YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15246 pont) | Hozzászólások: 16610

Elküldve: 2019. augusztus 15. csütörtök, 17:42


juhaszadika írta:
YELLOW írta:
juhaszadika írta:
YELLOW írta:
juhaszadika írta: Sziasztok, eddig 120e km-en keresztül, javarészt Tatabánya-bécs között, soha nem volt baj a részecskeszürőmmel, mostanába kidobja sárga hibaüzenetként.Most 320e km van a kocsiban. Kérdésem az lenne, mennyire hatásos a kitisztítása? Köszönöm a válaszokat.


most rövidebb távokat mész vele? mert az lehet a baja, hogy nem tudja regenerálni magát.
szerintem és mások szerint ez a tisztítás dolog hülyeség. 320e km-nél már simán lehet cserélni. van akinek csak 150ezret megy el, de általánosságban 200-250ezer a élettartamuk.
megpróbálhatod, de kidobott pénz lesz. inkább pótold bele egy újba. vagy heréltesd ki, csak ahhoz a motorvezérlőt is át kell írni.


Tegnap autópályáztam 180km-t, elég nagy tempóval, rövid távokra van egy suzuki, amit használok. Lehet tényleg elérte élettartama végét a részecskeszűrő...
Én se hittem eddig ebbe a felújítás, kitisztítás témába, de amikor megláttam mennyibe kerül egy új részecskeszűrő....hát


ezért találták ki ezt a "tisztítást". mert sokan bevállalják az új részecskeszűrő ára láttán. de nagyon sokan panaszkodnak, hogy az úgy nevezett tisztítás után jobb esetben 15-25ezer km múlva megint az a helyzet.
azt kell mérlegelni, hogy ha sokáig tervezel még vele, akkor érdemes-e befektetni egy új szűrőbe, vagy egyszerűbb kiherélni és kiríni a motorvezérlőből.
a tisztításra nem biztatlak. de te tudod.
ezért baromság az egész. kb arra ösztönzik az embert, hogy inkább dobja ki az autót. csak, hogy a nagy tudásúak Euro besorolásokkal játszhassanak. szerintem a DPF az egyik legnagyobb baromság a Start/Stop rendszerrel egyetemben.


Na dpf kiiktatva, motorvezérlőből is kiiktatva. Szerintetek így,h nincs dpf, nem kavar be a turbónál vagy más rendszereknél?!
Megjegyzem továbbra se füstöl, és talán kicsit jobban is megy. De csak lehet leesett egy kő a szivemről.


ha jól kiprogramozták, akkor nem lesz vele gond. csak jobb lesz. még műszakin sem okoz gondot, mert nem fog rossz értéket produkálni. persze műszaki előtt érdemes meghajtani azért.

juhaszadika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz juhaszadika

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 65

Elküldve: 2019. augusztus 15. csütörtök, 16:06


YELLOW írta:
juhaszadika írta:
YELLOW írta:
juhaszadika írta: Sziasztok, eddig 120e km-en keresztül, javarészt Tatabánya-bécs között, soha nem volt baj a részecskeszürőmmel, mostanába kidobja sárga hibaüzenetként.Most 320e km van a kocsiban. Kérdésem az lenne, mennyire hatásos a kitisztítása? Köszönöm a válaszokat.


most rövidebb távokat mész vele? mert az lehet a baja, hogy nem tudja regenerálni magát.
szerintem és mások szerint ez a tisztítás dolog hülyeség. 320e km-nél már simán lehet cserélni. van akinek csak 150ezret megy el, de általánosságban 200-250ezer a élettartamuk.
megpróbálhatod, de kidobott pénz lesz. inkább pótold bele egy újba. vagy heréltesd ki, csak ahhoz a motorvezérlőt is át kell írni.


Tegnap autópályáztam 180km-t, elég nagy tempóval, rövid távokra van egy suzuki, amit használok. Lehet tényleg elérte élettartama végét a részecskeszűrő...
Én se hittem eddig ebbe a felújítás, kitisztítás témába, de amikor megláttam mennyibe kerül egy új részecskeszűrő....hát


ezért találták ki ezt a "tisztítást". mert sokan bevállalják az új részecskeszűrő ára láttán. de nagyon sokan panaszkodnak, hogy az úgy nevezett tisztítás után jobb esetben 15-25ezer km múlva megint az a helyzet.
azt kell mérlegelni, hogy ha sokáig tervezel még vele, akkor érdemes-e befektetni egy új szűrőbe, vagy egyszerűbb kiherélni és kiríni a motorvezérlőből.
a tisztításra nem biztatlak. de te tudod.
ezért baromság az egész. kb arra ösztönzik az embert, hogy inkább dobja ki az autót. csak, hogy a nagy tudásúak Euro besorolásokkal játszhassanak. szerintem a DPF az egyik legnagyobb baromság a Start/Stop rendszerrel egyetemben.


Na dpf kiiktatva, motorvezérlőből is kiiktatva. Szerintetek így,h nincs dpf, nem kavar be a turbónál vagy más rendszereknél?!
Megjegyzem továbbra se füstöl, és talán kicsit jobban is megy. De csak lehet leesett egy kő a szivemről.

juhaszadika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz juhaszadika

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 65

Elküldve: 2019. augusztus 13. kedd, 12:10


Sziasztok,
Tud valaki Tatabánya környékén dpf tisztítást vállaló céget?
Köszönöm

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15246 pont) | Hozzászólások: 16610

Elküldve: 2019. július 31. szerda, 13:01


juhaszadika írta:
YELLOW írta:
juhaszadika írta:
YELLOW írta:
juhaszadika írta: Sziasztok, eddig 120e km-en keresztül, javarészt Tatabánya-bécs között, soha nem volt baj a részecskeszürőmmel, mostanába kidobja sárga hibaüzenetként.Most 320e km van a kocsiban. Kérdésem az lenne, mennyire hatásos a kitisztítása? Köszönöm a válaszokat.


most rövidebb távokat mész vele? mert az lehet a baja, hogy nem tudja regenerálni magát.
szerintem és mások szerint ez a tisztítás dolog hülyeség. 320e km-nél már simán lehet cserélni. van akinek csak 150ezret megy el, de általánosságban 200-250ezer a élettartamuk.
megpróbálhatod, de kidobott pénz lesz. inkább pótold bele egy újba. vagy heréltesd ki, csak ahhoz a motorvezérlőt is át kell írni.


Tegnap autópályáztam 180km-t, elég nagy tempóval, rövid távokra van egy suzuki, amit használok. Lehet tényleg elérte élettartama végét a részecskeszűrő...
Én se hittem eddig ebbe a felújítás, kitisztítás témába, de amikor megláttam mennyibe kerül egy új részecskeszűrő....hát


ezért találták ki ezt a "tisztítást". mert sokan bevállalják az új részecskeszűrő ára láttán. de nagyon sokan panaszkodnak, hogy az úgy nevezett tisztítás után jobb esetben 15-25ezer km múlva megint az a helyzet.
azt kell mérlegelni, hogy ha sokáig tervezel még vele, akkor érdemes-e befektetni egy új szűrőbe, vagy egyszerűbb kiherélni és kiríni a motorvezérlőből.
a tisztításra nem biztatlak. de te tudod.
ezért baromság az egész. kb arra ösztönzik az embert, hogy inkább dobja ki az autót. csak, hogy a nagy tudásúak Euro besorolásokkal játszhassanak. szerintem a DPF az egyik legnagyobb baromság a Start/Stop rendszerrel egyetemben.


Hát igen, énis így vagyok vele, ha a turbó megadja magát, aztmondom oké, de h egy részecskeszürő ilyen drága...
Igazából megakartam még tartani a kocsit, mert szeretem, meg amire vettem kitűnő, dehát ez kicsit kiverte a biztosítékot.
Lehet nézek vmi euro 6-ost, és töltögetem az adblue-t


abba is lesz részecskeszűrő. sőt egyre több új benzinesben is.
egyértelmű, hogy a bizniszről szól. nem kell évekre autót gyártani. csak amíg a DPF bírja. úgyis olyan drágán adjuk, inkább megszabadulnak az autótól. amúgy DPF-ből is van után gyártott. de mondom én heréltetném kifele. kiszedik a belit, vissza összerakják, kiírják a motorvezérlőből. hülyeséget nem akarok mondani, de nekem olyan 70-80ezer ft-os ár rémlik erre. egy ismerősöm mazda5-ön csinálta évekkel ezelőtt. azóta semmi gondja. bár néha bejelez neki, mert nem tudták kiírni teljesen. meg az övé volt az első, a srác csak miatta vette meg a mazdához való cuccot. amúgy semmivel nem kormol többet. ez ilyen nagy humbug. drágább lesz tőle az autó, és a fenntartása is, amúgy meg kb semmit nem ér.
adBlue dettó paraszt hülyítés. sok kamionos is deszt. vizet önt bele.

juhaszadika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz juhaszadika

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 65

Elküldve: 2019. július 31. szerda, 12:06


YELLOW írta:
juhaszadika írta:
YELLOW írta:
juhaszadika írta: Sziasztok, eddig 120e km-en keresztül, javarészt Tatabánya-bécs között, soha nem volt baj a részecskeszürőmmel, mostanába kidobja sárga hibaüzenetként.Most 320e km van a kocsiban. Kérdésem az lenne, mennyire hatásos a kitisztítása? Köszönöm a válaszokat.


most rövidebb távokat mész vele? mert az lehet a baja, hogy nem tudja regenerálni magát.
szerintem és mások szerint ez a tisztítás dolog hülyeség. 320e km-nél már simán lehet cserélni. van akinek csak 150ezret megy el, de általánosságban 200-250ezer a élettartamuk.
megpróbálhatod, de kidobott pénz lesz. inkább pótold bele egy újba. vagy heréltesd ki, csak ahhoz a motorvezérlőt is át kell írni.


Tegnap autópályáztam 180km-t, elég nagy tempóval, rövid távokra van egy suzuki, amit használok. Lehet tényleg elérte élettartama végét a részecskeszűrő...
Én se hittem eddig ebbe a felújítás, kitisztítás témába, de amikor megláttam mennyibe kerül egy új részecskeszűrő....hát


ezért találták ki ezt a "tisztítást". mert sokan bevállalják az új részecskeszűrő ára láttán. de nagyon sokan panaszkodnak, hogy az úgy nevezett tisztítás után jobb esetben 15-25ezer km múlva megint az a helyzet.
azt kell mérlegelni, hogy ha sokáig tervezel még vele, akkor érdemes-e befektetni egy új szűrőbe, vagy egyszerűbb kiherélni és kiríni a motorvezérlőből.
a tisztításra nem biztatlak. de te tudod.
ezért baromság az egész. kb arra ösztönzik az embert, hogy inkább dobja ki az autót. csak, hogy a nagy tudásúak Euro besorolásokkal játszhassanak. szerintem a DPF az egyik legnagyobb baromság a Start/Stop rendszerrel egyetemben.


Hát igen, énis így vagyok vele, ha a turbó megadja magát, aztmondom oké, de h egy részecskeszürő ilyen drága...
Igazából megakartam még tartani a kocsit, mert szeretem, meg amire vettem kitűnő, dehát ez kicsit kiverte a biztosítékot.
Lehet nézek vmi euro 6-ost, és töltögetem az adblue-t


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15246 pont) | Hozzászólások: 16610

Elküldve: 2019. július 30. kedd, 20:24


juhaszadika írta:
YELLOW írta:
juhaszadika írta: Sziasztok, eddig 120e km-en keresztül, javarészt Tatabánya-bécs között, soha nem volt baj a részecskeszürőmmel, mostanába kidobja sárga hibaüzenetként.Most 320e km van a kocsiban. Kérdésem az lenne, mennyire hatásos a kitisztítása? Köszönöm a válaszokat.


most rövidebb távokat mész vele? mert az lehet a baja, hogy nem tudja regenerálni magát.
szerintem és mások szerint ez a tisztítás dolog hülyeség. 320e km-nél már simán lehet cserélni. van akinek csak 150ezret megy el, de általánosságban 200-250ezer a élettartamuk.
megpróbálhatod, de kidobott pénz lesz. inkább pótold bele egy újba. vagy heréltesd ki, csak ahhoz a motorvezérlőt is át kell írni.


Tegnap autópályáztam 180km-t, elég nagy tempóval, rövid távokra van egy suzuki, amit használok. Lehet tényleg elérte élettartama végét a részecskeszűrő...
Én se hittem eddig ebbe a felújítás, kitisztítás témába, de amikor megláttam mennyibe kerül egy új részecskeszűrő....hát


ezért találták ki ezt a "tisztítást". mert sokan bevállalják az új részecskeszűrő ára láttán. de nagyon sokan panaszkodnak, hogy az úgy nevezett tisztítás után jobb esetben 15-25ezer km múlva megint az a helyzet.
azt kell mérlegelni, hogy ha sokáig tervezel még vele, akkor érdemes-e befektetni egy új szűrőbe, vagy egyszerűbb kiherélni és kiríni a motorvezérlőből.
a tisztításra nem biztatlak. de te tudod.
ezért baromság az egész. kb arra ösztönzik az embert, hogy inkább dobja ki az autót. csak, hogy a nagy tudásúak Euro besorolásokkal játszhassanak. szerintem a DPF az egyik legnagyobb baromság a Start/Stop rendszerrel egyetemben.

juhaszadika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz juhaszadika

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 65

Elküldve: 2019. július 30. kedd, 20:03


YELLOW írta:
juhaszadika írta: Sziasztok, eddig 120e km-en keresztül, javarészt Tatabánya-bécs között, soha nem volt baj a részecskeszürőmmel, mostanába kidobja sárga hibaüzenetként.Most 320e km van a kocsiban. Kérdésem az lenne, mennyire hatásos a kitisztítása? Köszönöm a válaszokat.


most rövidebb távokat mész vele? mert az lehet a baja, hogy nem tudja regenerálni magát.
szerintem és mások szerint ez a tisztítás dolog hülyeség. 320e km-nél már simán lehet cserélni. van akinek csak 150ezret megy el, de általánosságban 200-250ezer a élettartamuk.
megpróbálhatod, de kidobott pénz lesz. inkább pótold bele egy újba. vagy heréltesd ki, csak ahhoz a motorvezérlőt is át kell írni.


Tegnap autópályáztam 180km-t, elég nagy tempóval, rövid távokra van egy suzuki, amit használok. Lehet tényleg elérte élettartama végét a részecskeszűrő...
Én se hittem eddig ebbe a felújítás, kitisztítás témába, de amikor megláttam mennyibe kerül egy új részecskeszűrő....hát




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15246 pont) | Hozzászólások: 16610

Elküldve: 2019. július 30. kedd, 16:41


juhaszadika írta: Sziasztok, eddig 120e km-en keresztül, javarészt Tatabánya-bécs között, soha nem volt baj a részecskeszürőmmel, mostanába kidobja sárga hibaüzenetként.Most 320e km van a kocsiban. Kérdésem az lenne, mennyire hatásos a kitisztítása? Köszönöm a válaszokat.


most rövidebb távokat mész vele? mert az lehet a baja, hogy nem tudja regenerálni magát.
szerintem és mások szerint ez a tisztítás dolog hülyeség. 320e km-nél már simán lehet cserélni. van akinek csak 150ezret megy el, de általánosságban 200-250ezer a élettartamuk.
megpróbálhatod, de kidobott pénz lesz. inkább pótold bele egy újba. vagy heréltesd ki, csak ahhoz a motorvezérlőt is át kell írni.

juhaszadika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz juhaszadika

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 65

Elküldve: 2019. július 30. kedd, 11:14


Sziasztok, eddig 120e km-en keresztül, javarészt Tatabánya-bécs között, soha nem volt baj a részecskeszürőmmel, mostanába kidobja sárga hibaüzenetként.Most 320e km van a kocsiban. Kérdésem az lenne, mennyire hatásos a kitisztítása? Köszönöm a válaszokat.

státusz tusi_

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 152

Elküldve: 2017. március 04. szombat, 21:19


YELLOW írta:
tusi_ írta: Lenne egy DPFel (is) kapcsolatos kerdesem.
En is sokat olvasgattam kulfoldi forumokat is es ott is azt irjak, hogy autopalya 2-2.4e kozotti fordulat es tisztul a dpf.
Namarmost a koltozes utan olyan helyen lakom, hogy nincs autopalya osszekottetes, csak fout 50km oda 50 km vissza.
Sajnos Nemetorszagban a qrva kamionok csak 60al mehetnek a fouton, ezert rendszeresen megyek 60al mogottuk. Aztan vannak kisebb szakaszok, ahol el lehet lepni, akkor jon a koverebb gaz....

Kerdesem:
1. Mivel nem tudok 120 korul menni - nem is szabad - ezert a motor nem kerul 2es fordulat fole tartosan. Tud ugy is tisztitani, ha csak 1800 korul megy viszonylag folyamatosan?
BarG irasa szerint neki elindult 100as temponal is 1400-as fordulaton, plusz kollega OFF botrany motorja - 2.0TDI - es beloki a tisztitast varosi forgalomban is.

2. Ez ugyan DPF topik, de nem akarok masik topikot is telenyomni.
Automata valtom van es 60 korul berakja 6.ba. De mivel a kamionok nem (tudjak, akarjak) tartani a 60as tempot ezert osszevissza valtogat a valto. Amikor 60 ala megy, akkor vissza 5, amikor fole akkor 6..... Ezert atrakom mindig manualba es amikor tudom, akkor felhuzom 6ba.
Viszont aggodom, hogy manual allasban megvaltozik kicsit a motorvezerles is, rgo joban harap a gazra, eszmeletleneket lok (magyarul olyat tol, mint a barom ). Automata modban kicsit nyulos, lagymatag. Viszont a megvaltozott karaktersiztrika miatt nagyobb nyomatek jut a kuplungra es nem akarom kinyirni ezzel ido elott. Vagy tartanak ezek sokaig? Plusz a kapcsolas termeszetesen durvabb, inkabb beb..sza a fokozatot nem becsusztatja. Szetvagom ezzel a szerkezetet?


annyira nem ismerem az automata váltót, de manuálba ha beteszed olyan fokozatba, amikor pörög a motor 2300 körül és nyomsz egy tempomatot, akkor úgy nem jó? vagy tempomatra a váltó visszatér automata üzemmódba? ezt a részét nem tudom.


Lehet tempomat fixalt fokozattal, de sajnos nem tudom tartani az egynletes tempot. Megelozok egy boszme dogot es 2-3 km, ott a kovetkezo, vagy KOVETKEZOK.Most penteken 5 ment egymas utan. Szerencsere belattam a kanyart es a vegen 160 korul mentem vissza a savba. Akkor viszont vissza is hul a a KAT/DPF - motorfek, nincs eges a motorban - cseszhetem. Ha tudnek egyenletes tempot menni, mondjuk 100-at, akkor betennem 5 be es ok. De ahhoz kene vagy 15km. Annyit tuti nem megyek egyenletesen. Eddig mentem napi 180kmt autpalyan 130 korul, semmi aggalyom nem volt. A kozelben sajnos meg autopalya sincs, ahol eccaka nyomhatnek neki egy tisztitast. Kamionok meg non-stop mennek




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. március 04. szombat, 21:20

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15246 pont) | Hozzászólások: 16610

Elküldve: 2017. március 04. szombat, 21:02


tusi_ írta: Lenne egy DPFel (is) kapcsolatos kerdesem.
En is sokat olvasgattam kulfoldi forumokat is es ott is azt irjak, hogy autopalya 2-2.4e kozotti fordulat es tisztul a dpf.
Namarmost a koltozes utan olyan helyen lakom, hogy nincs autopalya osszekottetes, csak fout 50km oda 50 km vissza.
Sajnos Nemetorszagban a qrva kamionok csak 60al mehetnek a fouton, ezert rendszeresen megyek 60al mogottuk. Aztan vannak kisebb szakaszok, ahol el lehet lepni, akkor jon a koverebb gaz....

Kerdesem:
1. Mivel nem tudok 120 korul menni - nem is szabad - ezert a motor nem kerul 2es fordulat fole tartosan. Tud ugy is tisztitani, ha csak 1800 korul megy viszonylag folyamatosan?
BarG irasa szerint neki elindult 100as temponal is 1400-as fordulaton, plusz kollega OFF botrany motorja - 2.0TDI - es beloki a tisztitast varosi forgalomban is.

2. Ez ugyan DPF topik, de nem akarok masik topikot is telenyomni.
Automata valtom van es 60 korul berakja 6.ba. De mivel a kamionok nem (tudjak, akarjak) tartani a 60as tempot ezert osszevissza valtogat a valto. Amikor 60 ala megy, akkor vissza 5, amikor fole akkor 6..... Ezert atrakom mindig manualba es amikor tudom, akkor felhuzom 6ba.
Viszont aggodom, hogy manual allasban megvaltozik kicsit a motorvezerles is, rgo joban harap a gazra, eszmeletleneket lok (magyarul olyat tol, mint a barom ). Automata modban kicsit nyulos, lagymatag. Viszont a megvaltozott karaktersiztrika miatt nagyobb nyomatek jut a kuplungra es nem akarom kinyirni ezzel ido elott. Vagy tartanak ezek sokaig? Plusz a kapcsolas termeszetesen durvabb, inkabb beb..sza a fokozatot nem becsusztatja. Szetvagom ezzel a szerkezetet?


annyira nem ismerem az automata váltót, de manuálba ha beteszed olyan fokozatba, amikor pörög a motor 2300 körül és nyomsz egy tempomatot, akkor úgy nem jó? vagy tempomatra a váltó visszatér automata üzemmódba? ezt a részét nem tudom.

státusz tusi_

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 152

Elküldve: 2017. március 04. szombat, 20:51


Lenne egy DPFel (is) kapcsolatos kerdesem.
En is sokat olvasgattam kulfoldi forumokat is es ott is azt irjak, hogy autopalya 2-2.4e kozotti fordulat es tisztul a dpf.
Namarmost a koltozes utan olyan helyen lakom, hogy nincs autopalya osszekottetes, csak fout 50km oda 50 km vissza.
Sajnos Nemetorszagban a qrva kamionok csak 60al mehetnek a fouton, ezert rendszeresen megyek 60al mogottuk. Aztan vannak kisebb szakaszok, ahol el lehet lepni, akkor jon a koverebb gaz....

Kerdesem:
1. Mivel nem tudok 120 korul menni - nem is szabad - ezert a motor nem kerul 2es fordulat fole tartosan. Tud ugy is tisztitani, ha csak 1800 korul megy viszonylag folyamatosan?
BarG irasa szerint neki elindult 100as temponal is 1400-as fordulaton, plusz kollega OFF botrany motorja - 2.0TDI - es beloki a tisztitast varosi forgalomban is.

2. Ez ugyan DPF topik, de nem akarok masik topikot is telenyomni.
Automata valtom van es 60 korul berakja 6.ba. De mivel a kamionok nem (tudjak, akarjak) tartani a 60as tempot ezert osszevissza valtogat a valto. Amikor 60 ala megy, akkor vissza 5, amikor fole akkor 6..... Ezert atrakom mindig manualba es amikor tudom, akkor felhuzom 6ba.
Viszont aggodom, hogy manual allasban megvaltozik kicsit a motorvezerles is, rgo joban harap a gazra, eszmeletleneket lok (magyarul olyat tol, mint a barom ). Automata modban kicsit nyulos, lagymatag. Viszont a megvaltozott karaktersiztrika miatt nagyobb nyomatek jut a kuplungra es nem akarom kinyirni ezzel ido elott. Vagy tartanak ezek sokaig? Plusz a kapcsolas termeszetesen durvabb, inkabb beb..sza a fokozatot nem becsusztatja. Szetvagom ezzel a szerkezetet?




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. március 04. szombat, 20:53

Kabi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz Kabi

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 118

Elküldve: 2017. február 17. péntek, 19:57


zlatan23 írta:
hil írta:
YELLOW írta:
Kabi írta:
YELLOW írta:
Kabi írta:
YELLOW írta:
zlatan23 írta: Sziasztok
a részecskeszűrő piktogram megjelenése után "mennyi ideje" van még hátra?
A kiégetéshez mekkora utat kell megtenni, és mekkora fordulaton, hogxy az használjon, és ne még rosszabb legyen?
Köszi


lehet rosszul tudom, de a regeneráció nem jár hibajelzéssel. tulajdonképpen észre sem veszed.
ha világít a piktogramja, akkor vagy rossz a rendszerben valami, nem tudja végrehajtani a regenerációt, pl folyamatosan rövidtávokat mész, vagy már ol an szinten el van dugulva, hogy nagyon.
maga a regeneráció kb 10 km alatt lezajlik. ezt átlagban mondom, részecskeszűrős autók esetében. persze függ az állapottól.
ezekhez nem kell autópálya, elég főút is, csak mondjuk 5. helyett 4-esben mész egy nagyobb távot, hogy legyen fordulat. ez egyébként benzins és sima dízel autóknál is ajánlott, hogy a kipuff rendszer át legyen járatva rendesen.


Valóban nem jár semmi jelenséggel a regenerálás. Azonban kicsit több dologn
ak kell teljesülni, mint 5. helyett 4.ben közlekedni: vízhőfok min 74 fok, DPF hőmérséklete 600 fok. Ajánlott autópályán folyamatosan kb 120-130as tempót menni, 2500-as fordulat körül olyan kb 20 percet (a Rheingold program menüje szerint fél óra, de bőven hamarabb is megvan a regenerálás). Nekem pont két dolog miatt nem regenerált, rossz volt a termosztát (max 65 fokra ment fel a víz) és a DPF hőmérséklet jeladó vezetéke le volt vágva. Kijavítottam, azóta semmi gond.
Az hogy "mennyi ideje" van még hátra...jó kérdés. Első körben megnézetném, hogy a feltételek teljesülnek-e egyáltalán, ha igen, akkor egy kis autópályát neki. Ha nem javul, akkor én tuti nem kínoznám, mert hazavágja a turbót is a túlságosan nagy ellennyomás.


ennyire nem akartam leírni, reménykedtem, hogy azért egyértelmű pár dolog.
nyilván egyértelmű, hogy nem 10 km-en csinálja meg. de amikor elkezdi, amikor adott a feltétel, onnantól kb 10 km. de mondom én japán típusnál hallottam ezt. vagy olyan autó lehetett, amiknél eleve rendszeres a tisztítás, és sikeres, akkor hamar meg van.
de az autópálya nem kötelező, hisz nem kényszeríthetek a vásárlót, hogy csak úgy vegyen DPF-es dízelt, ha x időnként autópályázik is. tehát azért 80km-es út elég kell legyen. főút az a baj, hogy közben lehetnek települések, így ha városba ér az ember és közben megy a regenerálás, akkor ott nem megy vége, csak ha választ alacsonyabb fokozatot. bár lehet ezt a rendszer kezeli, és majd folytatja.


mint írtam, ajánlott az autópálya...nem úgy mondtam, hogy kötelező. itt egy kis ábra ami szemléleti, mikor milyen hőfokon működik a DPF:
http://www.motor-talk.de/bilde...13180.html
szóval mehetsz te 90el, ha nem éri el a dpf a szükséges hőmérsékletet, akkor nem fog regenerálni. Olyan meg sajnos nincs, hogy félig kipucolja, aztán folytatja, ez egy processz, ami vagy végbemegy vagy nem. a computer 1-essel és 0-ással dolgozik, tehát ha nem fejeződik be a regenerálás, nem érzékeli úgy hogy jó a DPF. Aztán jön hibakód, meg a warning. szerintem.....


de ha alacsonyabb fokozatban mész ugyanolyan sebességgel, akkor jobban melegedik a rendszer. tudod a motort is meg lehet főzni.
minden autónak, minden motortípusnak az autópálya a legjobb. a hosszútáv.
én egy alternatívát javasoltam, aminek működnie kell
amúgy meg ott rothadjon meg, amelyik kitalálta a DPF-et, ahol van
ezt nem most kellett volna kitalálni, hanem évekkel ezelőtt, 20-30 éve. vagy valami hasonlót. jó katalizátor ott volt. de továbbra is azt mondom, hogy a legnagyobb gondot nem ez jelenti. mármint az autók. nyilván egy kínai városban, igen, sok köze lehet az ottani levegőminőséghez. amit meg elcsesztünk már nem lehet visszafordítani, csak minimálisan lassítani a folyamaton.


Erőművet meg minek építenek, mikor a konnektorban ott van a villany......? (DDDD)


Hát mentem 2szer 30kmt, 2000 alá nem ment a fordulat, de 3000 fölé sem huzamosan. A változás csupán annyi hogy hazafele nem 3-4km elteltével írta ki hanem 8km után. Ennek lehet jelentősége?



lehet történt valami, de nem biztos. mindenképp keresnék a helyedben valakit, aki INPA-val ki tudja olvasni a dpf telítettségét, ill hogy mikor regenerált utoljára. plusz ha már gépen van, akkor lehetne ellenőrizni a vízhőfokot is (nem-e amiatt nincs regenerálás). Egyébként a lényeg nem pont a fordulatszám, hanem az egyeletes tempó folyamatosan. ezért ajánlottam az autópályát. tehát pl fix 120 kmh 20 percig. de az is lehet, hogy ha ennyire hamar jelenkezik a warning, akkor már nem is tudja regenerálni. Ekkor vagy DPF csere vagy tisztítás (persze ebben sokan nem hisznek).

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 118d
Évjárat: 2005

státusz zlatan23

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2017. február 17. péntek, 19:02


hil írta:
YELLOW írta:
Kabi írta:
YELLOW írta:
Kabi írta:
YELLOW írta:
zlatan23 írta: Sziasztok
a részecskeszűrő piktogram megjelenése után "mennyi ideje" van még hátra?
A kiégetéshez mekkora utat kell megtenni, és mekkora fordulaton, hogxy az használjon, és ne még rosszabb legyen?
Köszi


lehet rosszul tudom, de a regeneráció nem jár hibajelzéssel. tulajdonképpen észre sem veszed.
ha világít a piktogramja, akkor vagy rossz a rendszerben valami, nem tudja végrehajtani a regenerációt, pl folyamatosan rövidtávokat mész, vagy már ol an szinten el van dugulva, hogy nagyon.
maga a regeneráció kb 10 km alatt lezajlik. ezt átlagban mondom, részecskeszűrős autók esetében. persze függ az állapottól.
ezekhez nem kell autópálya, elég főút is, csak mondjuk 5. helyett 4-esben mész egy nagyobb távot, hogy legyen fordulat. ez egyébként benzins és sima dízel autóknál is ajánlott, hogy a kipuff rendszer át legyen járatva rendesen.


Valóban nem jár semmi jelenséggel a regenerálás. Azonban kicsit több dologn
ak kell teljesülni, mint 5. helyett 4.ben közlekedni: vízhőfok min 74 fok, DPF hőmérséklete 600 fok. Ajánlott autópályán folyamatosan kb 120-130as tempót menni, 2500-as fordulat körül olyan kb 20 percet (a Rheingold program menüje szerint fél óra, de bőven hamarabb is megvan a regenerálás). Nekem pont két dolog miatt nem regenerált, rossz volt a termosztát (max 65 fokra ment fel a víz) és a DPF hőmérséklet jeladó vezetéke le volt vágva. Kijavítottam, azóta semmi gond.
Az hogy "mennyi ideje" van még hátra...jó kérdés. Első körben megnézetném, hogy a feltételek teljesülnek-e egyáltalán, ha igen, akkor egy kis autópályát neki. Ha nem javul, akkor én tuti nem kínoznám, mert hazavágja a turbót is a túlságosan nagy ellennyomás.


ennyire nem akartam leírni, reménykedtem, hogy azért egyértelmű pár dolog.
nyilván egyértelmű, hogy nem 10 km-en csinálja meg. de amikor elkezdi, amikor adott a feltétel, onnantól kb 10 km. de mondom én japán típusnál hallottam ezt. vagy olyan autó lehetett, amiknél eleve rendszeres a tisztítás, és sikeres, akkor hamar meg van.
de az autópálya nem kötelező, hisz nem kényszeríthetek a vásárlót, hogy csak úgy vegyen DPF-es dízelt, ha x időnként autópályázik is. tehát azért 80km-es út elég kell legyen. főút az a baj, hogy közben lehetnek települések, így ha városba ér az ember és közben megy a regenerálás, akkor ott nem megy vége, csak ha választ alacsonyabb fokozatot. bár lehet ezt a rendszer kezeli, és majd folytatja.


mint írtam, ajánlott az autópálya...nem úgy mondtam, hogy kötelező. itt egy kis ábra ami szemléleti, mikor milyen hőfokon működik a DPF:
http://www.motor-talk.de/bilde...13180.html
szóval mehetsz te 90el, ha nem éri el a dpf a szükséges hőmérsékletet, akkor nem fog regenerálni. Olyan meg sajnos nincs, hogy félig kipucolja, aztán folytatja, ez egy processz, ami vagy végbemegy vagy nem. a computer 1-essel és 0-ással dolgozik, tehát ha nem fejeződik be a regenerálás, nem érzékeli úgy hogy jó a DPF. Aztán jön hibakód, meg a warning. szerintem.....


de ha alacsonyabb fokozatban mész ugyanolyan sebességgel, akkor jobban melegedik a rendszer. tudod a motort is meg lehet főzni.
minden autónak, minden motortípusnak az autópálya a legjobb. a hosszútáv.
én egy alternatívát javasoltam, aminek működnie kell
amúgy meg ott rothadjon meg, amelyik kitalálta a DPF-et, ahol van
ezt nem most kellett volna kitalálni, hanem évekkel ezelőtt, 20-30 éve. vagy valami hasonlót. jó katalizátor ott volt. de továbbra is azt mondom, hogy a legnagyobb gondot nem ez jelenti. mármint az autók. nyilván egy kínai városban, igen, sok köze lehet az ottani levegőminőséghez. amit meg elcsesztünk már nem lehet visszafordítani, csak minimálisan lassítani a folyamaton.


Erőművet meg minek építenek, mikor a konnektorban ott van a villany......? (DDDD)


Hát mentem 2szer 30kmt, 2000 alá nem ment a fordulat, de 3000 fölé sem huzamosan. A változás csupán annyi hogy hazafele nem 3-4km elteltével írta ki hanem 8km után. Ennek lehet jelentősége?



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (279 pont) | Hozzászólások: 2987

Elküldve: 2017. február 17. péntek, 16:35


YELLOW írta:
Kabi írta:
YELLOW írta:
Kabi írta:
YELLOW írta:
zlatan23 írta: Sziasztok
a részecskeszűrő piktogram megjelenése után "mennyi ideje" van még hátra?
A kiégetéshez mekkora utat kell megtenni, és mekkora fordulaton, hogxy az használjon, és ne még rosszabb legyen?
Köszi


lehet rosszul tudom, de a regeneráció nem jár hibajelzéssel. tulajdonképpen észre sem veszed.
ha világít a piktogramja, akkor vagy rossz a rendszerben valami, nem tudja végrehajtani a regenerációt, pl folyamatosan rövidtávokat mész, vagy már ol an szinten el van dugulva, hogy nagyon.
maga a regeneráció kb 10 km alatt lezajlik. ezt átlagban mondom, részecskeszűrős autók esetében. persze függ az állapottól.
ezekhez nem kell autópálya, elég főút is, csak mondjuk 5. helyett 4-esben mész egy nagyobb távot, hogy legyen fordulat. ez egyébként benzins és sima dízel autóknál is ajánlott, hogy a kipuff rendszer át legyen járatva rendesen.


Valóban nem jár semmi jelenséggel a regenerálás. Azonban kicsit több dolognak kell teljesülni, mint 5. helyett 4.ben közlekedni: vízhőfok min 74 fok, DPF hőmérséklete 600 fok. Ajánlott autópályán folyamatosan kb 120-130as tempót menni, 2500-as fordulat körül olyan kb 20 percet (a Rheingold program menüje szerint fél óra, de bőven hamarabb is megvan a regenerálás). Nekem pont két dolog miatt nem regenerált, rossz volt a termosztát (max 65 fokra ment fel a víz) és a DPF hőmérséklet jeladó vezetéke le volt vágva. Kijavítottam, azóta semmi gond.
Az hogy "mennyi ideje" van még hátra...jó kérdés. Első körben megnézetném, hogy a feltételek teljesülnek-e egyáltalán, ha igen, akkor egy kis autópályát neki. Ha nem javul, akkor én tuti nem kínoznám, mert hazavágja a turbót is a túlságosan nagy ellennyomás.


ennyire nem akartam leírni, reménykedtem, hogy azért egyértelmű pár dolog.
nyilván egyértelmű, hogy nem 10 km-en csinálja meg. de amikor elkezdi, amikor adott a feltétel, onnantól kb 10 km. de mondom én japán típusnál hallottam ezt. vagy olyan autó lehetett, amiknél eleve rendszeres a tisztítás, és sikeres, akkor hamar meg van.
de az autópálya nem kötelező, hisz nem kényszeríthetek a vásárlót, hogy csak úgy vegyen DPF-es dízelt, ha x időnként autópályázik is. tehát azért 80km-es út elég kell legyen. főút az a baj, hogy közben lehetnek települések, így ha városba ér az ember és közben megy a regenerálás, akkor ott nem megy vége, csak ha választ alacsonyabb fokozatot. bár lehet ezt a rendszer kezeli, és majd folytatja.


mint írtam, ajánlott az autópálya...nem úgy mondtam, hogy kötelező. itt egy kis ábra ami szemléleti, mikor milyen hőfokon működik a DPF:
http://www.motor-talk.de/bilde...13180.html
szóval mehetsz te 90el, ha nem éri el a dpf a szükséges hőmérsékletet, akkor nem fog regenerálni. Olyan meg sajnos nincs, hogy félig kipucolja, aztán folytatja, ez egy processz, ami vagy végbemegy vagy nem. a computer 1-essel és 0-ással dolgozik, tehát ha nem fejeződik be a regenerálás, nem érzékeli úgy hogy jó a DPF. Aztán jön hibakód, meg a warning. szerintem.....


de ha alacsonyabb fokozatban mész ugyanolyan sebességgel, akkor jobban melegedik a rendszer. tudod a motort is meg lehet főzni.
minden autónak, minden motortípusnak az autópálya a legjobb. a hosszútáv.
én egy alternatívát javasoltam, aminek működnie kell
amúgy meg ott rothadjon meg, amelyik kitalálta a DPF-et, ahol van
ezt nem most kellett volna kitalálni, hanem évekkel ezelőtt, 20-30 éve. vagy valami hasonlót. jó katalizátor ott volt. de továbbra is azt mondom, hogy a legnagyobb gondot nem ez jelenti. mármint az autók. nyilván egy kínai városban, igen, sok köze lehet az ottani levegőminőséghez. amit meg elcsesztünk már nem lehet visszafordítani, csak minimálisan lassítani a folyamaton.


Erőművet meg minek építenek, mikor a konnektorban ott van a villany......? (DDDD)