YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. november 15. kedd, 20:56


laszlo0918 írta:
YELLOW írta:
laszlo0918 írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
laszlo0918 írta: Sziasztok. Segítséget tanácsot szeretnék kérni tőletek. Külföldön melózom egyszerre 10-11 napot vagyok el itt kint rövid szakaszokat megyek az autóval kb 10 percet jár a motor mindennel együtt szóval le kaparom az ablakokat addig megy világítás nélkül utána az út melóba néha elugrok vele este meló után üzletbe akkor kicsit többet megy.Azért írom le ezt így hogy lássátok mi a szitu-ma van hogy 9-dik napja járok vele melóba itt kint és ma este mikor indítottam be már felvillantak a fék meg a sárga háromszög kontroll égők jelezve hogy kevés a szufla az aksiban ezt onnét gondolom hogy itt a fórumon már valaki írt erről.Minden évben mióta nálam van a kocsi ez megy.Tavaly vettem bele egy új varta sylver dynamic 85 ah-s aksit előtte egy 100 ah-s volt benne kevesebb startoló árammal mint ez-megjegyzem hogy szerintem mái napig jó az az aksi valahol kint van a fészerben... mert amint kicseréltem az újra az is csak annyit bírt égő pislogás nélkül mint az elődje csak hát halgattam másokra hogy cseréljem ki biztos öreg már stb. Na még gondoltam az aksi mellé kiveszem az önindítót ki lettek benne cserélve a szénkefék-perselyek-az elektromágnesnél az érintkezők amik össze zárnak mikor indítok az autó pöccre megy nem kell sokáig indítózni.Nincs valami ötletetek mi okozhatja ezt?


Hát szerintem az akkuhoz semmi köze. Nekem anno az ABS jeladó hibája miatt világítottak ezek. A bal hátsó keréknél kellett a jeladót cserélni, persze előtte hibakód olvasás volt szerelőmnél. Indítás után többször elaludt majd újra felvillantak, mert ugye indításkor tetsztet csinál a rendszerről ezt is itt olvastam fórumon.


lehet én félre értettem mi a baj
nem is volt egyértelmű, hogy most mi is a problémája...


Nem tom. De ha gyenge az akku akkor kuka azt venni kell egyből egy újat! Én soha nem töltöttem autó akkuját ha "megellett" akkor ugye bikakábel és irány egy újért a régit meg otthagyom mint veszélyes hulladékot. Ellenben a motorét szezonon kívül havi pár napot töltöm proc.vezérelt csepptöltővel így tartva formában. Arról nem beszélve ugyanennyibe kerül az a kis akku mint az autókba mert speckó mivel fektetve kell betenni a tank alá, így véletlen sem szivároghat.


Most akkor szerintetek vegyek minden évben egy új aksit? Yellow az a gondom hogy ha még egy hetet csinálom vele a rövidebb utakat akkor már nem fog beindulni.



akkor jól gondoltam, vagyis én értettem jól. csak 35+ órája fent vagyok aztán...
ne vegyél mindig új akksit. meg kell nézetni a generátort, tölt-e rendesen. és be kell szerezni egy procis akksi töltőt, és használni is kell. csillaggarázs sem segít az ilyen esetekben.


A generátor 14,0- 14,1- 14,2v-ot tölt attól függően mi van bekapcsolva az autón csak az fura hogy van úgy nagyon ingadozik a töltés le esik 13,6 ra vissza 14,0 ra utána 13,9 ezt olyankor csinálja mikor megállok egy lámpánál mikor leesik a fordulat alapgázra de után 14,0 és 14,1.Kíváncsi voltam egy kolléga autóját mértük passat 2,0 tdi neki 14,38 at mutatott a multiméter hozzáteszem ő már két hete csinálta akkor a rövid utakat.Egy tucat kollégám van aki ugyanezeket a rövid utakat járja minden gond nélkül nekik is csillag garázs van mint nekem. Arra gondoltam még hogy nem lehet e valahol valami érintkezési hiba ugye az okos német elrakta a csomagtartóba az aksit hogy jó hosszú vezetéket keljen húznia előre amit ki tudja hány helyen még meg is szakított mivel az aksinál van egy bazi vastag a motor térbe meg egy jóval vékonyabb jön. apropó ennek az útjáról nem tudsz tudtok valamit hogy nem lehet e ott gond valahol?


lehet töltés szabályzó hiba is, azért ingadozik. mintha úgy rémlene, hogy nekem stabil a fesz. járó motornál fordulattól függetlenül.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz laszlo0918

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2016. november 15. kedd, 20:37


YELLOW írta:
laszlo0918 írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
laszlo0918 írta: Sziasztok. Segítséget tanácsot szeretnék kérni tőletek. Külföldön melózom egyszerre 10-11 napot vagyok el itt kint rövid szakaszokat megyek az autóval kb 10 percet jár a motor mindennel együtt szóval le kaparom az ablakokat addig megy világítás nélkül utána az út melóba néha elugrok vele este meló után üzletbe akkor kicsit többet megy.Azért írom le ezt így hogy lássátok mi a szitu-ma van hogy 9-dik napja járok vele melóba itt kint és ma este mikor indítottam be már felvillantak a fék meg a sárga háromszög kontroll égők jelezve hogy kevés a szufla az aksiban ezt onnét gondolom hogy itt a fórumon már valaki írt erről.Minden évben mióta nálam van a kocsi ez megy.Tavaly vettem bele egy új varta sylver dynamic 85 ah-s aksit előtte egy 100 ah-s volt benne kevesebb startoló árammal mint ez-megjegyzem hogy szerintem mái napig jó az az aksi valahol kint van a fészerben... mert amint kicseréltem az újra az is csak annyit bírt égő pislogás nélkül mint az elődje csak hát halgattam másokra hogy cseréljem ki biztos öreg már stb. Na még gondoltam az aksi mellé kiveszem az önindítót ki lettek benne cserélve a szénkefék-perselyek-az elektromágnesnél az érintkezők amik össze zárnak mikor indítok az autó pöccre megy nem kell sokáig indítózni.Nincs valami ötletetek mi okozhatja ezt?


Hát szerintem az akkuhoz semmi köze. Nekem anno az ABS jeladó hibája miatt világítottak ezek. A bal hátsó keréknél kellett a jeladót cserélni, persze előtte hibakód olvasás volt szerelőmnél. Indítás után többször elaludt majd újra felvillantak, mert ugye indításkor tetsztet csinál a rendszerről ezt is itt olvastam fórumon.


lehet én félre értettem mi a baj
nem is volt egyértelmű, hogy most mi is a problémája...


Nem tom. De ha gyenge az akku akkor kuka azt venni kell egyből egy újat! Én soha nem töltöttem autó akkuját ha "megellett" akkor ugye bikakábel és irány egy újért a régit meg otthagyom mint veszélyes hulladékot. Ellenben a motorét szezonon kívül havi pár napot töltöm proc.vezérelt csepptöltővel így tartva formában. Arról nem beszélve ugyanennyibe kerül az a kis akku mint az autókba mert speckó mivel fektetve kell betenni a tank alá, így véletlen sem szivároghat.


Most akkor szerintetek vegyek minden évben egy új aksit? Yellow az a gondom hogy ha még egy hetet csinálom vele a rövidebb utakat akkor már nem fog beindulni.



akkor jól gondoltam, vagyis én értettem jól. csak 35+ órája fent vagyok aztán...
ne vegyél mindig új akksit. meg kell nézetni a generátort, tölt-e rendesen. és be kell szerezni egy procis akksi töltőt, és használni is kell. csillaggarázs sem segít az ilyen esetekben.


A generátor 14,0- 14,1- 14,2v-ot tölt attól függően mi van bekapcsolva az autón csak az fura hogy van úgy nagyon ingadozik a töltés le esik 13,6 ra vissza 14,0 ra utána 13,9 ezt olyankor csinálja mikor megállok egy lámpánál mikor leesik a fordulat alapgázra de után 14,0 és 14,1.Kíváncsi voltam egy kolléga autóját mértük passat 2,0 tdi neki 14,38 at mutatott a multiméter hozzáteszem ő már két hete csinálta akkor a rövid utakat.Egy tucat kollégám van aki ugyanezeket a rövid utakat járja minden gond nélkül nekik is csillag garázs van mint nekem. Arra gondoltam még hogy nem lehet e valahol valami érintkezési hiba ugye az okos német elrakta a csomagtartóba az aksit hogy jó hosszú vezetéket keljen húznia előre amit ki tudja hány helyen még meg is szakított mivel az aksinál van egy bazi vastag a motor térbe meg egy jóval vékonyabb jön. apropó ennek az útjáról nem tudsz tudtok valamit hogy nem lehet e ott gond valahol?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. november 15. kedd, 20:14


laszlo0918 írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
laszlo0918 írta: Sziasztok. Segítséget tanácsot szeretnék kérni tőletek. Külföldön melózom egyszerre 10-11 napot vagyok el itt kint rövid szakaszokat megyek az autóval kb 10 percet jár a motor mindennel együtt szóval le kaparom az ablakokat addig megy világítás nélkül utána az út melóba néha elugrok vele este meló után üzletbe akkor kicsit többet megy.Azért írom le ezt így hogy lássátok mi a szitu-ma van hogy 9-dik napja járok vele melóba itt kint és ma este mikor indítottam be már felvillantak a fék meg a sárga háromszög kontroll égők jelezve hogy kevés a szufla az aksiban ezt onnét gondolom hogy itt a fórumon már valaki írt erről.Minden évben mióta nálam van a kocsi ez megy.Tavaly vettem bele egy új varta sylver dynamic 85 ah-s aksit előtte egy 100 ah-s volt benne kevesebb startoló árammal mint ez-megjegyzem hogy szerintem mái napig jó az az aksi valahol kint van a fészerben... mert amint kicseréltem az újra az is csak annyit bírt égő pislogás nélkül mint az elődje csak hát halgattam másokra hogy cseréljem ki biztos öreg már stb. Na még gondoltam az aksi mellé kiveszem az önindítót ki lettek benne cserélve a szénkefék-perselyek-az elektromágnesnél az érintkezők amik össze zárnak mikor indítok az autó pöccre megy nem kell sokáig indítózni.Nincs valami ötletetek mi okozhatja ezt?


Hát szerintem az akkuhoz semmi köze. Nekem anno az ABS jeladó hibája miatt világítottak ezek. A bal hátsó keréknél kellett a jeladót cserélni, persze előtte hibakód olvasás volt szerelőmnél. Indítás után többször elaludt majd újra felvillantak, mert ugye indításkor tetsztet csinál a rendszerről ezt is itt olvastam fórumon.


lehet én félre értettem mi a baj
nem is volt egyértelmű, hogy most mi is a problémája...


Nem tom. De ha gyenge az akku akkor kuka azt venni kell egyből egy újat! Én soha nem töltöttem autó akkuját ha "megellett" akkor ugye bikakábel és irány egy újért a régit meg otthagyom mint veszélyes hulladékot. Ellenben a motorét szezonon kívül havi pár napot töltöm proc.vezérelt csepptöltővel így tartva formában. Arról nem beszélve ugyanennyibe kerül az a kis akku mint az autókba mert speckó mivel fektetve kell betenni a tank alá, így véletlen sem szivároghat.


Most akkor szerintetek vegyek minden évben egy új aksit? Yellow az a gondom hogy ha még egy hetet csinálom vele a rövidebb utakat akkor már nem fog beindulni.



akkor jól gondoltam, vagyis én értettem jól. csak 35+ órája fent vagyok aztán...
ne vegyél mindig új akksit. meg kell nézetni a generátort, tölt-e rendesen. és be kell szerezni egy procis akksi töltőt, és használni is kell. csillaggarázs sem segít az ilyen esetekben.

jamborj
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330i
Évjárat: 2001

státusz jamborj

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 102

Elküldve: 2016. november 15. kedd, 20:09


laszlo0918 írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
laszlo0918 írta: Sziasztok. Segítséget tanácsot szeretnék kérni tőletek. Külföldön melózom egyszerre 10-11 napot vagyok el itt kint rövid szakaszokat megyek az autóval kb 10 percet jár a motor mindennel együtt szóval le kaparom az ablakokat addig megy világítás nélkül utána az út melóba néha elugrok vele este meló után üzletbe akkor kicsit többet megy.Azért írom le ezt így hogy lássátok mi a szitu-ma van hogy 9-dik napja járok vele melóba itt kint és ma este mikor indítottam be már felvillantak a fék meg a sárga háromszög kontroll égők jelezve hogy kevés a szufla az aksiban ezt onnét gondolom hogy itt a fórumon már valaki írt erről.Minden évben mióta nálam van a kocsi ez megy.Tavaly vettem bele egy új varta sylver dynamic 85 ah-s aksit előtte egy 100 ah-s volt benne kevesebb startoló árammal mint ez-megjegyzem hogy szerintem mái napig jó az az aksi valahol kint van a fészerben... mert amint kicseréltem az újra az is csak annyit bírt égő pislogás nélkül mint az elődje csak hát halgattam másokra hogy cseréljem ki biztos öreg már stb. Na még gondoltam az aksi mellé kiveszem az önindítót ki lettek benne cserélve a szénkefék-perselyek-az elektromágnesnél az érintkezők amik össze zárnak mikor indítok az autó pöccre megy nem kell sokáig indítózni.Nincs valami ötletetek mi okozhatja ezt?


Hát szerintem az akkuhoz semmi köze. Nekem anno az ABS jeladó hibája miatt világítottak ezek. A bal hátsó keréknél kellett a jeladót cserélni, persze előtte hibakód olvasás volt szerelőmnél. Indítás után többször elaludt majd újra felvillantak, mert ugye indításkor tetsztet csinál a rendszerről ezt is itt olvastam fórumon.


lehet én félre értettem mi a baj
nem is volt egyértelmű, hogy most mi is a problémája...


Nem tom. De ha gyenge az akku akkor kuka azt venni kell egyből egy újat! Én soha nem töltöttem autó akkuját ha "megellett" akkor ugye bikakábel és irány egy újért a régit meg otthagyom mint veszélyes hulladékot. Ellenben a motorét szezonon kívül havi pár napot töltöm proc.vezérelt csepptöltővel így tartva formában. Arról nem beszélve ugyanennyibe kerül az a kis akku mint az autókba mert speckó mivel fektetve kell betenni a tank alá, így véletlen sem szivároghat.


Most akkor szerintetek vegyek minden évben egy új aksit? Yellow az a gondom hogy ha még egy hetet csinálom vele a rövidebb utakat akkor már nem fog beindulni.



Ezt én is tapasztalom néha, nekem egy nyolc hónapos Banner 95Ah akku van benne, indítózás közben leesik a fesz 10-10.5V közé, 13,8V a töltés alatti fesz
Fogalmam sincs mi lehet vele, de ezzel az akkuval traktorok indulnak...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz laszlo0918

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2016. november 15. kedd, 20:00


Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
laszlo0918 írta: Sziasztok. Segítséget tanácsot szeretnék kérni tőletek. Külföldön melózom egyszerre 10-11 napot vagyok el itt kint rövid szakaszokat megyek az autóval kb 10 percet jár a motor mindennel együtt szóval le kaparom az ablakokat addig megy világítás nélkül utána az út melóba néha elugrok vele este meló után üzletbe akkor kicsit többet megy.Azért írom le ezt így hogy lássátok mi a szitu-ma van hogy 9-dik napja járok vele melóba itt kint és ma este mikor indítottam be már felvillantak a fék meg a sárga háromszög kontroll égők jelezve hogy kevés a szufla az aksiban ezt onnét gondolom hogy itt a fórumon már valaki írt erről.Minden évben mióta nálam van a kocsi ez megy.Tavaly vettem bele egy új varta sylver dynamic 85 ah-s aksit előtte egy 100 ah-s volt benne kevesebb startoló árammal mint ez-megjegyzem hogy szerintem mái napig jó az az aksi valahol kint van a fészerben... mert amint kicseréltem az újra az is csak annyit bírt égő pislogás nélkül mint az elődje csak hát halgattam másokra hogy cseréljem ki biztos öreg már stb. Na még gondoltam az aksi mellé kiveszem az önindítót ki lettek benne cserélve a szénkefék-perselyek-az elektromágnesnél az érintkezők amik össze zárnak mikor indítok az autó pöccre megy nem kell sokáig indítózni.Nincs valami ötletetek mi okozhatja ezt?


Hát szerintem az akkuhoz semmi köze. Nekem anno az ABS jeladó hibája miatt világítottak ezek. A bal hátsó keréknél kellett a jeladót cserélni, persze előtte hibakód olvasás volt szerelőmnél. Indítás után többször elaludt majd újra felvillantak, mert ugye indításkor tetsztet csinál a rendszerről ezt is itt olvastam fórumon.


lehet én félre értettem mi a baj
nem is volt egyértelmű, hogy most mi is a problémája...


Nem tom. De ha gyenge az akku akkor kuka azt venni kell egyből egy újat! Én soha nem töltöttem autó akkuját ha "megellett" akkor ugye bikakábel és irány egy újért a régit meg otthagyom mint veszélyes hulladékot. Ellenben a motorét szezonon kívül havi pár napot töltöm proc.vezérelt csepptöltővel így tartva formában. Arról nem beszélve ugyanennyibe kerül az a kis akku mint az autókba mert speckó mivel fektetve kell betenni a tank alá, így véletlen sem szivároghat.


Most akkor szerintetek vegyek minden évben egy új aksit? Yellow az a gondom hogy ha még egy hetet csinálom vele a rövidebb utakat akkor már nem fog beindulni.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2016. november 15. kedd, 19:50


YELLOW írta:
Pocses írta:
laszlo0918 írta: Sziasztok. Segítséget tanácsot szeretnék kérni tőletek. Külföldön melózom egyszerre 10-11 napot vagyok el itt kint rövid szakaszokat megyek az autóval kb 10 percet jár a motor mindennel együtt szóval le kaparom az ablakokat addig megy világítás nélkül utána az út melóba néha elugrok vele este meló után üzletbe akkor kicsit többet megy.Azért írom le ezt így hogy lássátok mi a szitu-ma van hogy 9-dik napja járok vele melóba itt kint és ma este mikor indítottam be már felvillantak a fék meg a sárga háromszög kontroll égők jelezve hogy kevés a szufla az aksiban ezt onnét gondolom hogy itt a fórumon már valaki írt erről.Minden évben mióta nálam van a kocsi ez megy.Tavaly vettem bele egy új varta sylver dynamic 85 ah-s aksit előtte egy 100 ah-s volt benne kevesebb startoló árammal mint ez-megjegyzem hogy szerintem mái napig jó az az aksi valahol kint van a fészerben... mert amint kicseréltem az újra az is csak annyit bírt égő pislogás nélkül mint az elődje csak hát halgattam másokra hogy cseréljem ki biztos öreg már stb. Na még gondoltam az aksi mellé kiveszem az önindítót ki lettek benne cserélve a szénkefék-perselyek-az elektromágnesnél az érintkezők amik össze zárnak mikor indítok az autó pöccre megy nem kell sokáig indítózni.Nincs valami ötletetek mi okozhatja ezt?


Hát szerintem az akkuhoz semmi köze. Nekem anno az ABS jeladó hibája miatt világítottak ezek. A bal hátsó keréknél kellett a jeladót cserélni, persze előtte hibakód olvasás volt szerelőmnél. Indítás után többször elaludt majd újra felvillantak, mert ugye indításkor tetsztet csinál a rendszerről ezt is itt olvastam fórumon.


lehet én félre értettem mi a baj
nem is volt egyértelmű, hogy most mi is a problémája...


Nem tom. De ha gyenge az akku akkor kuka azt venni kell egyből egy újat! Én soha nem töltöttem autó akkuját ha "megellett" akkor ugye bikakábel és irány egy újért a régit meg otthagyom mint veszélyes hulladékot. Ellenben a motorét szezonon kívül havi pár napot töltöm proc.vezérelt csepptöltővel így tartva formában. Arról nem beszélve ugyanennyibe kerül az a kis akku mint az autókba mert speckó mivel fektetve kell betenni a tank alá, így véletlen sem szivároghat.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2016. november 15. kedd, 19:33


laszlo0918 írta:
Pocses írta:
laszlo0918 írta: Sziasztok. Segítséget tanácsot szeretnék kérni tőletek. Külföldön melózom egyszerre 10-11 napot vagyok el itt kint rövid szakaszokat megyek az autóval kb 10 percet jár a motor mindennel együtt szóval le kaparom az ablakokat addig megy világítás nélkül utána az út melóba néha elugrok vele este meló után üzletbe akkor kicsit többet megy.Azért írom le ezt így hogy lássátok mi a szitu-ma van hogy 9-dik napja járok vele melóba itt kint és ma este mikor indítottam be már felvillantak a fék meg a sárga háromszög kontroll égők jelezve hogy kevés a szufla az aksiban ezt onnét gondolom hogy itt a fórumon már valaki írt erről.Minden évben mióta nálam van a kocsi ez megy.Tavaly vettem bele egy új varta sylver dynamic 85 ah-s aksit előtte egy 100 ah-s volt benne kevesebb startoló árammal mint ez-megjegyzem hogy szerintem mái napig jó az az aksi valahol kint van a fészerben... mert amint kicseréltem az újra az is csak annyit bírt égő pislogás nélkül mint az elődje csak hát halgattam másokra hogy cseréljem ki biztos öreg már stb. Na még gondoltam az aksi mellé kiveszem az önindítót ki lettek benne cserélve a szénkefék-perselyek-az elektromágnesnél az érintkezők amik össze zárnak mikor indítok az autó pöccre megy nem kell sokáig indítózni.Nincs valami ötletetek mi okozhatja ezt?


Hát szerintem az akkuhoz semmi köze. Nekem anno az ABS jeladó hibája miatt világítottak ezek. A bal hátsó keréknél kellett a jeladót cserélni, persze előtte hibakód olvasás volt szerelőmnél. Indítás után többször elaludt majd újra felvillantak, mert ugye indításkor tetsztet csinál a rendszerről ezt is itt olvastam fórumon.


Csak nekem ezt télen csinálja meg így 9 nap után és nincs hibakód abs-re



Hol vagy a szomszédban, mert akkor Győrben tuti szerelőt tudok ajánlani nekem és barátomnak is évek óta Ő szervizeli a vasakat csakis BMW szerelő dolgozott a kinti gyárban fejlesztőmérnökként, itthon az A1-ben évekig szervízvezetőként most már "magán rendel" évek óta...


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz laszlo0918

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2016. november 15. kedd, 19:29


Pocses írta:
laszlo0918 írta: Sziasztok. Segítséget tanácsot szeretnék kérni tőletek. Külföldön melózom egyszerre 10-11 napot vagyok el itt kint rövid szakaszokat megyek az autóval kb 10 percet jár a motor mindennel együtt szóval le kaparom az ablakokat addig megy világítás nélkül utána az út melóba néha elugrok vele este meló után üzletbe akkor kicsit többet megy.Azért írom le ezt így hogy lássátok mi a szitu-ma van hogy 9-dik napja járok vele melóba itt kint és ma este mikor indítottam be már felvillantak a fék meg a sárga háromszög kontroll égők jelezve hogy kevés a szufla az aksiban ezt onnét gondolom hogy itt a fórumon már valaki írt erről.Minden évben mióta nálam van a kocsi ez megy.Tavaly vettem bele egy új varta sylver dynamic 85 ah-s aksit előtte egy 100 ah-s volt benne kevesebb startoló árammal mint ez-megjegyzem hogy szerintem mái napig jó az az aksi valahol kint van a fészerben... mert amint kicseréltem az újra az is csak annyit bírt égő pislogás nélkül mint az elődje csak hát halgattam másokra hogy cseréljem ki biztos öreg már stb. Na még gondoltam az aksi mellé kiveszem az önindítót ki lettek benne cserélve a szénkefék-perselyek-az elektromágnesnél az érintkezők amik össze zárnak mikor indítok az autó pöccre megy nem kell sokáig indítózni.Nincs valami ötletetek mi okozhatja ezt?


Hát szerintem az akkuhoz semmi köze. Nekem anno az ABS jeladó hibája miatt világítottak ezek. A bal hátsó keréknél kellett a jeladót cserélni, persze előtte hibakód olvasás volt szerelőmnél. Indítás után többször elaludt majd újra felvillantak, mert ugye indításkor tetsztet csinál a rendszerről ezt is itt olvastam fórumon.


Csak nekem ezt télen csinálja meg így 9 nap után és nincs hibakód abs-re



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. november 15. kedd, 19:28


Pocses írta:
laszlo0918 írta: Sziasztok. Segítséget tanácsot szeretnék kérni tőletek. Külföldön melózom egyszerre 10-11 napot vagyok el itt kint rövid szakaszokat megyek az autóval kb 10 percet jár a motor mindennel együtt szóval le kaparom az ablakokat addig megy világítás nélkül utána az út melóba néha elugrok vele este meló után üzletbe akkor kicsit többet megy.Azért írom le ezt így hogy lássátok mi a szitu-ma van hogy 9-dik napja járok vele melóba itt kint és ma este mikor indítottam be már felvillantak a fék meg a sárga háromszög kontroll égők jelezve hogy kevés a szufla az aksiban ezt onnét gondolom hogy itt a fórumon már valaki írt erről.Minden évben mióta nálam van a kocsi ez megy.Tavaly vettem bele egy új varta sylver dynamic 85 ah-s aksit előtte egy 100 ah-s volt benne kevesebb startoló árammal mint ez-megjegyzem hogy szerintem mái napig jó az az aksi valahol kint van a fészerben... mert amint kicseréltem az újra az is csak annyit bírt égő pislogás nélkül mint az elődje csak hát halgattam másokra hogy cseréljem ki biztos öreg már stb. Na még gondoltam az aksi mellé kiveszem az önindítót ki lettek benne cserélve a szénkefék-perselyek-az elektromágnesnél az érintkezők amik össze zárnak mikor indítok az autó pöccre megy nem kell sokáig indítózni.Nincs valami ötletetek mi okozhatja ezt?


Hát szerintem az akkuhoz semmi köze. Nekem anno az ABS jeladó hibája miatt világítottak ezek. A bal hátsó keréknél kellett a jeladót cserélni, persze előtte hibakód olvasás volt szerelőmnél. Indítás után többször elaludt majd újra felvillantak, mert ugye indításkor tetsztet csinál a rendszerről ezt is itt olvastam fórumon.


lehet én félre értettem mi a baj
nem is volt egyértelmű, hogy most mi is a problémája...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2016. november 15. kedd, 19:20


laszlo0918 írta: Sziasztok. Segítséget tanácsot szeretnék kérni tőletek. Külföldön melózom egyszerre 10-11 napot vagyok el itt kint rövid szakaszokat megyek az autóval kb 10 percet jár a motor mindennel együtt szóval le kaparom az ablakokat addig megy világítás nélkül utána az út melóba néha elugrok vele este meló után üzletbe akkor kicsit többet megy.Azért írom le ezt így hogy lássátok mi a szitu-ma van hogy 9-dik napja járok vele melóba itt kint és ma este mikor indítottam be már felvillantak a fék meg a sárga háromszög kontroll égők jelezve hogy kevés a szufla az aksiban ezt onnét gondolom hogy itt a fórumon már valaki írt erről.Minden évben mióta nálam van a kocsi ez megy.Tavaly vettem bele egy új varta sylver dynamic 85 ah-s aksit előtte egy 100 ah-s volt benne kevesebb startoló árammal mint ez-megjegyzem hogy szerintem mái napig jó az az aksi valahol kint van a fészerben... mert amint kicseréltem az újra az is csak annyit bírt égő pislogás nélkül mint az elődje csak hát halgattam másokra hogy cseréljem ki biztos öreg már stb. Na még gondoltam az aksi mellé kiveszem az önindítót ki lettek benne cserélve a szénkefék-perselyek-az elektromágnesnél az érintkezők amik össze zárnak mikor indítok az autó pöccre megy nem kell sokáig indítózni.Nincs valami ötletetek mi okozhatja ezt?


Hát szerintem az akkuhoz semmi köze. Nekem anno az ABS jeladó hibája miatt világítottak ezek. A bal hátsó keréknél kellett a jeladót cserélni, persze előtte hibakód olvasás volt szerelőmnél. Indítás után többször elaludt majd újra felvillantak, mert ugye indításkor tetsztet csinál a rendszerről ezt is itt olvastam fórumon.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. november 15. kedd, 19:19


laszlo0918 írta: Sziasztok. Segítséget tanácsot szeretnék kérni tőletek. Külföldön melózom egyszerre 10-11 napot vagyok el itt kint rövid szakaszokat megyek az autóval kb 10 percet jár a motor mindennel együtt szóval le kaparom az ablakokat addig megy világítás nélkül utána az út melóba néha elugrok vele este meló után üzletbe akkor kicsit többet megy.Azért írom le ezt így hogy lássátok mi a szitu-ma van hogy 9-dik napja járok vele melóba itt kint és ma este mikor indítottam be már felvillantak a fék meg a sárga háromszög kontroll égők jelezve hogy kevés a szufla az aksiban ezt onnét gondolom hogy itt a fórumon már valaki írt erről.Minden évben mióta nálam van a kocsi ez megy.Tavaly vettem bele egy új varta sylver dynamic 85 ah-s aksit előtte egy 100 ah-s volt benne kevesebb startoló árammal mint ez-megjegyzem hogy szerintem mái napig jó az az aksi valahol kint van a fészerben... mert amint kicseréltem az újra az is csak annyit bírt égő pislogás nélkül mint az elődje csak hát halgattam másokra hogy cseréljem ki biztos öreg már stb. Na még gondoltam az aksi mellé kiveszem az önindítót ki lettek benne cserélve a szénkefék-perselyek-az elektromágnesnél az érintkezők amik össze zárnak mikor indítok az autó pöccre megy nem kell sokáig indítózni.Nincs valami ötletetek mi okozhatja ezt?


generátor tölt rendesen? ezt kellene megvizsgálni.
egyébként ezért célszerű egy processzor vezérelt töltőt venni. télen egyébként sem árt, és rövid járatok, gyakori indítások miatt szükséges is tölteni az akksit, még jó generátor esetén is.
attól, hogy Varta van még nem jelent semmit. van tudomásom több neves akksiról is, amik idő előtt mentek tönkre.
ha sűrűbb olaj van a motorban, hidegben az is nehezíti az indítást.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz laszlo0918

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2016. november 15. kedd, 19:11


Sziasztok. Segítséget tanácsot szeretnék kérni tőletek. Külföldön melózom egyszerre 10-11 napot vagyok el itt kint rövid szakaszokat megyek az autóval kb 10 percet jár a motor mindennel együtt szóval le kaparom az ablakokat addig megy világítás nélkül utána az út melóba néha elugrok vele este meló után üzletbe akkor kicsit többet megy.Azért írom le ezt így hogy lássátok mi a szitu-ma van hogy 9-dik napja járok vele melóba itt kint és ma este mikor indítottam be már felvillantak a fék meg a sárga háromszög kontroll égők jelezve hogy kevés a szufla az aksiban ezt onnét gondolom hogy itt a fórumon már valaki írt erről.Minden évben mióta nálam van a kocsi ez megy.Tavaly vettem bele egy új varta sylver dynamic 85 ah-s aksit előtte egy 100 ah-s volt benne kevesebb startoló árammal mint ez-megjegyzem hogy szerintem mái napig jó az az aksi valahol kint van a fészerben... mert amint kicseréltem az újra az is csak annyit bírt égő pislogás nélkül mint az elődje csak hát halgattam másokra hogy cseréljem ki biztos öreg már stb. Na még gondoltam az aksi mellé kiveszem az önindítót ki lettek benne cserélve a szénkefék-perselyek-az elektromágnesnél az érintkezők amik össze zárnak mikor indítok az autó pöccre megy nem kell sokáig indítózni.Nincs valami ötletetek mi okozhatja ezt?

bikemano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz bikemano

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2016. november 07. hétfő, 16:16


YELLOW írta:
bikemano írta: Hello!

Ma észrevettem, hogy gyengült az akkumlátorom, 1-2 napot nem jártam az autóval és ma már nem volt elég az öninditómnak az áramerősség, igaz hogy -8 fok is volt
Mindenképp szeretnék újat vásárolni, viszont a kérdés az, hogy nem gyári BMW akku van benne, az autó egy e46 320D és neten azt láttam, hogy az eredeti akku 90 Ah-es viszont ami nekem most van benne 85 Ah (lehetséges, hogy ezért is gyengélkedik a hidegben ).
Szoval milyet ajánlotok márkától függetlenül 85 vagy 90 Ah, esetleg nagyobbat?
Köszi előre is!


ha gyárilag 90-es kell hozzá, akkor gyengébbet nem célszerű.
viszont 100-astól sem célszerű nagyobb.
szerintem 90-95-ös a jó.


Értem, kösz az infot

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. november 06. vasárnap, 18:02


bikemano írta: Hello!

Ma észrevettem, hogy gyengült az akkumlátorom, 1-2 napot nem jártam az autóval és ma már nem volt elég az öninditómnak az áramerősség, igaz hogy -8 fok is volt
Mindenképp szeretnék újat vásárolni, viszont a kérdés az, hogy nem gyári BMW akku van benne, az autó egy e46 320D és neten azt láttam, hogy az eredeti akku 90 Ah-es viszont ami nekem most van benne 85 Ah (lehetséges, hogy ezért is gyengélkedik a hidegben ).
Szoval milyet ajánlotok márkától függetlenül 85 vagy 90 Ah, esetleg nagyobbat?
Köszi előre is!


ha gyárilag 90-es kell hozzá, akkor gyengébbet nem célszerű.
viszont 100-astól sem célszerű nagyobb.
szerintem 90-95-ös a jó.

bikemano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz bikemano

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 40

Elküldve: 2016. november 06. vasárnap, 14:58


Hello!

Ma észrevettem, hogy gyengült az akkumlátorom, 1-2 napot nem jártam az autóval és ma már nem volt elég az öninditómnak az áramerősség, igaz hogy -8 fok is volt
Mindenképp szeretnék újat vásárolni, viszont a kérdés az, hogy nem gyári BMW akku van benne, az autó egy e46 320D és neten azt láttam, hogy az eredeti akku 90 Ah-es viszont ami nekem most van benne 85 Ah (lehetséges, hogy ezért is gyengélkedik a hidegben ).
Szoval milyet ajánlotok márkától függetlenül 85 vagy 90 Ah, esetleg nagyobbat?
Köszi előre is!