Ez egy archivált weboldal! bővebben
zoliika fórum hozzászólásai

zoliika Elküldve: 2012-08-22 16:03 Társalgó

troooger írta:
vivaladiesel írta:
troooger írta: Sziasztok!
Ha a "kutyacsont" már nem tölti be kellőképp a szerepét (elkopott), az okozhatja hogy kóvályog az autó az úton?


Gömbfej, rosszabb esetben keresztlengőkar.


Köszi. Közben elmentem futómüveshez, de azt mondta tökéletes minden.

Nem akarlak ijeszgetni,de nagy a valószínűsége,hogy kormányműcsere..........
Ha a futóműves azt mondja,hogy minden rendben akkor sajnos nem marad más!

zoliika Elküldve: 2012-08-21 21:43 Társalgó

Thony írta: Azon gondolkodtam, hogy van az egyik régebbi Saab-omban egy 70 ezres xenon szett, amit szervizben rakattam bele és nagyon jól működött az öreg 2001-es fedélzeti compal együtt!
Azon gondolkodtam, hogy esetleg kiveszem belőle ha bele lehet rakni másba.... sajnos a 2005-ös bmw-ben nem tették bele sajnos Nem tudom ,itthon a jogszabályok engedik-e hogy belekerüljön fényszóró mosó nélkül? Vagy mennyi lenne egy kiegészítő szett a mosópanellel a lámpa alatt, és a xenonnal? használtan, esetleg újonnan?
Másik kérdése, a turbó hol helyezkedik el a 320d-nél... hozzáférhető egyáltalán hogy szemrevételezzük, a tengelyt?!

Köszönöm, a segítséget nektek!


Lámpamosó nélkül meg se próbáld,ugyanis kötelező itthon!Bontóból érdemes keresgélni lámpamosó szettet ujonan horror ára van!Ha felnyitod a motorháztetőt akkor bal oldalt középtájékon van a turbó nem fogsz belőle látni szerintem semmit vagy lebontasz hozzá egy csomó dolgot......

zoliika Elküldve: 2012-08-21 21:38 Féktárcsa és fékbetét

b_imi írta:

Csak a kontraszt kedvéért. És ez már le lett pucolva.


Én most cserélem a kézifékbetéteimet az enyém fémtiszta nincs már ami kopjon róla..

zoliika Elküldve: 2012-08-20 14:46 Lengéscsillapitó

Emlékszem volt egy film a lengéscsillapító cseréjéről a youtube-on nem találom!Tudna valaki segíteni?

zoliika Elküldve: 2012-08-19 21:10 Karcok

ficsur írta:
jons írta:
kempelen írta:
ficsur írta: Sziasztok tud valaki egy megbizható szakit polirozában Tatabányán aki érti a dolgát és nemcsak lehúzni akar??? SOS SOS SOS.Köszi


Szia. Bár Tatabányától messze van Simontornya, de jons kollega nagyon vágja a dolgot. Biztosan nem fog lehúzni. Éppen nemrég értem haza tőle és minden nagyon fasza lett!



Hát igen. 240km oda-vissza. Mondjuk a kocsi biztosan nagyon szép lenne.





Nekem is durván 200-220 km lesz,de nem érdekel majd megspórolom máson.Nekem már elegem van abból,hogy elmegyek egy autókozmetikába(nem gyorsmosók),ezek a város szélén vannak általában ,Én a központban lakom azaz min.5km-re taxi haza aztán vissza......Alaphangon 3000 huf20 e huf alatt nálunk nincs polír inkább 25e huf!
Utóljára meg úgy jártam,hogy kb:3 éve,hogy rám telefonált az egyik ismerősöm,hogy mekkora g. vagyok mert megígértem neki ha eladó lesz az autóm szólok neki......"parancsolsz?"mondom neki.Ő azt hitte eladtam az autót ugyanis látta a városban az autót,hogy egy nő és egy férfi ül benne és nem "lassan" repesztenek az autómmal.Elegem van az autókozmetikákból eddig jártam 5-ben elég volt köszönöm....
Inkább rámegy a napom és elmegyek Simontornyára

zoliika Elküldve: 2012-08-19 20:35 Társalgó

Helioport írta: Ma és tegnap újfent volt szerencsém Békés megyébe leugrani, meg vissza összesen 500 km erejéig. Meg kell osztani kis magyar valóságunkat:

1.
A 4-es út halál. Minél többet járok arra, annál nagyobb az esély egy csattra. Utálom, mint a szart.
2.
Az úton hétvégén nincs (csak elvétve) kamion, cserébe viszont vannak faszok, akik óra szerint 79-80 km per óra (Valóságban kb 74-75km/h) sebességgel mennek a kilencvenes úton.
Nekik kívánom, hogy mikor előzöm őket, az ő f...ságuk miatt, őket ijessze meg valaki, akitől 3x pördül meg, és utána az ijedségtől okádik az út mellett... (előzzé' meg ha sietel valahová, én nem sietek... hogy mögöttem sor van? Az nem érdekel, biztonságos nekem a 60, a többi le van szarva)
3.
Kedves Suzukis, Chevrolet mittudoménes, Citroen c1-es, Peugeot 107, és minden egyéb kisautót vezető és azt nagy mellénnyel birtokló barátaim! Rá kell jönnöm, hogy olyan idegbeteg népség vagytok, mint a kutyám körül a csivava. A kutyám szarik a csivavára, miközben az ordít, hogy SZÉTTÉPLEK, MEGÖLLEK A K.ANYÁD, GYERE IDE... NEM MERSZ MI, TE KÖCCCSÖG? ITT B.LAK MEG MIKÖZBEN KULÁZOL, ÚGY KÚROM MEG A GITTELŐDET, TE VAKARÉK...
Eközben persze az én kutyám szemlélődik, nézelődik, odasandít, majd továbbmegy. Hát ez jut eszembe, miközben odalépsz előttem az M5, a 4-es, a 405-ös a 46-os, és a 47-es úton, okádod a füstöt, és hallom hogy ezer, ezerkettő de nemritkán ezernégyes motoroddal "odalépsz" bazmeg', a kis szerencsétlen csivavád meg ordít kifelé és hallom, hogy könyök-könyök-könyök -mondja a pici motorod 130-nál. És ott mész előttem, idegesítesz, hallom, ahogy mondod az asszonynak, hogy most megmutatod ennek a béjemvés köcsögnek, hogy mi a magyarok istene, odaversz, én meg elámulok... nyomod neki, kicsit előrehajolsz a kormányra, hogy jobban menjen a verda..................

DE NEM MEGY BAZZ!!!!

Takarodjál el az útból, és megköszönöm! Mindenkinek, aki miatt nem kell lassítani, megköszönöm neki mindig, neked is meg fogom! A német lehúzódik baszki, legyen akármekkora autó alatta, ha nem akar menni, nem megy és lehúzódik, de te baszki, te kemény vagy!!!! IGAZI MAGYAR! Te bazmeg' megmutatod! Aztán kb a pedált nem négy, hanem öt centire nyomom be mikor egymás mellé érünk, és úgy hagylak ott, mint a kutyám a csivavát... hangosan, morgósan(? höhöhö), csaholva, de folyamatosan távolodva tőled, és nem fogok rád emlékezni...

Hát ennyi.


Ez annyira összeszedett és találó ill. valós erre nyomtam egy "danke"-t...........
Tisztelt Fórumtársak mérlegen a valóság!

zoliika Elküldve: 2012-08-18 21:34 Féktárcsa és fékbetét

BalaBMW írta: Nekem is jövő héten esedékes lesz az első tárcsák cseréje... A kérdés: ATE Powerdisc vagy Zimmermann? Mindenképpen a lyuggatott felé hajlok...


Én júniusban kicseréltettem az összes féket A.P.D-re nagyon megvagyok elégedve vele.Ott a bajor alpokban azt vettem észre hogy harapósabb és nem gyengül a fékhatás (egy idő után)mint az előzőnél,persze ez is biztos fel tud melegedni,de arra még nem volt példa!A zimmermann nem tudom,hogy mennyi és biztos élőben nagyon szép,de az Ate-t merem ajánlani nem olcsó,de nem is drága,viszont azt mondja a szerelő(m) hogy jobban fogja enni a tárcsa a betétet,de abban biztos vagyok ,hogy a zimmermann-nál ez ugyanúgy fent áll......

zoliika Elküldve: 2012-08-18 10:52 Az E46 Üzembentartási költsége.

Alesi írta: Ha valakit erdekelne az autom fogyasztasa, feltoltottem amit eddig vezettem a spritmonitor.de-re (kb 1 eve irogatom a telefonomba):

KATT


Ez nagyon jó "találmány" Én is vezetni fogom

zoliika Elküldve: 2012-08-18 10:49 Társalgó

Tisztelt Biztosítótársaság


Kíváncsiak voltak balesetem részleteire, így ezúton megosztom azt Önökkel:

Szakmámat tekintve fűtésszerelő vagyok. A baleset napján éppen egy tízemeletes ház tetején dolgoztam egyedül. Amikor befejeztem a munkát, megállapítottam, hogy maradt még vagy 200 kilogrammnyi szerszámom a tetőn. A lift nem működött, így ahelyett, hogy ezeket a szerszámokat tíz emeleten keresztül kézben cipeltem volna le, úgy döntöttem, hogy egy hordóban fogom őket leereszteni a tetőről, kötél és csiga segítségével.

Miután a földszinten rögzítettem a kötelet, felmentem a tetőre és bepakoltam a szerszámokat a hordóba. Ezután lementem a földszintre, kioldottam a kötelet, és jó erősen tartottam, hogy a 200 kilónyi szerszám lassú leereszkedését biztosítsam. A baleseti jelentés 11. szakaszában láthatják, hogy testsúlyom 60 kg. Elképzelhetik a meglepetésemet, amikor a 200 kilónyi szerszám súlya hirtelen felemelt a levegőbe. Én lélekjelenlétemet elvesztve elfelejtettem elengedni a kötelet.

Szükségtelen említenem, hogy meglehetősen ijesztő ütemben repültem felfelé az épület fala mentén, neki-neki ütődve annak oldalához. Az ötödik emelet magasságában találkoztam össze a lefelé zuhanó hordóval. Ez a magyarázata a repedt koponyámnak és a törött kulcscsontomnak. Csak kevéssé lassultam le, és így folytattam az egyre gyorsuló emelkedésemet és meg sem álltam addig, míg a jobb kezem ujjpercei öt centi mélyen bele nem fúródtak a csigába. Ez alkalommal szerencsére visszanyertem a lélekjelenlétemet és meg tudtam markolni a kötelet a fájdalom ellenére.

Ezzel egy időben a hordó nekicsapódott a földnek, aminek következtében letört az alja és a benne lévő szerszámok mind kiszóródtak. Így most már üres volt a hordó, így elkezdtem nagy sebességgel lefelé zuhanni az épület fala mentén. Az ötödik emelet közelében ismételten összetalálkoztam a hordóval, ami éppen felfelé tartott. Ez a magyarázata mindkét törött bokámnak és a hasadásoknak a lábszáraimon. Amikor nekicsapódtam a hordónak, eléggé lelassultam ahhoz, hogy csak három hátcsigolyám, két bordám törjön el, amikor a földre érkezvén a szerszámokra estem.

Sajnálattal jelentem, hogy amint ott feküdtem a földön nagy fájdalmak közepette, ismét elvesztettem a lélekjelenlétemet és elengedtem a kötelet. Ekkor a hordó hirtelen megindult egyenesen felém, egyre gyorsuló, szédítő sebességgel. A hordó leérkezvén, eltörte a medencecsontomat. Sajnálattal kell közölnöm, itt elvesztettem az eszméletemet, és többre nem emlékszem...
Remélem, ez elegendő információ a biztosítótársaságnak. Kérem, fogadják el a fájdalmasan kimerítő magyarázatomat és küldjék számomra a baleset biztosításom összegét.

zoliika Elküldve: 2012-08-18 10:04 Autóvásárlás

Popi0910 írta:
zoliika írta:
Alesi írta:
YELLOW írta:
Popi0910 írta: Megegy kerdes! az 535i v8 as vagy sor6? es mlyiket eri meg venni? fogyasztasban kulombseg?
520i es 535i kozott mennyi a kulombseg fogyasztasban?


a 35i V8, de készülj fel, mert ~4000cm3. bár érdekes mert a neten van olyan V8, ami 3.5, de van ami 4.4-esnek írja. én eddig amit 35i-ben láttam, az 4.0 volt.

persze a kérdés attól is függ, hogy E34, E39-ről beszélünk, vagy E60-ról???


Ahogy le is irta, E39-rol beszelunk, az pedig 3500 cm3 V8...

Fogyasztas az leginkabb hengerszam fuggo, a 6 hengeresek kozott nincs szamottevi kulonbseg, legyen az 20i vagy 30i, a V8-at viszont barmilyen meglepo, de itatni kell.

Nezz utana pl. nepiteleten masok mit irnak fogyasztasrol, de en 15l alatt nem szamitanek a helyedben.
Masreszrol azt pletykaljak, hogy ha mar V8, akkor az 540i megbizhatobb konstrukcio.


Csak egy gondolat:kint németben ezek a nagy "dögök" v8-ak mind gázosak........és még a kis pénzű emberek is fent tudják tartani gázos formációban!Valóban az 540i (én is csak hallottam)jobb mint a 35i....


koszi! Hat akkor szerintem maradok 30i-nel!


Én a 30i-be is beleraknám a gázt..igaz biztos súrolja a 400e-t de szerintem megtérülne igen hamar.Régebben annyi pénzem elment benzinre(e-30,e-32)hogy borzalom!Viszont látva egy-két pozitív példát Én biztos beleraknám.
Olaszban sem ritka és igen kis pénzért lehet szép e-39-t 530i-540i-t venni gázos verzióban"felár" nélkül!

zoliika Elküldve: 2012-08-18 09:56 Rugócsere

K_Gergo írta:
zoliika írta: Megrendeltem ma :-Eibach pro kit rugók

imádtam, komfortos és stabil. nekem sajna túl alacsony volt.


Hát igen,ez az aggodalom bennem is megvan.De,Én inkább az autópályán és a német utakon használom az autót.Remélem nem fogok vele "fingot"

zoliika Elküldve: 2012-08-18 00:07 Szenzor. Mi ez?? Gyári szám??

bmw320d4 írta:
zoliika írta:
YELLOW írta:
zoliika írta:
YELLOW írta:
zoliika írta:
lorand007 írta: Tiszteletem mindenkinek, 4 ev alatt eddig haromszor jelent meg ez a hibauzenet, motor ujrainditas utan eltunt mind harom alkalomal, mi lehet ez? koszonom
oltes.hu_.jpg][/url]
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


Ohh igen,ez engem is érdekelne!Félévente Én is találkozok ezzel!


- fékfolyadék szint alacsony
- ABS szenzor hiba, vagy csati kontakt hiba
- DSC hiba, amiben, ez több minden lehet
- az összes biztit át kell nézni, aminek köze van a DSC-hez és ABS-hez


Csak tudod azért nem értem ,mert most volt gépre rakva és semmilyen nemű ilyen hibát nem írt ki.Ráadásul előtte volt komplett fékcsere,olajcserével stb!


pláne gyanús. csavart jól vissza tekertékm nem folyik a fékfoyladék valahol, szint jó? a másik, hogy a csatiba könnyen bele lehet verni, szerelés közbe, aztán lehet...nekem más ötletem nincs.


Semmi köze a szerviznek hozzá mert előtte is csinálta ugyanúgy.Ebben az évben csinálta februárban meg most hazafele németből tegnapelőtt!


Fékfolyadékszint nem lehet, mert azt pirossal jelzi (szerintem logikus)
ABS jeladó sem lehet, mert akkor világítana az ABS lámpa is.

Kormányszögjeladó pozicióhiba (5EBA), vagy maga a szenzor hibája már esélyesebb.

ABS vezérlő hibára nagyon kicsi az esély, főleg, hogy sporadikus a hiba.

Nekem az a véleményem, hogy initelni kellene a szögérzékelőt, a nyomásszenzorokat és a DSC jeledó(ka)t.


"initelni"?Ezt nem értem.......Ez mit jelent?

zoliika Elküldve: 2012-08-17 20:45 Rugócsere

YELLOW írta:
zoliika írta:
YELLOW írta:
BalaBMW írta:
zoliika írta: Erről a márkáról hallott már valaki?Esetleg tapasztalat?


Elég szar márka. Állítólag iszonyatosan kemény és minőségileg sem a legjobb. Múltkor érdeklődött valaki powerfanatics-on erről a márkáról és egy srác akinek ilyen van írta, hogy úgy vágja ki a kocsi alól ahogy van. De régebben is több helyen olvastam róla, hogy szar.


osztom... max az dícséri, akinek még friss és megvette... majd idővel változik a véleménye, vagy marja nagy szerencséje lesz


Mindig az első gondolat az "igazi" nem variálokElőször mikor megláttam Alesi autóját megfogadtam vagy ilyen vagy semmi mármint az ültetésre gondoltam......
Megrendeltem ma minden alkatrészt:-Eibach pro kit rugók
-Bilstein gátlók
-pórvédők
-telószár védő gumibak(azt hiszem így hívják)
-toronycsapágyak
-kézifék betétek
-stabilizátor szilentek


árakat is írhatnál, mennyiért, meg honnan...


Természetesen mindent leírok amint megkaptam őket mert postán küldenek mindent.Persze a végeredményt le is fogom fényképezniEgy hét türelmet kérek Yellow

zoliika Elküldve: 2012-08-17 20:42 Autóvásárlás

Alesi írta:
YELLOW írta:
Popi0910 írta: Megegy kerdes! az 535i v8 as vagy sor6? es mlyiket eri meg venni? fogyasztasban kulombseg?
520i es 535i kozott mennyi a kulombseg fogyasztasban?


a 35i V8, de készülj fel, mert ~4000cm3. bár érdekes mert a neten van olyan V8, ami 3.5, de van ami 4.4-esnek írja. én eddig amit 35i-ben láttam, az 4.0 volt.

persze a kérdés attól is függ, hogy E34, E39-ről beszélünk, vagy E60-ról???


Ahogy le is irta, E39-rol beszelunk, az pedig 3500 cm3 V8...

Fogyasztas az leginkabb hengerszam fuggo, a 6 hengeresek kozott nincs szamottevi kulonbseg, legyen az 20i vagy 30i, a V8-at viszont barmilyen meglepo, de itatni kell.

Nezz utana pl. nepiteleten masok mit irnak fogyasztasrol, de en 15l alatt nem szamitanek a helyedben.
Masreszrol azt pletykaljak, hogy ha mar V8, akkor az 540i megbizhatobb konstrukcio.


Csak egy gondolat:kint németben ezek a nagy "dögök" v8-ak mind gázosak........és még a kis pénzű emberek is fent tudják tartani gázos formációban!Valóban az 540i (én is csak hallottam)jobb mint a 35i....

zoliika Elküldve: 2012-08-17 20:36 Rugócsere

YELLOW írta:
BalaBMW írta:
zoliika írta: Erről a márkáról hallott már valaki?Esetleg tapasztalat?


Elég szar márka. Állítólag iszonyatosan kemény és minőségileg sem a legjobb. Múltkor érdeklődött valaki powerfanatics-on erről a márkáról és egy srác akinek ilyen van írta, hogy úgy vágja ki a kocsi alól ahogy van. De régebben is több helyen olvastam róla, hogy szar.


osztom... max az dícséri, akinek még friss és megvette... majd idővel változik a véleménye, vagy marja nagy szerencséje lesz


Mindig az első gondolat az "igazi" nem variálokElőször mikor megláttam Alesi autóját megfogadtam vagy ilyen vagy semmi mármint az ültetésre gondoltam......
Megrendeltem ma minden alkatrészt:-Eibach pro kit rugók
-Bilstein gátlók
-pórvédők
-telószár védő gumibak(azt hiszem így hívják)
-toronycsapágyak
-kézifék betétek
-stabilizátor szilentek