autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 520d
Évjárat: 2007

státusz loczypeter

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2015. március 16. hétfő, 17:57


Sziasztok! A problémám a következő: e61 touring, vadonatúj új akunál álló motornál pár perc után gyenge aksit jelez.Állítólag valami típus hiba touringoknál... Mi szivhatja?

gfeco
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gfeco

Törzsvendég

Elismertség: 15% (27 pont) | Hozzászólások: 170

Elküldve: 2015. február 15. vasárnap, 19:10


Sziasztok

316i hez keresek akkumulátor lefogatót.
Elől van az akksi jobb oldalt és egy L alaku konzol kéne.
Bontókban nem kapok.
Nincs valakinek elfekvőben?szivesen megvásárolnám.


lela
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lela

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (22 pont) | Hozzászólások: 351

Elküldve: 2015. február 10. kedd, 08:03


batigol09 írta: Sziasztok! E46 4 ajtosomban most cserèltünk akksit. Csak annyit tudok h varta 80amperes. Beraktuk, viszont van az akksi fölött egy fixáló, bocsánat jobban nem tudom leirni, amit 2 csavar fog (ez figja le az akksit). Ezt is visszacsavartuk, viszont az akksi ès az emlitett alkatrèsz között kb 2 mm van ezért lötyög az akksim. Tudok ezen állitani valahogy? A rud közepèn is van egy csavar de meg sem birom lazitani. Köszi srácok!


Pedig azzal a középső csavarral lehet leszorítani.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. február 10. kedd, 04:45


batigol09 írta: Sziasztok! E46 4 ajtosomban most cserèltünk akksit. Csak annyit tudok h varta 80amperes. Beraktuk, viszont van az akksi fölött egy fixáló, bocsánat jobban nem tudom leirni, amit 2 csavar fog (ez figja le az akksit). Ezt is visszacsavartuk, viszont az akksi ès az emlitett alkatrèsz között kb 2 mm van ezért lötyög az akksim. Tudok ezen állitani valahogy? A rud közepèn is van egy csavar de meg sem birom lazitani. Köszi srácok!


nem szabadna lötyögni. általában a kisebb méretű akkshoz van az aljára ilyen adapter. mert maga az akksi alul van rögzítve. nekem, igaz nekem elől van, de nekem van vagy 1-2centi a tetején, mégsem lötyög, mert az alján fogja az akksit.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1998

státusz batigol09

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 141

Elküldve: 2015. február 09. hétfő, 23:06


Sziasztok! E46 4 ajtosomban most cserèltünk akksit. Csak annyit tudok h varta 80amperes. Beraktuk, viszont van az akksi fölött egy fixáló, bocsánat jobban nem tudom leirni, amit 2 csavar fog (ez figja le az akksit). Ezt is visszacsavartuk, viszont az akksi ès az emlitett alkatrèsz között kb 2 mm van ezért lötyög az akksim. Tudok ezen állitani valahogy? A rud közepèn is van egy csavar de meg sem birom lazitani. Köszi srácok!

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2015. február 06. péntek, 23:45


laszlo0918 írta: Sziasztok valaki meg tudná nekem mondani 320 touring-ba milyen erős akkumulátor kell.És mekkora a maximális méret ami belefér magasság-szélesség-hossz? köszönöm


Bmw akkumulátor alkatrészek
Itt ki tudod választani az autó típusa szerint.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz laszlo0918

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2015. február 06. péntek, 19:31


Sziasztok valaki meg tudná nekem mondani 320 touring-ba milyen erős akkumulátor kell.És mekkora a maximális méret ami belefér magasság-szélesség-hossz? köszönöm


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2015. február 05. csütörtök, 09:08


Az akkucsere ökölszabályai



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. február 05. csütörtök, 09:08

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz tonet64

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2015. január 15. csütörtök, 11:13


nickname írta:
tonet64 írta:
nickname írta:
tonet64 írta:
Fort írta:
tonet64 írta: Sziasztok!
A vadi új akkumulátor leállított motornál 12,3V-ot mutat, alapjáraton pedig 14,8V-ot.
Az üzletben, ahol beszerelték azt mondták, hogy a 14,8V túl sok, tönkre fog tőle menni.
Tudja valaki mennyinek kell lennie a töltőfeszültségnek?
Köszi előre is a választ.
Tóni


Én úgy tudom hogy 13,8 - 14,4 között.Leállított motornál pedig 12,6 - 12,9.



Igen, én is így tudom, viszont az e90-nél van egy felépítmény az akku tetején,
így nem közvetlenül a pozitív pólusra tudom tenni a műszert, hanem ezen van egy felpattintható kupak és nem tudom, hogy az ugyanaz-e.


Azon teljesítményű akku került bele ? Regisztrálták az akkut beszerelés után ?


77Ah-s az aksi, mit jelent, hogy regisztrálni kell?
A computerben lehet beállítani?


Erre alkalmas programmal kell beállítani és programozni


Köszönöm a tippet, megnézettem a fedélzeti számítógépben 70Ah és 80Ah között lehet választani, 80Ah volt beállítva, ez a közelebbi érték a 77Ah-hoz.
Közben a generátor átesett egy felújításon így most 14,6V-ot mérek járó motornál.



nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2015. január 14. szerda, 12:17


tonet64 írta:
nickname írta:
tonet64 írta:
Fort írta:
tonet64 írta: Sziasztok!
A vadi új akkumulátor leállított motornál 12,3V-ot mutat, alapjáraton pedig 14,8V-ot.
Az üzletben, ahol beszerelték azt mondták, hogy a 14,8V túl sok, tönkre fog tőle menni.
Tudja valaki mennyinek kell lennie a töltőfeszültségnek?
Köszi előre is a választ.
Tóni


Én úgy tudom hogy 13,8 - 14,4 között.Leállított motornál pedig 12,6 - 12,9.



Igen, én is így tudom, viszont az e90-nél van egy felépítmény az akku tetején,
így nem közvetlenül a pozitív pólusra tudom tenni a műszert, hanem ezen van egy felpattintható kupak és nem tudom, hogy az ugyanaz-e.


Azon teljesítményű akku került bele ? Regisztrálták az akkut beszerelés után ?


77Ah-s az aksi, mit jelent, hogy regisztrálni kell?
A computerben lehet beállítani?


Erre alkalmas programmal kell beállítani és programozni


autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz tonet64

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2015. január 14. szerda, 09:04


nickname írta:
tonet64 írta:
Fort írta:
tonet64 írta: Sziasztok!
A vadi új akkumulátor leállított motornál 12,3V-ot mutat, alapjáraton pedig 14,8V-ot.
Az üzletben, ahol beszerelték azt mondták, hogy a 14,8V túl sok, tönkre fog tőle menni.
Tudja valaki mennyinek kell lennie a töltőfeszültségnek?
Köszi előre is a választ.
Tóni


Én úgy tudom hogy 13,8 - 14,4 között.Leállított motornál pedig 12,6 - 12,9.



Igen, én is így tudom, viszont az e90-nél van egy felépítmény az akku tetején,
így nem közvetlenül a pozitív pólusra tudom tenni a műszert, hanem ezen van egy felpattintható kupak és nem tudom, hogy az ugyanaz-e.


Azon teljesítményű akku került bele ? Regisztrálták az akkut beszerelés után ?


77Ah-s az aksi, mit jelent, hogy regisztrálni kell?
A computerben lehet beállítani?


nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2015. január 13. kedd, 14:56


tonet64 írta:
Fort írta:
tonet64 írta: Sziasztok!
A vadi új akkumulátor leállított motornál 12,3V-ot mutat, alapjáraton pedig 14,8V-ot.
Az üzletben, ahol beszerelték azt mondták, hogy a 14,8V túl sok, tönkre fog tőle menni.
Tudja valaki mennyinek kell lennie a töltőfeszültségnek?
Köszi előre is a választ.
Tóni


Én úgy tudom hogy 13,8 - 14,4 között.Leállított motornál pedig 12,6 - 12,9.



Igen, én is így tudom, viszont az e90-nél van egy felépítmény az akku tetején,
így nem közvetlenül a pozitív pólusra tudom tenni a műszert, hanem ezen van egy felpattintható kupak és nem tudom, hogy az ugyanaz-e.


Azon teljesítményű akku került bele ? Regisztrálták az akkut beszerelés után ?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz tonet64

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2015. január 12. hétfő, 17:02


Fort írta:
tonet64 írta: Sziasztok!
A vadi új akkumulátor leállított motornál 12,3V-ot mutat, alapjáraton pedig 14,8V-ot.
Az üzletben, ahol beszerelték azt mondták, hogy a 14,8V túl sok, tönkre fog tőle menni.
Tudja valaki mennyinek kell lennie a töltőfeszültségnek?
Köszi előre is a választ.
Tóni


Én úgy tudom hogy 13,8 - 14,4 között.Leállított motornál pedig 12,6 - 12,9.



Igen, én is így tudom, viszont az e90-nél van egy felépítmény az akku tetején,
így nem közvetlenül a pozitív pólusra tudom tenni a műszert, hanem ezen van egy felpattintható kupak és nem tudom, hogy az ugyanaz-e.

Fort
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Fort

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 79

Elküldve: 2015. január 12. hétfő, 16:41


tonet64 írta: Sziasztok!
A vadi új akkumulátor leállított motornál 12,3V-ot mutat, alapjáraton pedig 14,8V-ot.
Az üzletben, ahol beszerelték azt mondták, hogy a 14,8V túl sok, tönkre fog tőle menni.
Tudja valaki mennyinek kell lennie a töltőfeszültségnek?
Köszi előre is a választ.
Tóni


Én úgy tudom hogy 13,8 - 14,4 között.Leállított motornál pedig 12,6 - 12,9.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz tonet64

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2015. január 12. hétfő, 16:35


Sziasztok!
A vadi új akkumulátor leállított motornál 12,3V-ot mutat, alapjáraton pedig 14,8V-ot.
Az üzletben, ahol beszerelték azt mondták, hogy a 14,8V túl sok, tönkre fog tőle menni.
Tudja valaki mennyinek kell lennie a töltőfeszültségnek?
Köszi előre is a választ.
Tóni