LaciE36
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1996

státusz LaciE36

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2009. augusztus 29. szombat, 13:45


Értem!Hát elõször is,be kéne szereznem a hozzávalókat megérdeklõdöm hogy mennyibe fájna ez nekem!Hát ha belefér a keretbe akkor belevágok,és felturbózom a gépest,ja nem is mondtam hogy sikerült egy komplett automata klímát beszerválnom,hétfõn elvileg már meglesz!120 ezer az teljesen jó ár érte és persze garit is vállal rá,ott be is építik ha kell!

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2009. augusztus 29. szombat, 13:27


LaciE36 írta: Hát minimum 125le helyett 150le akarok kicsikarni megoldható?
ha tényleg elég a 150 a turbo vagy a kompressor kiépítésének árából vegyél sport vezérmûtengelyt sport leömlõket és igazitsd hozzá az elektronikát./ne ahagyományos chiptuningot használd amit csak feltöltenek, hanem ami egyedileg a te motorodhoz készül/

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2009. augusztus 29. szombat, 13:09


jah meg persze a kipuff oldalt is hozzá kell igazítani, hogy kisebb legyen a folytás

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2009. augusztus 29. szombat, 12:53


mindketõnek megvannak az elõnyei és hátrányai, /én turbó párti vagyok/ de nem biztos hogy elég a gyári üza rendszer mert idáig vákum alatt lévõ szívócsonkba kellett benyomni a benyát ezután nyomás alatt lessz a szívó oldal.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2009. augusztus 28. péntek, 22:16


azé ne vedd készpénznek, csak azokból táplálkozom amiket hallok szakiktól, és aminek látom valóságtartalmát, vagy elképzelhetõnek tartom...

biztos van aki sokkal-sokkal jobban tudja, csak õk nem nagyon írnak, inkább hagyják, hagy hordjam össze a sok sületlenséget, aztán leosztanak

LaciE36
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1996

státusz LaciE36

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2009. augusztus 28. péntek, 20:56


Köszi szépen YELLOW!Rád mindíg számíthatok!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2009. augusztus 28. péntek, 20:34


én kompresszorral próbálkoznék!!!
indok: folyamatosan tölt, szerintem jó a kis visítás mellette... akár turbó, akár kompi max 0,5 bar töltés legyen, így csak a programot kell hozzáigazítani, mert a gyári AC, injektor...stb még ennyit kibír...


LaciE36
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1996

státusz LaciE36

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2009. augusztus 28. péntek, 20:16


Köszi Szépen!

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2009. augusztus 28. péntek, 20:11


kell. de nagyon hosszú ezt ide leírni. itt is találsz róla dolgokat: http://www.bmwpower.hu/forum/v...299f0ed359

LaciE36
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1996

státusz LaciE36

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2009. augusztus 28. péntek, 20:02


Nagyon ott van a videó!Végül is akkor kell valamit átalakítani ha Turbót szeretnék bele?A 0.4bar-os feltöltés elegendõ!

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2009. augusztus 28. péntek, 19:54


LaciE36 írta: Hát minimum 125le helyett 150le akarok kicsikarni megoldható?
a 150le az nem sok oda még nem kell turbó. de küldtem üzenetet. ez turbós de nem 150le :
YouTube videó

LaciE36
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1996

státusz LaciE36

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2009. augusztus 28. péntek, 19:40


Hát minimum 125le helyett 150le akarok kicsikarni megoldható?

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2009. augusztus 28. péntek, 19:37


puha töltésû motorra gondoltál /max 0.4 bar/ vagy komolyabbra?

LaciE36
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1996

státusz LaciE36

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2009. augusztus 28. péntek, 19:34


Sziasztok!Érdeklõdnék hogy 318i- be turbó raknék,mit kell átvariálni a kocsin?