YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. július 27. csütörtök, 20:49


minimal írta:
Az hogy az interneten mi van fent az nem jelent semmit...
Az hogy kiragad telefont és veszi fel és tölti fel ez alapján nem lehet azt mondani hogy a neten túl sok BMW ég le, és bár én nem néztem ezeket meg, de gyanítom(lehet tévedek) 1., nem fiatal 1-5 éves autókról van videó, hanem öregebb típusokról(a mostani cikkben az n47d20ról beszélnek éppen csak), 2., sosem tudjuk meg milyen műszaki állapotban voltak azok az autók 3., nem látjuk az előzményt.
Persze ha telenyomja a turbó olajjal a részecske szűrőt és kigyullad azzal csak annyit lehet tenni, hogy eloltod ha elkapod az elején és ha van poroltó az autóban. Belgiumban kötelező tartozék, nálam is 2012 óta van, de szerencsére előbb járnak le minthogy kiürítsem...


a sok kókány hi-fi beépítésről nem is beszélve, vagy utólagos xenon kókányról, amik potenciális tűzforrások lehetnek.
na meg hogy használták. V8 M3-at is láttam már kigyulladni, túlhajtotta, megállt a lámpánál, kint is hőség, majd lángra kap, ami éppen lángra kap.

minimal

státusz minimal

Törzsvendég

Elismertség: 11% (15 pont) | Hozzászólások: 131

Elküldve: 2017. július 27. csütörtök, 10:25


tusi_ írta:
minimal írta:
lalada írta:
tusi_ írta: http://totalcar.hu/magazin/koz...langolt_is


nem lennék nyugodt.. ha ilyen moci lenne a kocsimban. Tiszta gáz. Még az a szerencse, hogy volt Cascojuk, de az okozott sokkot senki sem térítheti meg..


Több millió ilyen motor rohangál a világon, ha olyan rossz lenne mindenhol lángoló BMW-ket látnál...most épp ezzel foglalkoznak a fotelból... ha számoltam volna hány kiégett fiat scudo-t láttam már abból nagyobb cikk lett volna.
Azt meg nem hiszem el, hogy annak a turbónak nem volt hangja amelyik nyelte az olajat és ebből az egészből semmit nem vett észre a sofőr.
Én heti 1500km-t megyek ilyen motorral és 3 hete Olaszországot is megjártam mégsem égett le az autó alattam...




Nem egyedi eset es persze nem csak BMW-t erint, de tipikus. Keress ra "runaway Diesel" neven. Nem a turbo hibaja csak, akarhonnan - dugyattyugyuruk, KGE, turbocso, Intercooler... kaphat motorolajat a motor es siman elegeti, mintha gazolaj lenne. Ettol felporog es ekkor nyom ra a turbo. A masik eset, ahol csak siman kigyulladt az lehet persze a hibas DPF-tol.
En nem kivanom senkinek, hogy ilyet keljen atelnie. Szemely szerint nem is tudnek mit csinalni, mert automatam van, azt fullaszd le. Az hogy "valamivel" eltomited a levegobeejtot a legszuro elott... - altalanos tanacs - egy vicc. Mire odajut az ember - nekem szemely szerint PAJZS rendszer van a kocsimban, gepteto nyitasa egy mizeria - mar le is jatszodott az egesz.


Az hogy az interneten mi van fent az nem jelent semmit...
Az hogy kiragad telefont és veszi fel és tölti fel ez alapján nem lehet azt mondani hogy a neten túl sok BMW ég le, és bár én nem néztem ezeket meg, de gyanítom(lehet tévedek) 1., nem fiatal 1-5 éves autókról van videó, hanem öregebb típusokról(a mostani cikkben az n47d20ról beszélnek éppen csak), 2., sosem tudjuk meg milyen műszaki állapotban voltak azok az autók 3., nem látjuk az előzményt.
Persze ha telenyomja a turbó olajjal a részecske szűrőt és kigyullad azzal csak annyit lehet tenni, hogy eloltod ha elkapod az elején és ha van poroltó az autóban. Belgiumban kötelező tartozék, nálam is 2012 óta van, de szerencsére előbb járnak le minthogy kiürítsem...





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. július 27. csütörtök, 10:41

lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2017. július 25. kedd, 18:12


minimal írta:
lalada írta:
tusi_ írta: http://totalcar.hu/magazin/koz...langolt_is


nem lennék nyugodt.. ha ilyen moci lenne a kocsimban. Tiszta gáz. Még az a szerencse, hogy volt Cascojuk, de az okozott sokkot senki sem térítheti meg..


Több millió ilyen motor rohangál a világon, ha olyan rossz lenne mindenhol lángoló BMW-ket látnál...most épp ezzel foglalkoznak a fotelból... ha számoltam volna hány kiégett fiat scudo-t láttam már abból nagyobb cikk lett volna.
Azt meg nem hiszem el, hogy annak a turbónak nem volt hangja amelyik nyelte az olajat és ebből az egészből semmit nem vett észre a sofőr.
Én heti 1500km-t megyek ilyen motorral és 3 hete Olaszországot is megjártam mégsem égett le az autó alattam...

persze a kocsi előéletét nem ismerem, de egy BMW ne égjen ki. Fiat Scudo más tészta, más kategória, nem kerül ennyibe. Ha a tiéd égett volna, te se lettél volna vidám. Az illető megállt amint rendellenességet észlelt. És tudod, nyugtával a napot..



státusz tusi_

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 152

Elküldve: 2017. július 25. kedd, 07:26


minimal írta:
lalada írta:
tusi_ írta: http://totalcar.hu/magazin/koz...langolt_is


nem lennék nyugodt.. ha ilyen moci lenne a kocsimban. Tiszta gáz. Még az a szerencse, hogy volt Cascojuk, de az okozott sokkot senki sem térítheti meg..


Több millió ilyen motor rohangál a világon, ha olyan rossz lenne mindenhol lángoló BMW-ket látnál...most épp ezzel foglalkoznak a fotelból... ha számoltam volna hány kiégett fiat scudo-t láttam már abból nagyobb cikk lett volna.
Azt meg nem hiszem el, hogy annak a turbónak nem volt hangja amelyik nyelte az olajat és ebből az egészből semmit nem vett észre a sofőr.
Én heti 1500km-t megyek ilyen motorral és 3 hete Olaszországot is megjártam mégsem égett le az autó alattam...




Nem egyedi eset es persze nem csak BMW-t erint, de tipikus. Keress ra "runaway Diesel" neven. Nem a turbo hibaja csak, akarhonnan - dugyattyugyuruk, KGE, turbocso, Intercooler... kaphat motorolajat a motor es siman elegeti, mintha gazolaj lenne. Ettol felporog es ekkor nyom ra a turbo. A masik eset, ahol csak siman kigyulladt az lehet persze a hibas DPF-tol.
En nem kivanom senkinek, hogy ilyet keljen atelnie. Szemely szerint nem is tudnek mit csinalni, mert automatam van, azt fullaszd le. Az hogy "valamivel" eltomited a levegobeejtot a legszuro elott... - altalanos tanacs - egy vicc. Mire odajut az ember - nekem szemely szerint PAJZS rendszer van a kocsimban, gepteto nyitasa egy mizeria - mar le is jatszodott az egesz.

minimal

státusz minimal

Törzsvendég

Elismertség: 11% (15 pont) | Hozzászólások: 131

Elküldve: 2017. július 24. hétfő, 17:33


lalada írta:
tusi_ írta: http://totalcar.hu/magazin/koz...langolt_is


nem lennék nyugodt.. ha ilyen moci lenne a kocsimban. Tiszta gáz. Még az a szerencse, hogy volt Cascojuk, de az okozott sokkot senki sem térítheti meg..


Több millió ilyen motor rohangál a világon, ha olyan rossz lenne mindenhol lángoló BMW-ket látnál...most épp ezzel foglalkoznak a fotelból... ha számoltam volna hány kiégett fiat scudo-t láttam már abból nagyobb cikk lett volna.
Azt meg nem hiszem el, hogy annak a turbónak nem volt hangja amelyik nyelte az olajat és ebből az egészből semmit nem vett észre a sofőr.
Én heti 1500km-t megyek ilyen motorral és 3 hete Olaszországot is megjártam mégsem égett le az autó alattam...




lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2017. július 21. péntek, 13:07


tusi_ írta: http://totalcar.hu/magazin/koz...langolt_is


nem lennék nyugodt.. ha ilyen moci lenne a kocsimban. Tiszta gáz. Még az a szerencse, hogy volt Cascojuk, de az okozott sokkot senki sem térítheti meg..

státusz tusi_

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 152

Elküldve: 2017. július 21. péntek, 12:52


státusz tusi_

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 152

Elküldve: 2017. február 03. péntek, 21:46


mici1974 írta: Üdv!Nem rég van nálam az auto az normális hogy pl 4 be megyek vele emelkedőn odalépek neki és szinte nem reagál semmit 2000-2500 as fordulatig és addig is nagyon lassan megy fel,reggel meg hideg inditáskor olyan folyamat ismétlödö kattogo hangot ad még nem melegszik be egy kicsit!Meg van az a másik problémám is a megtorpanással hogy ha pl 3 ba kihuzatom rakom a 4 et lepadlozom megtorpan és füstöl mint állat visszaengedem a gázt és lassan gyorsitok akkor már nem torpan de ha kimegyek pályára ugyanezt megcsinálja egyszer és utána már nem olyan mint ha feltelne üzemanyaggal és nem tudná elégetni vagy nem tudom de utána megy jol szerintem igazábol nincs viszonyitási alapom mert ilyen erös autom még nem volt amugy nem tudom ezeknek mi a vége de 250 el már mentem vele!ma ültem egy sima szivo dieselbe kb ugyanazon az emelkedön 4 be jobban reagált a gázadásra mint az enyém egy bizonyos fordulatig,a lényeg kicsit elszomoritanak ezek a gondok kezdem bánni hogy megvettem!de hát amugy meg nagyon tetszik!



Vidd el diagra, ez sok minden lehet. Nekem is volt hasonlo, egrt es koztes hutot cseteltek. En 240 ig mentem vele, mert a gumim csak addig jovahagyott.

mici1974
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz mici1974

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2017. február 03. péntek, 21:26


Üdv!Nem rég van nálam az auto az normális hogy pl 4 be megyek vele emelkedőn odalépek neki és szinte nem reagál semmit 2000-2500 as fordulatig és addig is nagyon lassan megy fel,reggel meg hideg inditáskor olyan folyamat ismétlödö kattogo hangot ad még nem melegszik be egy kicsit!Meg van az a másik problémám is a megtorpanással hogy ha pl 3 ba kihuzatom rakom a 4 et lepadlozom megtorpan és füstöl mint állat visszaengedem a gázt és lassan gyorsitok akkor már nem torpan de ha kimegyek pályára ugyanezt megcsinálja egyszer és utána már nem olyan mint ha feltelne üzemanyaggal és nem tudná elégetni vagy nem tudom de utána megy jol szerintem igazábol nincs viszonyitási alapom mert ilyen erös autom még nem volt amugy nem tudom ezeknek mi a vége de 250 el már mentem vele!ma ültem egy sima szivo dieselbe kb ugyanazon az emelkedön 4 be jobban reagált a gázadásra mint az enyém egy bizonyos fordulatig,a lényeg kicsit elszomoritanak ezek a gondok kezdem bánni hogy megvettem!de hát amugy meg nagyon tetszik!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. február 03. péntek, 21:41

státusz tusi_

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 152

Elküldve: 2017. január 28. szombat, 18:07


orszagattila88 írta: Sziasztok.

Jelenleg egy 2003-as 320 e46-om van. Le szeretném cserélni, egy e91-re. Sokat megnéztem már és eredetileg 163lovasat kerestem, de nem találtam megfelelő felszereltségűt és állapotút. Most rábukkantam egy 177lovasra ami minden téren megfelelne. Jól felszerelt, egy probléma van vele, hogy 320e km van benne és nem sok jót hallottam erről a motorról. Mit ajánlotok? Egy vezérlés csere után nyugodtan használható lenne még az autó? Vagy hanyagoljam a 177lovas motorokat?

Köszi a válaszokat előre is!
Üdv:Ati


Nemet oldalakon nem ritka a 300e feletti 20d. Problemai a lanc es az eros kokszolodas, szivocsoben egr ben. Ezek vagy tisztitod, de hasznalhatsz adalekot is. Lanc az sajnos cseres, ilyen futasnal mar egybol cserelnem, ha nem volt mar.
Amugy egy nagyon jo motor, dinamikus es nagyon keveset fogyaszt.

juhaszadika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz juhaszadika

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2017. január 28. szombat, 16:40


orszagattila88 írta: Sziasztok.

Jelenleg egy 2003-as 320 e46-om van. Le szeretném cserélni, egy e91-re. Sokat megnéztem már és eredetileg 163lovasat kerestem, de nem találtam megfelelő felszereltségűt és állapotút. Most rábukkantam egy 177lovasra ami minden téren megfelelne. Jól felszerelt, egy probléma van vele, hogy 320e km van benne és nem sok jót hallottam erről a motorról. Mit ajánlotok? Egy vezérlés csere után nyugodtan használható lenne még az autó? Vagy hanyagoljam a 177lovas motorokat?

Köszi a válaszokat előre is!
Üdv:Ati


Én ilyet nyúzok másfél éve, Láncot, kettőstömegűt meg kuplungot cseréltem már, de ezeken kivül nemvolt probléma, pedig az enyémben is van már 247e km.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz orszagattila88

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2017. január 28. szombat, 11:37


Sziasztok.

Jelenleg egy 2003-as 320 e46-om van. Le szeretném cserélni, egy e91-re. Sokat megnéztem már és eredetileg 163lovasat kerestem, de nem találtam megfelelő felszereltségűt és állapotút. Most rábukkantam egy 177lovasra ami minden téren megfelelne. Jól felszerelt, egy probléma van vele, hogy 320e km van benne és nem sok jót hallottam erről a motorról. Mit ajánlotok? Egy vezérlés csere után nyugodtan használható lenne még az autó? Vagy hanyagoljam a 177lovas motorokat?

Köszi a válaszokat előre is!
Üdv:Ati

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kgabor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2017. január 26. csütörtök, 11:52


SP_323i írta:
kgabor írta: Sziasztok!
Szeretném hozzáèrtő segítségeteket kérni.
2002 E46 320d szeretnék gázolajszűrőt cserèlni. Ha jól tudom
alul közèpen talàlom.
Az lenne a kérdésem hogy csere után kell e lègtelenìteni vagy lelègtelenìti magát?
Nem szeretnèk gondban lenni hogy a csere után nem tudom elindìtani.
Segìtsègeteket előre is köszönöm.
Gábor


A vezető oldalán van a váltó magasságában. Csere után pár másodpercig hagyni kell gyújtáson, amíg az üzemanyag szivattyú át nem nyomja az egész rendszert meg a szűrőt. A hangjából hallani lehet, amikor már lehet indítani.


Köszönöm szépen.



SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2017. január 26. csütörtök, 11:41


kgabor írta: Sziasztok!
Szeretném hozzáèrtő segítségeteket kérni.
2002 E46 320d szeretnék gázolajszűrőt cserèlni. Ha jól tudom
alul közèpen talàlom.
Az lenne a kérdésem hogy csere után kell e lègtelenìteni vagy lelègtelenìti magát?
Nem szeretnèk gondban lenni hogy a csere után nem tudom elindìtani.
Segìtsègeteket előre is köszönöm.
Gábor


A vezető oldalán van a váltó magasságában. Csere után pár másodpercig hagyni kell gyújtáson, amíg az üzemanyag szivattyú át nem nyomja az egész rendszert meg a szűrőt. A hangjából hallani lehet, amikor már lehet indítani.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kgabor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2017. január 26. csütörtök, 11:36


Sziasztok!
Szeretném hozzáèrtő segítségeteket kérni.
2002 E46 320d szeretnék gázolajszűrőt cserèlni. Ha jól tudom
alul közèpen talàlom.
Az lenne a kérdésem hogy csere után kell e lègtelenìteni vagy lelègtelenìti magát?
Nem szeretnèk gondban lenni hogy a csere után nem tudom elindìtani.
Segìtsègeteket előre is köszönöm.
Gábor