Fort
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Fort

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 79

Elküldve: 2014. november 08. szombat, 20:00


valter320d írta:
solyom76 írta:
Splr01 írta:
Tano írta:
toki24 írta: helyén van és beis zár ha kell.

Elfogadható de miért?! nem 90 fok körül kéne lenni-e?!


A termosztát 84-85 fokon tartja legalább változattól függően. Ha ennél lejjebb megy, főleg hogy most ilyen enyhe az idő, akkor rossz a termosztátod. Hamarosan itt lesznek a hidegebb idők, és még a mutató szerinti üzemit (75 fok) sem fogja elérni a vízhőfokod, ami természetesen nem tesz jót a motornak, illetve a fogyasztásodnak sem.
De úgy látom itt vannak akik szerint ez így normális, hát lelkük rajta, én mindenesetre nem hagynám annyiban.


én a 83 fokra írtam hogy elfogadható, a 75 természetesen nem az.

Természetesen mindenki a 83 fokra gondolt... nem is irt 75 fokot..





A 83 se igazán jó ilyen időben,nekem 85 és 96 között szokott ingázni.Az onnan neki csak visszafelé fog hűlni.Sőt az sem kizárt,hogy minél jobban nyomja neki ,max 1 fokot fog emelkedni de 85 fölé nem megy,a nagy termo nyitási értéke 85c az agr é 96. Lehet spekulálni Béke



1 hónapja cseréltem mind a két termosztátot és ma reggel néztem meg az értékeket 8 fokban.Főúton 90-100km/h-nál nekem is 87 - 95 között mozgott,mint itt előttem írták,de átlagban 90 fokon állt.(A mutató nincs pontosan középen,kicsit a kék felé áll de 87-95 ingadozásnál meg sem mozdult) Amikor elsőnek rátekertem a fűtést hűlt vissza 80 fokra,de 2 percen belül megint 90 fokon volt.
Nem tudom hogy ez típushiba lehet e,de az alsó termosztáton a termosztátot tartó műanyag fülek voltak letörve.



valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2014. november 08. szombat, 17:23


solyom76 írta:
Splr01 írta:
Tano írta:
toki24 írta: helyén van és beis zár ha kell.

Elfogadható de miért?! nem 90 fok körül kéne lenni-e?!


A termosztát 84-85 fokon tartja legalább változattól függően. Ha ennél lejjebb megy, főleg hogy most ilyen enyhe az idő, akkor rossz a termosztátod. Hamarosan itt lesznek a hidegebb idők, és még a mutató szerinti üzemit (75 fok) sem fogja elérni a vízhőfokod, ami természetesen nem tesz jót a motornak, illetve a fogyasztásodnak sem.
De úgy látom itt vannak akik szerint ez így normális, hát lelkük rajta, én mindenesetre nem hagynám annyiban.


én a 83 fokra írtam hogy elfogadható, a 75 természetesen nem az.

Természetesen mindenki a 83 fokra gondolt... nem is irt 75 fokot..




A 83 se igazán jó ilyen időben,nekem 85 és 96 között szokott ingázni.Az onnan neki csak visszafelé fog hűlni.Sőt az sem kizárt,hogy minél jobban nyomja neki ,max 1 fokot fog emelkedni de 85 fölé nem megy,a nagy termo nyitási értéke 85c az agr é 96. Lehet spekulálni Béke



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. november 08. szombat, 17:24

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2014. november 08. szombat, 14:22


Hát igen,de csak nem jo akor neki a 82 fok körüli érték.. nem baj 9500ért megkapom a behrt remélem ha ez megles zonnan tól a beáll 90fokra faszán..

Az miért lehet hogy néha cövek küözépen áll a höfokmutatója néha meg tovább megy fél 2-3 mm-rel feljebb?!
néztem titkos menübe a viz ugyanannyi fokos igyis ugyis.. leveszem az akksit visszarakom egy darabig megint jo. lehet valami jeladó lehet?

solyom76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz solyom76

Fórumlakó

Elismertség: 7% (15 pont) | Hozzászólások: 201

Elküldve: 2014. november 08. szombat, 06:04


Splr01 írta:
Tano írta:
toki24 írta: helyén van és beis zár ha kell.

Elfogadható de miért?! nem 90 fok körül kéne lenni-e?!


A termosztát 84-85 fokon tartja legalább változattól függően. Ha ennél lejjebb megy, főleg hogy most ilyen enyhe az idő, akkor rossz a termosztátod. Hamarosan itt lesznek a hidegebb idők, és még a mutató szerinti üzemit (75 fok) sem fogja elérni a vízhőfokod, ami természetesen nem tesz jót a motornak, illetve a fogyasztásodnak sem.
De úgy látom itt vannak akik szerint ez így normális, hát lelkük rajta, én mindenesetre nem hagynám annyiban.


én a 83 fokra írtam hogy elfogadható, a 75 természetesen nem az.

Természetesen mindenki a 83 fokra gondolt... nem is irt 75 fokot..




Splr01
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Splr01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2014. november 07. péntek, 23:03


Tano írta:
toki24 írta: helyén van és beis zár ha kell.

Elfogadható de miért?! nem 90 fok körül kéne lenni-e?!


A termosztát 84-85 fokon tartja legalább változattól függően. Ha ennél lejjebb megy, főleg hogy most ilyen enyhe az idő, akkor rossz a termosztátod. Hamarosan itt lesznek a hidegebb idők, és még a mutató szerinti üzemit (75 fok) sem fogja elérni a vízhőfokod, ami természetesen nem tesz jót a motornak, illetve a fogyasztásodnak sem.
De úgy látom itt vannak akik szerint ez így normális, hát lelkük rajta, én mindenesetre nem hagynám annyiban.


én a 83 fokra írtam hogy elfogadható, a 75 természetesen nem az.


toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2014. november 07. péntek, 22:46


Tano írta:
toki24 írta: helyén van és beis zár ha kell.

Elfogadható de miért?! nem 90 fok körül kéne lenni-e?!


A termosztát 84-85 fokon tartja legalább változattól függően. Ha ennél lejjebb megy, főleg hogy most ilyen enyhe az idő, akkor rossz a termosztátod. Hamarosan itt lesznek a hidegebb idők, és még a mutató szerinti üzemit (75 fok) sem fogja elérni a vízhőfokod, ami természetesen nem tesz jót a motornak, illetve a fogyasztásodnak sem.
De úgy látom itt vannak akik szerint ez így normális, hát lelkük rajta, én mindenesetre nem hagynám annyiban.


Szerinted én hagyom azértkérdezem ... most cseréltünk ma pumpát meg agr termoszátot bíztam benne hátha az a rossz.. de akkor jövöhéten a nagyot is cserélem. kizárársos alapon az maradt mint ludas. Fogyim amugy 6,1 re jött kivegyesbe 18as kerékkkel most 15-sel még nem számoltam.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2014. november 07. péntek, 22:29


toki24 írta: helyén van és beis zár ha kell.

Elfogadható de miért?! nem 90 fok körül kéne lenni-e?!


A termosztát 84-85 fokon tartja legalább változattól függően. Ha ennél lejjebb megy, főleg hogy most ilyen enyhe az idő, akkor rossz a termosztátod. Hamarosan itt lesznek a hidegebb idők, és még a mutató szerinti üzemit (75 fok) sem fogja elérni a vízhőfokod, ami természetesen nem tesz jót a motornak, illetve a fogyasztásodnak sem.
De úgy látom itt vannak akik szerint ez így normális, hát lelkük rajta, én mindenesetre nem hagynám annyiban.


toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2014. november 07. péntek, 22:21


Splr01 írta:
solyom76 írta:
toki24 írta: Urak!

Cseréltünk ma vizpumpát. és AGR termoszátot is! a vizem, 80-83 közt ugrál. attól függ hogy megyek vele. Gondolom ez sem éppen megfelelő...
Szóval maradt a nagy cseréje ugye,

e46 20D pre fl

szerintem ebben az időben elfogadható..


vagy nézd meg hogy a hűtő mögötti rolókat vezérlő vákumcső a helyén van-e. ha nincs folyton nyitva van, és nehezebben melegszik a motor. (de szerintem is elfogadható ilyen időben)


helyén van és beis zár ha kell.

Elfogadható de miért?! nem 90 fok körül kéne lenni-e?!

Splr01
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Splr01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2014. november 07. péntek, 21:40


Fort írta:
Splr01 írta:
Fort írta:
Splr01 írta:
Fort írta:
Splr01 írta: Üdv,

Lenne egy problémám :/ Adott egy 20d, 136le.
Elkezdett csöpögni belőle a gázolaj, de mint tudjátok, ez kismillió helyről történhet, így írok néhány észrevételt a dologgal kapcsolatban. Remélem tud valaki segíteni az ügyben.

Viszonylag kis szivárgás, ha betonon állok meg, nem is látszik, mert egyből beszívja. A mélygarázsomba viszont műgyantás a padló, így ott nem tűnik el. :/ A gázolaj az olajteknő leeresztő csavarán csöpög le.

Az autó amúgy pöccre indul hidegen-melegen, gyorsul, és nem torpan meg, ha nem garázsba állnék, lehet észre sem venném.

Mivel nem tapasztalok adagolóra utaló problémát, megnéztem az injektoroknál a visszamenő ágat, hátha ott repedt meg egy cső, de a motor porszáraz ott.

A segítségeteket abban kérném, hogy mit tanácsolnátok, mit nézzek meg a hibadiagnózis érdekében?



Leállított motornál is csöpög?Akkor azért könnyebb lenne keresgélni,mint amikor a meleg motortérben gyorsan elpárolog.Szerintem addig próbáld megkeresni a hiba forrását,ameddig nem lesz nagyobb szivárgás vagy valami be nem gyullad.



Leállított motornál is csöpög, de csak egy ideig.



Nekem mondjuk nem csöpögött hanem ömlött a hátsó résolajcső szakadása miatt,de én ott kezdeném a keresgélést.Motortakarókat levenni és hidegen megnézni,talán látni valamit.


Ezeket is megnéztem, de a porlasztók körül porszáraz volt minden. Neked ez a cső hol szakadt ki?


Csak ilyen képet találtam.
Adagolónál nem nézted még?

Esetleg ITT vagy az Üzemanyagcsőnél





Leszedtem a szívósort, és láttam hogy az adagoló körül nedvesek a dolgok. Úgy tudom hogy a résolajcső az adagolóba vezet, és viszi a felesleges üzemanyagot. Bízom benne hogy itt lesz a baj, mert adagoló tömítéscsere elég hosszadalmas lenne. :/



Splr01
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Splr01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2014. november 07. péntek, 21:29


solyom76 írta:
toki24 írta: Urak!

Cseréltünk ma vizpumpát. és AGR termoszátot is! a vizem, 80-83 közt ugrál. attól függ hogy megyek vele. Gondolom ez sem éppen megfelelő...
Szóval maradt a nagy cseréje ugye,

e46 20D pre fl

szerintem ebben az időben elfogadható..


vagy nézd meg hogy a hűtő mögötti rolókat vezérlő vákumcső a helyén van-e. ha nincs folyton nyitva van, és nehezebben melegszik a motor. (de szerintem is elfogadható ilyen időben)

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2014. november 07. péntek, 21:28


solyom76 írta: szerintem ebben az időben elfogadható..


Szerintem meg nem elfogadható!

solyom76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz solyom76

Fórumlakó

Elismertség: 7% (15 pont) | Hozzászólások: 201

Elküldve: 2014. november 07. péntek, 20:51


toki24 írta: Urak!

Cseréltünk ma vizpumpát. és AGR termoszátot is! a vizem, 80-83 közt ugrál. attól függ hogy megyek vele. Gondolom ez sem éppen megfelelő...
Szóval maradt a nagy cseréje ugye,

e46 20D pre fl

szerintem ebben az időben elfogadható..


toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2014. november 07. péntek, 20:25


Urak!

Cseréltünk ma vizpumpát. és AGR termoszátot is! a vizem, 80-83 közt ugrál. attól függ hogy megyek vele. Gondolom ez sem éppen megfelelő...
Szóval maradt a nagy cseréje ugye,

e46 20D pre fl

Fort
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Fort

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 79

Elküldve: 2014. november 07. péntek, 16:05


Splr01 írta:
Fort írta:
Splr01 írta:
Fort írta:
Splr01 írta: Üdv,

Lenne egy problémám :/ Adott egy 20d, 136le.
Elkezdett csöpögni belőle a gázolaj, de mint tudjátok, ez kismillió helyről történhet, így írok néhány észrevételt a dologgal kapcsolatban. Remélem tud valaki segíteni az ügyben.

Viszonylag kis szivárgás, ha betonon állok meg, nem is látszik, mert egyből beszívja. A mélygarázsomba viszont műgyantás a padló, így ott nem tűnik el. :/ A gázolaj az olajteknő leeresztő csavarán csöpög le.

Az autó amúgy pöccre indul hidegen-melegen, gyorsul, és nem torpan meg, ha nem garázsba állnék, lehet észre sem venném.

Mivel nem tapasztalok adagolóra utaló problémát, megnéztem az injektoroknál a visszamenő ágat, hátha ott repedt meg egy cső, de a motor porszáraz ott.

A segítségeteket abban kérném, hogy mit tanácsolnátok, mit nézzek meg a hibadiagnózis érdekében?



Leállított motornál is csöpög?Akkor azért könnyebb lenne keresgélni,mint amikor a meleg motortérben gyorsan elpárolog.Szerintem addig próbáld megkeresni a hiba forrását,ameddig nem lesz nagyobb szivárgás vagy valami be nem gyullad.



Leállított motornál is csöpög, de csak egy ideig.



Nekem mondjuk nem csöpögött hanem ömlött a hátsó résolajcső szakadása miatt,de én ott kezdeném a keresgélést.Motortakarókat levenni és hidegen megnézni,talán látni valamit.


Ezeket is megnéztem, de a porlasztók körül porszáraz volt minden. Neked ez a cső hol szakadt ki?


Csak ilyen képet találtam.
Adagolónál nem nézted még?

Esetleg ITT vagy az Üzemanyagcsőnél





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. november 07. péntek, 16:14

Splr01
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Splr01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2014. november 07. péntek, 15:48


Fort írta:
Splr01 írta:
Fort írta:
Splr01 írta: Üdv,

Lenne egy problémám :/ Adott egy 20d, 136le.
Elkezdett csöpögni belőle a gázolaj, de mint tudjátok, ez kismillió helyről történhet, így írok néhány észrevételt a dologgal kapcsolatban. Remélem tud valaki segíteni az ügyben.

Viszonylag kis szivárgás, ha betonon állok meg, nem is látszik, mert egyből beszívja. A mélygarázsomba viszont műgyantás a padló, így ott nem tűnik el. :/ A gázolaj az olajteknő leeresztő csavarán csöpög le.

Az autó amúgy pöccre indul hidegen-melegen, gyorsul, és nem torpan meg, ha nem garázsba állnék, lehet észre sem venném.

Mivel nem tapasztalok adagolóra utaló problémát, megnéztem az injektoroknál a visszamenő ágat, hátha ott repedt meg egy cső, de a motor porszáraz ott.

A segítségeteket abban kérném, hogy mit tanácsolnátok, mit nézzek meg a hibadiagnózis érdekében?



Leállított motornál is csöpög?Akkor azért könnyebb lenne keresgélni,mint amikor a meleg motortérben gyorsan elpárolog.Szerintem addig próbáld megkeresni a hiba forrását,ameddig nem lesz nagyobb szivárgás vagy valami be nem gyullad.



Leállított motornál is csöpög, de csak egy ideig.



Nekem mondjuk nem csöpögött hanem ömlött a hátsó résolajcső szakadása miatt,de én ott kezdeném a keresgélést.Motortakarókat levenni és hidegen megnézni,talán látni valamit.


Ezeket is megnéztem, de a porlasztók körül porszáraz volt minden. Neked ez a cső hol szakadt ki?