autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Hektor

Törzsvendég

Elismertség: 9% (14 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2016. november 05. szombat, 06:06


Szép reggelt ! Mára az én akkum is megadta magát. 2002-es 320 d touringba, még bmw akku van de most már itt az idő. Én touring tulajoktól kérdeném a méreteket. Van ahol h:315,m: 170,sz:170 mérett ír, de több helyen is 315 *175*175 méretet ad. No jó gondolom ez még elmegy,viszont több honlapon, az autó típusához magasságnak a 190 mm írja. Vajon az még belefér ? Tudom,meg is mérhetem,de korán reggel van és gondoltam valaki nmrég foglalkozott ezzel.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. október 14. péntek, 12:59


csaadaam írta: Sziasztok!

Akkut szeretnék cserélni az autómban, mert még a gyári (2002-es) van benne, ma reggel rá kellett bikázni.
24ezer forint környékén vannak a 80Ah 700A akkuk, de 30-ért már 100Ah 900A is van.
Érdemes a gyárinál nagyobb kapacitású és/vagy indítóáramú akkut belerakni, vagy fölösleges?

Köszi!
Ádám


az attól függ mennyi extra van az autóba.
de általában, ha 80Ah-s a gyári, akkor 90Ah-s még betehető.
de célszerű azt is nézni, hogyan van használva az autó. neked hihetetlen 14 évet bírt, így arra következtetek, hogy hosszú távokat mész vele, vagy mentek vele. másképp nem bírta volna eddig.
erős akksi sok indítást kibír, de benzinesnél nem indokolt nagy akksi használata.
az én véleményem az, hogy felesleges nagyobb az esetedben.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2002

státusz csaadaam

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2016. október 14. péntek, 12:44


Sziasztok!

Akkut szeretnék cserélni az autómban, mert még a gyári (2002-es) van benne, ma reggel rá kellett bikázni.
24ezer forint környékén vannak a 80Ah 700A akkuk, de 30-ért már 100Ah 900A is van.
Érdemes a gyárinál nagyobb kapacitású és/vagy indítóáramú akkut belerakni, vagy fölösleges?

Köszi!
Ádám

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. október 11. kedd, 22:40


p2010 írta:
YELLOW írta:
banditosz001 írta:
Tano írta:
banditosz001 írta: Sziasztok!
A múlt héten elég sokat próbálkozgattam diaggal és közbe ugye elég sokáig maradt az autón a gyújtás meg az ajtó is nyitva volt, bár a lámpát manuálisan lekapcsoltam míg programozgattam de azért sokat világított, majd másnap reggel próbáltam indítani és semmi csak kattanás meg a xenon-t felvillantotta(ezt amúgy nem értettem miér mikor a lámpa be se volt kapcsolva) de rábikáztunk utána mentem vele pár kört és minden rendben indult is szépen, sőt kinn is állt éjszaka és simán beindult kora reggel aztán mentem vele majd várakoznom kellett vagy 20-30 percet ami közbe ment a rádió meg a töltőn felejtettem a telót is majd indítottam beindult és utána én béna hirtelen lefulladtam na és akkor már megint nem indult be csak bikázásra..Fura h reggel a -1fokba beindul ott meg 20 perc után ezt csinálja..Akksi meghalt vagy valami más lehet?vélemény?


Szimplán lemerült az akkud, és utána nem mentél eleget, hogy rendesen visszatöltődjön, ezért merült le megint. Töltsd fel fullra, és jó lesz.


Hát nem tudom...250km autópálya meg egy kis város is volt.meg mondom az a fura hogy reggel simán indított meg még utána is.a baj akkor volt amikor állt és ment a rádió, de máskor azt simán bírta. azóta is járok vele és indul is szépen egyedül azt nem próbáltam h kibírja-e ha megint állóhelyzetben megy a rádió.Lehetséges h valami leszívja?kicseréltem az egész beltér világítást ledre..azóta olyan fura valahogy szerintem nem halványul el olyan gyorsan mint régen meg ég akkor is amikor szerintem a sima izzókkal nem égett. Bár lehet csak képzelgek, tudom h ez elvileg nem lehetséges


tippelek, jó vagyok benne
nem új már az akksid igaz? 4-5 éves biztos lehet.
tipikus akksi elhalálozás, az első fagypont közeli reggelen való nem indítás. ugyanis nyáron a gondozásmentes akksik esetén is a szellőzőn párolog el víz belőle. elég 1 cella, ami kilóg a folyadékból és annyi.
én már 2x tapasztaltam ezt meg. tudom miről beszélek. egy jó akksival, simán 10 indítást is megcsinálsz. legutóbb nekem tavaly halt meg, és 3x már nem indította be egymás után, hiába frissen volt töltve.
menj el egy akksishoz, terhelő villával rámegy, és kiderül. nekem az 560A-es indítóáramú akksi már csak 240A-t tudott. egy indítás, sok dolgotól függ, de 70-140A-ral terheli meg az akksit. még húzhatod, de ha olyan helyen nem indul, akkor szidhatod az eget. az elsőnél így voltam én is.
gyári akksim 7 évet bírt, aztán MonBat Premium pedig 6 évet. mindez 75%-ban rövidtávok (város, azaz alacsony fordulat, ahol a töltés sem 100%), és gyakori indítások. szóval kimondottan sokáig bírták.
ezt csak azért írtam, lásd milyen használat mellett mire lehet számítani.
a legtöbb prémium márkás akksiknál is 2 év után minden újabb év ajándék, 4 év felett pedig minden hónap. lehetne erről hosszasan még írni, hogy lehetne még kihúzni egy akksiból többet.
szerintem a tiéd már nem menthető. mondom ha 4-5 éves az akksi, akkor célszerű egy processzorvezérelt töltőre feltenni vagy 48 órára minimum. ha utána sem bírja sokáig, akkor csere.


ÉS milyen akksit javasolsz? Én most tervezem cserélni, mert szerintem már az enyém is meg fogja adni magát a télen.


erre nincs jó válasz szerintem, mindenki másra esküszik.
én MonBat-tal elégedett vagyok, bár már alig lehet kapni. szerintem nem véletlen. ilyen árért túl jól bírják. nekem a kék cimkés Premium volt, 6 évet bírt. faternak ilyen fehér-ezüst cimkés prémium, neki azt hiszem csak 4-et. de neki töbet állt tűző napon, hidegben az autó, mint nekem, horgészni járt, világított, töltött róla, szóval az ő használatával az is jó. most zöld cimkés Premium-ot vettem. faternak pedig egy újabb márkát próbáltunk ki, TAB névre hallgat, de abból is Magic-et. ugye ezek mind a kapacitáshoz képest nagyobb indítóárammal rendelkeznek.
ja a felsorolt akksikra szinte soha nem volt rátöltve töltővel. de azóta rászoktam. ha túl sok a gyakori indítás és rövid táv, akkor felrakom töltőre. de legalább fél évente amúgy is érdemes.
ezektől a dolgoktól is nagyban függ. nagy márkák is elhasalnak akár 1 év után is. ugyanúgy belenyúlhat az ember egy rossz gyártásba. vagy épp lehet szerencséje.
ezek ár/érték arányban én jónak tartom őket.
most egy nagy neves márka 10-15ezerrel is többe kerülhet, hasonló teljesítmény adatokkal, és mondjuk kibír 8 évet a 7 helyett vagy a 6 helyett. nincs semmi, mert fele annyiba került emez. de általában a drágábbak sem jobbak.
magyar akksiktól érdemes óvakodni, vagy olaszoktól. és célszerű kifejezetten akksis boltból venni, mert üzletekben többet ott állhat, ami nem tesz jót az akksinak. jobb helyeken legalább rátöltenek az üzletben, hogy a kémiai folyamatok meglegyenek, ne induljon be a szulfátosodás.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz p2010

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2016. október 11. kedd, 20:39


YELLOW írta:
banditosz001 írta:
Tano írta:
banditosz001 írta: Sziasztok!
A múlt héten elég sokat próbálkozgattam diaggal és közbe ugye elég sokáig maradt az autón a gyújtás meg az ajtó is nyitva volt, bár a lámpát manuálisan lekapcsoltam míg programozgattam de azért sokat világított, majd másnap reggel próbáltam indítani és semmi csak kattanás meg a xenon-t felvillantotta(ezt amúgy nem értettem miér mikor a lámpa be se volt kapcsolva) de rábikáztunk utána mentem vele pár kört és minden rendben indult is szépen, sőt kinn is állt éjszaka és simán beindult kora reggel aztán mentem vele majd várakoznom kellett vagy 20-30 percet ami közbe ment a rádió meg a töltőn felejtettem a telót is majd indítottam beindult és utána én béna hirtelen lefulladtam na és akkor már megint nem indult be csak bikázásra..Fura h reggel a -1fokba beindul ott meg 20 perc után ezt csinálja..Akksi meghalt vagy valami más lehet?vélemény?


Szimplán lemerült az akkud, és utána nem mentél eleget, hogy rendesen visszatöltődjön, ezért merült le megint. Töltsd fel fullra, és jó lesz.


Hát nem tudom...250km autópálya meg egy kis város is volt.meg mondom az a fura hogy reggel simán indított meg még utána is.a baj akkor volt amikor állt és ment a rádió, de máskor azt simán bírta. azóta is járok vele és indul is szépen egyedül azt nem próbáltam h kibírja-e ha megint állóhelyzetben megy a rádió.Lehetséges h valami leszívja?kicseréltem az egész beltér világítást ledre..azóta olyan fura valahogy szerintem nem halványul el olyan gyorsan mint régen meg ég akkor is amikor szerintem a sima izzókkal nem égett. Bár lehet csak képzelgek, tudom h ez elvileg nem lehetséges


tippelek, jó vagyok benne
nem új már az akksid igaz? 4-5 éves biztos lehet.
tipikus akksi elhalálozás, az első fagypont közeli reggelen való nem indítás. ugyanis nyáron a gondozásmentes akksik esetén is a szellőzőn párolog el víz belőle. elég 1 cella, ami kilóg a folyadékból és annyi.
én már 2x tapasztaltam ezt meg. tudom miről beszélek. egy jó akksival, simán 10 indítást is megcsinálsz. legutóbb nekem tavaly halt meg, és 3x már nem indította be egymás után, hiába frissen volt töltve.
menj el egy akksishoz, terhelő villával rámegy, és kiderül. nekem az 560A-es indítóáramú akksi már csak 240A-t tudott. egy indítás, sok dolgotól függ, de 70-140A-ral terheli meg az akksit. még húzhatod, de ha olyan helyen nem indul, akkor szidhatod az eget. az elsőnél így voltam én is.
gyári akksim 7 évet bírt, aztán MonBat Premium pedig 6 évet. mindez 75%-ban rövidtávok (város, azaz alacsony fordulat, ahol a töltés sem 100%), és gyakori indítások. szóval kimondottan sokáig bírták.
ezt csak azért írtam, lásd milyen használat mellett mire lehet számítani.
a legtöbb prémium márkás akksiknál is 2 év után minden újabb év ajándék, 4 év felett pedig minden hónap. lehetne erről hosszasan még írni, hogy lehetne még kihúzni egy akksiból többet.
szerintem a tiéd már nem menthető. mondom ha 4-5 éves az akksi, akkor célszerű egy processzorvezérelt töltőre feltenni vagy 48 órára minimum. ha utána sem bírja sokáig, akkor csere.


ÉS milyen akksit javasolsz? Én most tervezem cserélni, mert szerintem már az enyém is meg fogja adni magát a télen.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. október 11. kedd, 00:39


banditosz001 írta:
Tano írta:
banditosz001 írta: Sziasztok!
A múlt héten elég sokat próbálkozgattam diaggal és közbe ugye elég sokáig maradt az autón a gyújtás meg az ajtó is nyitva volt, bár a lámpát manuálisan lekapcsoltam míg programozgattam de azért sokat világított, majd másnap reggel próbáltam indítani és semmi csak kattanás meg a xenon-t felvillantotta(ezt amúgy nem értettem miér mikor a lámpa be se volt kapcsolva) de rábikáztunk utána mentem vele pár kört és minden rendben indult is szépen, sőt kinn is állt éjszaka és simán beindult kora reggel aztán mentem vele majd várakoznom kellett vagy 20-30 percet ami közbe ment a rádió meg a töltőn felejtettem a telót is majd indítottam beindult és utána én béna hirtelen lefulladtam na és akkor már megint nem indult be csak bikázásra..Fura h reggel a -1fokba beindul ott meg 20 perc után ezt csinálja..Akksi meghalt vagy valami más lehet?vélemény?


Szimplán lemerült az akkud, és utána nem mentél eleget, hogy rendesen visszatöltődjön, ezért merült le megint. Töltsd fel fullra, és jó lesz.


Hát nem tudom...250km autópálya meg egy kis város is volt.meg mondom az a fura hogy reggel simán indított meg még utána is.a baj akkor volt amikor állt és ment a rádió, de máskor azt simán bírta. azóta is járok vele és indul is szépen egyedül azt nem próbáltam h kibírja-e ha megint állóhelyzetben megy a rádió.Lehetséges h valami leszívja?kicseréltem az egész beltér világítást ledre..azóta olyan fura valahogy szerintem nem halványul el olyan gyorsan mint régen meg ég akkor is amikor szerintem a sima izzókkal nem égett. Bár lehet csak képzelgek, tudom h ez elvileg nem lehetséges


tippelek, jó vagyok benne
nem új már az akksid igaz? 4-5 éves biztos lehet.
tipikus akksi elhalálozás, az első fagypont közeli reggelen való nem indítás. ugyanis nyáron a gondozásmentes akksik esetén is a szellőzőn párolog el víz belőle. elég 1 cella, ami kilóg a folyadékból és annyi.
én már 2x tapasztaltam ezt meg. tudom miről beszélek. egy jó akksival, simán 10 indítást is megcsinálsz. legutóbb nekem tavaly halt meg, és 3x már nem indította be egymás után, hiába frissen volt töltve.
menj el egy akksishoz, terhelő villával rámegy, és kiderül. nekem az 560A-es indítóáramú akksi már csak 240A-t tudott. egy indítás, sok dolgotól függ, de 70-140A-ral terheli meg az akksit. még húzhatod, de ha olyan helyen nem indul, akkor szidhatod az eget. az elsőnél így voltam én is.
gyári akksim 7 évet bírt, aztán MonBat Premium pedig 6 évet. mindez 75%-ban rövidtávok (város, azaz alacsony fordulat, ahol a töltés sem 100%), és gyakori indítások. szóval kimondottan sokáig bírták.
ezt csak azért írtam, lásd milyen használat mellett mire lehet számítani.
a legtöbb prémium márkás akksiknál is 2 év után minden újabb év ajándék, 4 év felett pedig minden hónap. lehetne erről hosszasan még írni, hogy lehetne még kihúzni egy akksiból többet.
szerintem a tiéd már nem menthető. mondom ha 4-5 éves az akksi, akkor célszerű egy processzorvezérelt töltőre feltenni vagy 48 órára minimum. ha utána sem bírja sokáig, akkor csere.

banditosz001
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz banditosz001

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 76

Elküldve: 2016. október 10. hétfő, 22:03


Tano írta:
banditosz001 írta: Sziasztok!
A múlt héten elég sokat próbálkozgattam diaggal és közbe ugye elég sokáig maradt az autón a gyújtás meg az ajtó is nyitva volt, bár a lámpát manuálisan lekapcsoltam míg programozgattam de azért sokat világított, majd másnap reggel próbáltam indítani és semmi csak kattanás meg a xenon-t felvillantotta(ezt amúgy nem értettem miér mikor a lámpa be se volt kapcsolva) de rábikáztunk utána mentem vele pár kört és minden rendben indult is szépen, sőt kinn is állt éjszaka és simán beindult kora reggel aztán mentem vele majd várakoznom kellett vagy 20-30 percet ami közbe ment a rádió meg a töltőn felejtettem a telót is majd indítottam beindult és utána én béna hirtelen lefulladtam na és akkor már megint nem indult be csak bikázásra..Fura h reggel a -1fokba beindul ott meg 20 perc után ezt csinálja..Akksi meghalt vagy valami más lehet?vélemény?


Szimplán lemerült az akkud, és utána nem mentél eleget, hogy rendesen visszatöltődjön, ezért merült le megint. Töltsd fel fullra, és jó lesz.


Hát nem tudom...250km autópálya meg egy kis város is volt.meg mondom az a fura hogy reggel simán indított meg még utána is.a baj akkor volt amikor állt és ment a rádió, de máskor azt simán bírta. azóta is járok vele és indul is szépen egyedül azt nem próbáltam h kibírja-e ha megint állóhelyzetben megy a rádió.Lehetséges h valami leszívja?kicseréltem az egész beltér világítást ledre..azóta olyan fura valahogy szerintem nem halványul el olyan gyorsan mint régen meg ég akkor is amikor szerintem a sima izzókkal nem égett. Bár lehet csak képzelgek, tudom h ez elvileg nem lehetséges


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2016. október 10. hétfő, 21:46


banditosz001 írta: Sziasztok!
A múlt héten elég sokat próbálkozgattam diaggal és közbe ugye elég sokáig maradt az autón a gyújtás meg az ajtó is nyitva volt, bár a lámpát manuálisan lekapcsoltam míg programozgattam de azért sokat világított, majd másnap reggel próbáltam indítani és semmi csak kattanás meg a xenon-t felvillantotta(ezt amúgy nem értettem miér mikor a lámpa be se volt kapcsolva) de rábikáztunk utána mentem vele pár kört és minden rendben indult is szépen, sőt kinn is állt éjszaka és simán beindult kora reggel aztán mentem vele majd várakoznom kellett vagy 20-30 percet ami közbe ment a rádió meg a töltőn felejtettem a telót is majd indítottam beindult és utána én béna hirtelen lefulladtam na és akkor már megint nem indult be csak bikázásra..Fura h reggel a -1fokba beindul ott meg 20 perc után ezt csinálja..Akksi meghalt vagy valami más lehet?vélemény?


Szimplán lemerült az akkud, és utána nem mentél eleget, hogy rendesen visszatöltődjön, ezért merült le megint. Töltsd fel fullra, és jó lesz.

banditosz001
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz banditosz001

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 76

Elküldve: 2016. október 10. hétfő, 21:17


Sziasztok!
A múlt héten elég sokat próbálkozgattam diaggal és közbe ugye elég sokáig maradt az autón a gyújtás meg az ajtó is nyitva volt, bár a lámpát manuálisan lekapcsoltam míg programozgattam de azért sokat világított, majd másnap reggel próbáltam indítani és semmi csak kattanás meg a xenon-t felvillantotta(ezt amúgy nem értettem miér mikor a lámpa be se volt kapcsolva) de rábikáztunk utána mentem vele pár kört és minden rendben indult is szépen, sőt kinn is állt éjszaka és simán beindult kora reggel aztán mentem vele majd várakoznom kellett vagy 20-30 percet ami közbe ment a rádió meg a töltőn felejtettem a telót is majd indítottam beindult és utána én béna hirtelen lefulladtam na és akkor már megint nem indult be csak bikázásra..Fura h reggel a -1fokba beindul ott meg 20 perc után ezt csinálja..Akksi meghalt vagy valami más lehet?vélemény?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. április 19. kedd, 21:46


bricktopm írta: Sziasztok.
Milyen akkut vegyek a kocsimba, Banner-t, vagy Vartát?
Nektek melyik jött be jobban?
Jelenleg BMW akkum van, de már 2x is lement nullára, be se lehetett bikázni, toszigálni meg nem fogom a vasat..
Varta akkum volt előző autóban, sose merült le, télen se, sose kellett tölteni sem...de a bannert is nagyon dicsérik, szerintetek?
Illetve melyik típust vennétek?


én MonBat-ot használtam a gyári után 6 évig bírta, rövid távok, sok indítás. ami igen csak meglepett. ez kék matricás volt Premium volt. fater 3,5 éves MonBat-ja most adta meg magát, minden cella tele volt. vette a töltés, de nagyon hamar, 10,5V lett... igaz előtte lámpát töltött róla, ami leszívhatat, mert nem indult be. ez ezüst matricás Premium volt. én az enyémbe december eleje körül, de lehet novemberben, ismét MonBat-ot vettem, ez már zöld cimkés. most, hogy a fateré tönkre ment, kicsit aggódok. faternak TAB márkájú került most bele. én majdnem ezt vettem bele, de az akkus eber tudott Monbat-ot szerezni. majd meglátjuk.
egyébként ez a kereskedő csak MonBat, TAB, Banner akksikat forgalmaz. elég rég foglalkozik ezzel. fater MonBat akksija helyben egy autósboltól lett véve, szóval kitudja meddig állt...
szerintem ez az akksi téma is olyan, hogy ki lehet fogni nagyon jót, és nagyon rosszat ugyanabból a márkából/típsból is.
őszintén szólva a sláger márkákról hallok a legtöbb rosszat, de valószínű ennek az az oka, mert abból vesznek a legtöbbet.
legfontosabb friss akksi legyen, olyan helyen vedd ahol nem tud sokat állni. nagy áruházban sem célszerű. és érdemes a kalciumos akksikat venni. és oylat, aminek az átlagnál nagyobb indítóárama van, mondjuk ilyen +30% indítóáram terhelés jelölésűekre gondolok.

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2016. április 19. kedd, 19:10


Sziasztok.
Milyen akkut vegyek a kocsimba, Banner-t, vagy Vartát?
Nektek melyik jött be jobban?
Jelenleg BMW akkum van, de már 2x is lement nullára, be se lehetett bikázni, toszigálni meg nem fogom a vasat..
Varta akkum volt előző autóban, sose merült le, télen se, sose kellett tölteni sem...de a bannert is nagyon dicsérik, szerintetek?
Illetve melyik típust vennétek?





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2016. április 19. kedd, 19:14

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 120d
Évjárat: 2004

státusz Sapphi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2016. március 26. szombat, 14:51


YELLOW írta:
lantika írta:
YELLOW írta:
hát nem hozza be a képet, nem vagyok regisztrálva DBox-ra.
Pót vízpumpa az a másodlagos pumpa lesz, az AUC pedig szagra kapcsoló belső levegő keringetés szenzora. ezt a kettőt nekem is hozza, de amúgy semmit nem veszek észre mint hiba. AUC funkciót sosem hazsnálom. de én még nem láttam olyan BMW-t amiben AUC volt, hogy azt ne dobta volna hibának. az is lehet csak el van koszolódva. de annyira nem izgat, hogy foglalkozzam vele


Nekem nincs AUC hibäm,de van AUC a kocsiban,es hasznälom is

Yellow nem kepröl van szo,hanem PDF-röl ami tartalmaz kb 10 hibakodot. Azt hiszem nem ärtana nekiällni annak az autonak es rendbetenni.


gyanítom csak takarítani kellene, de a belső keringtést is alig használom, szóval nem érzem még az erőt... (mondom én eddig csak hibát láttam AUC szenzorra) hát nekem semmi nem jött be, csak az, hogy jelentkezzek be a DB-be, ahova nem vagyok regisztrálva. lehet nem public-ba lett feltéve, vagy tudja a faxom


Elméletileg a DropBox-on is publikus volt teljesen, nem tudom miért nem engedte neked megnézni, de feltettem Drive-ra, hátha ott mindenki meg tudja nézni.

https://drive.google.com/file/...MwVDA/view

Már elkezdtük a kocsit megcsinálni, csak vannak ezek a hibák, amik nem tudom mik és így legalább tudom majd mivel érdemes először foglalkozni és melyikek azok, amik vannak, de nem okoz semmi gondot.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. március 26. szombat, 11:07


lantika írta:
YELLOW írta:
Sapphi írta:
YELLOW írta: hasonló hibára legutóbb azt írták, hogy a PDC vezérlője van beázva, hátul a dobbetét mögött. belülről. egyébként ez a műszerfalas hiba elég sok 1-est érint.
szóval ha van PDC-d, azaz tolatóradar, akkor hátul kellene beázást nézni.


Hát nagyon szépen köszönöm a segítséget, tegnap gondoltam elmegyek még melózni annyit kibír... Hát elment odáig, de aztán letiltott a kocsi így egy kis segítséggel, de újra életre keltettük és kiszedtem a PDC-t és, ahogy írtad is állt alatta a víz... Nagyon szépen köszönöm most megpróbálom kiszárítani és rendbehozni hátha sikerül. Esetleg erre lenne valami tanácsotok?

Illetve készült diagnosztika is a kocsiról. Valaki rá tudna nézni, hogy ezek milyen hibák pontosan?

https://www.dropbox.com/s/pmnb...g.pdf?dl=0

Pl. Pót vízpumpa, AUC mit is jelentenek és mi a feladatuk? Illetve, ahol csak a kódot írja azokról mit lehet tudni?

Köszönöm szépen ismételten.


hát nem hozza be a képet, nem vagyok regisztrálva DBox-ra.
Pót vízpumpa az a másodlagos pumpa lesz, az AUC pedig szagra kapcsoló belső levegő keringetés szenzora. ezt a kettőt nekem is hozza, de amúgy semmit nem veszek észre mint hiba. AUC funkciót sosem hazsnálom. de én még nem láttam olyan BMW-t amiben AUC volt, hogy azt ne dobta volna hibának. az is lehet csak el van koszolódva. de annyira nem izgat, hogy foglalkozzam vele


Nekem nincs AUC hibäm,de van AUC a kocsiban,es hasznälom is

Yellow nem kepröl van szo,hanem PDF-röl ami tartalmaz kb 10 hibakodot. Azt hiszem nem ärtana nekiällni annak az autonak es rendbetenni.


gyanítom csak takarítani kellene, de a belső keringtést is alig használom, szóval nem érzem még az erőt... (mondom én eddig csak hibát láttam AUC szenzorra) hát nekem semmi nem jött be, csak az, hogy jelentkezzek be a DB-be, ahova nem vagyok regisztrálva. lehet nem public-ba lett feltéve, vagy tudja a faxom

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. március 26. szombat, 09:44


YELLOW írta:
Sapphi írta:
YELLOW írta: hasonló hibára legutóbb azt írták, hogy a PDC vezérlője van beázva, hátul a dobbetét mögött. belülről. egyébként ez a műszerfalas hiba elég sok 1-est érint.
szóval ha van PDC-d, azaz tolatóradar, akkor hátul kellene beázást nézni.


Hát nagyon szépen köszönöm a segítséget, tegnap gondoltam elmegyek még melózni annyit kibír... Hát elment odáig, de aztán letiltott a kocsi így egy kis segítséggel, de újra életre keltettük és kiszedtem a PDC-t és, ahogy írtad is állt alatta a víz... Nagyon szépen köszönöm most megpróbálom kiszárítani és rendbehozni hátha sikerül. Esetleg erre lenne valami tanácsotok?

Illetve készült diagnosztika is a kocsiról. Valaki rá tudna nézni, hogy ezek milyen hibák pontosan?

https://www.dropbox.com/s/pmnb...g.pdf?dl=0

Pl. Pót vízpumpa, AUC mit is jelentenek és mi a feladatuk? Illetve, ahol csak a kódot írja azokról mit lehet tudni?

Köszönöm szépen ismételten.


hát nem hozza be a képet, nem vagyok regisztrálva DBox-ra.
Pót vízpumpa az a másodlagos pumpa lesz, az AUC pedig szagra kapcsoló belső levegő keringetés szenzora. ezt a kettőt nekem is hozza, de amúgy semmit nem veszek észre mint hiba. AUC funkciót sosem hazsnálom. de én még nem láttam olyan BMW-t amiben AUC volt, hogy azt ne dobta volna hibának. az is lehet csak el van koszolódva. de annyira nem izgat, hogy foglalkozzam vele


Nekem nincs AUC hibäm,de van AUC a kocsiban,es hasznälom is

Yellow nem kepröl van szo,hanem PDF-röl ami tartalmaz kb 10 hibakodot. Azt hiszem nem ärtana nekiällni annak az autonak es rendbetenni.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. március 26. szombat, 09:52

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. március 26. szombat, 09:08


Sapphi írta:
YELLOW írta: hasonló hibára legutóbb azt írták, hogy a PDC vezérlője van beázva, hátul a dobbetét mögött. belülről. egyébként ez a műszerfalas hiba elég sok 1-est érint.
szóval ha van PDC-d, azaz tolatóradar, akkor hátul kellene beázást nézni.


Hát nagyon szépen köszönöm a segítséget, tegnap gondoltam elmegyek még melózni annyit kibír... Hát elment odáig, de aztán letiltott a kocsi így egy kis segítséggel, de újra életre keltettük és kiszedtem a PDC-t és, ahogy írtad is állt alatta a víz... Nagyon szépen köszönöm most megpróbálom kiszárítani és rendbehozni hátha sikerül. Esetleg erre lenne valami tanácsotok?

Illetve készült diagnosztika is a kocsiról. Valaki rá tudna nézni, hogy ezek milyen hibák pontosan?

https://www.dropbox.com/s/pmnb...g.pdf?dl=0

Pl. Pót vízpumpa, AUC mit is jelentenek és mi a feladatuk? Illetve, ahol csak a kódot írja azokról mit lehet tudni?

Köszönöm szépen ismételten.


hát nem hozza be a képet, nem vagyok regisztrálva DBox-ra.
Pót vízpumpa az a másodlagos pumpa lesz, az AUC pedig szagra kapcsoló belső levegő keringetés szenzora. ezt a kettőt nekem is hozza, de amúgy semmit nem veszek észre mint hiba. AUC funkciót sosem hazsnálom. de én még nem láttam olyan BMW-t amiben AUC volt, hogy azt ne dobta volna hibának. az is lehet csak el van koszolódva. de annyira nem izgat, hogy foglalkozzam vele