szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2016. február 09. kedd, 19:10


kundof1 írta:
sutius írta:
kundof1 írta: Sziasztok !

320d facelift, olyant produkált, h pályán mentem, és egyszer csak elment az erő, lekapcsolt a turbó,félreálltam és újraindítottam aztán jó volt egy darabig, aztán megint csinálta, egy jó párszor megcsinálta ezt, gondoltam, h le van ragadva mert sokat városozok és majd kitisztul, de csinálja még mindig, de már 3.000 fölött nem igen akar pörögni, meg nem megy már úgy mint eddig, turbó nyomás szelepre gyanakodom h az lehet a baja.
Valakinek volt már hasonló jelenség? Nem ér rá most a szerelőm sok a melója, csak addig kellene egy kis felvilágítás

Köszönöm előre is !

Nekem akkor volt ilyen mikor egy turbo cső el volt repedve és falsot szivott


De újraindítom és aztán jó volt neked is egy darabig? meg most már 3.000 felett nem nagyon akar pörögni...


Csináltass egy gyári diagot!

kundof1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kundof1

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 128

Elküldve: 2016. február 09. kedd, 16:28


sutius írta:
kundof1 írta: Sziasztok !

320d facelift, olyant produkált, h pályán mentem, és egyszer csak elment az erő, lekapcsolt a turbó,félreálltam és újraindítottam aztán jó volt egy darabig, aztán megint csinálta, egy jó párszor megcsinálta ezt, gondoltam, h le van ragadva mert sokat városozok és majd kitisztul, de csinálja még mindig, de már 3.000 fölött nem igen akar pörögni, meg nem megy már úgy mint eddig, turbó nyomás szelepre gyanakodom h az lehet a baja.
Valakinek volt már hasonló jelenség? Nem ér rá most a szerelőm sok a melója, csak addig kellene egy kis felvilágítás

Köszönöm előre is !

Nekem akkor volt ilyen mikor egy turbo cső el volt repedve és falsot szivott


De újraindítom és aztán jó volt neked is egy darabig? meg most már 3.000 felett nem nagyon akar pörögni...

sutius
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz sutius

Törzsvendég

Elismertség: 7% (9 pont) | Hozzászólások: 119

Elküldve: 2016. február 08. hétfő, 18:57


kundof1 írta: Sziasztok !

320d facelift, olyant produkált, h pályán mentem, és egyszer csak elment az erő, lekapcsolt a turbó,félreálltam és újraindítottam aztán jó volt egy darabig, aztán megint csinálta, egy jó párszor megcsinálta ezt, gondoltam, h le van ragadva mert sokat városozok és majd kitisztul, de csinálja még mindig, de már 3.000 fölött nem igen akar pörögni, meg nem megy már úgy mint eddig, turbó nyomás szelepre gyanakodom h az lehet a baja.
Valakinek volt már hasonló jelenség? Nem ér rá most a szerelőm sok a melója, csak addig kellene egy kis felvilágítás

Köszönöm előre is !

Nekem akkor volt ilyen mikor egy turbo cső el volt repedve és falsot szivott


kundof1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kundof1

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 128

Elküldve: 2016. február 08. hétfő, 17:52


Sziasztok !

320d facelift, olyant produkált, h pályán mentem, és egyszer csak elment az erő, lekapcsolt a turbó,félreálltam és újraindítottam aztán jó volt egy darabig, aztán megint csinálta, egy jó párszor megcsinálta ezt, gondoltam, h le van ragadva mert sokat városozok és majd kitisztul, de csinálja még mindig, de már 3.000 fölött nem igen akar pörögni, meg nem megy már úgy mint eddig, turbó nyomás szelepre gyanakodom h az lehet a baja.
Valakinek volt már hasonló jelenség? Nem ér rá most a szerelőm sok a melója, csak addig kellene egy kis felvilágítás

Köszönöm előre is !

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz laszlo0918

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2016. február 02. kedd, 05:51


Jumper írta:
SP_323i írta:
gabifrad írta: Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni, venni szeretnék egy BMW-ét és nagyon tip.top az autó ,de a motorháztetőt felnyitom akkor indítás után a felső rész környékén valami gáz füstölődik, a tulaj azt mondja egy kis kartelgáz jön ki és azzal nem kell foglalkozni ,mert a BMW-éknél ez szokványos valaki megírja nekem ,hogy ez okés vagy sem?


Az mekkora duma
persze, hogy nem szokványos amúgy milyen típus és hol füstölög?


jezus :



Nekem is jött a motortól a kartelgáz mikor megvettem.rosszul volt egy tömlő felrakva meg igazítottam és minden ok azóta




Jumper
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Jumper

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 58

Elküldve: 2016. február 01. hétfő, 19:44


SP_323i írta:
gabifrad írta: Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni, venni szeretnék egy BMW-ét és nagyon tip.top az autó ,de a motorháztetőt felnyitom akkor indítás után a felső rész környékén valami gáz füstölődik, a tulaj azt mondja egy kis kartelgáz jön ki és azzal nem kell foglalkozni ,mert a BMW-éknél ez szokványos valaki megírja nekem ,hogy ez okés vagy sem?


Az mekkora duma
persze, hogy nem szokványos amúgy milyen típus és hol füstölög?


jezus :



Jumper
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Jumper

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 58

Elküldve: 2016. február 01. hétfő, 19:41


zsuri72 írta:
papamaci199 írta:
Csabika136 írta:
kecsurobi írta:
zsuri72 írta:
SP_323i írta:
zsuri72 írta: Helló srácok!
E46-os 320d-m van, és az a gondom vele, hogy 2000-es fordulat alatt teljesen erőtlen, hiába nyomom a gázt, alig történik valami. Ha például 1500-1700 körül felváltok és a gázra nyomok, az autó szinte megtorpan, olyan mintha még lassulna is. Aztán 2000 ford. körül megindul mint az állat. Én légtömegmérőre gyanakszom, de nem igazán értek hozzá. Szerintetek ezt mi okozhatja? Talán közületek is járt már így valaki. Köszi a válaszokat.
Üdv. Zsolt


Esélyes, mert pont 2000 alatt lenne fontos, hogy jól mérjen.
Húzd le a csatiját én próbáld ki úgy. Hogyha megy rendesen, akkor erős a gyanú, hogy az a probléma


Köszi, megpróbálom. Ezek szerint, ha lehúzom a csatlakozóját, akkor jól kéne menjen? Akkor miért van rajta a mérő?


azért hogy szabályozza a levegő mennyiséget.ha lehúzod jó lesz de többet eszik ha az a baja.nekem van egy jó légtömegmérőm


Biztos vagyok benne, hogy jól akartad írni, de nem azt tetted. Szerintem a légmennyiség mérő nem szabályozza a levegő mennyiséget, hanem méri. Méghozzá a pillanatnyi beáramló levegő mennyiségét. Ehhez számolja ki vezérlőegység az üzemanyag mennyiséget és pontosan adagolja.
A lehúzott mérő csatlakozó esetében pedig a vezérlőegység a többi rendelkezésre álló információ alapján számol ki egy helyettesítő értéket, hogy működhessen a motor, de természetesen ez nem pontos érték, hisz adagolás szempontjából a legfontosabb adatot kell pótolni.


Én hasonló cipőben vagyok, már annyit olvastam a torpanásos erőtlenséges témákról hogy egyenlőre csak a rádió nem okozhat ilyen problémát Én lehúztam a légtömegmérőt nekem az volt a tapasztalat, hogy szinte meg sem mozdult az autó iszonyat erőtlen lett szóval az nekem nem oldotta meg sőt rosszabb lett. Esetleg próbáld meg az EGR szelepet kitakarítani lehet hogy az van letapadva, ha nem akkor érdemes egy diagnosztikát csinálni menet közben élő adatokkal.(320d,136le)


Köszi. A szerelőm kizárta a légtömegmérőt, mivel tett bele egy újat, és semmivel nem lett jobb a helyzet. A szelep is ki lett takarítva, semmi. Azt mondta, hogy szerinte a turbót kell felújítani, ami 100 rugó. Úgyhogy most itt tartok, ki is fizetném szívesen, ha attól a probléma megszűnne. De kicsit tartok tőle, hogy talán mégsem ez a gond. Bár
220 ezer van a kocsiban, szóval gondolom lehet turbó probléma is.


Nem akarlak titeket el keseriteni de hajszál pontosan ez volt nekem is...!ki cseréltem konkrétan mindent de fukar fasz voltam és a végére hagytam az adagolot...és bizony ott volt a gond..NE bontottat ha egy mód van rá!turbo tech korrekt és gyors csere adagoloval 247e ingyen postával!



státusz 05Steve

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2016. január 25. hétfő, 14:37


Sziasztok,

sikerül vásárolni egy 2007 es x3 ast m47tud20 150le motorral mint ahogy itt javasoltátok hogy inkább ilyet mint n47 et,jelenleg 230.000km van benne, volt tulajdonosa 10.000km enként cserélte az olajat, saját műhelye van nem a bmw be hordta,

kérdés ennyi km nél mi az amit most átnézessek illetve cseréltessek? hallottam a pillangószelep gondokról, azt egyszerre "heréltessem"? váltó difi olaj? kartergázszűrő ezen is eltömődik? mennyi időnként kell cserélni? olajat 10.000km enként akarom cseréltetni én is, gázolajszűrőt,levegőszűrőt milyen gyakran?

előre is köszönöm a segítséget illetve ha más eszetekbe jut szívesen fogadom

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. november 25. szerda, 20:35


szotakdavid írta:
lantika írta:
navaratna írta: Holnap megy állapotfelmérésre a Bmw szalonba.
Ott remélem ki tudják olvasni hogy mennyi az annyi!
Iletve kiderül hogy az eredeti motor van-e még benne.
Ha eredeti motor van benne akkor 320ekm-el szerintem ha hibás a lánc már szakadt volna.
Holnap kiderül.

Mai nagy kérdés hogy gyárilag létezhet hogy jó minőségű láncot kapott volna.
Lehetséges-e hogy valóban voltak jó szériák a 2008 évjáratban ami nem szakad.


Ha tekert akkor nem lehet kiolvasni. Mindenhol felülirjäk a km-t.


Ezt azért nem merném kijelenteni így. Miki kiolvassa a tutit.

Mindbe cserés a lánc.


ezt nem tudtam. Märmint a kiolvasäst.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2015. november 25. szerda, 20:33


lantika írta:
navaratna írta: Holnap megy állapotfelmérésre a Bmw szalonba.
Ott remélem ki tudják olvasni hogy mennyi az annyi!
Iletve kiderül hogy az eredeti motor van-e még benne.
Ha eredeti motor van benne akkor 320ekm-el szerintem ha hibás a lánc már szakadt volna.
Holnap kiderül.

Mai nagy kérdés hogy gyárilag létezhet hogy jó minőségű láncot kapott volna.
Lehetséges-e hogy valóban voltak jó szériák a 2008 évjáratban ami nem szakad.


Ha tekert akkor nem lehet kiolvasni. Mindenhol felülirjäk a km-t.


Ezt azért nem merném kijelenteni így. Miki kiolvassa a tutit.

Mindbe cserés a lánc.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. november 25. szerda, 20:34

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2015. november 25. szerda, 20:29


navaratna írta: Holnap megy állapotfelmérésre a Bmw szalonba.
Ott remélem ki tudják olvasni hogy mennyi az annyi!
Iletve kiderül hogy az eredeti motor van-e még benne.
Ha eredeti motor van benne akkor 320ekm-el szerintem ha hibás a lánc már szakadt volna.
Holnap kiderül.

Mai nagy kérdés hogy gyárilag létezhet hogy jó minőségű láncot kapott volna.
Lehetséges-e hogy valóban voltak jó szériák a 2008 évjáratban ami nem szakad.


Ha tekert akkor nem lehet kiolvasni. Mindenhol felülirjäk a km-t.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz navaratna

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2015. november 25. szerda, 20:23


Holnap megy állapotfelmérésre a Bmw szalonba.
Ott remélem ki tudják olvasni hogy mennyi az annyi!
Iletve kiderül hogy az eredeti motor van-e még benne.
Ha eredeti motor van benne akkor 320ekm-el szerintem ha hibás a lánc már szakadt volna.
Holnap kiderül.

Mai nagy kérdés hogy gyárilag létezhet hogy jó minőségű láncot kapott volna.
Lehetséges-e hogy valóban voltak jó szériák a 2008 évjáratban ami nem szakad.


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2015. november 25. szerda, 19:34


navaratna írta: Két napja vásároltam egy 2008-as n47-es motorral szerelt e90-es gépjárművet.
Nem gondoltam volna (vásárláskor) hogy egy Bmw-nél ilyen vezérlőműlánc szakadás elöfordulhat.Sajna útólag döbentem rá!
Visszahívás (szakadás) miatt érdeklődtem a helyi Bmw szalonban de azt a választ kaptam, hogy az én alvázszámomra nem vontakozik!
Most akkor az én autómban jófajta lánc található vagy ez is szakadós fajta csak a Bmw nem ismeri el!
Lánc csörgés hang nem tapasztalható!

Az autóban óra szerint 248ekm található + ami útólag kiderült tekerés miatt 60-70km vagyis 320ekm!




Két lehetőség van. Az egyik hogy cserélték már a láncot(vagy motort cseréltek),a másik h meg van számlálva minden pillanata a motorodnak.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz navaratna

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2015. november 25. szerda, 18:34


Két napja vásároltam egy 2008-as n47-es motorral szerelt e90-es gépjárművet.
Nem gondoltam volna (vásárláskor) hogy egy Bmw-nél ilyen vezérlőműlánc szakadás elöfordulhat.Sajna útólag döbentem rá!
Visszahívás (szakadás) miatt érdeklődtem a helyi Bmw szalonban de azt a választ kaptam, hogy az én alvázszámomra nem vontakozik!
Most akkor az én autómban jófajta lánc található vagy ez is szakadós fajta csak a Bmw nem ismeri el!
Lánc csörgés hang nem tapasztalható!

Az autóban óra szerint 248ekm található + ami útólag kiderült tekerés miatt 60-70km vagyis 320ekm!




Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2015. október 17. szombat, 11:22


lela írta: Ez csak a facelift előttiekben van így megoldva ugye?


Ez a szelep egy általános megoldás, nem csak a dízelt érinti. Így oldják meg, hogy megmaradjon az olaj a szűrőházban leállítás után, és így előbb felépül az olajnyomás a rendszerben.