kisskarex
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 2002

státusz kisskarex

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 115

Elküldve: 2020. december 21. hétfő, 15:49


YELLOW írta:
Benyo89 írta:
kisskarex írta: Sziasztok!
Olyasmi kérdésem lenne,hogy a hátsó ablak spricnim nem túl tökéletes.
A vezetékek nincsennek elszakadva mert a törlő hibátlanul működik és a cső sincs eldugulva.
A kérdésem a következő:Mikor szeretném lemosni a hátsó ablakot,folyamatosan nyomom előre a kart spriccel egy kicsit aztán abbahagyja aztán megint egy kicsit és megint abbahagyja pedig folyamatosan nyomom a kart előre.Aztán mikor elengedem megint spriccel egy kicsit aztán befejezi.
Mitől lehet ez a szakaszos működés?
Én úgy tudom folyamatosan kellene vizet juttatni az ablakra amig nyomom a kart.
Lehet esetleg attól,hogy kevés van a tartályban(még nem jelzi)vagy esetlegesen a bajúszkapcsoló konntaktja rendetlenkedik?


Szia!
Én úgy emlékszem hogy touringomnál úgy volt hogy ha egyszer megnyomtad a kart akkor 2-t spriccelt. Tehát ne úgy hogy addig ameddig tartod.
Ha nem így van javítsatok. 2 éve volt már
Tehát szerimtem neked jól működik


szerintem ez programozható. általában autóknál addig jön, amíg nyomja az ember. de van ráció a 2 pumpálásban is.

Lehet persze igy van gyárilag de annyira minimálisat spriccel az ablakra hogy annyival tisztességesen lemosni nem lehet.Emlékeim szerint mikor vettem a kocsit akkor még folyamatosan nyomta a kar elengedéséig.
Mondom elég minmélisat nyom egy nagyon kicsi habot meg buborékokat és ennyi.
Lehet a műszer nem jelez de kevés van benne?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. december 20. vasárnap, 20:12


Benyo89 írta:
kisskarex írta: Sziasztok!
Olyasmi kérdésem lenne,hogy a hátsó ablak spricnim nem túl tökéletes.
A vezetékek nincsennek elszakadva mert a törlő hibátlanul működik és a cső sincs eldugulva.
A kérdésem a következő:Mikor szeretném lemosni a hátsó ablakot,folyamatosan nyomom előre a kart spriccel egy kicsit aztán abbahagyja aztán megint egy kicsit és megint abbahagyja pedig folyamatosan nyomom a kart előre.Aztán mikor elengedem megint spriccel egy kicsit aztán befejezi.
Mitől lehet ez a szakaszos működés?
Én úgy tudom folyamatosan kellene vizet juttatni az ablakra amig nyomom a kart.
Lehet esetleg attól,hogy kevés van a tartályban(még nem jelzi)vagy esetlegesen a bajúszkapcsoló konntaktja rendetlenkedik?


Szia!
Én úgy emlékszem hogy touringomnál úgy volt hogy ha egyszer megnyomtad a kart akkor 2-t spriccelt. Tehát ne úgy hogy addig ameddig tartod.
Ha nem így van javítsatok. 2 éve volt már
Tehát szerimtem neked jól működik


szerintem ez programozható. általában autóknál addig jön, amíg nyomja az ember. de van ráció a 2 pumpálásban is.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525i
Évjárat: 2006

státusz Benyo89

Újonc

Elismertség: 6% (3 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2020. december 20. vasárnap, 17:55


kisskarex írta: Sziasztok!
Olyasmi kérdésem lenne,hogy a hátsó ablak spricnim nem túl tökéletes.
A vezetékek nincsennek elszakadva mert a törlő hibátlanul működik és a cső sincs eldugulva.
A kérdésem a következő:Mikor szeretném lemosni a hátsó ablakot,folyamatosan nyomom előre a kart spriccel egy kicsit aztán abbahagyja aztán megint egy kicsit és megint abbahagyja pedig folyamatosan nyomom a kart előre.Aztán mikor elengedem megint spriccel egy kicsit aztán befejezi.
Mitől lehet ez a szakaszos működés?
Én úgy tudom folyamatosan kellene vizet juttatni az ablakra amig nyomom a kart.
Lehet esetleg attól,hogy kevés van a tartályban(még nem jelzi)vagy esetlegesen a bajúszkapcsoló konntaktja rendetlenkedik?


Szia!
Én úgy emlékszem hogy touringomnál úgy volt hogy ha egyszer megnyomtad a kart akkor 2-t spriccelt. Tehát ne úgy hogy addig ameddig tartod.
Ha nem így van javítsatok. 2 éve volt már
Tehát szerimtem neked jól működik

kisskarex
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 2002

státusz kisskarex

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 115

Elküldve: 2020. december 20. vasárnap, 17:16


Sziasztok!
Olyasmi kérdésem lenne,hogy a hátsó ablak spricnim nem túl tökéletes.
A vezetékek nincsennek elszakadva mert a törlő hibátlanul működik és a cső sincs eldugulva.
A kérdésem a következő:Mikor szeretném lemosni a hátsó ablakot,folyamatosan nyomom előre a kart spriccel egy kicsit aztán abbahagyja aztán megint egy kicsit és megint abbahagyja pedig folyamatosan nyomom a kart előre.Aztán mikor elengedem megint spriccel egy kicsit aztán befejezi.
Mitől lehet ez a szakaszos működés?
Én úgy tudom folyamatosan kellene vizet juttatni az ablakra amig nyomom a kart.
Lehet esetleg attól,hogy kevés van a tartályban(még nem jelzi)vagy esetlegesen a bajúszkapcsoló konntaktja rendetlenkedik?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. december 19. szombat, 16:27


Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
E46 kombi...akksitoltot ezt a hyperszuper lidlis okostoltot lehet csatlakoztatni buntetlenul fenntarto toltesre kapcsolva a motorterben levo ket kontaktra?


szerintem lehet. miért ne lehetne? arra is való a töltő. nekem is lidlis van. ezek a processzor vezérelt töltők nagy bajt nem tudnak csinálni.



Csak,hogy valami szabalyozatlan feszultseg nehogy raszaladjon valamilyen aramkorre.
Illetve vannak fogyasztok amik gyujtas nelkul is kapjak a tapfeszt es ez osszezavarhatja a toltot.

Vegeredmenyben azert erdekelne ,mert heti 2-3 alkalommal hozom ki az autot addig is ne cumizza le magat a ket eves akksi..


nekem van, hogy 3 hétig nincs beindítva mostanában, aztán semmi gáz nem volt az 5 éves akksival sem. legalábbis azt hiszem annyi, de már lehet 6.



Csak meg akarom elozni a dolgokat

Mondjuk garazsban all ahol meg minuszban sem megy 5 fok ala a celsius.


csak akkor aggód túl, ha az a heti 2-3 alkalom, 10km alatti távot jelent.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Krapulax6

Fórumlakó

Elismertség: 1% (4 pont) | Hozzászólások: 219

Elküldve: 2020. december 19. szombat, 11:59


YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
E46 kombi...akksitoltot ezt a hyperszuper lidlis okostoltot lehet csatlakoztatni buntetlenul fenntarto toltesre kapcsolva a motorterben levo ket kontaktra?


szerintem lehet. miért ne lehetne? arra is való a töltő. nekem is lidlis van. ezek a processzor vezérelt töltők nagy bajt nem tudnak csinálni.



Csak,hogy valami szabalyozatlan feszultseg nehogy raszaladjon valamilyen aramkorre.
Illetve vannak fogyasztok amik gyujtas nelkul is kapjak a tapfeszt es ez osszezavarhatja a toltot.

Vegeredmenyben azert erdekelne ,mert heti 2-3 alkalommal hozom ki az autot addig is ne cumizza le magat a ket eves akksi..


nekem van, hogy 3 hétig nincs beindítva mostanában, aztán semmi gáz nem volt az 5 éves akksival sem. legalábbis azt hiszem annyi, de már lehet 6.



Csak meg akarom elozni a dolgokat

Mondjuk garazsban all ahol meg minuszban sem megy 5 fok ala a celsius.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. december 18. péntek, 20:06


Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
E46 kombi...akksitoltot ezt a hyperszuper lidlis okostoltot lehet csatlakoztatni buntetlenul fenntarto toltesre kapcsolva a motorterben levo ket kontaktra?


szerintem lehet. miért ne lehetne? arra is való a töltő. nekem is lidlis van. ezek a processzor vezérelt töltők nagy bajt nem tudnak csinálni.



Csak,hogy valami szabalyozatlan feszultseg nehogy raszaladjon valamilyen aramkorre.
Illetve vannak fogyasztok amik gyujtas nelkul is kapjak a tapfeszt es ez osszezavarhatja a toltot.

Vegeredmenyben azert erdekelne ,mert heti 2-3 alkalommal hozom ki az autot addig is ne cumizza le magat a ket eves akksi..


nekem van, hogy 3 hétig nincs beindítva mostanában, aztán semmi gáz nem volt az 5 éves akksival sem. legalábbis azt hiszem annyi, de már lehet 6.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Krapulax6

Fórumlakó

Elismertség: 1% (4 pont) | Hozzászólások: 219

Elküldve: 2020. december 18. péntek, 16:03


YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
E46 kombi...akksitoltot ezt a hyperszuper lidlis okostoltot lehet csatlakoztatni buntetlenul fenntarto toltesre kapcsolva a motorterben levo ket kontaktra?


szerintem lehet. miért ne lehetne? arra is való a töltő. nekem is lidlis van. ezek a processzor vezérelt töltők nagy bajt nem tudnak csinálni.



Csak,hogy valami szabalyozatlan feszultseg nehogy raszaladjon valamilyen aramkorre.
Illetve vannak fogyasztok amik gyujtas nelkul is kapjak a tapfeszt es ez osszezavarhatja a toltot.

Vegeredmenyben azert erdekelne ,mert heti 2-3 alkalommal hozom ki az autot addig is ne cumizza le magat a ket eves akksi..


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2020. december 18. péntek, 16:05

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. december 17. csütörtök, 19:01


Krapulax6 írta: Sziasztok.
E46 kombi...akksitoltot ezt a hyperszuper lidlis okostoltot lehet csatlakoztatni buntetlenul fenntarto toltesre kapcsolva a motorterben levo ket kontaktra?


szerintem lehet. miért ne lehetne? arra is való a töltő. nekem is lidlis van. ezek a processzor vezérelt töltők nagy bajt nem tudnak csinálni.

kisskarex
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 2002

státusz kisskarex

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 115

Elküldve: 2020. december 17. csütörtök, 17:32


hil írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok fanok!
Szeretnék kis segitséget kérni.Már többször megfigyeltem,hogy kissé nehézkesen teker az öninditóm.Prsze mindig beindul pöccre csak néha olyan érzés mintha valami néha lefogná a motort.
A kérdésem az lenne,hogy ha tölteném az akksit le kell e vennem a sarut töltéskor és utána nem e kell újra tanitani mindent a kocsival egyszerűen visszarakom és kész?
A másik pedig,hogy szorulhat e pl az öniditóm és lehet az a baj?
Mennyire gáz kicserélni?
Segitségeteket előre is köszönöm!


lehet nem jó olaj van benne és a hideg miatt túl sűrű.
meg lehet próbálni az akksin tölteni. csak az óra, és az egyéb számlálók nullázódnak le, semmi más, elvileg. rádió esetleg kérhet kódot, ha gyári, és aktív a kódkérés.
nem gondolnám, hogy az önindító szorulna.
ha benzines, és az E10 miatt nehezebben indulnak hidegben az autók. ezzel is számolni kell. én is tapasztalom OFF autónál.

Köszönöm a segitséget!
Az olaj elvileg nem sűrű XADO 5W-30 Nova Drive valamint prémium üzemanyag van benne.
A rádió kódja meg van a szervizkönyvben amit kaptam a kocsihoz.
Azért gondoltam hogy szorul mert anno volt egy 128-as Torinoim az is csak tekert hiába vettem bele új akksit nem akart beindulni.Mint később kiderült valami persely törött volt benne ezért sok áramot vett fel de a csere megoldotta a zavart.
Mennyire gáz kicserélni ha esetleg veszek bele másikat?


a szívósort igen csak le kell venni. bár lehet ki lehet fűzni, alulról kell akkor támadni. még nem kellett kivennem. amúgy kb 2 csavar fogja.

Szia,
az önindítót"E" fejű csavarok fogják, a tűzfal felől kell kitekerni, nagyon meg volt nekem szorulva, elég nagy szopás volt. Ki kell venni a szívósort, nem lehet kifűzni alulról.


akkor ha meg kint a szívósor, a CCV szelepet is érdemes megnézni, nem csodálkoznék, ha cserés lenne. illetve lehet szívósor tömítésre is szükség lesz.


Hna ettől féltem (szivósor le)nem két perc lesz.Az a CCV amit emlitesz az tulajdonképpen mi a fene vagy az lenne az olajleválasztó mert szerintem az is kakika
Ha megbontom tuti mindenhova új tömitést veszek.
Egyszer a vákumpumpa tömitését cseréltem na az sem volt egyszerű közvetlen a tűzfal előtt persze látni nem látod csak érzed.Az O gyűrű engedte az olajat az rá a pufogóra és fütölt egy darabig


igen az olajleválasztó szelep. ha már úgy is bontani kell a szívósort érdemes megnézni és készülni a cserével.

Először is köszönöm a segitségeteket YELLOW,hil!
Tudnátok még abban segiteni hogy egy esetleges robbantott ábrát átküldtök nekem?
N42B18A motor 1800ccm benzin,2002 évjárat compact.
Ez az "E"jelű csavar ez mit takar?Sorry a sok kérdésért most próbálkozom először BMW-vel a többi autóm ehhez képest faék volt


az E kulcs az tulajdonképpen inverz TORX, E-Torx-nak is szokták nevezni. legalábbis külsőre. egyébként ha olyan a méret, akkor sima crowa fej is rámegy. csak azzal vigyázni kell, mert elnyalhatja a fejet. ha be van gyógyulva a csavar, akkor nem szabad sima dugófejjel kísérletezni, hanem az E kulcs kell hozzá.


itt találsz robbantott ábrákat:
https://www.realoem.com/bmw/enUS/select
http://bmwfans.info/parts-catalog

Szia,
igen, olyan mint az inverz Torx. Nekem nagyon bele volt gyógyulva, alig tudtam kiszedni és még nehezítés volt az, hogy kevés a hely, az "E" dugó alig fért el. Valójában "E" nyílású villáskulcs lenne jó. Sima villás kulccsal ne is próbálkozz, mert ha elnyalódik a csavar, akkor esetleg a motort kell kiszedni az autóból. A CCV szelep hibálya nálam úgy jelentkezett, hogy az alapjárat 500 és 1500 között ingadozott folyamatosan. Ha már ki van szedve a szívósor (csak nehogy beleejtsd az M7-es anyákat a szívócsőbe)én egy nekifutásból kicserélném a főtengely jeladót(de csak jó minőségűt szabad venni ide) is, ami ott van az önindító környékén. Nekem átengedte az olajat már, a jelenség az volt, hogyha a motor 80 fokot elérte, akkor egyszerűen leállt és amig vissza nem hűlt, nem lehetett beindítani. Önindítózáskor a fordulatszám mérő meg se mozdult.
Na jó szerelést!

Köszönöm!
Hát...........ő...............igen.Megnéztem a CCV cserét és azt hiszem nem vágok bele
marad a szerviz,már csak egyet kell találnom aki becsülettel megcsinálja.
Gondolom azért csinálták igy,hogy ne tudd basztatni hanem vidd márkaszervizbe jóóóópééééézéééé megcsinálják.Tehát fogtak egy motort és köré épitették az autót........fasza.
Mondjuk nekem nincs alapjárat problémám inkább csak alacsony 600-700rpm és nem is szokott leállni inkább csak torpangat de azt is csak alacsonyabb fordulaton.
Pl 40-nel gurulok harmadikban és a lámpa pont vált odalépek neki és gondolkodik rángat aztán 50-55-nél húz rendesen.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2020. december 17. csütörtök, 17:38

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Krapulax6

Fórumlakó

Elismertség: 1% (4 pont) | Hozzászólások: 219

Elküldve: 2020. december 17. csütörtök, 17:03


Sziasztok.
E46 kombi...akksitoltot ezt a hyperszuper lidlis okostoltot lehet csatlakoztatni buntetlenul fenntarto toltesre kapcsolva a motorterben levo ket kontaktra?


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2020. december 17. csütörtök, 16:40


YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok fanok!
Szeretnék kis segitséget kérni.Már többször megfigyeltem,hogy kissé nehézkesen teker az öninditóm.Prsze mindig beindul pöccre csak néha olyan érzés mintha valami néha lefogná a motort.
A kérdésem az lenne,hogy ha tölteném az akksit le kell e vennem a sarut töltéskor és utána nem e kell újra tanitani mindent a kocsival egyszerűen visszarakom és kész?
A másik pedig,hogy szorulhat e pl az öniditóm és lehet az a baj?
Mennyire gáz kicserélni?
Segitségeteket előre is köszönöm!


lehet nem jó olaj van benne és a hideg miatt túl sűrű.
meg lehet próbálni az akksin tölteni. csak az óra, és az egyéb számlálók nullázódnak le, semmi más, elvileg. rádió esetleg kérhet kódot, ha gyári, és aktív a kódkérés.
nem gondolnám, hogy az önindító szorulna.
ha benzines, és az E10 miatt nehezebben indulnak hidegben az autók. ezzel is számolni kell. én is tapasztalom OFF autónál.

Köszönöm a segitséget!
Az olaj elvileg nem sűrű XADO 5W-30 Nova Drive valamint prémium üzemanyag van benne.
A rádió kódja meg van a szervizkönyvben amit kaptam a kocsihoz.
Azért gondoltam hogy szorul mert anno volt egy 128-as Torinoim az is csak tekert hiába vettem bele új akksit nem akart beindulni.Mint később kiderült valami persely törött volt benne ezért sok áramot vett fel de a csere megoldotta a zavart.
Mennyire gáz kicserélni ha esetleg veszek bele másikat?


a szívósort igen csak le kell venni. bár lehet ki lehet fűzni, alulról kell akkor támadni. még nem kellett kivennem. amúgy kb 2 csavar fogja.

Szia,
az önindítót"E" fejű csavarok fogják, a tűzfal felől kell kitekerni, nagyon meg volt nekem szorulva, elég nagy szopás volt. Ki kell venni a szívósort, nem lehet kifűzni alulról.


akkor ha meg kint a szívósor, a CCV szelepet is érdemes megnézni, nem csodálkoznék, ha cserés lenne. illetve lehet szívósor tömítésre is szükség lesz.


Hna ettől féltem (szivósor le)nem két perc lesz.Az a CCV amit emlitesz az tulajdonképpen mi a fene vagy az lenne az olajleválasztó mert szerintem az is kakika
Ha megbontom tuti mindenhova új tömitést veszek.
Egyszer a vákumpumpa tömitését cseréltem na az sem volt egyszerű közvetlen a tűzfal előtt persze látni nem látod csak érzed.Az O gyűrű engedte az olajat az rá a pufogóra és fütölt egy darabig


igen az olajleválasztó szelep. ha már úgy is bontani kell a szívósort érdemes megnézni és készülni a cserével.

Először is köszönöm a segitségeteket YELLOW,hil!
Tudnátok még abban segiteni hogy egy esetleges robbantott ábrát átküldtök nekem?
N42B18A motor 1800ccm benzin,2002 évjárat compact.
Ez az "E"jelű csavar ez mit takar?Sorry a sok kérdésért most próbálkozom először BMW-vel a többi autóm ehhez képest faék volt


az E kulcs az tulajdonképpen inverz TORX, E-Torx-nak is szokták nevezni. legalábbis külsőre. egyébként ha olyan a méret, akkor sima crowa fej is rámegy. csak azzal vigyázni kell, mert elnyalhatja a fejet. ha be van gyógyulva a csavar, akkor nem szabad sima dugófejjel kísérletezni, hanem az E kulcs kell hozzá.


itt találsz robbantott ábrákat:
https://www.realoem.com/bmw/enUS/select
http://bmwfans.info/parts-catalog

Szia,
igen, olyan mint az inverz Torx. Nekem nagyon bele volt gyógyulva, alig tudtam kiszedni és még nehezítés volt az, hogy kevés a hely, az "E" dugó alig fért el. Valójában "E" nyílású villáskulcs lenne jó. Sima villás kulccsal ne is próbálkozz, mert ha elnyalódik a csavar, akkor esetleg a motort kell kiszedni az autóból. A CCV szelep hibálya nálam úgy jelentkezett, hogy az alapjárat 500 és 1500 között ingadozott folyamatosan. Ha már ki van szedve a szívósor (csak nehogy beleejtsd az M7-es anyákat a szívócsőbe)én egy nekifutásból kicserélném a főtengely jeladót(de csak jó minőségűt szabad venni ide) is, ami ott van az önindító környékén. Nekem átengedte az olajat már, a jelenség az volt, hogyha a motor 80 fokot elérte, akkor egyszerűen leállt és amig vissza nem hűlt, nem lehetett beindítani. Önindítózáskor a fordulatszám mérő meg se mozdult.
Na jó szerelést!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. december 16. szerda, 21:49


kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok fanok!
Szeretnék kis segitséget kérni.Már többször megfigyeltem,hogy kissé nehézkesen teker az öninditóm.Prsze mindig beindul pöccre csak néha olyan érzés mintha valami néha lefogná a motort.
A kérdésem az lenne,hogy ha tölteném az akksit le kell e vennem a sarut töltéskor és utána nem e kell újra tanitani mindent a kocsival egyszerűen visszarakom és kész?
A másik pedig,hogy szorulhat e pl az öniditóm és lehet az a baj?
Mennyire gáz kicserélni?
Segitségeteket előre is köszönöm!


lehet nem jó olaj van benne és a hideg miatt túl sűrű.
meg lehet próbálni az akksin tölteni. csak az óra, és az egyéb számlálók nullázódnak le, semmi más, elvileg. rádió esetleg kérhet kódot, ha gyári, és aktív a kódkérés.
nem gondolnám, hogy az önindító szorulna.
ha benzines, és az E10 miatt nehezebben indulnak hidegben az autók. ezzel is számolni kell. én is tapasztalom OFF autónál.

Köszönöm a segitséget!
Az olaj elvileg nem sűrű XADO 5W-30 Nova Drive valamint prémium üzemanyag van benne.
A rádió kódja meg van a szervizkönyvben amit kaptam a kocsihoz.
Azért gondoltam hogy szorul mert anno volt egy 128-as Torinoim az is csak tekert hiába vettem bele új akksit nem akart beindulni.Mint később kiderült valami persely törött volt benne ezért sok áramot vett fel de a csere megoldotta a zavart.
Mennyire gáz kicserélni ha esetleg veszek bele másikat?


a szívósort igen csak le kell venni. bár lehet ki lehet fűzni, alulról kell akkor támadni. még nem kellett kivennem. amúgy kb 2 csavar fogja.

Szia,
az önindítót"E" fejű csavarok fogják, a tűzfal felől kell kitekerni, nagyon meg volt nekem szorulva, elég nagy szopás volt. Ki kell venni a szívósort, nem lehet kifűzni alulról.


akkor ha meg kint a szívósor, a CCV szelepet is érdemes megnézni, nem csodálkoznék, ha cserés lenne. illetve lehet szívósor tömítésre is szükség lesz.


Hna ettől féltem (szivósor le)nem két perc lesz.Az a CCV amit emlitesz az tulajdonképpen mi a fene vagy az lenne az olajleválasztó mert szerintem az is kakika
Ha megbontom tuti mindenhova új tömitést veszek.
Egyszer a vákumpumpa tömitését cseréltem na az sem volt egyszerű közvetlen a tűzfal előtt persze látni nem látod csak érzed.Az O gyűrű engedte az olajat az rá a pufogóra és fütölt egy darabig


igen az olajleválasztó szelep. ha már úgy is bontani kell a szívósort érdemes megnézni és készülni a cserével.

Először is köszönöm a segitségeteket YELLOW,hil!
Tudnátok még abban segiteni hogy egy esetleges robbantott ábrát átküldtök nekem?
N42B18A motor 1800ccm benzin,2002 évjárat compact.
Ez az "E"jelű csavar ez mit takar?Sorry a sok kérdésért most próbálkozom először BMW-vel a többi autóm ehhez képest faék volt


az E kulcs az tulajdonképpen inverz TORX, E-Torx-nak is szokták nevezni. legalábbis külsőre. egyébként ha olyan a méret, akkor sima crowa fej is rámegy. csak azzal vigyázni kell, mert elnyalhatja a fejet. ha be van gyógyulva a csavar, akkor nem szabad sima dugófejjel kísérletezni, hanem az E kulcs kell hozzá.


itt találsz robbantott ábrákat:
https://www.realoem.com/bmw/enUS/select
http://bmwfans.info/parts-catalog


kisskarex
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 318ti
Évjárat: 2002

státusz kisskarex

Törzsvendég

Elismertség: 1% (2 pont) | Hozzászólások: 115

Elküldve: 2020. december 16. szerda, 20:18


YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok fanok!
Szeretnék kis segitséget kérni.Már többször megfigyeltem,hogy kissé nehézkesen teker az öninditóm.Prsze mindig beindul pöccre csak néha olyan érzés mintha valami néha lefogná a motort.
A kérdésem az lenne,hogy ha tölteném az akksit le kell e vennem a sarut töltéskor és utána nem e kell újra tanitani mindent a kocsival egyszerűen visszarakom és kész?
A másik pedig,hogy szorulhat e pl az öniditóm és lehet az a baj?
Mennyire gáz kicserélni?
Segitségeteket előre is köszönöm!


lehet nem jó olaj van benne és a hideg miatt túl sűrű.
meg lehet próbálni az akksin tölteni. csak az óra, és az egyéb számlálók nullázódnak le, semmi más, elvileg. rádió esetleg kérhet kódot, ha gyári, és aktív a kódkérés.
nem gondolnám, hogy az önindító szorulna.
ha benzines, és az E10 miatt nehezebben indulnak hidegben az autók. ezzel is számolni kell. én is tapasztalom OFF autónál.

Köszönöm a segitséget!
Az olaj elvileg nem sűrű XADO 5W-30 Nova Drive valamint prémium üzemanyag van benne.
A rádió kódja meg van a szervizkönyvben amit kaptam a kocsihoz.
Azért gondoltam hogy szorul mert anno volt egy 128-as Torinoim az is csak tekert hiába vettem bele új akksit nem akart beindulni.Mint később kiderült valami persely törött volt benne ezért sok áramot vett fel de a csere megoldotta a zavart.
Mennyire gáz kicserélni ha esetleg veszek bele másikat?


a szívósort igen csak le kell venni. bár lehet ki lehet fűzni, alulról kell akkor támadni. még nem kellett kivennem. amúgy kb 2 csavar fogja.

Szia,
az önindítót"E" fejű csavarok fogják, a tűzfal felől kell kitekerni, nagyon meg volt nekem szorulva, elég nagy szopás volt. Ki kell venni a szívósort, nem lehet kifűzni alulról.


akkor ha meg kint a szívósor, a CCV szelepet is érdemes megnézni, nem csodálkoznék, ha cserés lenne. illetve lehet szívósor tömítésre is szükség lesz.


Hna ettől féltem (szivósor le)nem két perc lesz.Az a CCV amit emlitesz az tulajdonképpen mi a fene vagy az lenne az olajleválasztó mert szerintem az is kakika
Ha megbontom tuti mindenhova új tömitést veszek.
Egyszer a vákumpumpa tömitését cseréltem na az sem volt egyszerű közvetlen a tűzfal előtt persze látni nem látod csak érzed.Az O gyűrű engedte az olajat az rá a pufogóra és fütölt egy darabig


igen az olajleválasztó szelep. ha már úgy is bontani kell a szívósort érdemes megnézni és készülni a cserével.

Először is köszönöm a segitségeteket YELLOW,hil!
Tudnátok még abban segiteni hogy egy esetleges robbantott ábrát átküldtök nekem?
N42B18A motor 1800ccm benzin,2002 évjárat compact.
Ez az "E"jelű csavar ez mit takar?Sorry a sok kérdésért most próbálkozom először BMW-vel a többi autóm ehhez képest faék volt


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. december 16. szerda, 18:54


kisskarex írta:
YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta:
YELLOW írta:
kisskarex írta: Sziasztok fanok!
Szeretnék kis segitséget kérni.Már többször megfigyeltem,hogy kissé nehézkesen teker az öninditóm.Prsze mindig beindul pöccre csak néha olyan érzés mintha valami néha lefogná a motort.
A kérdésem az lenne,hogy ha tölteném az akksit le kell e vennem a sarut töltéskor és utána nem e kell újra tanitani mindent a kocsival egyszerűen visszarakom és kész?
A másik pedig,hogy szorulhat e pl az öniditóm és lehet az a baj?
Mennyire gáz kicserélni?
Segitségeteket előre is köszönöm!


lehet nem jó olaj van benne és a hideg miatt túl sűrű.
meg lehet próbálni az akksin tölteni. csak az óra, és az egyéb számlálók nullázódnak le, semmi más, elvileg. rádió esetleg kérhet kódot, ha gyári, és aktív a kódkérés.
nem gondolnám, hogy az önindító szorulna.
ha benzines, és az E10 miatt nehezebben indulnak hidegben az autók. ezzel is számolni kell. én is tapasztalom OFF autónál.

Köszönöm a segitséget!
Az olaj elvileg nem sűrű XADO 5W-30 Nova Drive valamint prémium üzemanyag van benne.
A rádió kódja meg van a szervizkönyvben amit kaptam a kocsihoz.
Azért gondoltam hogy szorul mert anno volt egy 128-as Torinoim az is csak tekert hiába vettem bele új akksit nem akart beindulni.Mint később kiderült valami persely törött volt benne ezért sok áramot vett fel de a csere megoldotta a zavart.
Mennyire gáz kicserélni ha esetleg veszek bele másikat?


a szívósort igen csak le kell venni. bár lehet ki lehet fűzni, alulról kell akkor támadni. még nem kellett kivennem. amúgy kb 2 csavar fogja.

Szia,
az önindítót"E" fejű csavarok fogják, a tűzfal felől kell kitekerni, nagyon meg volt nekem szorulva, elég nagy szopás volt. Ki kell venni a szívósort, nem lehet kifűzni alulról.


akkor ha meg kint a szívósor, a CCV szelepet is érdemes megnézni, nem csodálkoznék, ha cserés lenne. illetve lehet szívósor tömítésre is szükség lesz.


Hna ettől féltem (szivósor le)nem két perc lesz.Az a CCV amit emlitesz az tulajdonképpen mi a fene vagy az lenne az olajleválasztó mert szerintem az is kakika
Ha megbontom tuti mindenhova új tömitést veszek.
Egyszer a vákumpumpa tömitését cseréltem na az sem volt egyszerű közvetlen a tűzfal előtt persze látni nem látod csak érzed.Az O gyűrű engedte az olajat az rá a pufogóra és fütölt egy darabig


igen az olajleválasztó szelep. ha már úgy is bontani kell a szívósort érdemes megnézni és készülni a cserével.