YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15260 pont) | Hozzászólások: 16739

Elküldve: 2019. november 30. szombat, 19:12


hil írta:
YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:
viragh_zoltan írta: Sziasztok! Saját tapasztalatomat írom le. Van egy E39 520i 2002 autóm. Nyáron felvillant az abs és a kipörgésgátló lámpa, de a motor kihülte után mindig elmult.
Diag a jobb első kerékfurdulatszám hibát dobta be. Kicseréltük de még mindig ugyanúgy elindulás után kb 5, 10km megtétele után felvillantak a lámpák. Kicseréltük a kerékcsapágyat, de ez sem nyert... Még mindig a jobb első jeladót írta hibának. Maradt az ABS kocka. Találtam használtan egész baráti áron komplett 001-es végűt ( az kellet az én autómba )kicseréltük csak az elektronika részét a tömböt nem. Diagal kitöröltük a hibát és azóta jó. ( több mint 1 hónapja cseréltük )


ABS kocka nagyon ritkán megy tönkre, nyilván értelemszerű volt először a jeladót cserélni. Nem minden szerelő fogja méregetni a dolgokat. Nem cserélt fékfolyadéktól beállhatnak a dugattyúk az ABS tömb-ben is. Elektronika is meghallhat, de annál meg az a jellemző, hogy nem kommunikál többet. de olyankor rá sem lehet csatlakozni a vezérlőre.
Amúgy lehet javítható a tiéd is. lehet csak elfüstölt egy kis SMD alkatrész, vagy elszakadt egy vezetőláb/sáv.

Szia Y,
úgy 15db BMW (e46) és legalább 20db Vectra B ABS vezérlőt javítottam korábban. A hiba mindegyiknél ugyanaz volt: forrasztási hiba és több esetben láttam azt, hogy a szivattyúmotor csatlakozóinak a forrasztása (a vezérlő egységen belül)el voltak égve.
Bye: hil


vágom, de gondolom azok totál nem kommunikáltak. nekem is van egy opelos H Astrából, de még nem bontottam szét, mert eladásra került az autó. "kedvem" még nem volt hozzá.

De igen, kommunikáltak. A jelenség az volt, hogy indítás után, vagy sokkal később random szerűen kigyulladt a hibajelzése. Ura indítás után egy ideig megint jó volt


mondjuk most, hogy agyalok, először az opelba is volt kontakt, csak a sebesség nem ment és nem mért km-t. aztán nem volt már kommunikáció egyáltalán.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (281 pont) | Hozzászólások: 3004

Elküldve: 2019. november 30. szombat, 10:46


YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:
viragh_zoltan írta: Sziasztok! Saját tapasztalatomat írom le. Van egy E39 520i 2002 autóm. Nyáron felvillant az abs és a kipörgésgátló lámpa, de a motor kihülte után mindig elmult.
Diag a jobb első kerékfurdulatszám hibát dobta be. Kicseréltük de még mindig ugyanúgy elindulás után kb 5, 10km megtétele után felvillantak a lámpák. Kicseréltük a kerékcsapágyat, de ez sem nyert... Még mindig a jobb első jeladót írta hibának. Maradt az ABS kocka. Találtam használtan egész baráti áron komplett 001-es végűt ( az kellet az én autómba )kicseréltük csak az elektronika részét a tömböt nem. Diagal kitöröltük a hibát és azóta jó. ( több mint 1 hónapja cseréltük )


ABS kocka nagyon ritkán megy tönkre, nyilván értelemszerű volt először a jeladót cserélni. Nem minden szerelő fogja méregetni a dolgokat. Nem cserélt fékfolyadéktól beállhatnak a dugattyúk az ABS tömb-ben is. Elektronika is meghallhat, de annál meg az a jellemző, hogy nem kommunikál többet. de olyankor rá sem lehet csatlakozni a vezérlőre.
Amúgy lehet javítható a tiéd is. lehet csak elfüstölt egy kis SMD alkatrész, vagy elszakadt egy vezetőláb/sáv.

Szia Y,
úgy 15db BMW (e46) és legalább 20db Vectra B ABS vezérlőt javítottam korábban. A hiba mindegyiknél ugyanaz volt: forrasztási hiba és több esetben láttam azt, hogy a szivattyúmotor csatlakozóinak a forrasztása (a vezérlő egységen belül)el voltak égve.
Bye: hil


vágom, de gondolom azok totál nem kommunikáltak. nekem is van egy opelos H Astrából, de még nem bontottam szét, mert eladásra került az autó. "kedvem" még nem volt hozzá.

De igen, kommunikáltak. A jelenség az volt, hogy indítás után, vagy sokkal később random szerűen kigyulladt a hibajelzése. Ura indítás után egy ideig megint jó volt



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15260 pont) | Hozzászólások: 16739

Elküldve: 2019. november 29. péntek, 22:27


hil írta:
YELLOW írta:
viragh_zoltan írta: Sziasztok! Saját tapasztalatomat írom le. Van egy E39 520i 2002 autóm. Nyáron felvillant az abs és a kipörgésgátló lámpa, de a motor kihülte után mindig elmult.
Diag a jobb első kerékfurdulatszám hibát dobta be. Kicseréltük de még mindig ugyanúgy elindulás után kb 5, 10km megtétele után felvillantak a lámpák. Kicseréltük a kerékcsapágyat, de ez sem nyert... Még mindig a jobb első jeladót írta hibának. Maradt az ABS kocka. Találtam használtan egész baráti áron komplett 001-es végűt ( az kellet az én autómba )kicseréltük csak az elektronika részét a tömböt nem. Diagal kitöröltük a hibát és azóta jó. ( több mint 1 hónapja cseréltük )


ABS kocka nagyon ritkán megy tönkre, nyilván értelemszerű volt először a jeladót cserélni. Nem minden szerelő fogja méregetni a dolgokat. Nem cserélt fékfolyadéktól beállhatnak a dugattyúk az ABS tömb-ben is. Elektronika is meghallhat, de annál meg az a jellemző, hogy nem kommunikál többet. de olyankor rá sem lehet csatlakozni a vezérlőre.
Amúgy lehet javítható a tiéd is. lehet csak elfüstölt egy kis SMD alkatrész, vagy elszakadt egy vezetőláb/sáv.

Szia Y,
úgy 15db BMW (e46) és legalább 20db Vectra B ABS vezérlőt javítottam korábban. A hiba mindegyiknél ugyanaz volt: forrasztási hiba és több esetben láttam azt, hogy a szivattyúmotor csatlakozóinak a forrasztása (a vezérlő egységen belül)el voltak égve.
Bye: hil


vágom, de gondolom azok totál nem kommunikáltak. nekem is van egy opelos H Astrából, de még nem bontottam szét, mert eladásra került az autó. "kedvem" még nem volt hozzá.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (281 pont) | Hozzászólások: 3004

Elküldve: 2019. november 29. péntek, 21:07


YELLOW írta:
viragh_zoltan írta: Sziasztok! Saját tapasztalatomat írom le. Van egy E39 520i 2002 autóm. Nyáron felvillant az abs és a kipörgésgátló lámpa, de a motor kihülte után mindig elmult.
Diag a jobb első kerékfurdulatszám hibát dobta be. Kicseréltük de még mindig ugyanúgy elindulás után kb 5, 10km megtétele után felvillantak a lámpák. Kicseréltük a kerékcsapágyat, de ez sem nyert... Még mindig a jobb első jeladót írta hibának. Maradt az ABS kocka. Találtam használtan egész baráti áron komplett 001-es végűt ( az kellet az én autómba )kicseréltük csak az elektronika részét a tömböt nem. Diagal kitöröltük a hibát és azóta jó. ( több mint 1 hónapja cseréltük )


ABS kocka nagyon ritkán megy tönkre, nyilván értelemszerű volt először a jeladót cserélni. Nem minden szerelő fogja méregetni a dolgokat. Nem cserélt fékfolyadéktól beállhatnak a dugattyúk az ABS tömb-ben is. Elektronika is meghallhat, de annál meg az a jellemző, hogy nem kommunikál többet. de olyankor rá sem lehet csatlakozni a vezérlőre.
Amúgy lehet javítható a tiéd is. lehet csak elfüstölt egy kis SMD alkatrész, vagy elszakadt egy vezetőláb/sáv.

Szia Y,
úgy 15db BMW (e46) és legalább 20db Vectra B ABS vezérlőt javítottam korábban. A hiba mindegyiknél ugyanaz volt: forrasztási hiba és több esetben láttam azt, hogy a szivattyúmotor csatlakozóinak a forrasztása (a vezérlő egységen belül)el voltak égve.
Bye: hil



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15260 pont) | Hozzászólások: 16739

Elküldve: 2019. november 29. péntek, 16:48


viragh_zoltan írta: Sziasztok! Saját tapasztalatomat írom le. Van egy E39 520i 2002 autóm. Nyáron felvillant az abs és a kipörgésgátló lámpa, de a motor kihülte után mindig elmult.
Diag a jobb első kerékfurdulatszám hibát dobta be. Kicseréltük de még mindig ugyanúgy elindulás után kb 5, 10km megtétele után felvillantak a lámpák. Kicseréltük a kerékcsapágyat, de ez sem nyert... Még mindig a jobb első jeladót írta hibának. Maradt az ABS kocka. Találtam használtan egész baráti áron komplett 001-es végűt ( az kellet az én autómba )kicseréltük csak az elektronika részét a tömböt nem. Diagal kitöröltük a hibát és azóta jó. ( több mint 1 hónapja cseréltük )


ABS kocka nagyon ritkán megy tönkre, nyilván értelemszerű volt először a jeladót cserélni. Nem minden szerelő fogja méregetni a dolgokat. Nem cserélt fékfolyadéktól beállhatnak a dugattyúk az ABS tömb-ben is. Elektronika is meghallhat, de annál meg az a jellemző, hogy nem kommunikál többet. de olyankor rá sem lehet csatlakozni a vezérlőre.
Amúgy lehet javítható a tiéd is. lehet csak elfüstölt egy kis SMD alkatrész, vagy elszakadt egy vezetőláb/sáv.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (281 pont) | Hozzászólások: 3004

Elküldve: 2019. november 29. péntek, 16:45


viragh_zoltan írta: Sziasztok! Saját tapasztalatomat írom le. Van egy E39 520i 2002 autóm. Nyáron felvillant az abs és a kipörgésgátló lámpa, de a motor kihülte után mindig elmult.
Diag a jobb első kerékfurdulatszám hibát dobta be. Kicseréltük de még mindig ugyanúgy elindulás után kb 5, 10km megtétele után felvillantak a lámpák. Kicseréltük a kerékcsapágyat, de ez sem nyert... Még mindig a jobb első jeladót írta hibának. Maradt az ABS kocka. Találtam használtan egész baráti áron komplett 001-es végűt ( az kellet az én autómba )kicseréltük csak az elektronika részét a tömböt nem. Diagal kitöröltük a hibát és azóta jó. ( több mint 1 hónapja cseréltük )

Szia,
ha olvastál volna a "csináld magad" topikban, akkor tudtál volna spórolni, mert 2012 dátummal tettem fel erről írást.
Bye: hil



autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 520i
Évjárat: 2002

státusz viragh_zoltan

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2019. november 29. péntek, 07:54


Sziasztok! Saját tapasztalatomat írom le. Van egy E39 520i 2002 autóm. Nyáron felvillant az abs és a kipörgésgátló lámpa, de a motor kihülte után mindig elmult.
Diag a jobb első kerékfurdulatszám hibát dobta be. Kicseréltük de még mindig ugyanúgy elindulás után kb 5, 10km megtétele után felvillantak a lámpák. Kicseréltük a kerékcsapágyat, de ez sem nyert... Még mindig a jobb első jeladót írta hibának. Maradt az ABS kocka. Találtam használtan egész baráti áron komplett 001-es végűt ( az kellet az én autómba )kicseréltük csak az elektronika részét a tömböt nem. Diagal kitöröltük a hibát és azóta jó. ( több mint 1 hónapja cseréltük )


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15260 pont) | Hozzászólások: 16739

Elküldve: 2019. október 13. vasárnap, 22:08


zsolt86 írta: Sziasztok!
Adott egy bmw e39(523i) 1999 évjáratú!
Pár napja kigyulladt az abs illetve az asc lámpám is és ezzel egyidejűleg elment a kilóméter órám és a pillanatnyi fogyasztásmérőm is.Némi állás után illetve töbszöri indítás után a hiba teljesen megszűnik aztán random módon újra elő jön. Mi okozhatja a problémát esetleg valaki találkozott már hasonló hibával? Válaszokat előre is köszönöm!


bal hátsó ABS jeladó, ha jól emlékszem. ő adja ezeket a jeleket. kontakthiba, vagy tönkre ment.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 523i
Évjárat: 1999

státusz zsolt86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2019. október 13. vasárnap, 21:59


Sziasztok!
Adott egy bmw e39(523i) 1999 évjáratú!
Pár napja kigyulladt az abs illetve az asc lámpám is és ezzel egyidejűleg elment a kilóméter órám és a pillanatnyi fogyasztásmérőm is.Némi állás után illetve töbszöri indítás után a hiba teljesen megszűnik aztán random módon újra elő jön. Mi okozhatja a problémát esetleg valaki találkozott már hasonló hibával? Válaszokat előre is köszönöm!

BMW0926
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz BMW0926

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 52

Elküldve: 2019. augusztus 06. kedd, 23:20


Sziasztok

Nagy első-hátsó futómű felújításba voltam az utóbbi három hónapban. Múlt héten kerékre állítottam a kocsit, a próbakörön viszont észrevettem, hogy fékezéskor recsegő érzetet ad a fékpedál, pontosan olyat, mint amikor a jeges úton fékez az ember. Természetesen a kézifék jel pirosan világít, illetve előjött az ABS lámpa is(ezek előtt soha nem volt rá példa), ami minden 2. 3. indításkor eltűnik a kipörgésgátló lámpával együtt.
IMPA-t rákötöttem, és megnéztem volna a hibakódot, de nem is tudom... Vagy nem jó helyen néztem, vagy nem írt ki hibát a tároló.?

A kérdésem viszont az lenne ezzel kapcsolatban, hogy előjöhetett a hibakód azért, mert a jobb hátsó kis légtelenítő pöcköt megnyitottuk a féknyergen? Összerakáskor nem tudtuk rátenni a féktárcsára, így próbáltunk 1mm-t nyerni vele. Ebből adódóan lehet hogy levegős lett a rendszer, és azért szórakozik az ABS lámpa?

Pocses
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2018. augusztus 21. kedd, 09:57


tomeeeboy írta: Milyen márkájú ABS jeladót ajánlotok a 320d fl előtti ASC-s jobb hátsó helyére?
Diag hibásnak hozza, de nem tudom melyiket rakjam bele, mert van vagy 6-8 márka. (Bosch, Delphi, Ate, Nty, Febi, Hella stb.)
Nem akarok cserélgetni sokat. Kinek melyik vált be?



Meat&Doria lett berakva az enyémbe 2ő lett cserélve az évek alatt ezután már nem jött elő a hiba, tökéletesen teszik a dolgukat.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz tomeeeboy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2018. augusztus 20. hétfő, 22:04


Milyen márkájú ABS jeladót ajánlotok a 320d fl előtti ASC-s jobb hátsó helyére?
Diag hibásnak hozza, de nem tudom melyiket rakjam bele, mert van vagy 6-8 márka. (Bosch, Delphi, Ate, Nty, Febi, Hella stb.)
Nem akarok cserélgetni sokat. Kinek melyik vált be?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. augusztus 20. hétfő, 22:06

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2000

státusz ricsi1791

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2018. augusztus 12. vasárnap, 01:34


ricsi1791 írta:
YELLOW írta:
ricsi1791 írta:
YELLOW írta:
Hektor írta: Nos most nem a sajátom, hanem a családban lévő másik BMW szerelését fejeztem be ma.( 2000 évjáratú e36 compact)
Legutólsó teendőm az ABS, ASC hibalámpák " eltüntetése " volt. Nemrég a diag a mindkét hátsó jeladót hibának hozta, ezért rendeltem bele két újat, melyek kicserélése után, természetesen a hiba továbbra is állt. Újabb diag már csak a bal hátsót hozta hibásnak. Itt aztán csatlkozók ellenőrzése, vezetékek kimérése történt, de nem találtam hibát. Mikor széthúztam a rossz jeladó csatakozót, a diag azonnal kiírta a jel hiányát, csatlakozatáskor a hibát. Felcseréltem a két jeladót, miután már a jobb oldalit írta a diag hibásnak, így kénytelen voltam rendelni egy ismételt jeladót. Csatakozást követően azonnal tudtam törölni a hibát, majd kb 20 km távon tesztelgettem hóban és asztfalton is.
Szépen működik a kipörgésgátló és ABS is, hibakód nincs viszont... Azt vettem észre, hogy asztfalton, normális fékezést követő megállásnál, már teljesen a megállás fázisának a végén , mikor az autó pont megáll, egy pillanatra ráindul az ABS. Mi lehet a baj ?
Elképzelhető, hogy vaamelyik keréknél a fogazott gyűrű annyira koszos, telitett, hogy azt a kereket a megálláskor már állónak érzékeli ? Minden más esetben, legyen vészfék, normális fékezés minden oké.


hát ebben az az érdekes, hogy az ABS bizonyos sebesség alatt már eleve inaktív. nekem valamiért 8km/h rémlik. és tapasztaltam is ilyen pl csúszós falevélen.
általában probléma abból adódhat ha az ember nem pont olyan szenzort vesz, mint ami tényleg az autóba való.
a másik dolog, hogy lehet álló helyben nincs kontakt hiba, de az autó mozgásakor már van. vagy épp valahol van egy test hiba, ami mozgás közben mozog, van kontakt nincs kontakt.


98evjarat 23i e46
Elosszor csak azt vettem eszre dolgozik az abs amikor mar csak epp hogy gurulok es fekezek
Gepre dugva semmi hiba majd nezegettem az elo adatokat. Ott a jobb hatso csalt.kivette a jeladot mar akkor asc es kiporges gatlo is vilagitott.
Ossca jeladot vettem szurke .
Bele raktam hiba ugyan az volt vilagitott es nem tudtam a hibat torolni szakadtnak irta.
Vettem egy jp group kek szinu bele raktam hiba nincs mem vilagit semmi de abs megint szivat.
Bocsi a helyesirasert telefonrol irok


E46-nál a bal hátsó nagyon fontos milyen, mert a sebességjelet is onnan kapja.
én amit csinálnék, az egy ABS/ASC tömb adaptáció törlés, értékek nullázása, vagy nem tudom hogy mondjam. legalábbis DSC-s változatnál van erre lehetőség, ahol minden szenzort alaphelyzetbe rak.
ami még esetleg gondot okozhat az a kerék teljes átmérőjében való eltérés. hiába mondjuk 16"-osak a felnik, de az eltérő első és hátsó gumiméretek miatt nem váltói egymásnak. amennyiben elől, hátul ugyanolyan méretű gumik vannak vagy váltóméretei egymásnak, akkor ez az opció kizárható.


Ezt meg meg nezem ha lessz ra idom.
Ugy emlekszem van ilyen lehetoseg


Nem jártam sikerrel
Adaptáció törlés után is ugyan ezt csinálja


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2000

státusz ricsi1791

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2018. augusztus 09. csütörtök, 17:53


YELLOW írta:
ricsi1791 írta:
YELLOW írta:
Hektor írta: Nos most nem a sajátom, hanem a családban lévő másik BMW szerelését fejeztem be ma.( 2000 évjáratú e36 compact)
Legutólsó teendőm az ABS, ASC hibalámpák " eltüntetése " volt. Nemrég a diag a mindkét hátsó jeladót hibának hozta, ezért rendeltem bele két újat, melyek kicserélése után, természetesen a hiba továbbra is állt. Újabb diag már csak a bal hátsót hozta hibásnak. Itt aztán csatlkozók ellenőrzése, vezetékek kimérése történt, de nem találtam hibát. Mikor széthúztam a rossz jeladó csatakozót, a diag azonnal kiírta a jel hiányát, csatlakozatáskor a hibát. Felcseréltem a két jeladót, miután már a jobb oldalit írta a diag hibásnak, így kénytelen voltam rendelni egy ismételt jeladót. Csatakozást követően azonnal tudtam törölni a hibát, majd kb 20 km távon tesztelgettem hóban és asztfalton is.
Szépen működik a kipörgésgátló és ABS is, hibakód nincs viszont... Azt vettem észre, hogy asztfalton, normális fékezést követő megállásnál, már teljesen a megállás fázisának a végén , mikor az autó pont megáll, egy pillanatra ráindul az ABS. Mi lehet a baj ?
Elképzelhető, hogy vaamelyik keréknél a fogazott gyűrű annyira koszos, telitett, hogy azt a kereket a megálláskor már állónak érzékeli ? Minden más esetben, legyen vészfék, normális fékezés minden oké.


hát ebben az az érdekes, hogy az ABS bizonyos sebesség alatt már eleve inaktív. nekem valamiért 8km/h rémlik. és tapasztaltam is ilyen pl csúszós falevélen.
általában probléma abból adódhat ha az ember nem pont olyan szenzort vesz, mint ami tényleg az autóba való.
a másik dolog, hogy lehet álló helyben nincs kontakt hiba, de az autó mozgásakor már van. vagy épp valahol van egy test hiba, ami mozgás közben mozog, van kontakt nincs kontakt.


98evjarat 23i e46
Elosszor csak azt vettem eszre dolgozik az abs amikor mar csak epp hogy gurulok es fekezek
Gepre dugva semmi hiba majd nezegettem az elo adatokat. Ott a jobb hatso csalt.kivette a jeladot mar akkor asc es kiporges gatlo is vilagitott.
Ossca jeladot vettem szurke .
Bele raktam hiba ugyan az volt vilagitott es nem tudtam a hibat torolni szakadtnak irta.
Vettem egy jp group kek szinu bele raktam hiba nincs mem vilagit semmi de abs megint szivat.
Bocsi a helyesirasert telefonrol irok


E46-nál a bal hátsó nagyon fontos milyen, mert a sebességjelet is onnan kapja.
én amit csinálnék, az egy ABS/ASC tömb adaptáció törlés, értékek nullázása, vagy nem tudom hogy mondjam. legalábbis DSC-s változatnál van erre lehetőség, ahol minden szenzort alaphelyzetbe rak.
ami még esetleg gondot okozhat az a kerék teljes átmérőjében való eltérés. hiába mondjuk 16"-osak a felnik, de az eltérő első és hátsó gumiméretek miatt nem váltói egymásnak. amennyiben elől, hátul ugyanolyan méretű gumik vannak vagy váltóméretei egymásnak, akkor ez az opció kizárható.


Ezt meg meg nezem ha lessz ra idom.
Ugy emlekszem van ilyen lehetoseg


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15260 pont) | Hozzászólások: 16739

Elküldve: 2018. augusztus 09. csütörtök, 11:42


ricsi1791 írta:
YELLOW írta:
Hektor írta: Nos most nem a sajátom, hanem a családban lévő másik BMW szerelését fejeztem be ma.( 2000 évjáratú e36 compact)
Legutólsó teendőm az ABS, ASC hibalámpák " eltüntetése " volt. Nemrég a diag a mindkét hátsó jeladót hibának hozta, ezért rendeltem bele két újat, melyek kicserélése után, természetesen a hiba továbbra is állt. Újabb diag már csak a bal hátsót hozta hibásnak. Itt aztán csatlkozók ellenőrzése, vezetékek kimérése történt, de nem találtam hibát. Mikor széthúztam a rossz jeladó csatakozót, a diag azonnal kiírta a jel hiányát, csatlakozatáskor a hibát. Felcseréltem a két jeladót, miután már a jobb oldalit írta a diag hibásnak, így kénytelen voltam rendelni egy ismételt jeladót. Csatakozást követően azonnal tudtam törölni a hibát, majd kb 20 km távon tesztelgettem hóban és asztfalton is.
Szépen működik a kipörgésgátló és ABS is, hibakód nincs viszont... Azt vettem észre, hogy asztfalton, normális fékezést követő megállásnál, már teljesen a megállás fázisának a végén , mikor az autó pont megáll, egy pillanatra ráindul az ABS. Mi lehet a baj ?
Elképzelhető, hogy vaamelyik keréknél a fogazott gyűrű annyira koszos, telitett, hogy azt a kereket a megálláskor már állónak érzékeli ? Minden más esetben, legyen vészfék, normális fékezés minden oké.


hát ebben az az érdekes, hogy az ABS bizonyos sebesség alatt már eleve inaktív. nekem valamiért 8km/h rémlik. és tapasztaltam is ilyen pl csúszós falevélen.
általában probléma abból adódhat ha az ember nem pont olyan szenzort vesz, mint ami tényleg az autóba való.
a másik dolog, hogy lehet álló helyben nincs kontakt hiba, de az autó mozgásakor már van. vagy épp valahol van egy test hiba, ami mozgás közben mozog, van kontakt nincs kontakt.


98evjarat 23i e46
Elosszor csak azt vettem eszre dolgozik az abs amikor mar csak epp hogy gurulok es fekezek
Gepre dugva semmi hiba majd nezegettem az elo adatokat. Ott a jobb hatso csalt.kivette a jeladot mar akkor asc es kiporges gatlo is vilagitott.
Ossca jeladot vettem szurke .
Bele raktam hiba ugyan az volt vilagitott es nem tudtam a hibat torolni szakadtnak irta.
Vettem egy jp group kek szinu bele raktam hiba nincs mem vilagit semmi de abs megint szivat.
Bocsi a helyesirasert telefonrol irok


E46-nál a bal hátsó nagyon fontos milyen, mert a sebességjelet is onnan kapja.
én amit csinálnék, az egy ABS/ASC tömb adaptáció törlés, értékek nullázása, vagy nem tudom hogy mondjam. legalábbis DSC-s változatnál van erre lehetőség, ahol minden szenzort alaphelyzetbe rak.
ami még esetleg gondot okozhat az a kerék teljes átmérőjében való eltérés. hiába mondjuk 16"-osak a felnik, de az eltérő első és hátsó gumiméretek miatt nem váltói egymásnak. amennyiben elől, hátul ugyanolyan méretű gumik vannak vagy váltóméretei egymásnak, akkor ez az opció kizárható.