autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz Micka

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2015. május 25. hétfő, 11:48


üdv

2000-es E46-hoz más az ABS jeladó mint a facelift utániakhoz hátul?
érdemes lehet bontottat venni, vagy szokásos hiba és a bontott is nagy eséllyel rossz??
ha újat akkor milyen márkát érdemes venni?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. május 25. hétfő, 11:52

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2015. március 08. vasárnap, 16:04


kecsurobi írta: Udv
Érdekődnék abs jeladóból milyen màrkàjút vegyek?jobb hàtsó


Szia!

Én ilyet vettem unixban:



Üdv.: Pocses

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2015. március 08. vasárnap, 08:37


Udv
Érdekődnék abs jeladóból milyen màrkàjút vegyek?jobb hàtsó

raul227
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz raul227

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 119

Elküldve: 2014. december 19. péntek, 22:05


hil írta:
raul227 írta:

Thx a 7végén lehet nekiállok,de a kis dobozkából amibe benne van(egy másik jeladoval,szerintem a fek kopas jelzo) abbol a dobozkabol nehéz kiszedni?
Ja meg olvastam valahol ha beletörik gázos :S


Szia raul!
Csak segítség képen: a jeladót 1 db imbuszcsavar tartja. Ez a csavar jól bele szokott rohadni. Ha beletörik, akkor az igazán szopás, erre jól figyelj! A csavar talán M5, tehát könnyű beletépni. Javasolt, hogy fújd meg előtte csavarlazítóval (sokat nem fog érni), esetleg locsold meg Colával (ez sokszor jobb mint a csavarlazító), majd óvatosan próbált kitekerni. Ha nem jön, akkor finoman ütögesd meg a csavar fejét kalapáccsal, de nem verd szét a kulcsnyílást!!! Legjobb, ha teszel bele egy imbusz bitet és azzal vered. A jeladó szinte biztos, hogy darabokban fog kijönni. Ha beletöröd, akkor még a féktárcsát is le kell szedni, hogy ki tudd bányászni a maradékot. A "dobozka fedele kinyitható, onnan lehet lecsatlakoztatni a kopásjelzőt és a jeladót.
Csak óvatosan!


hil





Köszi hil,én átadom az infókat a szerelőnek,mert nem piszkálom én ezt meg.max egy 500assal többet kér.neki van aknája miegymás.am is a feszítőgörgő csörög(remélem nem más) az cserés lesz,ha már ott van ...

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. december 19. péntek, 17:42


raul227 írta:

Thx a 7végén lehet nekiállok,de a kis dobozkából amibe benne van(egy másik jeladoval,szerintem a fek kopas jelzo) abbol a dobozkabol nehéz kiszedni?
Ja meg olvastam valahol ha beletörik gázos :S


Szia raul!
Csak segítség képen: a jeladót 1 db imbuszcsavar tartja. Ez a csavar jól bele szokott rohadni. Ha beletörik, akkor az igazán szopás, erre jól figyelj! A csavar talán M5, tehát könnyű beletépni. Javasolt, hogy fújd meg előtte csavarlazítóval (sokat nem fog érni), esetleg locsold meg Colával (ez sokszor jobb mint a csavarlazító), majd óvatosan próbált kitekerni. Ha nem jön, akkor finoman ütögesd meg a csavar fejét kalapáccsal, de nem verd szét a kulcsnyílást!!! Legjobb, ha teszel bele egy imbusz bitet és azzal vered. A jeladó szinte biztos, hogy darabokban fog kijönni. Ha beletöröd, akkor még a féktárcsát is le kell szedni, hogy ki tudd bányászni a maradékot. A "dobozka fedele kinyitható, onnan lehet lecsatlakoztatni a kopásjelzőt és a jeladót.
Csak óvatosan!
hil





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. december 19. péntek, 17:43

raul227
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz raul227

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 119

Elküldve: 2014. december 19. péntek, 17:16


Pocses írta:
raul227 írta: ha abs jeladót cserélek(már megvan,csak nincs ki cserélje ) akkor hibakodot kell toroltetni hogy mukodjon?


Nem bonyolult cserélni Te is kitudod. A csavar kihajtásánál csak óvatosan ne kapkodj, bár ha sérül a régi tehát törik, az sem gond mert ugye van helyette új ami múkodik.
Csere után minden elinduláskor csinál a rendszer egy ellenőrzést kb 15-25 km / h között, ha jó tehát teszi a dolgát, akkor már nem lesz hiba ha jól emlékszem. Emellett ugye nem világít már semmi a műszerfalon, hacsak ki nem kapcsolod az ASC-t.


Thx a 7végén lehet nekiállok,de a kis dobozkából amibe benne van(egy másik jeladoval,szerintem a fek kopas jelzo) abbol a dobozkabol nehéz kiszedni?
Ja meg olvastam valahol ha beletörik gázos :S


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. december 19. péntek, 17:16

raul227
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz raul227

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 119

Elküldve: 2014. december 19. péntek, 17:14


hil írta:
Medvedisznoman írta:

Ez azon is múlik, hogy milyen gazdája volt az autónak, meg persze hogy hol-és mennyit használták. Na de visszatérve az eredti kérdésedhez:
A műszerfalon látható piktogrammok utalhatnak feszültségellátási problémára is. Épp egy hete küzdöttem meg ezzel a problémával, ugyanezek a lámpák voltak a légzsákot is beleértve és nekem a feszültségszabályzó volt rossz. Ezt nagyon egyszerűen kiderítheted, mindössze meg kell mérned a feszültséget az akkun járó motornál. ha 12V alatt van akkor itt kell keresgélni. De ha ez a baj, akkor előbb-utóbb lehet, hogy meg is áll, de ezt inább ne várd meg.



Szia!
Bocs a buta kérdésemért, de a pirossal jelölt részt ki tudnád fejteni bővebben? Hogyan lehet ezekre a dolgokra vigyázni?
Másoktól, is olvastam már hasonlót, akkor nem kérdeztem rá. Most pontosan a küszöb szétrohadása volt a kezdő írás, ezért is érdekel, hogyan lehet erre vigyázni???

hil







szerintem ez inkább általánosan szól.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. december 19. péntek, 16:30


raul227 írta: ha abs jeladót cserélek(már megvan,csak nincs ki cserélje ) akkor hibakodot kell toroltetni hogy mukodjon?


Nem bonyolult cserélni Te is kitudod. A csavar kihajtásánál csak óvatosan ne kapkodj, bár ha sérül a régi tehát törik, az sem gond mert ugye van helyette új ami múkodik.
Csere után minden elinduláskor csinál a rendszer egy ellenőrzést kb 15-25 km / h között, ha jó tehát teszi a dolgát, akkor már nem lesz hiba ha jól emlékszem. Emellett ugye nem világít már semmi a műszerfalon, hacsak ki nem kapcsolod az ASC-t.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. december 19. péntek, 16:12


Medvedisznoman írta:

Ez azon is múlik, hogy milyen gazdája volt az autónak, meg persze hogy hol-és mennyit használták. Na de visszatérve az eredti kérdésedhez:
A műszerfalon látható piktogrammok utalhatnak feszültségellátási problémára is. Épp egy hete küzdöttem meg ezzel a problémával, ugyanezek a lámpák voltak a légzsákot is beleértve és nekem a feszültségszabályzó volt rossz. Ezt nagyon egyszerűen kiderítheted, mindössze meg kell mérned a feszültséget az akkun járó motornál. ha 12V alatt van akkor itt kell keresgélni. De ha ez a baj, akkor előbb-utóbb lehet, hogy meg is áll, de ezt inább ne várd meg.



Szia!
Bocs a buta kérdésemért, de a pirossal jelölt részt ki tudnád fejteni bővebben? Hogyan lehet ezekre a dolgokra vigyázni?
Másoktól, is olvastam már hasonlót, akkor nem kérdeztem rá. Most pontosan a küszöb szétrohadása volt a kezdő írás, ezért is érdekel, hogyan lehet erre vigyázni???

hil







Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2014. december 19. péntek, 16:18

raul227
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz raul227

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 119

Elküldve: 2014. december 19. péntek, 14:35


ha abs jeladót cserélek(már megvan,csak nincs ki cserélje ) akkor hibakodot kell toroltetni hogy mukodjon?

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2014. december 15. hétfő, 17:24


raul227 írta:
Pocses írta:
raul227 írta:

Basszus ez nem gyengén "vakotás". Szerintem érdemes volna mindkettő oldalon küszöböt cserélni, addig meg emeld futóműnél az autót.
Ehhez képest az enyém, csak elöl szoktam annyira felemelni, hogy a hátsókerék is egyből a levegőben van.



a másik oldalt tegnapelőtt emeltem,hallottam egy reccsenést.de aztán már nem is mertem emelni.tényleg nem értek hozzá,de a régi küszöböt egyszerű levenni,és visszatenni az újat?drága mulatság?




Karosszériával kapcsolatban inkább folytasd itt:

http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...vitas.html

Hát... elég bátor vagy, hogy megpróbáltad a másik felén is felemelni ezek után. (én nem tettem volna)
Keress egy jó lakatost aki meglesi, vele kell beszélni a javításáról, ajánlatos mindenképp a sárvédődoblemezek alá is benézni, tuti ott sem fog semmi jó fogadni, mert ugye ott meg belel ül a kosz föld egyebek, amihez meg már csak víz kell...





jó,hát nem gondoltam hogy mind a 2oldal törvényszerűen rossz,ha az egyik rossz a másik is.az ott a helyén volt.jaja sajnos.most nem azért de fiat bravon 99es és egy darab rozsda nincs....

[/quote]

Ez azon is múlik, hogy milyen gazdája volt az autónak, meg persze hogy hol-és mennyit használták. Na de visszatérve az eredti kérdésedhez:
A műszerfalon látható piktogrammok utalhatnak feszültségellátási problémára is. Épp egy hete küzdöttem meg ezzel a problémával, ugyanezek a lámpák voltak a légzsákot is beleértve és nekem a feszültségszabályzó volt rossz. Ezt nagyon egyszerűen kiderítheted, mindössze meg kell mérned a feszültséget az akkun járó motornál. ha 12V alatt van akkor itt kell keresgélni. De ha ez a baj, akkor előbb-utóbb lehet, hogy meg is áll, de ezt inább ne várd meg.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. december 15. hétfő, 17:25

raul227
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz raul227

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 119

Elküldve: 2014. december 15. hétfő, 16:02


Pocses írta:
raul227 írta:

Basszus ez nem gyengén "vakotás". Szerintem érdemes volna mindkettő oldalon küszöböt cserélni, addig meg emeld futóműnél az autót.
Ehhez képest az enyém, csak elöl szoktam annyira felemelni, hogy a hátsókerék is egyből a levegőben van.



a másik oldalt tegnapelőtt emeltem,hallottam egy reccsenést.de aztán már nem is mertem emelni.tényleg nem értek hozzá,de a régi küszöböt egyszerű levenni,és visszatenni az újat?drága mulatság?




Karosszériával kapcsolatban inkább folytasd itt:

http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...vitas.html

Hát... elég bátor vagy, hogy megpróbáltad a másik felén is felemelni ezek után. (én nem tettem volna)
Keress egy jó lakatost aki meglesi, vele kell beszélni a javításáról, ajánlatos mindenképp a sárvédődoblemezek alá is benézni, tuti ott sem fog semmi jó fogadni, mert ugye ott meg belel ül a kosz föld egyebek, amihez meg már csak víz kell...



[/quote]

jó,hát nem gondoltam hogy mind a 2oldal törvényszerűen rossz,ha az egyik rossz a másik is.az ott a helyén volt.jaja sajnos.most nem azért de fiat bravon 99es és egy darab rozsda nincs....

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. december 15. hétfő, 12:42


raul227 írta:

Basszus ez nem gyengén "vakotás". Szerintem érdemes volna mindkettő oldalon küszöböt cserélni, addig meg emeld futóműnél az autót.
Ehhez képest az enyém, csak elöl szoktam annyira felemelni, hogy a hátsókerék is egyből a levegőben van.



a másik oldalt tegnapelőtt emeltem,hallottam egy reccsenést.de aztán már nem is mertem emelni.tényleg nem értek hozzá,de a régi küszöböt egyszerű levenni,és visszatenni az újat?drága mulatság?[/quote]



Karosszériával kapcsolatban inkább folytasd itt:

http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...vitas.html

Hát... elég bátor vagy, hogy megpróbáltad a másik felén is felemelni ezek után. (én nem tettem volna)
Keress egy jó lakatost aki meglesi, vele kell beszélni a javításáról, ajánlatos mindenképp a sárvédődoblemezek alá is benézni, tuti ott sem fog semmi jó fogadni, mert ugye ott meg belel ül a kosz föld egyebek, amihez meg már csak víz kell...





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2014. december 15. hétfő, 12:45

raul227
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz raul227

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 119

Elküldve: 2014. december 15. hétfő, 12:01




Basszus ez nem gyengén "vakotás". Szerintem érdemes volna mindkettő oldalon küszöböt cserélni, addig meg emeld futóműnél az autót.
Ehhez képest az enyém, csak elöl szoktam annyira felemelni, hogy a hátsókerék is egyből a levegőben van.

[/quote]

a másik oldalt tegnapelőtt emeltem,hallottam egy reccsenést.de aztán már nem is mertem emelni.tényleg nem értek hozzá,de a régi küszöböt egyszerű levenni,és visszatenni az újat?drága mulatság?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. december 15. hétfő, 06:29


raul227 írta:
anubisz írta: https://www.google.hu/search?q...mp;bih=731


hát nekem az a rész sincs meg amibe ez belemegy. :S teszek fel képet,pár perc.




Basszus ez nem gyengén "vakotás". Szerintem érdemes volna mindkettő oldalon küszöböt cserélni, addig meg emeld futóműnél az autót.
Ehhez képest az enyém, csak elöl szoktam annyira felemelni, hogy a hátsókerék is egyből a levegőben van.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. december 15. hétfő, 09:43