« előző123következő »
YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. szeptember 12. csütörtök, 17:15


medveborke írta: Sziasztok!

Az mennyire "normális", hogy hideg motornál jóóóval gyengébb a teljesítmény, alig húz, majd ha eléri az üzemi hőfokot, minden rendben, megy rendesen?!?
Mielőtt jönne a "kajabálás", nem, nem szoktam nyomni neki hideg motorral, amíg el nem éri az üzemi hőmérsékletet addig kiváltképp kímélem...
A minap muszáj voltam odalépni neki rögtön indulás után és éreztem, hogy nem megy, úgy ahogy kellene!

Aki tud valami okos infóval szolgálni, megköszönném!


néha én is észreveszek ilyet. nem tudom, de egyszer már írtam erről, hogy talán enniyre okos az autó, hogy tudja ne engedjen többet? mondjuk nekem full elektronikus a gáz is, tehát simán tudja az ECU szabályozni, egy bowdenesnél másabb szerintem. persze nekem is csak akkor tűnik fel, ha valami miatt oda kell lépni, amúgy 2000-nél nem pörgetem tovább hidegen. deodáig is lassan pörgetem fel, na és iylenkor veszem észre, néha mintha be is dadogna egy picit, mintha gondolkozna mi is van?

medveborke
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 325i
Évjárat: 2007

státusz medveborke

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2013. szeptember 12. csütörtök, 17:08


Sziasztok!

Az mennyire "normális", hogy hideg motornál jóóóval gyengébb a teljesítmény, alig húz, majd ha eléri az üzemi hőfokot, minden rendben, megy rendesen?!?
Mielőtt jönne a "kajabálás", nem, nem szoktam nyomni neki hideg motorral, amíg el nem éri az üzemi hőmérsékletet addig kiváltképp kímélem...
A minap muszáj voltam odalépni neki rögtön indulás után és éreztem, hogy nem megy, úgy ahogy kellene!

Aki tud valami okos infóval szolgálni, megköszönném!

státusz e46-316i

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2007. szeptember 23. vasárnap, 15:54


Tib írta: Szia!

Érdekelne, hogy mi mennyibe került, és miként befolyásolták nálad a fogyasztást?

Köszi

Hali!
Pár sorral fejjebb elolvashatod a lényeget, nekem tetszik az eredmény .....
Ha gondolod add meg a mail címed, és megírom a tel számom, vagy mail-ban lepontosítjuk a részleteket, és ha érdekel akkor szívesen megcsináljuk neked is....

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2007. szeptember 23. vasárnap, 15:17


Ez nagyon jól hangzik, én elkérném a számodat ha lehet. Ha publikusan nem akarod megadni, akkor írd meg a mailomra.
tibay@freemail.hu
Köszi.

státusz e46-316i

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2007. szeptember 23. vasárnap, 14:00


Tiba írta: A számból vetted ki a kérdést! ...izé a billentyûmbõl
engem még az is érdekelne, hol csinálták.

Az elõzõ hozzászólásban nagyjából igyekeztem megválaszolni a kérdésed, még csak annyit hogy mivel ezt a motort csak a "keleti blokknak" gyártották, így egyetlen híres tuningcég palettájában sem lehet megtalálni a típust, így kicsit macerásabb volt kideríteni hogy mi is a megoldás erre a kocsira, de a saját autómon sikerült kitotozni, úgy-hogy innentõl már nem titok számunkra a módszer

státusz e46-316i

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2007. szeptember 23. vasárnap, 13:55


Tiba írta: A számból vetted ki a kérdést! ...izé a billentyûmbõl
engem még az is érdekelne, hol csinálták.

Én kb másfél éve foglalkozom chiptuning-al. A kiolvasást és a rátöltést én csináltam, a software módosítást egy olyan kollega aki kb 10 éve van a szakmában, és az ország egyik legjobbja.... Én tolna megyében lakom, ha érdekel vkit akkor akár az én autómon kitudja próbálni hogy milyen lett, nem zsákba macsek! A fogyasztásról még nem tudok beszámolni, mert tegnap lett kész, de az a tapasztalat hogy benzines motoroknál ha nem változik a vezetési stílus, akkor kb fél literes megtakarítás is lehet a végeredmény amellett hogy a motor rugalmasabb lesz. Persze ha vki folyton nyomja neki mert jobban megy, akkor természetesen ez nem fog mutatkozni. Ez azért van, mert a megnövekedett nyomaték miatt nem kell annyira forgatni a motort normál helyzetben. Az én autóm 2003-as N40-es motorral szerelt 1.6-os. A chip-el 10-15% közötti teljesítmény többlet nyerhetõ, de ennél a modellnél szükséges a légszûrö csere is, mivel a gyári szûrõje nevetségesen kicsi!! Ha vkit konkrétan érdekel a modosítás, akkor jelezzen és megadom a tel számom, a részleteket ott megbeszélhetjük.... Mint említettem ez nem a reklám helye, de kilehet próbálni az enyémen, szívesen segítek annak akinek ilyen tervei vannak a saját 316-osával kapcsolatban!

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2007. szeptember 23. vasárnap, 10:33


A számból vetted ki a kérdést! ...izé a billentyûmbõl
engem még az is érdekelne, hol csinálták.


státusz Tib

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 60

Elküldve: 2007. szeptember 23. vasárnap, 09:56


Szia!

Érdekelne, hogy mi mennyibe került, és miként befolyásolták nálad a fogyasztást?

Köszi

státusz e46-316i

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2007. szeptember 23. vasárnap, 08:15


Megígértem hogy ha megvan a chiptuning az autómra, akkor megosztom veletek a tapasztalataimat. Tehát összefoglalva mégegyszer, raktam rá egy direktszûrõt, egy sport hátsódobot, és most került bele a chiptuning.
A városi forgalomban eddig tapasztalt kisgázadáskor fellépõ torpanások gyakorlatilag megszüntek, dinamikában az autó teljesen új arcáról mutatkozott be, sokkal rugalmasabb kisfordulaton is végre Az asc kontrolja kikanyarodáskor vidáman villog, és ha rendesen kihuzatom,akkor váltáskor is bevillan.
Országuti közlekedésnél is sokkal jobb a gyorsulás, a dinamika, a fordulatszámmérõn is látszik hogy teljesen más a nyomaték, mert szép gyorsan forog le a motor, nagyobb sebességfokozatban is
Egyszóval ez itt nem a reklám helye, de tudom ajánlani mindenkinek aki szeretne némi pluszt a 316-osába!

státusz e46-316i

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2007. szeptember 04. kedd, 07:29


csiatt írta: Köszi az eddigi segítséget.

Szóval eddig sikerült ennyit beazonosítanom, hogy a kérdéses gép N4016A (és nem N4016AB). A kettõ között van különbség? Egész pontosan a motorszám kódjának a vége ...N4016A03A.
Ez most az 1,6-os vagy az 1,8-as moci? (forgalmiban 1,6 van, gépkönyvben 1,8 , nem tudom minek higyjek )
Ha eddig jól értelmeztem akkor ez az ugrásra hajlamos motor. A láncvezetõt mirõl ismerem fel (én egy amatõr vagyok )? Mármint, hogy be van-e építve, vagy nincs. Mit kell nézni?

köszi elõre is
(hátha tisztul a homály a fejemben

Hogy ez is a rizikós motorcsalád tagja-e azt nem tudom neked megmondani, ezzel sztem akkor mész biztosra ha bemész egy bmw szervízbe, vagy felhívod õket és évjárat, motorszám alapján megkérdezed tõlük kell-e bele a plusz biztosítás vagy nem.
Sztem a tiéd is 1.6-os, erre utal az N40 után a 16 .....
A nyugalmad megér egy telefont, hívd fel vmelyik szervízt

csiatt
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz csiatt

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 101

Elküldve: 2007. szeptember 03. hétfő, 22:12


Köszi az eddigi segítséget.

Szóval eddig sikerült ennyit beazonosítanom, hogy a kérdéses gép N4016A (és nem N4016AB). A kettõ között van különbség? Egész pontosan a motorszám kódjának a vége ...N4016A03A.
Ez most az 1,6-os vagy az 1,8-as moci? (forgalmiban 1,6 van, gépkönyvben 1,8 , nem tudom minek higyjek )
Ha eddig jól értelmeztem akkor ez az ugrásra hajlamos motor. A láncvezetõt mirõl ismerem fel (én egy amatõr vagyok )? Mármint, hogy be van-e építve, vagy nincs. Mit kell nézni?

köszi elõre is
(hátha tisztul a homály a fejemben

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2007. szeptember 03. hétfő, 21:01


a115n40b16a03a ... akkor ez milyen?

státusz e46-316i

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2007. szeptember 03. hétfő, 20:28


Tiba írta: A motorszámban van egy ilyen rész: ...115n40b1... ez az n40-es motorra utal?

az ....N40B16AB.... utal a motor típusára, ha ez a rész a tiédnél is ua akkor ebbe a motorcsaládba tartozik a te autód is....

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2007. szeptember 03. hétfő, 10:41


A motorszámban van egy ilyen rész: ...115n40b1... ez az n40-es motorra utal?

státusz e46-316i

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2007. szeptember 03. hétfő, 07:33


Tiba írta: Nem néztem még milyen a vezérlõm. Azt hiszem megvárom amíg meghcsináltatod a csippelést, és beszámolsz a tapasztalataidról

Rendben, ha sikerült megoldást találnom a chipre akkor mindenképpen megosztom a tapasztalataimat veled, veletek
Remélem hamarosan lesz rá megoldás....

« előző123következő »