autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2000

státusz ricsi1791

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2018. augusztus 12. vasárnap, 01:34


ricsi1791 írta:
YELLOW írta:
ricsi1791 írta:
YELLOW írta:
Hektor írta: Nos most nem a sajátom, hanem a családban lévő másik BMW szerelését fejeztem be ma.( 2000 évjáratú e36 compact)
Legutólsó teendőm az ABS, ASC hibalámpák " eltüntetése " volt. Nemrég a diag a mindkét hátsó jeladót hibának hozta, ezért rendeltem bele két újat, melyek kicserélése után, természetesen a hiba továbbra is állt. Újabb diag már csak a bal hátsót hozta hibásnak. Itt aztán csatlkozók ellenőrzése, vezetékek kimérése történt, de nem találtam hibát. Mikor széthúztam a rossz jeladó csatakozót, a diag azonnal kiírta a jel hiányát, csatlakozatáskor a hibát. Felcseréltem a két jeladót, miután már a jobb oldalit írta a diag hibásnak, így kénytelen voltam rendelni egy ismételt jeladót. Csatakozást követően azonnal tudtam törölni a hibát, majd kb 20 km távon tesztelgettem hóban és asztfalton is.
Szépen működik a kipörgésgátló és ABS is, hibakód nincs viszont... Azt vettem észre, hogy asztfalton, normális fékezést követő megállásnál, már teljesen a megállás fázisának a végén , mikor az autó pont megáll, egy pillanatra ráindul az ABS. Mi lehet a baj ?
Elképzelhető, hogy vaamelyik keréknél a fogazott gyűrű annyira koszos, telitett, hogy azt a kereket a megálláskor már állónak érzékeli ? Minden más esetben, legyen vészfék, normális fékezés minden oké.


hát ebben az az érdekes, hogy az ABS bizonyos sebesség alatt már eleve inaktív. nekem valamiért 8km/h rémlik. és tapasztaltam is ilyen pl csúszós falevélen.
általában probléma abból adódhat ha az ember nem pont olyan szenzort vesz, mint ami tényleg az autóba való.
a másik dolog, hogy lehet álló helyben nincs kontakt hiba, de az autó mozgásakor már van. vagy épp valahol van egy test hiba, ami mozgás közben mozog, van kontakt nincs kontakt.


98evjarat 23i e46
Elosszor csak azt vettem eszre dolgozik az abs amikor mar csak epp hogy gurulok es fekezek
Gepre dugva semmi hiba majd nezegettem az elo adatokat. Ott a jobb hatso csalt.kivette a jeladot mar akkor asc es kiporges gatlo is vilagitott.
Ossca jeladot vettem szurke .
Bele raktam hiba ugyan az volt vilagitott es nem tudtam a hibat torolni szakadtnak irta.
Vettem egy jp group kek szinu bele raktam hiba nincs mem vilagit semmi de abs megint szivat.
Bocsi a helyesirasert telefonrol irok


E46-nál a bal hátsó nagyon fontos milyen, mert a sebességjelet is onnan kapja.
én amit csinálnék, az egy ABS/ASC tömb adaptáció törlés, értékek nullázása, vagy nem tudom hogy mondjam. legalábbis DSC-s változatnál van erre lehetőség, ahol minden szenzort alaphelyzetbe rak.
ami még esetleg gondot okozhat az a kerék teljes átmérőjében való eltérés. hiába mondjuk 16"-osak a felnik, de az eltérő első és hátsó gumiméretek miatt nem váltói egymásnak. amennyiben elől, hátul ugyanolyan méretű gumik vannak vagy váltóméretei egymásnak, akkor ez az opció kizárható.


Ezt meg meg nezem ha lessz ra idom.
Ugy emlekszem van ilyen lehetoseg


Nem jártam sikerrel
Adaptáció törlés után is ugyan ezt csinálja


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2000

státusz ricsi1791

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2018. augusztus 09. csütörtök, 17:53


YELLOW írta:
ricsi1791 írta:
YELLOW írta:
Hektor írta: Nos most nem a sajátom, hanem a családban lévő másik BMW szerelését fejeztem be ma.( 2000 évjáratú e36 compact)
Legutólsó teendőm az ABS, ASC hibalámpák " eltüntetése " volt. Nemrég a diag a mindkét hátsó jeladót hibának hozta, ezért rendeltem bele két újat, melyek kicserélése után, természetesen a hiba továbbra is állt. Újabb diag már csak a bal hátsót hozta hibásnak. Itt aztán csatlkozók ellenőrzése, vezetékek kimérése történt, de nem találtam hibát. Mikor széthúztam a rossz jeladó csatakozót, a diag azonnal kiírta a jel hiányát, csatlakozatáskor a hibát. Felcseréltem a két jeladót, miután már a jobb oldalit írta a diag hibásnak, így kénytelen voltam rendelni egy ismételt jeladót. Csatakozást követően azonnal tudtam törölni a hibát, majd kb 20 km távon tesztelgettem hóban és asztfalton is.
Szépen működik a kipörgésgátló és ABS is, hibakód nincs viszont... Azt vettem észre, hogy asztfalton, normális fékezést követő megállásnál, már teljesen a megállás fázisának a végén , mikor az autó pont megáll, egy pillanatra ráindul az ABS. Mi lehet a baj ?
Elképzelhető, hogy vaamelyik keréknél a fogazott gyűrű annyira koszos, telitett, hogy azt a kereket a megálláskor már állónak érzékeli ? Minden más esetben, legyen vészfék, normális fékezés minden oké.


hát ebben az az érdekes, hogy az ABS bizonyos sebesség alatt már eleve inaktív. nekem valamiért 8km/h rémlik. és tapasztaltam is ilyen pl csúszós falevélen.
általában probléma abból adódhat ha az ember nem pont olyan szenzort vesz, mint ami tényleg az autóba való.
a másik dolog, hogy lehet álló helyben nincs kontakt hiba, de az autó mozgásakor már van. vagy épp valahol van egy test hiba, ami mozgás közben mozog, van kontakt nincs kontakt.


98evjarat 23i e46
Elosszor csak azt vettem eszre dolgozik az abs amikor mar csak epp hogy gurulok es fekezek
Gepre dugva semmi hiba majd nezegettem az elo adatokat. Ott a jobb hatso csalt.kivette a jeladot mar akkor asc es kiporges gatlo is vilagitott.
Ossca jeladot vettem szurke .
Bele raktam hiba ugyan az volt vilagitott es nem tudtam a hibat torolni szakadtnak irta.
Vettem egy jp group kek szinu bele raktam hiba nincs mem vilagit semmi de abs megint szivat.
Bocsi a helyesirasert telefonrol irok


E46-nál a bal hátsó nagyon fontos milyen, mert a sebességjelet is onnan kapja.
én amit csinálnék, az egy ABS/ASC tömb adaptáció törlés, értékek nullázása, vagy nem tudom hogy mondjam. legalábbis DSC-s változatnál van erre lehetőség, ahol minden szenzort alaphelyzetbe rak.
ami még esetleg gondot okozhat az a kerék teljes átmérőjében való eltérés. hiába mondjuk 16"-osak a felnik, de az eltérő első és hátsó gumiméretek miatt nem váltói egymásnak. amennyiben elől, hátul ugyanolyan méretű gumik vannak vagy váltóméretei egymásnak, akkor ez az opció kizárható.


Ezt meg meg nezem ha lessz ra idom.
Ugy emlekszem van ilyen lehetoseg


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15017 pont) | Hozzászólások: 16212

Elküldve: 2018. augusztus 09. csütörtök, 11:42


ricsi1791 írta:
YELLOW írta:
Hektor írta: Nos most nem a sajátom, hanem a családban lévő másik BMW szerelését fejeztem be ma.( 2000 évjáratú e36 compact)
Legutólsó teendőm az ABS, ASC hibalámpák " eltüntetése " volt. Nemrég a diag a mindkét hátsó jeladót hibának hozta, ezért rendeltem bele két újat, melyek kicserélése után, természetesen a hiba továbbra is állt. Újabb diag már csak a bal hátsót hozta hibásnak. Itt aztán csatlkozók ellenőrzése, vezetékek kimérése történt, de nem találtam hibát. Mikor széthúztam a rossz jeladó csatakozót, a diag azonnal kiírta a jel hiányát, csatlakozatáskor a hibát. Felcseréltem a két jeladót, miután már a jobb oldalit írta a diag hibásnak, így kénytelen voltam rendelni egy ismételt jeladót. Csatakozást követően azonnal tudtam törölni a hibát, majd kb 20 km távon tesztelgettem hóban és asztfalton is.
Szépen működik a kipörgésgátló és ABS is, hibakód nincs viszont... Azt vettem észre, hogy asztfalton, normális fékezést követő megállásnál, már teljesen a megállás fázisának a végén , mikor az autó pont megáll, egy pillanatra ráindul az ABS. Mi lehet a baj ?
Elképzelhető, hogy vaamelyik keréknél a fogazott gyűrű annyira koszos, telitett, hogy azt a kereket a megálláskor már állónak érzékeli ? Minden más esetben, legyen vészfék, normális fékezés minden oké.


hát ebben az az érdekes, hogy az ABS bizonyos sebesség alatt már eleve inaktív. nekem valamiért 8km/h rémlik. és tapasztaltam is ilyen pl csúszós falevélen.
általában probléma abból adódhat ha az ember nem pont olyan szenzort vesz, mint ami tényleg az autóba való.
a másik dolog, hogy lehet álló helyben nincs kontakt hiba, de az autó mozgásakor már van. vagy épp valahol van egy test hiba, ami mozgás közben mozog, van kontakt nincs kontakt.


98evjarat 23i e46
Elosszor csak azt vettem eszre dolgozik az abs amikor mar csak epp hogy gurulok es fekezek
Gepre dugva semmi hiba majd nezegettem az elo adatokat. Ott a jobb hatso csalt.kivette a jeladot mar akkor asc es kiporges gatlo is vilagitott.
Ossca jeladot vettem szurke .
Bele raktam hiba ugyan az volt vilagitott es nem tudtam a hibat torolni szakadtnak irta.
Vettem egy jp group kek szinu bele raktam hiba nincs mem vilagit semmi de abs megint szivat.
Bocsi a helyesirasert telefonrol irok


E46-nál a bal hátsó nagyon fontos milyen, mert a sebességjelet is onnan kapja.
én amit csinálnék, az egy ABS/ASC tömb adaptáció törlés, értékek nullázása, vagy nem tudom hogy mondjam. legalábbis DSC-s változatnál van erre lehetőség, ahol minden szenzort alaphelyzetbe rak.
ami még esetleg gondot okozhat az a kerék teljes átmérőjében való eltérés. hiába mondjuk 16"-osak a felnik, de az eltérő első és hátsó gumiméretek miatt nem váltói egymásnak. amennyiben elől, hátul ugyanolyan méretű gumik vannak vagy váltóméretei egymásnak, akkor ez az opció kizárható.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2000

státusz ricsi1791

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2018. augusztus 09. csütörtök, 10:44


YELLOW írta:
Hektor írta: Nos most nem a sajátom, hanem a családban lévő másik BMW szerelését fejeztem be ma.( 2000 évjáratú e36 compact)
Legutólsó teendőm az ABS, ASC hibalámpák " eltüntetése " volt. Nemrég a diag a mindkét hátsó jeladót hibának hozta, ezért rendeltem bele két újat, melyek kicserélése után, természetesen a hiba továbbra is állt. Újabb diag már csak a bal hátsót hozta hibásnak. Itt aztán csatlkozók ellenőrzése, vezetékek kimérése történt, de nem találtam hibát. Mikor széthúztam a rossz jeladó csatakozót, a diag azonnal kiírta a jel hiányát, csatlakozatáskor a hibát. Felcseréltem a két jeladót, miután már a jobb oldalit írta a diag hibásnak, így kénytelen voltam rendelni egy ismételt jeladót. Csatakozást követően azonnal tudtam törölni a hibát, majd kb 20 km távon tesztelgettem hóban és asztfalton is.
Szépen működik a kipörgésgátló és ABS is, hibakód nincs viszont... Azt vettem észre, hogy asztfalton, normális fékezést követő megállásnál, már teljesen a megállás fázisának a végén , mikor az autó pont megáll, egy pillanatra ráindul az ABS. Mi lehet a baj ?
Elképzelhető, hogy vaamelyik keréknél a fogazott gyűrű annyira koszos, telitett, hogy azt a kereket a megálláskor már állónak érzékeli ? Minden más esetben, legyen vészfék, normális fékezés minden oké.


hát ebben az az érdekes, hogy az ABS bizonyos sebesség alatt már eleve inaktív. nekem valamiért 8km/h rémlik. és tapasztaltam is ilyen pl csúszós falevélen.
általában probléma abból adódhat ha az ember nem pont olyan szenzort vesz, mint ami tényleg az autóba való.
a másik dolog, hogy lehet álló helyben nincs kontakt hiba, de az autó mozgásakor már van. vagy épp valahol van egy test hiba, ami mozgás közben mozog, van kontakt nincs kontakt.


98evjarat 23i e46
Elosszor csak azt vettem eszre dolgozik az abs amikor mar csak epp hogy gurulok es fekezek
Gepre dugva semmi hiba majd nezegettem az elo adatokat. Ott a jobb hatso csalt.kivette a jeladot mar akkor asc es kiporges gatlo is vilagitott.
Ossca jeladot vettem szurke .
Bele raktam hiba ugyan az volt vilagitott es nem tudtam a hibat torolni szakadtnak irta.
Vettem egy jp group kek szinu bele raktam hiba nincs mem vilagit semmi de abs megint szivat.
Bocsi a helyesirasert telefonrol irok


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15017 pont) | Hozzászólások: 16212

Elküldve: 2018. augusztus 09. csütörtök, 08:52


Hektor írta: Nos most nem a sajátom, hanem a családban lévő másik BMW szerelését fejeztem be ma.( 2000 évjáratú e36 compact)
Legutólsó teendőm az ABS, ASC hibalámpák " eltüntetése " volt. Nemrég a diag a mindkét hátsó jeladót hibának hozta, ezért rendeltem bele két újat, melyek kicserélése után, természetesen a hiba továbbra is állt. Újabb diag már csak a bal hátsót hozta hibásnak. Itt aztán csatlkozók ellenőrzése, vezetékek kimérése történt, de nem találtam hibát. Mikor széthúztam a rossz jeladó csatakozót, a diag azonnal kiírta a jel hiányát, csatlakozatáskor a hibát. Felcseréltem a két jeladót, miután már a jobb oldalit írta a diag hibásnak, így kénytelen voltam rendelni egy ismételt jeladót. Csatakozást követően azonnal tudtam törölni a hibát, majd kb 20 km távon tesztelgettem hóban és asztfalton is.
Szépen működik a kipörgésgátló és ABS is, hibakód nincs viszont... Azt vettem észre, hogy asztfalton, normális fékezést követő megállásnál, már teljesen a megállás fázisának a végén , mikor az autó pont megáll, egy pillanatra ráindul az ABS. Mi lehet a baj ?
Elképzelhető, hogy vaamelyik keréknél a fogazott gyűrű annyira koszos, telitett, hogy azt a kereket a megálláskor már állónak érzékeli ? Minden más esetben, legyen vészfék, normális fékezés minden oké.


hát ebben az az érdekes, hogy az ABS bizonyos sebesség alatt már eleve inaktív. nekem valamiért 8km/h rémlik. és tapasztaltam is ilyen pl csúszós falevélen.
általában probléma abból adódhat ha az ember nem pont olyan szenzort vesz, mint ami tényleg az autóba való.
a másik dolog, hogy lehet álló helyben nincs kontakt hiba, de az autó mozgásakor már van. vagy épp valahol van egy test hiba, ami mozgás közben mozog, van kontakt nincs kontakt.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2000

státusz ricsi1791

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2018. augusztus 08. szerda, 20:22


Hektor írta: Nos most nem a sajátom, hanem a családban lévő másik BMW szerelését fejeztem be ma.( 2000 évjáratú e36 compact)
Legutólsó teendőm az ABS, ASC hibalámpák " eltüntetése " volt. Nemrég a diag a mindkét hátsó jeladót hibának hozta, ezért rendeltem bele két újat, melyek kicserélése után, természetesen a hiba továbbra is állt. Újabb diag már csak a bal hátsót hozta hibásnak. Itt aztán csatlkozók ellenőrzése, vezetékek kimérése történt, de nem találtam hibát. Mikor széthúztam a rossz jeladó csatakozót, a diag azonnal kiírta a jel hiányát, csatlakozatáskor a hibát. Felcseréltem a két jeladót, miután már a jobb oldalit írta a diag hibásnak, így kénytelen voltam rendelni egy ismételt jeladót. Csatakozást követően azonnal tudtam törölni a hibát, majd kb 20 km távon tesztelgettem hóban és asztfalton is.
Szépen működik a kipörgésgátló és ABS is, hibakód nincs viszont... Azt vettem észre, hogy asztfalton, normális fékezést követő megállásnál, már teljesen a megállás fázisának a végén , mikor az autó pont megáll, egy pillanatra ráindul az ABS. Mi lehet a baj ?
Elképzelhető, hogy vaamelyik keréknél a fogazott gyűrű annyira koszos, telitett, hogy azt a kereket a megálláskor már állónak érzékeli ? Minden más esetben, legyen vészfék, normális fékezés minden oké.

Hello.
Ràjöttél mi volt vele?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Hektor

Törzsvendég

Elismertség: 9% (14 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2017. január 26. csütörtök, 17:15


Nos most nem a sajátom, hanem a családban lévő másik BMW szerelését fejeztem be ma.( 2000 évjáratú e36 compact)
Legutólsó teendőm az ABS, ASC hibalámpák " eltüntetése " volt. Nemrég a diag a mindkét hátsó jeladót hibának hozta, ezért rendeltem bele két újat, melyek kicserélése után, természetesen a hiba továbbra is állt. Újabb diag már csak a bal hátsót hozta hibásnak. Itt aztán csatlkozók ellenőrzése, vezetékek kimérése történt, de nem találtam hibát. Mikor széthúztam a rossz jeladó csatakozót, a diag azonnal kiírta a jel hiányát, csatlakozatáskor a hibát. Felcseréltem a két jeladót, miután már a jobb oldalit írta a diag hibásnak, így kénytelen voltam rendelni egy ismételt jeladót. Csatakozást követően azonnal tudtam törölni a hibát, majd kb 20 km távon tesztelgettem hóban és asztfalton is.
Szépen működik a kipörgésgátló és ABS is, hibakód nincs viszont... Azt vettem észre, hogy asztfalton, normális fékezést követő megállásnál, már teljesen a megállás fázisának a végén , mikor az autó pont megáll, egy pillanatra ráindul az ABS. Mi lehet a baj ?
Elképzelhető, hogy vaamelyik keréknél a fogazott gyűrű annyira koszos, telitett, hogy azt a kereket a megálláskor már állónak érzékeli ? Minden más esetben, legyen vészfék, normális fékezés minden oké.


Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 836

Elküldve: 2016. november 12. szombat, 21:22


Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy le lehet e tesztelni Inpa-val az ABS tömböt, hogy jól működik e, minden kör visszaejt e rendesen?!
Ha igen, hogy és mit kell néznem?!
Ha hülyeséget kérdeztem akkor meg sorry!
Előre is köszönöm!


Nezegettem de nem nagyon lattam benne ilyet.
Valaki esetleg!?

Pitykoo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz Pitykoo

BMWfanatic

Elismertség: 1% (16 pont) | Hozzászólások: 836

Elküldve: 2016. november 10. csütörtök, 18:31


Hali!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy le lehet e tesztelni Inpa-val az ABS tömböt, hogy jól működik e, minden kör visszaejt e rendesen?!
Ha igen, hogy és mit kell néznem?!
Ha hülyeséget kérdeztem akkor meg sorry!
Előre is köszönöm!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15017 pont) | Hozzászólások: 16212

Elküldve: 2016. július 06. szerda, 16:22


bricktopm írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta: Jól tudom, hogy e 46-nál ha a bal hátsó ABS jeladó megy tönkre, akkor a kilóméteróra is leáll?
Vagy mindkettőt nézi és átlagol?


jól tudod.


Remek, akkor diag nélkül megállapítottuk, hogy a jobb hátsó(mivel a kipörgés is bebillent) van elszállva.
Mégegy kérdés. A piros felkiáltójel is világít, de nem mindig. Ez tudtommal azt jelenti, hogy lehető leghamarabb álljak le az autóval, mert LEHET gond van a fékrendszeremmel. Ugyebár mivel megment az ABS szenzor ami szerves része a fékrendszeremnek világíthat miatta. De akkor miért nem mindig világít?


ettől még lehet valamelyik első rossz a diag a biztos. bár mondjuk neked csak ASC van ha minden igaz, annál lehet nem nézi az első kerekeket, ott csak az ABS miatt van szenzor.

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 176

Elküldve: 2016. július 06. szerda, 15:57


YELLOW írta:
bricktopm írta: Jól tudom, hogy e 46-nál ha a bal hátsó ABS jeladó megy tönkre, akkor a kilóméteróra is leáll?
Vagy mindkettőt nézi és átlagol?


jól tudod.


Remek, akkor diag nélkül megállapítottuk, hogy a jobb hátsó(mivel a kipörgés is bebillent) van elszállva.
Mégegy kérdés. A piros felkiáltójel is világít, de nem mindig. Ez tudtommal azt jelenti, hogy lehető leghamarabb álljak le az autóval, mert LEHET gond van a fékrendszeremmel. Ugyebár mivel megment az ABS szenzor ami szerves része a fékrendszeremnek világíthat miatta. De akkor miért nem mindig világít?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 92% (15017 pont) | Hozzászólások: 16212

Elküldve: 2016. július 06. szerda, 15:52


bricktopm írta: Jól tudom, hogy e 46-nál ha a bal hátsó ABS jeladó megy tönkre, akkor a kilóméteróra is leáll?
Vagy mindkettőt nézi és átlagol?


jól tudod.

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 176

Elküldve: 2016. július 06. szerda, 15:51


Jól tudom, hogy e 46-nál ha a bal hátsó ABS jeladó megy tönkre, akkor a kilóméteróra is leáll?
Vagy mindkettőt nézi és átlagol?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz nandika

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2016. január 31. vasárnap, 07:53


sziasztok! a bal elsö keréknél nem müködik az abs jeladó! széthuztam a csatlakozót es látom hogy a jeladóban 3 luk amire rádugódik azon szintén 3 szál kábel van de csak 2 kis pöcök áll ki a csatibol !! ez normális??



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. január 31. vasárnap, 07:54

Peti1012
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 318tds
Évjárat: 2000

státusz Peti1012

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 33

Elküldve: 2015. november 23. hétfő, 20:17


Hello!
Olyan kèrdèsem volna, hogy valamelyik nap fel villant az abs vissza jelző kèt nap múlva elaludt! Ez kopás vagy közre játszhat, hogy elötte lett ki szerelve egy tunning box amitt mèg az elözö tulaj tehetett bele?