bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. október 14. csütörtök, 21:34


KASZAMester írta:
-én meg egyáltalán nem veszek automatát,és biztos megsporolom a pár százezret.



De Te nem is azért veszel autót, hogy a pesti dugókban araszolj évente 500 órát

Ja, ha már itt vagy kéznél; - Megjött a turbó?







Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2010. október 14. csütörtök, 21:36

státusz KASZAMester

Törzsvendég

Elismertség: 10% (12 pont) | Hozzászólások: 111

Elküldve: 2010. október 14. csütörtök, 21:29


bmw320d4 írta:
limorent írta: Üdv.
Nos a váltó ami melegen berakta magát service fokozatba,egy gyenge váltó olaj csere próbával sem sikerült megoldani a problémát.
Váltó csere lett belőle.Kapott egy teljesen felújítottat. 4 órás műtét volt.
A régi váltóban a leeresztés során teli volt a karter spénnel,meg a szűrő is.Tehát akik azt mondják,hogy sosem kell olajat cserélni az hülyeség.172000 nél meg is adta magát.Javaslom mindenkinek a cseréket mert meg lehet spórolni pár százezer forintot.
Most nagyon állatul megy és tökéletes a kocsi.




Én nem ajánlanám mindenkinek az olajcserét. 250-300e km-es váltók rendszerint "tönkremennek" olajcsere után.

Ha le lett volna cserélve pl 80e-nél, akkor nem lett volna gondja.




-én meg egyáltalán nem veszek automatát,és biztos megsporolom a pár százezret.



bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. október 14. csütörtök, 21:17


limorent írta: Üdv.
Nos a váltó ami melegen berakta magát service fokozatba,egy gyenge váltó olaj csere próbával sem sikerült megoldani a problémát.
Váltó csere lett belőle.Kapott egy teljesen felújítottat. 4 órás műtét volt.
A régi váltóban a leeresztés során teli volt a karter spénnel,meg a szűrő is.Tehát akik azt mondják,hogy sosem kell olajat cserélni az hülyeség.172000 nél meg is adta magát.Javaslom mindenkinek a cseréket mert meg lehet spórolni pár százezer forintot.
Most nagyon állatul megy és tökéletes a kocsi.




Én nem ajánlanám mindenkinek az olajcserét. 250-300e km-es váltók rendszerint "tönkremennek" olajcsere után.

Ha le lett volna cserélve pl 80e-nél, akkor nem lett volna gondja.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. október 14. csütörtök, 21:17

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. október 14. csütörtök, 20:50


limorent írta: Üdv.
Nos a váltó ami melegen berakta magát service fokozatba,egy gyenge váltó olaj csere próbával sem sikerült megoldani a problémát.
Váltó csere lett belőle.Kapott egy teljesen felújítottat. 4 órás műtét volt.
A régi váltóban a leeresztés során teli volt a karter spénnel,meg a szűrő is.Tehát akik azt mondják,hogy sosem kell olajat cserélni az hülyeség.172000 nél meg is adta magát.Javaslom mindenkinek a cseréket mert meg lehet spórolni pár százezer forintot.
Most nagyon állatul megy és tökéletes a kocsi.


Örülök ha sikerült megoldani!


Egyébként sokszor nem elég kizárólag az olajcsere.
Le kell venni a szűrőt, kitisztítani az olajteknőt és új szűrővel, tömítéssel visszatenni...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz limorent

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2010. október 14. csütörtök, 19:21


Üdv.
Nos a váltó ami melegen berakta magát service fokozatba,egy gyenge váltó olaj csere próbával sem sikerült megoldani a problémát.
Váltó csere lett belőle.Kapott egy teljesen felújítottat. 4 órás műtét volt.
A régi váltóban a leeresztés során teli volt a karter spénnel,meg a szűrő is.Tehát akik azt mondják,hogy sosem kell olajat cserélni az hülyeség.172000 nél meg is adta magát.Javaslom mindenkinek a cseréket mert meg lehet spórolni pár százezer forintot.
Most nagyon állatul megy és tökéletes a kocsi.