szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2012. január 17. kedd, 11:09


SirToma írta:
YELLOW írta:
Centurion534 írta: Sziasztok,

Akkumulátor vásárlásán gondolkodom, mert a jelenlegi igen csak kezd gyenge lenni.
Az autó E46 320D. Az akksi jelenleg az eredeti bmw 80Ah 640A. (elég sokáig bírta)
A kérdésem az lenne, hogy muszáj pontosan ezekkel a paraméterekkel akksit választani? Vagy lehet mondjuk az indítóáram 740EN minden gond nélkül?
Milyen márkát javasoltok?
Ezt néztem ki:
http://kauffer.hu/index.php?pa...&cat=3
Megfelelő lehet?


ha jobbat veszel az nem baj. gyengébbet nem ajánlatos. a fizikai méretekre figyelj, hogy passzoljon a régi helyére.


Szia.

Nekem is most krepált be, én ilyet vettem:

Link




Ma reggel én is bikázással kezdtem a napot.Szintén gyári BMW aksi halt meg.Mivel az exide már bizonyított így az lesz.
Vartát senkinek nem ajánlom. C corsában 2.5 évet bírt, persze 2 év garival. Tegnap cellazárlatos lett...



SirToma
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz SirToma

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (19 pont) | Hozzászólások: 306

Elküldve: 2012. január 17. kedd, 09:13


YELLOW írta:
Centurion534 írta: Sziasztok,

Akkumulátor vásárlásán gondolkodom, mert a jelenlegi igen csak kezd gyenge lenni.
Az autó E46 320D. Az akksi jelenleg az eredeti bmw 80Ah 640A. (elég sokáig bírta)
A kérdésem az lenne, hogy muszáj pontosan ezekkel a paraméterekkel akksit választani? Vagy lehet mondjuk az indítóáram 740EN minden gond nélkül?
Milyen márkát javasoltok?
Ezt néztem ki:
http://kauffer.hu/index.php?pa...&cat=3
Megfelelő lehet?


ha jobbat veszel az nem baj. gyengébbet nem ajánlatos. a fizikai méretekre figyelj, hogy passzoljon a régi helyére.


Szia.

Nekem is most krepált be, én ilyet vettem:

Link




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17560

Elküldve: 2012. január 16. hétfő, 21:40


Centurion534 írta: Sziasztok,

Akkumulátor vásárlásán gondolkodom, mert a jelenlegi igen csak kezd gyenge lenni.
Az autó E46 320D. Az akksi jelenleg az eredeti bmw 80Ah 640A. (elég sokáig bírta)
A kérdésem az lenne, hogy muszáj pontosan ezekkel a paraméterekkel akksit választani? Vagy lehet mondjuk az indítóáram 740EN minden gond nélkül?
Milyen márkát javasoltok?
Ezt néztem ki:
http://kauffer.hu/index.php?pa...&cat=3
Megfelelő lehet?


ha jobbat veszel az nem baj. gyengébbet nem ajánlatos. a fizikai méretekre figyelj, hogy passzoljon a régi helyére.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Centurion534

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2012. január 16. hétfő, 21:33


Sziasztok,

Akkumulátor vásárlásán gondolkodom, mert a jelenlegi igen csak kezd gyenge lenni.
Az autó E46 320D. Az akksi jelenleg az eredeti bmw 80Ah 640A. (elég sokáig bírta)
A kérdésem az lenne, hogy muszáj pontosan ezekkel a paraméterekkel akksit választani? Vagy lehet mondjuk az indítóáram 740EN minden gond nélkül?
Milyen márkát javasoltok?
Ezt néztem ki:
http://kauffer.hu/index.php?pa...&cat=3
Megfelelő lehet?

nonesz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz nonesz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2012. január 13. péntek, 09:00


Bocsi, a szerelőm magyarázta csak én hüje vok hozzá. Lehet rosszul írtam le ! Szíj nem csúszott, hangja nem volt ! Lehet nem is az a baja ??????
Hétfőn jön a cucc, utána többet tudok !



hil írta:
nonesz írta: Nem találjátok ki !
A generátor ékszíjtárcsával van valami bibi. Elkoptak a görgők, megszorul v nem ad töltést, vmi ilyesmit mondott a szerelő srác !Nem értek hozzá ! Remélem tényleg csak ez a szar !!!
Hétfőn jön meg. Utána okosabbak leszünk. Amúgy megyek hosszú távokat is csak ritkábban ! Jellemzően a városi tötymörgés !



Szia!
Már ne haragudj, de ha a generátor tengelye annyira meg van szorulva, hogy nem tud tölteni, akkor az a szíj már régen elégett volna a csúszás által keletkezett hőtől, meg annak hangja is kellene, hogy legyen, azt viszont nem említetted. Nem hangzik nagyon hihetőnek!








hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. január 12. csütörtök, 15:40


nonesz írta: Nem találjátok ki !
A generátor ékszíjtárcsával van valami bibi. Elkoptak a görgők, megszorul v nem ad töltést, vmi ilyesmit mondott a szerelő srác !Nem értek hozzá ! Remélem tényleg csak ez a szar !!!
Hétfőn jön meg. Utána okosabbak leszünk. Amúgy megyek hosszú távokat is csak ritkábban ! Jellemzően a városi tötymörgés !



Szia!
Már ne haragudj, de ha a generátor tengelye annyira meg van szorulva, hogy nem tud tölteni, akkor az a szíj már régen elégett volna a csúszás által keletkezett hőtől, meg annak hangja is kellene, hogy legyen, azt viszont nem említetted. Nem hangzik nagyon hihetőnek!






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. január 12. csütörtök, 15:44

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17560

Elküldve: 2012. január 12. csütörtök, 11:51


nonesz írta: Nem találjátok ki !
A generátor ékszíjtárcsával van valami bibi. Elkoptak a görgők, megszorul v nem ad töltést, vmi ilyesmit mondott a szerelő srác !Nem értek hozzá ! Remélem tényleg csak ez a szar !!!


valószínű akkor beállt a feszítő és nem feszít rendesen, csak elcsúszik a szíj a tárcsán.




nonesz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz nonesz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2012. január 12. csütörtök, 11:41


Nem találjátok ki !
A generátor ékszíjtárcsával van valami bibi. Elkoptak a görgők, megszorul v nem ad töltést, vmi ilyesmit mondott a szerelő srác !Nem értek hozzá ! Remélem tényleg csak ez a szar !!!
Hétfőn jön meg. Utána okosabbak leszünk. Amúgy megyek hosszú távokat is csak ritkábban ! Jellemzően a városi tötymörgés !





quote="YELLOW"]
szeda írta: Ez töltés gond.Menet közben szar aksival is kell hogy legyen elegendő töltésed.Tök mindegy hogy mekkora aksi van benne ha jól működik a 16-ost akár egy 45-ös aksi is beindítja.
Ha nincs valami űrhorror hifid akkor nehezen tartom elképzelhetőnek hogy a sok fogyasztó lenne a gond.




ezt írtam elegelőször. az oké, hogy menetközben a generátor dolgozik, de indításnál nem, csak az akksi. és ha rövidtávokat megy, akkor a generátor nem fogja feltölteni az akksit egy-egy indítózás után. ráadásul a gyakori indítózás az akksit is tönkre teszi. főleg ha 2 éve van neki és azóta így használja, akkor egy új akksi is lassan megadná magát, ez meg lehet több éves.[/quote]



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17560

Elküldve: 2012. január 11. szerda, 21:01


szeda írta: Ez töltés gond.Menet közben szar aksival is kell hogy legyen elegendő töltésed.Tök mindegy hogy mekkora aksi van benne ha jól működik a 16-ost akár egy 45-ös aksi is beindítja.
Ha nincs valami űrhorror hifid akkor nehezen tartom elképzelhetőnek hogy a sok fogyasztó lenne a gond.




ezt írtam elegelőször. az oké, hogy menetközben a generátor dolgozik, de indításnál nem, csak az akksi. és ha rövidtávokat megy, akkor a generátor nem fogja feltölteni az akksit egy-egy indítózás után. ráadásul a gyakori indítózás az akksit is tönkre teszi. főleg ha 2 éve van neki és azóta így használja, akkor egy új akksi is lassan megadná magát, ez meg lehet több éves.

szeda
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz szeda

Törzsvendég

Elismertség: 5% (9 pont) | Hozzászólások: 179

Elküldve: 2012. január 11. szerda, 20:33


Ez töltés gond.Menet közben szar aksival is kell hogy legyen elegendő töltésed.Tök mindegy hogy mekkora aksi van benne ha jól működik a 16-ost akár egy 45-ös aksi is beindítja.
Ha nincs valami űrhorror hifid akkor nehezen tartom elképzelhetőnek hogy a sok fogyasztó lenne a gond.

YELLOW írta:
nonesz írta: Kösziii a segítségeteket !

Az autó két éve van nálam. Aksit nemtom mikori.( 2 évnél öregebb Branner ) Hideg időbe csinálja csak. Semmi átalakítás nem volt rajta ! A gáz, h városba használom sokat. Rövid távon, lámpával, cd-vel, páramentesítővel ! Most van autóvillamoságis srácnál, csak hátha tudtok olyanról, h nagyobb az aksi és azért nem jó !
Hill ! Neked is van ülésfűtés, tempomat, cd tár..stb ? És bírja, ha csak rövideket mész ?



hil írta:
nonesz írta: Sziasztok szakik !

Sztetek lehet olyan, h 74 ah aksi van a 316i-mbe és nem jó hozzá ? Hidegbe (télen) töltés bajaim vannak. Most legutóbb 20 km alatt ( páramentesítő, tompított, cd )úgy lemerült, h kikapcsolta a kipörgésgátlót, abs-t stb. A műszerfal csupa narancssárga ikonokkal volt tele. Azt hittem csak a számítógép kergült meg. Leállítom és már nem indult. Bebika, haza, semmi gond! Este aksi töltés 6 órán át. Másnap 40 km-rendbe. Haza újra kezdődött, megspékelve hóesés miatt ablaktörléssel is. Nem álltam meg. Egyszercsak visszakapcsolt mindent és az ablaktörlőm is begyorsult vissza ! Menet közbe ! Nyáron soha semmi gond ! Tavaly télen hasonló dolgok. Szerintetek ??? Tanács ? Töltésjelző piros ikon nem világított !
Az autó tele van elektromos dolgokkal.

Köszi a segítő tanácsokat !


Szia!
Nekem 55Aó aksim van, semmi bajom vele. Hány éves az akkumulátorod? Nem lehet, hogy cella zárlatos, ami már sok a generátornak is??? A jelenség előtt történt valami szerelés, átalakítás az autóban?





mondjuk arról nem írtál, hogy rövidtávokat mész. hideg időben, egy hideg motornál az önindító, 150-250 A-t is felvehet. sőt ha a végére jár, vagy kopott, akkor többet is. ha ez sokszor van rövid távokon, akkor a generátor nem tud tölteni annyit. ebben az esetben lehet valóban az akksi gyenge már. de pont az ilyen rövidtávokkal lehet elhaláloztatni egy akksit.




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17560

Elküldve: 2012. január 11. szerda, 11:40


nonesz írta: Kösziii a segítségeteket !

Az autó két éve van nálam. Aksit nemtom mikori.( 2 évnél öregebb Branner ) Hideg időbe csinálja csak. Semmi átalakítás nem volt rajta ! A gáz, h városba használom sokat. Rövid távon, lámpával, cd-vel, páramentesítővel ! Most van autóvillamoságis srácnál, csak hátha tudtok olyanról, h nagyobb az aksi és azért nem jó !
Hill ! Neked is van ülésfűtés, tempomat, cd tár..stb ? És bírja, ha csak rövideket mész ?



hil írta:
nonesz írta: Sziasztok szakik !

Sztetek lehet olyan, h 74 ah aksi van a 316i-mbe és nem jó hozzá ? Hidegbe (télen) töltés bajaim vannak. Most legutóbb 20 km alatt ( páramentesítő, tompított, cd )úgy lemerült, h kikapcsolta a kipörgésgátlót, abs-t stb. A műszerfal csupa narancssárga ikonokkal volt tele. Azt hittem csak a számítógép kergült meg. Leállítom és már nem indult. Bebika, haza, semmi gond! Este aksi töltés 6 órán át. Másnap 40 km-rendbe. Haza újra kezdődött, megspékelve hóesés miatt ablaktörléssel is. Nem álltam meg. Egyszercsak visszakapcsolt mindent és az ablaktörlőm is begyorsult vissza ! Menet közbe ! Nyáron soha semmi gond ! Tavaly télen hasonló dolgok. Szerintetek ??? Tanács ? Töltésjelző piros ikon nem világított !
Az autó tele van elektromos dolgokkal.

Köszi a segítő tanácsokat !


Szia!
Nekem 55Aó aksim van, semmi bajom vele. Hány éves az akkumulátorod? Nem lehet, hogy cella zárlatos, ami már sok a generátornak is??? A jelenség előtt történt valami szerelés, átalakítás az autóban?





mondjuk arról nem írtál, hogy rövidtávokat mész. hideg időben, egy hideg motornál az önindító, 150-250 A-t is felvehet. sőt ha a végére jár, vagy kopott, akkor többet is. ha ez sokszor van rövid távokon, akkor a generátor nem tud tölteni annyit. ebben az esetben lehet valóban az akksi gyenge már. de pont az ilyen rövidtávokkal lehet elhaláloztatni egy akksit.

nonesz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz nonesz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2012. január 11. szerda, 11:34


Kösziii a segítségeteket !

Az autó két éve van nálam. Aksit nemtom mikori.( 2 évnél öregebb Branner ) Hideg időbe csinálja csak. Semmi átalakítás nem volt rajta ! A gáz, h városba használom sokat. Rövid távon, lámpával, cd-vel, páramentesítővel ! Most van autóvillamoságis srácnál, csak hátha tudtok olyanról, h nagyobb az aksi és azért nem jó !
Hill ! Neked is van ülésfűtés, tempomat, cd tár..stb ? És bírja, ha csak rövideket mész ?



hil írta:
nonesz írta: Sziasztok szakik !

Sztetek lehet olyan, h 74 ah aksi van a 316i-mbe és nem jó hozzá ? Hidegbe (télen) töltés bajaim vannak. Most legutóbb 20 km alatt ( páramentesítő, tompított, cd )úgy lemerült, h kikapcsolta a kipörgésgátlót, abs-t stb. A műszerfal csupa narancssárga ikonokkal volt tele. Azt hittem csak a számítógép kergült meg. Leállítom és már nem indult. Bebika, haza, semmi gond! Este aksi töltés 6 órán át. Másnap 40 km-rendbe. Haza újra kezdődött, megspékelve hóesés miatt ablaktörléssel is. Nem álltam meg. Egyszercsak visszakapcsolt mindent és az ablaktörlőm is begyorsult vissza ! Menet közbe ! Nyáron soha semmi gond ! Tavaly télen hasonló dolgok. Szerintetek ??? Tanács ? Töltésjelző piros ikon nem világított !
Az autó tele van elektromos dolgokkal.

Köszi a segítő tanácsokat !


Szia!
Nekem 55Aó aksim van, semmi bajom vele. Hány éves az akkumulátorod? Nem lehet, hogy cella zárlatos, ami már sok a generátornak is??? A jelenség előtt történt valami szerelés, átalakítás az autóban?





hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. január 10. kedd, 17:45


nonesz írta: Sziasztok szakik !

Sztetek lehet olyan, h 74 ah aksi van a 316i-mbe és nem jó hozzá ? Hidegbe (télen) töltés bajaim vannak. Most legutóbb 20 km alatt ( páramentesítő, tompított, cd )úgy lemerült, h kikapcsolta a kipörgésgátlót, abs-t stb. A műszerfal csupa narancssárga ikonokkal volt tele. Azt hittem csak a számítógép kergült meg. Leállítom és már nem indult. Bebika, haza, semmi gond! Este aksi töltés 6 órán át. Másnap 40 km-rendbe. Haza újra kezdődött, megspékelve hóesés miatt ablaktörléssel is. Nem álltam meg. Egyszercsak visszakapcsolt mindent és az ablaktörlőm is begyorsult vissza ! Menet közbe ! Nyáron soha semmi gond ! Tavaly télen hasonló dolgok. Szerintetek ??? Tanács ? Töltésjelző piros ikon nem világított !
Az autó tele van elektromos dolgokkal.

Köszi a segítő tanácsokat !


Szia!
Nekem 55Aó aksim van, semmi bajom vele. Hány éves az akkumulátorod? Nem lehet, hogy cella zárlatos, ami már sok a generátornak is??? A jelenség előtt történt valami szerelés, átalakítás az autóban?



Scotty
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz Scotty

Újonc

Elismertség: 8% (2 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2012. január 10. kedd, 15:08


nonesz írta: Sziasztok szakik !

Sztetek lehet olyan, h 74 ah aksi van a 316i-mbe és nem jó hozzá ? Hidegbe (télen) töltés bajaim vannak. Most legutóbb 20 km alatt ( páramentesítő, tompított, cd )úgy lemerült, h kikapcsolta a kipörgésgátlót, abs-t stb. A műszerfal csupa narancssárga ikonokkal volt tele. Azt hittem csak a számítógép kergült meg. Leállítom és már nem indult. Bebika, haza, semmi gond! Este aksi töltés 6 órán át. Másnap 40 km-rendbe. Haza újra kezdődött, megspékelve hóesés miatt ablaktörléssel is. Nem álltam meg. Egyszercsak visszakapcsolt mindent és az ablaktörlőm is begyorsult vissza ! Menet közbe ! Nyáron soha semmi gond ! Tavaly télen hasonló dolgok. Szerintetek ??? Tanács ? Töltésjelző piros ikon nem világított !
Az autó tele van elektromos dolgokkal.

Köszi a segítő tanácsokat !


Nekem is voltak hasonló gondjaim, sajnos az akku volt a ludas.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. január 10. kedd, 14:42


nonesz írta: Sziasztok szakik !

Sztetek lehet olyan, h 74 ah aksi van a 316i-mbe és nem jó hozzá ? Hidegbe (télen) töltés bajaim vannak. Most legutóbb 20 km alatt ( páramentesítő, tompított, cd )úgy lemerült, h kikapcsolta a kipörgésgátlót, abs-t stb. A műszerfal csupa narancssárga ikonokkal volt tele. Azt hittem csak a számítógép kergült meg. Leállítom és már nem indult. Bebika, haza, semmi gond! Este aksi töltés 6 órán át. Másnap 40 km-rendbe. Haza újra kezdődött, megspékelve hóesés miatt ablaktörléssel is. Nem álltam meg. Egyszercsak visszakapcsolt mindent és az ablaktörlőm is begyorsult vissza ! Menet közbe ! Nyáron soha semmi gond ! Tavaly télen hasonló dolgok. Szerintetek ??? Tanács ? Töltésjelző piros ikon nem világított !
Az autó tele van elektromos dolgokkal.

Köszi a segítő tanácsokat !


Bár nem vagyok villamossági zseni,de mi köze a télnek,ahhoz,hogy menet közben is lemerül az aksi, ( ha az a oka ) reggel indítási gondod nincs. Valamiért elmegy a nafta , nézd meg hogy normális töltésed van egyáltalán, ha az jó, marad az aksi, vagy pedig valami szarúl van kötve a kocsiba,zárlatot nem okoz,csak lopja az áramot.
Hányszor van olyan,hogy rosszul van kötve valami,és mindig leszívja az aksit, persze a két gyanúsított mindenképpen az aksi,és a generátor. Utána lehet szemezgetni.
Én vettem rá egy figyelőt,ami méri az indítási képességet,elhasználódást,és,hogy menyi szufla van benne.Mióta a régi aksim lemerült,taxist hívtam bikázni éjjel,3000Ft kért érte. Már óvatosabb vagyok.