Ez egy archivált weboldal! bővebben
vivaladiesel fórum hozzászólásai

vivaladiesel Elküldve: 2012-05-22 13:42 Olajcsere

Coyote írta:
vivaladiesel írta: Biztosan ti is hallottatok a Castrol olajokról az utóbbi években hideget-meleget. Nekem sincs jó tapasztalatom vele... Az előző autóm, ami egy pdtdi passat volt elég rendesen csipegette. Utána Mobil 1-re váltottam abból nem nagyon kellett után-tölteni. Emiatt a 320d-is Mobil 1 olajat kapott (bmw LL 01 minősítés szerint) Nagyon szépen duruzsolt tőle a négyhengeres. Általában az unixból vagy az olajshop.hu-tól rendelem.
Bátran ajánlom mindenkinek.

Segítségként egy ölwegweiser:
http://www.mobiloil.de/Germany...h-oil.aspx


Egyébként kaptam egy nagyon jó ajánlatot a bömösre és eladtam. Jó kis autó volt, szerettem.




Oké a reklám megvolt, de milyen autót vettél helyette? Miért adtad el, ha szeretted, annyira csillagászati összeget ajánlottak érte?




Nincs autósboltom tehát nem érdekem hogy jobban vegyék az emberek a mobil olajat. Tapasztalat...
Az autót pedig piaci értéke felett kb. 300 000ft-al adtam el. Úgyis lassan esedékes lett volna a csere, ha beszámoltatom egy autóba akkor pedig valószínűleg a piaci ár alatt számolják. Ismerőshöz került!

A bmw-k közül egyedül az e39, ami érdekel de mivel a piacon lévő 525d-530d-k többsége egy elhanyagolt romhalmaz ezért más márkákat is nézegetek.
Bmw e39, Audi, Merci ez a három a befutó.

vivaladiesel Elküldve: 2012-05-22 13:29 Olajcsere

Biztosan ti is hallottatok a Castrol olajokról az utóbbi években hideget-meleget. Nekem sincs jó tapasztalatom vele... Az előző autóm, ami egy pdtdi passat volt elég rendesen csipegette. Utána Mobil 1-re váltottam abból nem nagyon kellett után-tölteni. Emiatt a 320d-is Mobil 1 olajat kapott (bmw LL 01 minősítés szerint) Nagyon szépen duruzsolt tőle a négyhengeres. Általában az unixból vagy az olajshop.hu-tól rendelem.
Bátran ajánlom mindenkinek.

Segítségként egy ölwegweiser:
http://www.mobiloil.de/Germany...h-oil.aspx


Egyébként kaptam egy nagyon jó ajánlatot a bömösre és eladtam. Jó kis autó volt, szerettem.




vivaladiesel Elküldve: 2012-05-22 08:59 Stabilizátor pálca "Kutyacsont"

Adiii írta: Sziasztok!

Cserélni szeretném az első- és hátsó stabilizátor szilenteket.
Az első stabilizátor átmérője 24mm a hátsóé 19mm. Ugyanarra a típusra, motorra több méretet találtam. Elsőre 21.5 , 23.5, 24.6 mm hátsóra pedig 17, 18 mm-eset.
Inkább nagyobb legyen a szükséges átmérőnél a szilent belső átmérője vagy fél 1 mm-el kisebb? Jómagam úgy gondolom inkább kisebb legyen és szorítson megfelelően mint nagyobb legyen (előre a 23,5mm-est hátra pedig a 18mm-es tűnik jónak). A cserét tulajdonképpen a jelenlegi szilentek nagy mértékben való kitágulása teszi szükségessé.
Várom az ötleteket. Előre is köszönöm.


Nem hinném, hogy stabilizátor pálca. Azt inkább döccenőnél hallanád...
Érdemes átvizsgálni, nehogy feleslegesen vedd meg az alkatrészt.
Ajánlom Muhaatit. Egy másik Bmw-s fórumon nagyon jókat írtak róla. Korrekt és igazi bmw fanatikus.
www.muha.hu

Most látom, hogy régi volt a hozzászólás...

vivaladiesel Elküldve: 2012-05-22 08:53 Piros olaj lámpa!!

YELLOW írta:
vivaladiesel írta:
SYA85 írta: Még sem olyan egyszerű a képlet, nem tudni mi lehet a baj, van valakinek ötlete?

Tünetek:
- Csörög a motor ha bemelegszik.
- Előfordul hogy leesik a fordulat alapjárat alá és kigyullad a piros olajnyomás lámpa, néha a motor is leáll ilyenkor.

Jeladók ellenőrizve, hibakódok átnézve, nincs semmi kézen fogható. Látott már valaki hasonlót??



Szia! Nincs értelme találgatni. Látogass el 320d4-hez (Nagy Miki, Nyíregyháza).
http://www.bmwfanatics.hu/szer...html?id=43

A BMW Magisz-t viszont nem ajánlom, gyomorforgató ami ott megy...


főleg így, hogy debreceni... még messze sincs.
amúgy a csörgés lehet normális is, attól függ mennyire csörög. a melegedésre csörgés egyik jele ha hajtókarcsapágy törés történt. ha nagyon csörög, ugye akkor meg lánc. de ezt már ebszéltük, hogy típushiba. ha egyszer megnyúlt valahol, utána csörgés lesz.



Nekem is a vez.lánc+láncfeszítő ugrott be elsőnek de nem akarok találgatni.

vivaladiesel Elküldve: 2012-05-22 08:32 Piros olaj lámpa!!

SYA85 írta: Még sem olyan egyszerű a képlet, nem tudni mi lehet a baj, van valakinek ötlete?

Tünetek:
- Csörög a motor ha bemelegszik.
- Előfordul hogy leesik a fordulat alapjárat alá és kigyullad a piros olajnyomás lámpa, néha a motor is leáll ilyenkor.

Jeladók ellenőrizve, hibakódok átnézve, nincs semmi kézen fogható. Látott már valaki hasonlót??



Szia! Nincs értelme találgatni. Látogass el 320d4-hez (Nagy Miki, Nyíregyháza).
http://www.bmwfanatics.hu/szer...html?id=43

A BMW Magisz-t viszont nem ajánlom, gyomorforgató ami ott megy...

vivaladiesel Elküldve: 2012-05-21 11:00 Megvegyem? Vegyek ilyet?

hancurozo írta:
Coyote írta: Elég szimpatikus... Persze a legjobb lesz majd egy 320D 184 LE-vel, olyan 2018 környékén

Simán lehet 5,1-es a fogyi. A hétvégén minden szabályt betartva (50/90), a régi hetesen, bámészkodósan, totyorgósan, de egyenletesen mentem a Siófok-Zalaegerszeg távot: átlag 4,6 liter, visszafelé többet előzgettem, és oda-oda léptem, 5,4 literre ment fel az átlag.

Dízellel lehet így bohóckodni, de azt gondolom, hogy aki így vezet, annak felesleges a 2 literes TD motor meg az erőtartalék. Ma reggeli autópálya már 5,6-ra tolta fel, mivel péntekig autópályázok, biztosan visszaugrik majd 6 liter fölé.

Persze nagyon jól nézett ki a teletanknál a RANGE: 1092 km


Szerintem a szabályokat be kell tartani. (ha mindenki így tenne, nem itélnék így meg a BMW tulajokat)
Ha valaki betartja a szabályokat akkor is jó az erőtartalék. (nem azért kell , hogy rettegésben tartsuk a közlekedés többi résztvevőjét) Rengeteg hielre vett új "miautónk" tötyög 40-50-nel lakott területen kívül (mert kell az új autó, csak a benyát nem tudják már fizetni), az előzésüket pedig jobb minnél rövidebb idő alatt befejezni (olyan ritkán mennek, hogy elfelejtettek vezetni). Sok fiatal puhapöcs gizdázik a kigyúrt autójával fél méterre a kocsi mögött. Ilyenkor vagy lassítasz (megkockáztatva, hogy belédjön) vagy az előre menekülés marad, ha félted a hátul ülő gyerkőcöket.


Szerintem a 90-es és a 130-as sebesség korlátozás betarthatatlan. Vicc kategória...

vivaladiesel Elküldve: 2012-05-21 10:20 Hûtõvíz

bmw320d4 írta:
BarG írta:
m_attila írta:
jons írta:
Coyote írta: Ha valaki bekerül a 3-as sorozat beszállítói közé, garantált, hogy sok tízmilliót EURO-t fog akasztani - feltéve, hogy nem vét minőségi hibát, amire extrém érzékeny a BMW.


E34-ről letörött a csonk menet közben 6-7 liter víz oda...
E46-kiegyenlítő tartály csonk elrepedt, víz, gőz szivárgás.
A két kocsi gyártása között 10 év telt el és kb 300k km a diferencia. Mégis eltört.
Mazda 626 1986, több mint 400k km volt benne és semmi baja nem volt se a hűtőnek, se a kiegyenlítőnek. Én ezt csak úgy mondom... De biztos nem volt szerencsém a bömösökkel és a mazdával meg igen..


Mire extrémérzékeny????

Inkább a negatív kritikákra., na arra igen


Támogatom az előttem szólót!
Aki nyitott szemmel olvassa a fórumot, annak yilvánvaló, hogy egy rakás típushibával terhelt az E46 széria, de sajnos az utánuk következők is.
De hogy szép legyen a történet, személyes ismerettséget kerestem a bmw minőségügyiseinél, ami áttétellel sikerült is. Egy másik nagy német, müncheni illetőségű cégnél van ismerettségem, akinek van ismerőse a bmw-nél. Egy tavalyi problémámmal kapcsolatban rá lett kérdezve az E46-os szériánál előforduló típushibákra és az a válasz érkezett, hogy NEM TARTANAK NYILVÁN típushibákat ennél a sorozatnál. Pedig a cikkszámváltozások garantáltan megmutatják, hogy mik azok az alkatrészek, amik elsőre nem sikeredtek valami jól és a gyár megváltoztatta őket. Na hát ezek a típushibák. És van belőlük jócskán.


Szerintem a hetessel és az ötössel van a legtöbb baj. A hármas mindig megkapja a "védőoltásokat" még a gyártás kezdetén.


Én az ötösről hallom a legtöbb rosszat... Ezenfelül a többségüket nagyon elhanyagolják!

vivaladiesel Elküldve: 2012-05-18 10:23 Részecskeszûrõ_

cene írta:
jons írta:
Coyote írta:
jons írta: részecskeszűrőért (tudom neked nincs) a fél millát,


fél millát???? Most ez elírás, vagy tényleg ennyibe kerül a részecskeszűrő? Ebből kijön 2 turbó, vagy 4 turbójavítás!

Ez egy 325d 2007-es modell részecskeszűrő ára:
Brutto ár 521 603 Ft. Ez már a kedvezményes ár.
Vagy máshol külföldről: 2285$ = 516000 Ft
vagy idehaza máshonnan

Egyszóval azt hiszem megéri mindent megpróbálni, hogy ki legyen takarítva és ne kelljen venni. Egyébként lehet mókolni rajta újraregisztrálással vagy a megfelelő érzékelők letiltásával(nyomás szenzor), hogy a motorvezérlő ne vegye figyelembe, de 320d4 a szaki én csak láttam már, de nem csináltam.





Én ezt néztem:http://www.schmiedmann.hu/3_se...htm#paging de ez is nagyon drága,
a tisztítás még így is csak a töredéke lenne az összegnek.





Ne vegyél újat... Egy vagyon! Tisztítással töredékéért megúszod. Írtam e-mailt...

vivaladiesel Elküldve: 2012-05-17 15:52 Társalgó

Coyote írta:
Tény, hogy egyre több kamuzást lehet észrevenni: ahogy a guminál is, ordít a kamerába a hiba, de ők meg sem említik, illetve szinte törvényszerű, hogy egyik autónál a belső teret foltozgatják, a másiknál a karosszériát, harmadiknál a motOrt, negyediknél a futóművet. De ezt a hármat sosem kombinálják egyenlő mértékben. Ne mondják már, hogy az M5 motorja és belseje is tökéletes volt... Egy olajcserét sem végeztek rajta.

Ennyit Edről, de ami a nepperfaszit illeti, tuti nem vennék tőle semmit, vagy ki is ütném a helyszínen.



Ezek legalább a normálisabb nepperek közé tartoznak... Ha tudnád, hogy mi megy pl: a magyarországi átlag neppernél, felfordulna a gyomrod!

vivaladiesel Elküldve: 2012-05-16 14:50 Társalgó

Robesz írta:
vivaladiesel írta: "Aki 8000-es valamiért előleget kér, ott pszihésen sérült valami. Olyan nincs, hogy ne lehetne eladni, csak nem kell mindenáron ragaszkodni a 300%-os haszonkulcshoz, beszerzési áron tuti elmegy minden - azonnal."

+ ez a kioktató stílus... Ennyit a márkaszervizekről!


Egy márkaszerviz raktárvezetőjeként elmondhatom, hogy igenis szükség van az előlegre, mert rengetegen vannak-voltak akik nem jöttek a megrendelt alkatrészekért. Ezek az alkatrészek nagy többségében elfekvő készletek lesznek és egy idő után mennek a kukába, mert senkinek sem kellenek, még féláron sem. Nem a 8000 a lényeg, hanem a sokszor 8000, az már nem kevés.


Dolgoztam márkaszervizben... Sok gyomorforgató dolgot megcsináltak (el nem végzett olajcsere, ki nem cserélt gyújtógyertyák stb... gondolom neked nem kell bemutatnom) de előleget sosem kértek!

vivaladiesel Elküldve: 2012-05-16 14:13 Társalgó

"Aki 8000-es valamiért előleget kér, ott pszihésen sérült valami. Olyan nincs, hogy ne lehetne eladni, csak nem kell mindenáron ragaszkodni a 300%-os haszonkulcshoz, beszerzési áron tuti elmegy minden - azonnal."

+ ez a kioktató stílus... Ennyit a márkaszervizekről!

vivaladiesel Elküldve: 2012-05-15 13:49 Autóvásárlás

abandik írta: Sziasztok!

1996-'97-es évjáratú 725TDS vásárlásán gondolkodom. Véleményeket szeretnék kérni!
Ha vegyek, milyet?(Automata váltó, esetleg manuális...mik a típusbetegségei, mennyire viszi a 143 paci ezt a kasztnit, ilyesmik )
Ha ne vegyek, akkor miért ne, és milyet inkább?
Nagy szekeret szeretnék, ebben az árkategóriában, ha lehetséges...
Előre is köszönöm a válaszokat!


Ekkora autót, TDS motorral venni öngyilkosság. Nem egy jól eltalált motor, könnyen hengerfejes lesz ha hajtják. Márpedig sokan hajtják és nem szervizelik...
Talán érdemesebb egy nagyobb motorral szerelt autót keresni. Vigyázz az olcsó, jó vételnek tűnő hetesekkel... ha gyanútlanul megveszel a neppertől egy, a romák esetleg izompólós hülye-gyerekek által széthajtott ( kipucolt, felpolírozott) autót azzal az életed legrosszabb döntését hozod meg. És egy életre megutálod a márkát!

Ja, és ne legyünk naívak: egy 97-es TDS vélhetően már 3x megtette a Föld-Hold távolságot KM-ben... Még egy rendesen szervizelt és megkímélt autó esetében is szó szerint locsolni kell a pénzt ahhoz, hogy megbízható és biztonságos állapotban maradjon az autó.
Ezzel mindenképp számolnod kell. Megvenni nem nagy dolog fenntartani annál inkább!!

Ha mindezek ellenére továbbra is a "cápa" vásárlásán gondolkozol. Akkor irány a hasznaltauto.hu!! Linkeld be a kiszemelteket.

vivaladiesel Elküldve: 2012-05-11 16:30 Vicces :)

Bodzát szedek bmw-t veszek !

vivaladiesel Elküldve: 2012-04-26 11:11 Társalgó

Helioport írta: Olyan hírt miért nem hallok, hogy zsidó, sváb, székely? Nekem semmi bajom a romákkal ebben a nexusban.


Azért nem hallasz zsidó,székely, sváb (apai ágon echte sváb vagyok egyébként) emberekről a hírekben mert be tudtak illeszkedni a társadalomba és európai ember módjára viselkednek.
A cigányoknak ez nem megy és rengeteg gond van velük. Úgy gondolom neked is megváltozna a véleményed róluk ha mondjuk Borsod vagy Baranya megyében élnél és nem mernéd elengedni otthonról egyedül a gyermekeidet vagy a kedvesedet mert félnél, hogy egy sz.r mobiltelefon miatt bántalmaznák, megfenyegetnék?!
Gusztustalan amit ebben az országban művelnek. Olaszliszka, Gyöngyöspata, Hajdúböszörmény, Nagykőrös, Kerecsend, Enying, Kétegyháza, , Szakoly, stb... Csak néhány település ahol az emberek rettegnek. Nem ok nélkül!
Kérlek, nézd meg ezt a videókat:

YouTube videó

YouTube videó
Ne feledkezzünk meg Marian Cozma gyilkosságról sem!
Ha pedig látnád amikor itt a lakóhelyemen a 30-as tábla ellenére az óvoda mellett úgy húz el az uzsorás cigány az E60-al, hogy porzik utána az út...

vivaladiesel Elküldve: 2012-04-26 08:28 Társalgó

http://beol.hu/bekes/kek-hirek...tve-439398
Útkarbantartókat gázolt el egy Bmw... Ez biztos tovább öregbíti a márka "jó" hírnevét!