« előző12következő »

státusz Rikkanto

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. november 13. szerda, 09:32


Koszonom mindenkinek a segitseget!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. november 13. szerda, 05:14


Tano írta:
Rikkanto írta: Sziasztok

Miszerint is a van-e turbo vagy nincs benne egy bmw 320D (318d) 145 Le 2008-as de elvileg 2009 alkatreszekkel szerelt BMW-ben.
...
Ha mar itt tartunk az normalis h egy 192ezer km-t ment bmw (amirol szo volt) alapjaraton kek fustot ereget? Mogotte nem mentem igy nem lattam meg menet kozben. De sztem ez se normalis. De ehhez se ertek a tulaj szerint...m a pasija azt mondta h ez normalis...


Igen, biztosra veheted, hogy van benne turbó. Amióta az eszemet tudom, a BMW nem gyártott turbó nélküli dízelt. Intecooler nélküli változatok voltak, de szerintem turbó nélkül egyáltalán nem gyártottak még a 80-as években sem.
De ha ott az autó, akkor csak egyszerűen megnézitek és vita lezárva.
A sötétszürke füst a "természetes" a korom miatt. A világosszürke vizet, a kék pedig olajat jelent a kipuffogógázban, tehát nem jelent jót.
Az írásod alapján nekem úgy tűnik nő az illető. Szerintem ne foglalkozz vele, van akiket nem lehet meggyőzni sehogy.


no meg a mostani világban? mikor már a kis benyásokba is túrót raknak.... én nehezen tudom elképzelni, hogy a 2005 óta, de lehet korábbról is lenne olyan autógyár (nevesebbek), akik turbo nélküli dízelt gyártanának... egy kát olyan modell volt, pl vw- konszern, amikben volt még szívó dízeél az újabb autókban, SDI néven, de valakivel volt már nekem is vitám, hogy az is turbos volt szerintük, utána nem néztem, én egy szaklapban olvastam. meg talán rönyónak volt még. de hát az is 2000-es év környékén.

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2013. november 13. szerda, 00:58


Tano írta:
Amióta az eszemet tudom, a BMW nem gyártott turbó nélküli dízelt. Intecooler nélküli változatok voltak, de szerintem turbó nélkül egyáltalán nem gyártottak még a 80-as években sem.


Volt a 524d M21 motor.



Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. november 13. szerda, 00:21


Rikkanto írta: Sziasztok

Miszerint is a van-e turbo vagy nincs benne egy bmw 320D (318d) 145 Le 2008-as de elvileg 2009 alkatreszekkel szerelt BMW-ben.
...
Ha mar itt tartunk az normalis h egy 192ezer km-t ment bmw (amirol szo volt) alapjaraton kek fustot ereget? Mogotte nem mentem igy nem lattam meg menet kozben. De sztem ez se normalis. De ehhez se ertek a tulaj szerint...m a pasija azt mondta h ez normalis...


Igen, biztosra veheted, hogy van benne turbó. Amióta az eszemet tudom, a BMW nem gyártott turbó nélküli dízelt. Intecooler nélküli változatok voltak, de szerintem turbó nélkül egyáltalán nem gyártottak még a 80-as években sem.
De ha ott az autó, akkor csak egyszerűen megnézitek és vita lezárva.
A sötétszürke füst a "természetes" a korom miatt. A világosszürke vizet, a kék pedig olajat jelent a kipuffogógázban, tehát nem jelent jót.
Az írásod alapján nekem úgy tűnik nő az illető. Szerintem ne foglalkozz vele, van akiket nem lehet meggyőzni sehogy.

státusz Rikkanto

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. november 13. szerda, 00:04


Sziasztok

Szeretnek egy nagyon reszletes valaszt kapni mert egy komoly szakmai vitaba bonyodtam

Miszerint is a van-e turbo vagy nincs benne egy bmw 320D (318d) 145 Le 2008-as de elvileg 2009 alkatreszekkel szerelt BMW-ben.

Az en valaszom az, hogy marpedig biztos van. Azert mert:
1. Bmw tehat sport igy a diesel csak is turboval tud az lenni
2. Csak igy tudja teljesiteni a kornyezet vedelmi eloirasokat

Hiaba mondtam en barmit hulyenek voltam nezve...mert hogy a szalonba azt mondtak, hogy nincs benne mert igy vettek, hogy turbo nelkulit kernek es lancos vezerlesut.

Kerlek Titeket segitsetek ebben a vitaban minel szakszerubb valaszra van szuksegem tovabba ha van minden muszaki adat erdekel pl.: hivatalos bmw


En ezt talatam:
http://www.carfolio.com/specif...car=180224

Ott van h aspiration: Turbo D tehat a turbos de ezt nem fogja elfogadni a vita partnerem m nem hivatalos es megint en leszel a hulye


Ha mar itt tartunk az normalis h egy 192ezer km-t ment bmw (amirol szo volt) alapjaraton kek fustot ereget? Mogotte nem mentem igy nem lattam meg menet kozben. De sztem ez se normalis. De ehhez se ertek a tulaj szerint...m a pasija azt mondta h ez normalis...


Segitsetek
Minel tobb adattal es szakmaisaggal


Elore is koszonom!!

lorand007
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz lorand007

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 180

Elküldve: 2012. március 20. kedd, 23:52


Tisztelettem mindenkinek, én a héten akkarok egy alapos egr szelep+ turbo tisztitást végrehajtani, gondolom ez megnöveli a turbó életartamát, hogy gondoljátok szevasztok

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. március 19. hétfő, 09:48


nemethpeter1986 írta: Tisztelt BMW Fun-ok!
Az lenne a kérdésem, hogy 318d-be be lehet-e rakni 320d turbóját? Most szállt el a turbóm 318d, és arra gondoltam hogy a 320d turboját kéne belerakni, kell ezen kivul mást is cserélni a nagyobb turbó miatt? egyébként 2004-es faceliftes a gép, tehát a motor ugyanaz, elvileg a turbó kisebb mint a 320d-nél, meg a váltó ebbe csak 5 sebességes!
Vagy haggyam a francba és maradjak a gyári méretnél?
ELőre is köszönöm a segítséget!


318D turbo EURO 4-es motornál (gondolom a faceliftes már az): 11657790314
Itt a típuslista is.

320D turbo EURO 4-es motornál: 11657790994
Ehhez pedig itt a lista.

Bár az ábrák megegyeznek, nem valószínű, hogy véletlenül térne el az azonosítószámuk.




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2004

státusz nemethpeter1986

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2012. március 19. hétfő, 00:06


Tisztelt BMW Fun-ok!
Az lenne a kérdésem, hogy 318d-be be lehet-e rakni 320d turbóját? Most szállt el a turbóm 318d, és arra gondoltam hogy a 320d turboját kéne belerakni, kell ezen kivul mást is cserélni a nagyobb turbó miatt? egyébként 2004-es faceliftes a gép, tehát a motor ugyanaz, elvileg a turbó kisebb mint a 320d-nél, meg a váltó ebbe csak 5 sebességes!
Vagy haggyam a francba és maradjak a gyári méretnél?
ELőre is köszönöm a segítséget!

státusz SAS

Újonc

Elismertség: 6% (3 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2011. február 16. szerda, 22:20


Jaj, nem szívócső!
Szívósort akartam mondani. Kérdezni.

státusz SAS

Újonc

Elismertség: 6% (3 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2011. február 16. szerda, 21:37


Szia Gatinho, Sziasztok, Klubtársak!

Örülök, hogy felfrissítetted ezt a fórumot, és külön örülök, hogy mint modelltársat kérdezhetlek. Újonc vagyok, egy hete vettem az e46-omat (318d); most a "belakási fázisban" vagyok, olajcserék, szűrőcserék, tudott hibák javíttatgatása (flexicső lyukas, izzítógyertyák szakadását írta a hibatároló, stb.)

Szerinted/szerintetek ha túl leszek ezeken a javításokon, és az autómban csakugyan annyi km van, amennyit az előzetes felmérésen a szerelő megállapított (155e km), eljuthatok-e egy huzamosabb szervizmentes időszakba és egy boldog BMW-s létbe???
Most ugyanis úgy tűnik, hogy sok a macera az autóval, és szeretném nem megbánni, hogy átültem egy fiatalabb Ford-ból...

Ja, és hallottam már olyat is, hogy valaki ilyenkor elővigyázatosságból, prevencióból kicseréltette a szívócsövét... Más meg azt mondja, ennek semmi értelme... Hol az igazság?




Gatinho írta:
Tano írta:
Gatinho írta: A 320d 2001.09 hónaptól common rail motoros(motorkód:M47N204D4). A 318d ugyanezt a kétliteres Common Rail motort kapta meg majd két évvel később 2003.03 hónaptól. A turbó méretében van különbség, valamint a 320d 6 sebességes, a 318d csak 5.

Talán a 318d azáltal megbízhatóbb, hogy nincs annyira "kihegyezve" teljesítményre. Viszont azért a 35 lóerő és a nyomatékkülönbséget különbséget nagyon érezni. Nekem 318d-m van, az én igényeimnek megfelel, ez is jól megy, ez is BMW. De azért a 320d sokkal sportosabb. A megbízhatóságuk egyébként szerintem azon múlik, hogy mennyit futottak, milyen körülmények között és hogy rendesen karbantartották őket vagy sem. A ténylegesen kevés kilométert futottak még mindig nagyon drágák és hát ritkák is. Szerintem a használtautó piacon lévő eladó e46 diesel autók majd mindegyikébe van min. 180-200ezer kilométer. Arra kell figyelni nehogy egy 400ezrest fogj ki, amit visszatekertek.


Szia!
Ó, igazán rendes tőled, hogy egy majd 6 éves hozzászólásra is reagáltál.
Igaz közben már magam is kiismertem a különbségeket az 5,5 év alatt amióta használom a vasat, de sosem lehet tudni, lehet más is idetéved és érdekli a különbség.



azért is írtam be... Most kezdik sokan venni ezeket az évjáratokat (2004-2005) mivel kezdenek megfizethetővé válni. Meg hátha feléled kicsit a téma.





Gatinho
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2005

státusz Gatinho

Újonc

Elismertség: 7% (4 pont) | Hozzászólások: 52

Elküldve: 2011. január 18. kedd, 01:09


Tano írta:
Gatinho írta: A 320d 2001.09 hónaptól common rail motoros(motorkód:M47N204D4). A 318d ugyanezt a kétliteres Common Rail motort kapta meg majd két évvel később 2003.03 hónaptól. A turbó méretében van különbség, valamint a 320d 6 sebességes, a 318d csak 5.

Talán a 318d azáltal megbízhatóbb, hogy nincs annyira "kihegyezve" teljesítményre. Viszont azért a 35 lóerő és a nyomatékkülönbséget különbséget nagyon érezni. Nekem 318d-m van, az én igényeimnek megfelel, ez is jól megy, ez is BMW. De azért a 320d sokkal sportosabb. A megbízhatóságuk egyébként szerintem azon múlik, hogy mennyit futottak, milyen körülmények között és hogy rendesen karbantartották őket vagy sem. A ténylegesen kevés kilométert futottak még mindig nagyon drágák és hát ritkák is. Szerintem a használtautó piacon lévő eladó e46 diesel autók majd mindegyikébe van min. 180-200ezer kilométer. Arra kell figyelni nehogy egy 400ezrest fogj ki, amit visszatekertek.


Szia!
Ó, igazán rendes tőled, hogy egy majd 6 éves hozzászólásra is reagáltál.
Igaz közben már magam is kiismertem a különbségeket az 5,5 év alatt amióta használom a vasat, de sosem lehet tudni, lehet más is idetéved és érdekli a különbség.



azért is írtam be... Most kezdik sokan venni ezeket az évjáratokat (2004-2005) mivel kezdenek megfizethetővé válni. Meg hátha feléled kicsit a téma.



Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2011. január 18. kedd, 00:53


Gatinho írta: A 320d 2001.09 hónaptól common rail motoros(motorkód:M47N204D4). A 318d ugyanezt a kétliteres Common Rail motort kapta meg majd két évvel később 2003.03 hónaptól. A turbó méretében van különbség, valamint a 320d 6 sebességes, a 318d csak 5.

Talán a 318d azáltal megbízhatóbb, hogy nincs annyira "kihegyezve" teljesítményre. Viszont azért a 35 lóerő és a nyomatékkülönbséget különbséget nagyon érezni. Nekem 318d-m van, az én igényeimnek megfelel, ez is jól megy, ez is BMW. De azért a 320d sokkal sportosabb. A megbízhatóságuk egyébként szerintem azon múlik, hogy mennyit futottak, milyen körülmények között és hogy rendesen karbantartották őket vagy sem. A ténylegesen kevés kilométert futottak még mindig nagyon drágák és hát ritkák is. Szerintem a használtautó piacon lévő eladó e46 diesel autók majd mindegyikébe van min. 180-200ezer kilométer. Arra kell figyelni nehogy egy 400ezrest fogj ki, amit visszatekertek.


Szia!
Ó, igazán rendes tőled, hogy egy majd 6 éves hozzászólásra is reagáltál.
Igaz közben már magam is kiismertem a különbségeket az 5,5 év alatt amióta használom a vasat, de sosem lehet tudni, lehet más is idetéved és érdekli a különbség.

Gatinho
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2005

státusz Gatinho

Újonc

Elismertség: 7% (4 pont) | Hozzászólások: 52

Elküldve: 2011. január 18. kedd, 00:30


Tano írta: Sziasztok!

A közeljövõben pályáznák egy ilyen kis szépségre, és az lenne a kérdésem, hogy a 2001-es modelfrissítés elõtti szériákban a 320-as és a 318-as dízelek motorjában mi a különbség? Mert azt látom hogy ugyanolyan a hengerürtartalom, turbódízel mindkettõ, de miben térnek el? Esetleg csak szoftveresen van lebutítva a 115 lovas?
Elõre is köszi!




A 320d 2001.09 hónaptól common rail motoros(motorkód:M47N204D4). A 318d ugyanezt a kétliteres Common Rail motort kapta meg majd két évvel később 2003.03 hónaptól. A turbó méretében van különbség, valamint a 320d 6 sebességes, a 318d csak 5.

Talán a 318d azáltal megbízhatóbb, hogy nincs annyira "kihegyezve" teljesítményre. Viszont azért a 35 lóerő és a nyomatékkülönbséget különbséget nagyon érezni. Nekem 318d-m van, az én igényeimnek megfelel, ez is jól megy, ez is BMW. De azért a 320d sokkal sportosabb. A megbízhatóságuk egyébként szerintem azon múlik, hogy mennyit futottak, milyen körülmények között és hogy rendesen karbantartották őket vagy sem. A ténylegesen kevés kilométert futottak még mindig nagyon drágák és hát ritkák is. Szerintem a használtautó piacon lévő eladó e46 diesel autók majd mindegyikébe van min. 180-200ezer kilométer. Arra kell figyelni nehogy egy 400ezrest fogj ki, amit visszatekertek.







Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2011. január 18. kedd, 00:35

státusz skipper

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2007. március 29. csütörtök, 20:45


Sziasztok!

318d/320d vásárlás határán vagyok. A két típus közötti különbségekre lennék kíváncsi én is, de amit a topicban láttam, nem elég a döntéshez.
Innen - és más oldalakról - leszûrtem, hogy a 318még adagolós, a 320d common railes. (ha igaz)
Remélem nem szentségtörés, de jelezném, hogy egy '98-as 220 CDI Mercibõl üllnék át. A common rail rendszerrel volt némi gondom, ami elsõ sorban injektor cserékben nyilvánult meg.
Szóval nekem a plusz teljesítmény és a kisebb fogasztás nem igazán nagy vonzerõ, sokkal többet számít a megbízhatóság és az élettartam.

Kérdés, hogy van-e valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban.
Érdekelne hogy a két üzemanyagellátó rendszer mebízhatóságában vannak- e különbségek.
Kíváncsi lennék, hogy pl. a BMW common rail rendszere mennyire érzékeny, volt-e valakinek szüksége injektor fej cserére. Van-e valami más jellemzõ meghibásodás. Az is érdekelne, hogy a 318-ban melyik fajta légtömeg mérõ van a régebbi kevésbé megbízható vagy az újabb.


Köszi a további hozzászólásokat

státusz gazsi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2007. január 09. kedd, 09:21


Hali!
Az elsõ E46-om 318 d volt, és úgy tudom, hogy ez még adagolós, majd ezt váltotta fel a köz. befecs. motor. a 318 d 115 PS a 320 d 150 PS. A 318 d-nek kisebb a meghibásodási lehetõsége, ill. hosszabb az élettartama. A szervízben lévõ emberem ezt mondta.
G

« előző12következő »