulat(amennyit csökkent) és csak utána váltja el a negyediket. Természetesen a gázt egyenletesen tartom eközben. Hidegen, melegen, óvatosan gyorsulva, dinamikusan gyorsulva, szinte mindig jelentkezik a tünet. Futásteljesítmény 166.000 km.
Megköszönném, ha leírná a véleményét, aki ismeri ezt a hibajelenséget.

Szép napot mindenkinek!

Üdv.: Zsolt


elég egy helyre írnod
SW frissítés, olajcsere első körben a váltón.


Köszönöm! Rendben, máskor egy helyre írok.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (14550 pont) | Hozzászólások: 15910

Elküldve: 2016. szeptember 28. szerda, 17:15


arctic_bmw írta: Sziasztok!

Bízom benne, hogy valaki találkozott már a jelenséggel, amit az automata váltóm produkál, és tud nekem segíteni. Az alany egy E90 320d. A váltó a sebességeket szépen váltja, azonban 3. és 4. között feltűnt, hogy a negyedikbe történő váltás előtt kb 500-at visszaesik a fordulatszám visszajelző, a váltás nem történik meg, majd megemelkedik a fordulat(amennyit csökkent) és csak utána váltja el a negyediket. Természetesen a gázt egyenletesen tartom eközben. Hidegen, melegen, óvatosan gyorsulva, dinamikusan gyorsulva, szinte mindig jelentkezik a tünet. Futásteljesítmény 166.000 km.
Megköszönném, ha leírná a véleményét, aki ismeri ezt a hibajelenséget.

Szép napot mindenkinek!

Üdv.: Zsolt


elég egy helyre írnod
SW frissítés, olajcsere első körben a váltón.

arctic_bmw
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz arctic_bmw

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2016. szeptember 28. szerda, 17:08


Sziasztok!

Bízom benne, hogy valaki találkozott már a jelenséggel, amit az automata váltóm produkál, és tud nekem segíteni. Az alany egy E90 320d. A váltó a sebességeket szépen váltja, azonban 3. és 4. között feltűnt, hogy a negyedikbe történő váltás előtt kb 500-at visszaesik a fordulatszám visszajelző, a váltás nem történik meg, majd megemelkedik a fordulat(amennyit csökkent) és csak utána váltja el a negyediket. Természetesen a gázt egyenletesen tartom eközben. Hidegen, melegen, óvatosan gyorsulva, dinamikusan gyorsulva, szinte mindig jelentkezik a tünet. Futásteljesítmény 166.000 km.
Megköszönném, ha leírná a véleményét, aki ismeri ezt a hibajelenséget.

Szép napot mindenkinek!

Üdv.: Zsolt

nyiris
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2003

státusz nyiris

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2016. augusztus 18. csütörtök, 11:02


Szevasztok.
Nekem van egy 330D e46om és olyan probléma merült fel hogy amikor hideg a automata váltóban az olaj kidobja a sebességet és meg jelenik a műszerfalon sárgán a kis fogaskerék felkijáltó jelel és nem veszi a sebességet olyankor de amikor leálotom a motort és várok 2percet útána kicsit járatom a motort eltűnik a jel és normálisan vált mi lehet a probléba tudna valaki segiteni előre is köszönöm.

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 821

Elküldve: 2016. július 28. csütörtök, 18:30


Bitu79 írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Mi lehet a hiba oka vagy a megoldás erre a jelenségre?!
Ha lehúzott ablakkal megyek házak között és váltogatok, rendesen hallom a váltást és olyan csattogó hangon!
Ha pl. kiveszem üresbe akkor rendesen csattan egyet!
Elég idegesítő és már néztem, hogy akik sétálnak a közelembe ők is odanéznek olyankor, hogy mi a szar volt az....
Valaki valami ötlet?! Mi lehet kikopva vagy mit kell cserélnem?!
Előre is köszönöm!


a házak, kerítések, betonfalak, képesek ilyen hangokat generálni.
nálam is ez van értem miről beszélsz.
egyébként szerintem a váltórudazat hangja erősödik fel. a hang az útról verődik a falakra, majd onnan az utastérbe.


Aham.....
Akkor ez normális!? Viszont ugyan ott egyik céges autónál se hallom ezt csak az enyémnél!
Ezért gondoltam, hogy a rudazat vagy a stiftek kopása miatt lehet esetleg!?


de a céges autók gondolom első kerekesek, és a váltó a motortérben van mindennel összeépítve. ráadásul bowdenes, vagy lehet elektromos kapcsolású.


Igen, azok olyanok....
Akkor ez ennyit szamit!?
Mert akkor megnyugodtam...


igazából nem tudom, csak tudom engem is mennyire zavart és néha zavar is, ha észre veszem. viszont a teló sziszegése tetszik, ha közben van valami fekvőrendőr vagy valami.


Igen, azt már én is hallottam, viszont az nem zavar..


Ha alapban nem hallod,akkor ne foglalkozz vele.Pár visszhang miatt sztem ne szedesd szét a váltót,ha működik szépen.


Amúgy is sajna következik a kettőstömegű csere és ha már lent van ki kéne cserélni minden olyat amit érdemes!
Mik lehetnek ezek akkor?!
Stiftek, v.rudazat, v.olaj, meg szimeringek?!

Bitu79
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 6% (40 pont) | Hozzászólások: 623

Elküldve: 2016. július 28. csütörtök, 10:12


Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Mi lehet a hiba oka vagy a megoldás erre a jelenségre?!
Ha lehúzott ablakkal megyek házak között és váltogatok, rendesen hallom a váltást és olyan csattogó hangon!
Ha pl. kiveszem üresbe akkor rendesen csattan egyet!
Elég idegesítő és már néztem, hogy akik sétálnak a közelembe ők is odanéznek olyankor, hogy mi a szar volt az....
Valaki valami ötlet?! Mi lehet kikopva vagy mit kell cserélnem?!
Előre is köszönöm!


a házak, kerítések, betonfalak, képesek ilyen hangokat generálni.
nálam is ez van értem miről beszélsz.
egyébként szerintem a váltórudazat hangja erősödik fel. a hang az útról verődik a falakra, majd onnan az utastérbe.


Aham.....
Akkor ez normális!? Viszont ugyan ott egyik céges autónál se hallom ezt csak az enyémnél!
Ezért gondoltam, hogy a rudazat vagy a stiftek kopása miatt lehet esetleg!?


de a céges autók gondolom első kerekesek, és a váltó a motortérben van mindennel összeépítve. ráadásul bowdenes, vagy lehet elektromos kapcsolású.


Igen, azok olyanok....
Akkor ez ennyit szamit!?
Mert akkor megnyugodtam...


igazából nem tudom, csak tudom engem is mennyire zavart és néha zavar is, ha észre veszem. viszont a teló sziszegése tetszik, ha közben van valami fekvőrendőr vagy valami.


Igen, azt már én is hallottam, viszont az nem zavar..


Ha alapban nem hallod,akkor ne foglalkozz vele.Pár visszhang miatt sztem ne szedesd szét a váltót,ha működik szépen.

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 821

Elküldve: 2016. július 27. szerda, 21:29


YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Mi lehet a hiba oka vagy a megoldás erre a jelenségre?!
Ha lehúzott ablakkal megyek házak között és váltogatok, rendesen hallom a váltást és olyan csattogó hangon!
Ha pl. kiveszem üresbe akkor rendesen csattan egyet!
Elég idegesítő és már néztem, hogy akik sétálnak a közelembe ők is odanéznek olyankor, hogy mi a szar volt az....
Valaki valami ötlet?! Mi lehet kikopva vagy mit kell cserélnem?!
Előre is köszönöm!


a házak, kerítések, betonfalak, képesek ilyen hangokat generálni.
nálam is ez van értem miről beszélsz.
egyébként szerintem a váltórudazat hangja erősödik fel. a hang az útról verődik a falakra, majd onnan az utastérbe.


Aham.....
Akkor ez normális!? Viszont ugyan ott egyik céges autónál se hallom ezt csak az enyémnél!
Ezért gondoltam, hogy a rudazat vagy a stiftek kopása miatt lehet esetleg!?


de a céges autók gondolom első kerekesek, és a váltó a motortérben van mindennel összeépítve. ráadásul bowdenes, vagy lehet elektromos kapcsolású.


Igen, azok olyanok....
Akkor ez ennyit szamit!?
Mert akkor megnyugodtam...


igazából nem tudom, csak tudom engem is mennyire zavart és néha zavar is, ha észre veszem. viszont a teló sziszegése tetszik, ha közben van valami fekvőrendőr vagy valami.


Igen, azt már én is hallottam, viszont az nem zavar..


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (14550 pont) | Hozzászólások: 15910

Elküldve: 2016. július 27. szerda, 21:14


Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Mi lehet a hiba oka vagy a megoldás erre a jelenségre?!
Ha lehúzott ablakkal megyek házak között és váltogatok, rendesen hallom a váltást és olyan csattogó hangon!
Ha pl. kiveszem üresbe akkor rendesen csattan egyet!
Elég idegesítő és már néztem, hogy akik sétálnak a közelembe ők is odanéznek olyankor, hogy mi a szar volt az....
Valaki valami ötlet?! Mi lehet kikopva vagy mit kell cserélnem?!
Előre is köszönöm!


a házak, kerítések, betonfalak, képesek ilyen hangokat generálni.
nálam is ez van értem miről beszélsz.
egyébként szerintem a váltórudazat hangja erősödik fel. a hang az útról verődik a falakra, majd onnan az utastérbe.


Aham.....
Akkor ez normális!? Viszont ugyan ott egyik céges autónál se hallom ezt csak az enyémnél!
Ezért gondoltam, hogy a rudazat vagy a stiftek kopása miatt lehet esetleg!?


de a céges autók gondolom első kerekesek, és a váltó a motortérben van mindennel összeépítve. ráadásul bowdenes, vagy lehet elektromos kapcsolású.


Igen, azok olyanok....
Akkor ez ennyit szamit!?
Mert akkor megnyugodtam...


igazából nem tudom, csak tudom engem is mennyire zavart és néha zavar is, ha észre veszem. viszont a teló sziszegése tetszik, ha közben van valami fekvőrendőr vagy valami.

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 821

Elküldve: 2016. július 27. szerda, 19:55


YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Mi lehet a hiba oka vagy a megoldás erre a jelenségre?!
Ha lehúzott ablakkal megyek házak között és váltogatok, rendesen hallom a váltást és olyan csattogó hangon!
Ha pl. kiveszem üresbe akkor rendesen csattan egyet!
Elég idegesítő és már néztem, hogy akik sétálnak a közelembe ők is odanéznek olyankor, hogy mi a szar volt az....
Valaki valami ötlet?! Mi lehet kikopva vagy mit kell cserélnem?!
Előre is köszönöm!


a házak, kerítések, betonfalak, képesek ilyen hangokat generálni.
nálam is ez van értem miről beszélsz.
egyébként szerintem a váltórudazat hangja erősödik fel. a hang az útról verődik a falakra, majd onnan az utastérbe.


Aham.....
Akkor ez normális!? Viszont ugyan ott egyik céges autónál se hallom ezt csak az enyémnél!
Ezért gondoltam, hogy a rudazat vagy a stiftek kopása miatt lehet esetleg!?


de a céges autók gondolom első kerekesek, és a váltó a motortérben van mindennel összeépítve. ráadásul bowdenes, vagy lehet elektromos kapcsolású.


Igen, azok olyanok....
Akkor ez ennyit szamit!?
Mert akkor megnyugodtam...