« előző12következő »
Bitu79
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 6% (46 pont) | Hozzászólások: 704

Elküldve: 2020. február 18. kedd, 16:05


CzTomi írta: Sziasztok! e46 20d 150le 4a63 ews tampering hiba kódot ír tudnátok ajánlani valakit aki ezt a problémát megtudná nekem oldani ?


Resetelni kell Inpa-ban.Ha többször próbálod indítani a kocsit,és nem indul v.miért,akkor is beírja ezt a kódot.De köze lehet lemerült akksihoz is.Szerintem akkor is resetelni kell BMW-s szoftverrel.De nem vagyok szaki!



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2004

státusz CzTomi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2020. február 17. hétfő, 07:09


Sziasztok! e46 20d 150le 4a63 ews tampering hiba kódot ír tudnátok ajánlani valakit aki ezt a problémát megtudná nekem oldani ?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz oldwarrior

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2020. február 06. csütörtök, 21:56


nem indult a gépezet, előtte már sárgán, pirosan is jelzett az akksi
Dobálgatta az ilyen olyan hibaüzeneteket amig be nem melegedett
aztán volt hogy fél órát ment a helyzetjelző, be sem indult
végül megadta magát
vettem bele uj aksit-bosch-
beindult de egyből jött a piros aksi jel
diagnosztika - generátor túlmelegedés/hiba
gen felújítás , uj fesz szabalyzo és a két éve vett conti hosszbordasszij is megrepedezett a túlmelegedés miatt
furcsállottam is hogy 18 fokra állitva a ventillátort dögmeleget tolta
uj szij, minden vissza. Azóta megszünt az idegesitő cicergés ami d-ben állo helyzetben volt mindig,
nem dobál hibaüzeneteket kivétel inditasnal a lámpa ami visszatérő gond
Cc-id 131, 136. Pedig minden rendben, megfelelő izzók vannak benne mindenhol
reggel nem pöcre indul, de legalább beindul
sosem szerette a telet(legalabbis miota nalam van 4-5 éve)
Dizel, 14 év 286e km. Nem is várok csodàkat


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz adams22

Újonc

Elismertség: 5% (5 pont) | Hozzászólások: 89

Elküldve: 2020. január 25. szombat, 13:52


YELLOW írta:
Gyula852 írta: Sziasztok! Aksi csere előtt állok mert ebben a hidegben nem mindig akar beindulni és unom már töltögetni meg gondolom nem is egészséges ez az egész szóval majd egy agm-es aksit szeretnék a gépbe rakni. Annyi lenne a kérdésem hogy lehet-e tudni így előre hogy meg kell-e tanítani az új aksit a kocsival vagy nem. Esetleges aksi ajánlásokat is elfogadok! (320d, 163le, 2006)


ha ugyanolyat veszel értékre, akkor nem kell. ellentétes esetben igen.



Regisztrálni akkor is kell/érdemes. Ártani az nem árt ha tudja új akksi van benne. Hiába ugyan az az érték akkor sem úgy fogja tölteni/szabályozni az IBS az akksit ahogy az újat kellene. Azt fogja "hinni" hogy még mindig a régi van benne és éppen ezért tönkre teheti az újat.
Programozni viszont nem kell az csak akkor kell ha 10 Ah-nál nagyobb kerül bele. Pl. Az enyémbe 90-es kell, de 100-as van benne, ezt még nem kellett programozni (egyébként ISTA/P-vel), csak regisztrálni.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 90% (15285 pont) | Hozzászólások: 16848

Elküldve: 2020. január 20. hétfő, 19:19


Gyula852 írta: Sziasztok! Aksi csere előtt állok mert ebben a hidegben nem mindig akar beindulni és unom már töltögetni meg gondolom nem is egészséges ez az egész szóval majd egy agm-es aksit szeretnék a gépbe rakni. Annyi lenne a kérdésem hogy lehet-e tudni így előre hogy meg kell-e tanítani az új aksit a kocsival vagy nem. Esetleges aksi ajánlásokat is elfogadok! (320d, 163le, 2006)


ha ugyanolyat veszel értékre, akkor nem kell. ellentétes esetben igen.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz Gyula852

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2020. január 20. hétfő, 19:11


Sziasztok! Aksi csere előtt állok mert ebben a hidegben nem mindig akar beindulni és unom már töltögetni meg gondolom nem is egészséges ez az egész szóval majd egy agm-es aksit szeretnék a gépbe rakni. Annyi lenne a kérdésem hogy lehet-e tudni így előre hogy meg kell-e tanítani az új aksit a kocsival vagy nem. Esetleges aksi ajánlásokat is elfogadok! (320d, 163le, 2006)

autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2006

státusz zsolesz6

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2010. december 03. péntek, 23:28


Mennyibe kerülhet egy CAS E91-hez, ha lehet ilyet magába venni?


jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2010. december 01. szerda, 22:24


Nemhiszem.

zsolesz6 írta: Annyi baj van a gyári géppel való kiolvasással,hogy az autó nem indul és a legközelebbi márkaszervíz kb.80km-re van tőlem. Kiszoktak jönni helyszinre?




autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2006

státusz zsolesz6

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2010. december 01. szerda, 21:52


Annyi baj van a gyári géppel való kiolvasással,hogy az autó nem indul és a legközelebbi márkaszervíz kb.80km-re van tőlem. Kiszoktak jönni helyszinre?

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2010. december 01. szerda, 21:38


Gyári géppel kéne kiolvasni a hibát! Lehetséges, hogy ez a proci hiba amit az univerzális gép ír az lenne az EWS manipulation.

zsolesz6 írta: processzor problémát jelzett, meg vmi engedélyt kért ami nem volt.
írta az immót is de törlés után már csak a proci volt a hiba. Utánnanéznek mi lehet ez és majd holnap tudnak válaszolni erre.
Egyelőre köszönöm a hozzászólást!




autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2006

státusz zsolesz6

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2010. december 01. szerda, 21:02


processzor problémát jelzett, meg vmi engedélyt kért ami nem volt.
írta az immót is de törlés után már csak a proci volt a hiba. Utánnanéznek mi lehet ez és majd holnap tudnak válaszolni erre.
Egyelőre köszönöm a hozzászólást!

autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2006

státusz zsolesz6

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2010. december 01. szerda, 20:33


Most jöttek kódokat olvasni, aztán többet tudok mondani.
kb. 20 perc múlva jövök.

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2010. december 01. szerda, 20:26


Ez nem igaz! Forgat!! Mindenesetre egy hibatárolót kéne olvastatnod, abból egyből kiderül mi a gond. Ha a motorvezérlőben egy olyan hiba van, hogy EWS manipulation akkor tanítani kell és utánna indulni fog.

zsolesz6 írta: Eddig semmi gond nem volt az autóval.
De viszont olvastam itt vhol, hogyha immó a baj akkor a motort sem forgatja. Vagy ez nem így van?




autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2006

státusz zsolesz6

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2010. december 01. szerda, 20:24


Kivel vagy hol tudom összetanítani a motorvezérlőt és az immót? Remélem nen csak márkaszervízben!

autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2006

státusz zsolesz6

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2010. december 01. szerda, 20:21


Eddig semmi gond nem volt az autóval.
De viszont olvastam itt vhol, hogyha immó a baj akkor a motort sem forgatja. Vagy ez nem így van?


« előző12következő »