wizzaerr írta:
Én egy hete vettem le a szívósort, most volt először takarítva, ami sajnos eléggé látszott rajta (a kocsiban óra szerint 196.000km van). Bár a szelepeken és környékükön is bőven volt olajsár,tették a dolgukat (nem mozogtak nehézkesen, akadozva vagy ilyesmi) ezért úgy döntöttem, hogy nem fogom kiiktatni őket. A "brigeciol kúra" után visszakerült a szívósor és újabb 80-100ezerig nem szeretném leszerelni
www.pmwltd.co.uk/swirl_flaps.pdf
A pdf fájl szerint a BMW módosított a pillangókon (5-6-os kép alatti angol szöveg erről szól)
Nekem nem fémtengelyre rögzített fémlemezből állnak (9-10-es kép), hanem az újabb "egybeműanyag" szelepek...(asszem legalábbis)
Szerintem a módosítással az volt a cél, hogy kiszűrjék a hibalehetőséget.
Mi a véleményetek?
Sokann mondjak hogy az se jo. muanyag/gumi.
Ergo el tud egni es beleeg a hengerfej apro kis jarataiba. hengerfej csere sem olcso mulatsag. en pillangoszelep torotten vettem az autot. uj blokkot kapott es a "regi" fem szelepes szivosor kerult vissza. en 50000kent takaritom! Persze ha baj is lenne,ott a regi blokkom amibe 2henger-dugo sertetlen!