Darius
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525tds
Évjárat: 1999

státusz Darius

Újonc

Elismertség: 18% (17 pont) | Hozzászólások: 93

Elküldve: 2013. december 14. szombat, 17:44


ember84 írta:
Darius írta:
ember84 írta:
Darius írta: Hi!Azt szeretném megkérdezni hogy 204D1es vp44es 318d motor.Gondolkodok rajta hogy kicseréltetem benne az izzitógyertyákat így a tél beálltával illetve kitudja mikor cseréltek benne utoljara amugy 228ezer km van benne.Kérdésem annyi lenne mivel sokan sok félét mondanak erről(ne cseréljem ki csak ha baj van vele,beletörhet kiszedésnél,felesleges cserélni) de én úgy gondolom hogy ártani nem árthat ha 4 új van benne.Vélemény?



Nézesd meg őket,ha rosszak,cseréld ki,ha jók akkor ne.Meg fogják mondani.Amúgy az izzitásvezérlő is szokott szarakodni,vagyis nem néztem a tied fl előtti-e,az utániakban igen,ugyhogy az izzítással többféle gond lehet!




Köszi!Holnap viszem a szerelőhöz megnézetni,Faceliftes 2002es a kocsi de még a régi motoros vp44es 318d. Csak igazából azt gondoltam az izzitógyertyáknak is van csere intervallumuk.


Ami jól működik,azt minek cserélni?Ezt így gondolom



Mert fő a biztonság főleg egy dízel kocsinál.Én meg így



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. december 14. szombat, 17:17


Darius írta:
ember84 írta:
Darius írta: Hi!Azt szeretném megkérdezni hogy 204D1es vp44es 318d motor.Gondolkodok rajta hogy kicseréltetem benne az izzitógyertyákat így a tél beálltával illetve kitudja mikor cseréltek benne utoljara amugy 228ezer km van benne.Kérdésem annyi lenne mivel sokan sok félét mondanak erről(ne cseréljem ki csak ha baj van vele,beletörhet kiszedésnél,felesleges cserélni) de én úgy gondolom hogy ártani nem árthat ha 4 új van benne.Vélemény?



Nézesd meg őket,ha rosszak,cseréld ki,ha jók akkor ne.Meg fogják mondani.Amúgy az izzitásvezérlő is szokott szarakodni,vagyis nem néztem a tied fl előtti-e,az utániakban igen,ugyhogy az izzítással többféle gond lehet!




Köszi!Holnap viszem a szerelőhöz megnézetni,Faceliftes 2002es a kocsi de még a régi motoros vp44es 318d. Csak igazából azt gondoltam az izzitógyertyáknak is van csere intervallumuk.


Ami jól működik,azt minek cserélni?Ezt így gondolom

Darius
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525tds
Évjárat: 1999

státusz Darius

Újonc

Elismertség: 18% (17 pont) | Hozzászólások: 93

Elküldve: 2013. december 14. szombat, 17:15


ember84 írta:
Darius írta: Hi!Azt szeretném megkérdezni hogy 204D1es vp44es 318d motor.Gondolkodok rajta hogy kicseréltetem benne az izzitógyertyákat így a tél beálltával illetve kitudja mikor cseréltek benne utoljara amugy 228ezer km van benne.Kérdésem annyi lenne mivel sokan sok félét mondanak erről(ne cseréljem ki csak ha baj van vele,beletörhet kiszedésnél,felesleges cserélni) de én úgy gondolom hogy ártani nem árthat ha 4 új van benne.Vélemény?



Nézesd meg őket,ha rosszak,cseréld ki,ha jók akkor ne.Meg fogják mondani.Amúgy az izzitásvezérlő is szokott szarakodni,vagyis nem néztem a tied fl előtti-e,az utániakban igen,ugyhogy az izzítással többféle gond lehet!




Köszi!Holnap viszem a szerelőhöz megnézetni,Faceliftes 2002es a kocsi de még a régi motoros vp44es 318d. Csak igazából azt gondoltam az izzitógyertyáknak is van csere intervallumuk.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. december 14. szombat, 17:11


Darius írta: Hi!Azt szeretném megkérdezni hogy 204D1es vp44es 318d motor.Gondolkodok rajta hogy kicseréltetem benne az izzitógyertyákat így a tél beálltával illetve kitudja mikor cseréltek benne utoljara amugy 228ezer km van benne.Kérdésem annyi lenne mivel sokan sok félét mondanak erről(ne cseréljem ki csak ha baj van vele,beletörhet kiszedésnél,felesleges cserélni) de én úgy gondolom hogy ártani nem árthat ha 4 új van benne.Vélemény?



Nézesd meg őket,ha rosszak,cseréld ki,ha jók akkor ne.Meg fogják mondani.Amúgy az izzitásvezérlő is szokott szarakodni,vagyis nem néztem a tied fl előtti-e,az utániakban igen,ugyhogy az izzítással többféle gond lehet!

Darius
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525tds
Évjárat: 1999

státusz Darius

Újonc

Elismertség: 18% (17 pont) | Hozzászólások: 93

Elküldve: 2013. december 14. szombat, 13:57


Hi!Azt szeretném megkérdezni hogy 204D1es vp44es 318d motor.Gondolkodok rajta hogy kicseréltetem benne az izzitógyertyákat így a tél beálltával illetve kitudja mikor cseréltek benne utoljara amugy 228ezer km van benne.Kérdésem annyi lenne mivel sokan sok félét mondanak erről(ne cseréljem ki csak ha baj van vele,beletörhet kiszedésnél,felesleges cserélni) de én úgy gondolom hogy ártani nem árthat ha 4 új van benne.Vélemény?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. december 14. szombat, 16:15

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. december 13. péntek, 23:00


BarG írta:
ember84 írta:
BarG írta:
ember84 írta: Sziasztok!
Nagyon jól esik,hogy segítettetek,köszönöm nagyon!!!Megoldódott,az egr vezérlő szelephez jövő vákuumcső legaljánál volt repedés,nem látható,ellentétes oldalonKöszi mindenkinek!!!
Jól működik mindenem,amúgy a mért air mass mennyiségem továbbra is több az elvártnál,ezután is,már csak arra tudok gondolni,hogy csal a légtömegmérő,vagy az Inpa?


Egyszer nekem is volt túl sok levegő mennyiségem. Interqler csere volt a megoldás rá.
Egyszer meg csináltam túl sok mennyiséget, amikor kíváncsiságból ledugóztam - jobban mondva beraktam egy szűkítőt - az EGR ágba. Kivettem a fojtást és néhány km után eltűnt a hibajel.


Talán lyukas volt a coolered??Nekem nincs szűkítés,működik az egr mégis sok a mért levegő.


Igen, lyukas volt a qler.



Hmmm.nekem meg az egr,és a kipuffgáz hőcserélő közti csőnél,a csatlakozásnál kifújt,feloldódott a fizikai kapcsolatMeghegesztetem egy jóemberrel

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 528i
Évjárat: 1998

státusz Hammon

Újonc

Elismertség: 11% (6 pont) | Hozzászólások: 54

Elküldve: 2013. december 13. péntek, 21:11


Szerinted mi?



H
Idézet: Ha az a baj akkor igen, de a hiba tünetek alapján nem azzal lesz a gond.






Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. december 13. péntek, 21:12


autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 528i
Évjárat: 1998

státusz Hammon

Újonc

Elismertség: 11% (6 pont) | Hozzászólások: 54

Elküldve: 2013. december 13. péntek, 20:04


compact írta:
Hammon írta: Sziasztok!

1999-es 320D. Motórkód 104D1 Hidegen pöccre indul,majd vagy leáll,vagy nem.Néha elmegyek vele 50km-t is gond nélkül.Aztán megint torpangat. HA melegebb a motor kevesebbszer,vagy egyáltalán nem csinálja. Szerelőm szerint vagy adagoló,vagy hőmérséklet jeladó vagy valami tűszelep,vagy mi lehet a baj.
Nektek volt hasonló problémátok?
Szétszedés nélkül be lehet azonosítani,hogy melyik adagolót rakták bele?
Mert elvileg 2 félével szerelték.Csak az egyiknek 50.000 a javítása, a másiknak 150.000.-

Köszönöm a segítséget!



Az árakat hasraütés szerűen adták?
Honnan tudják látatlanba, hogy mi kell az adagolóba úgy, hogy azt sem tudják, hogy mi a baja?
VP44-et 50-ből max kókányolni lehet, nem felújítani!



Csak anyagárat kell fizetnem

De holnap ugrik a majom a vízbe. 8-ra viszem a szerelőhöz, és elkezdjük kibányászni.

Szorítsatok!


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. december 13. péntek, 18:44


ember84 írta:
BarG írta:
ember84 írta: Sziasztok!
Nagyon jól esik,hogy segítettetek,köszönöm nagyon!!!Megoldódott,az egr vezérlő szelephez jövő vákuumcső legaljánál volt repedés,nem látható,ellentétes oldalonKöszi mindenkinek!!!
Jól működik mindenem,amúgy a mért air mass mennyiségem továbbra is több az elvártnál,ezután is,már csak arra tudok gondolni,hogy csal a légtömegmérő,vagy az Inpa?


Egyszer nekem is volt túl sok levegő mennyiségem. Interqler csere volt a megoldás rá.
Egyszer meg csináltam túl sok mennyiséget, amikor kíváncsiságból ledugóztam - jobban mondva beraktam egy szűkítőt - az EGR ágba. Kivettem a fojtást és néhány km után eltűnt a hibajel.


Talán lyukas volt a coolered??Nekem nincs szűkítés,működik az egr mégis sok a mért levegő.


Igen, lyukas volt a qler.



compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. december 13. péntek, 17:13


nickname írta:
Hammon írta: Sziasztok!

1999-es 320D. Motórkód 104D1 Hidegen pöccre indul,majd vagy leáll,vagy nem.Néha elmegyek vele 50km-t is gond nélkül.Aztán megint torpangat. HA melegebb a motor kevesebbszer,vagy egyáltalán nem csinálja. Szerelőm szerint vagy adagoló,vagy hőmérséklet jeladó vagy valami tűszelep,vagy mi lehet a baj.
Nektek volt hasonló problémátok?
Szétszedés nélkül be lehet azonosítani,hogy melyik adagolót rakták bele?
Mert elvileg 2 félével szerelték.Csak az egyiknek 50.000 a javítása, a másiknak 150.000.-

Köszönöm a segítséget!



Amennyiben az adagoló elektronika a hibás az 50.000 ft s javítási díj teljesen reális.



Ha az a baj akkor igen, de a hiba tünetek alapján nem azzal lesz a gond.
Nem is az volt a fő gond, hanem hogy azt sem tudják, hogy mi a baja, de árral már tudtak dobálózni!





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. december 13. péntek, 17:15

nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. december 13. péntek, 17:05


Hammon írta: Sziasztok!

1999-es 320D. Motórkód 104D1 Hidegen pöccre indul,majd vagy leáll,vagy nem.Néha elmegyek vele 50km-t is gond nélkül.Aztán megint torpangat. HA melegebb a motor kevesebbszer,vagy egyáltalán nem csinálja. Szerelőm szerint vagy adagoló,vagy hőmérséklet jeladó vagy valami tűszelep,vagy mi lehet a baj.
Nektek volt hasonló problémátok?
Szétszedés nélkül be lehet azonosítani,hogy melyik adagolót rakták bele?
Mert elvileg 2 félével szerelték.Csak az egyiknek 50.000 a javítása, a másiknak 150.000.-

Köszönöm a segítséget!



Amennyiben az adagoló elektronika a hibás az 50.000 ft s javítási díj teljesen reális.



compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2013. december 13. péntek, 16:51


Hammon írta: Sziasztok!

1999-es 320D. Motórkód 104D1 Hidegen pöccre indul,majd vagy leáll,vagy nem.Néha elmegyek vele 50km-t is gond nélkül.Aztán megint torpangat. HA melegebb a motor kevesebbszer,vagy egyáltalán nem csinálja. Szerelőm szerint vagy adagoló,vagy hőmérséklet jeladó vagy valami tűszelep,vagy mi lehet a baj.
Nektek volt hasonló problémátok?
Szétszedés nélkül be lehet azonosítani,hogy melyik adagolót rakták bele?
Mert elvileg 2 félével szerelték.Csak az egyiknek 50.000 a javítása, a másiknak 150.000.-

Köszönöm a segítséget!



Az árakat hasraütés szerűen adták?
Honnan tudják látatlanba, hogy mi kell az adagolóba úgy, hogy azt sem tudják, hogy mi a baja?
VP44-et 50-ből max kókányolni lehet, nem felújítani!



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz laszlo0918

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2013. december 13. péntek, 16:17


Sziasztok srácok.A kollégám vett egy 2004-es 320d-t ment neki kb egy hétig utána kigyulladt neki a motor hiba jelző.Kitörölték neki a hibát nem tudja mi volt az másnap vissza dobta megint. használta így még egy napot és este a kocsi megadta magát. Szabálytalanul járt neki a motor és lefulladt.Elvitte szerelőhöz és azóta se tud vele mit kezdeni nem ért hozzá tuti- találgat mindent turbó,porlasztó.Szóval a kocsi beindul dob egy feketét és leáll.Ha valakinek lenne valami ötlete várom.Előre is kösz


autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 528i
Évjárat: 1998

státusz Hammon

Újonc

Elismertség: 11% (6 pont) | Hozzászólások: 54

Elküldve: 2013. december 12. csütörtök, 10:37


Sziasztok!

1999-es 320D. Motórkód 104D1 Hidegen pöccre indul,majd vagy leáll,vagy nem.Néha elmegyek vele 50km-t is gond nélkül.Aztán megint torpangat. HA melegebb a motor kevesebbszer,vagy egyáltalán nem csinálja. Szerelőm szerint vagy adagoló,vagy hőmérséklet jeladó vagy valami tűszelep,vagy mi lehet a baj.
Nektek volt hasonló problémátok?
Szétszedés nélkül be lehet azonosítani,hogy melyik adagolót rakták bele?
Mert elvileg 2 félével szerelték.Csak az egyiknek 50.000 a javítása, a másiknak 150.000.-

Köszönöm a segítséget!



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. december 12. csütörtök, 10:11


BarG írta:
ember84 írta: Sziasztok!
Nagyon jól esik,hogy segítettetek,köszönöm nagyon!!!Megoldódott,az egr vezérlő szelephez jövő vákuumcső legaljánál volt repedés,nem látható,ellentétes oldalonKöszi mindenkinek!!!
Jól működik mindenem,amúgy a mért air mass mennyiségem továbbra is több az elvártnál,ezután is,már csak arra tudok gondolni,hogy csal a légtömegmérő,vagy az Inpa?


Egyszer nekem is volt túl sok levegő mennyiségem. Interqler csere volt a megoldás rá.
Egyszer meg csináltam túl sok mennyiséget, amikor kíváncsiságból ledugóztam - jobban mondva beraktam egy szűkítőt - az EGR ágba. Kivettem a fojtást és néhány km után eltűnt a hibajel.


Talán lyukas volt a coolered??Nekem nincs szűkítés,működik az egr mégis sok a mért levegő.