« előző12345következő »
levylp
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330i
Évjárat: 2004

státusz levylp

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2015. február 16. hétfő, 00:26


Sziasztok,

Decemberben volt egy gyújtástrafó cserém mert egyik reggel mikor beindítottam az autót kihagyott a motor, egy henger nem működött. A csere meg is oldotta a gondomat ideiglenesen, de nem sokkal utána menet közben kigyúlt a motorcheck égő majd elkezdett alapjáraton dadogni a motor. Hallatszik, hogy nem jár kereken és egy-egy botlását az utastérben ülve is lehet érezni. Ha elég sokáig hagyom alapjáraton menni akkor néha leáll egy-egy henger is aztán, ha kihúzatom vagy újraindítom a motort újra beindul, de az alapjárat ingadozás marad.
Voltam vele szervízben, jelenleg 6db új BEKO gyertya és 6db új Bosch gyújtástrafó van benne, de hiába törlik a hibakódot, előbb-utóbb visszagyúl a motorcheck égő. A diagnosztika égéskimaradást hoz a hengereknél illetve lambdaszonda hibákat.
Magisz Debrecennél is voltam vele, kicseréltek 3 csövet meg a kartergázlevegőztetőt mondván, hogy erre szükség van. Nem javult szemernyit sem. Lambdaszonda hibáról szó sem esett. Még annyit mondtak, hogy a folytószelepem mozgófedele hiányzik amiről tudtam már, mert az előző helyen egy csőben találták meg, félúton a motor felé. Ott raktak rá próbából újat, de a hiba nem múlt el.
Esetleg valaki találkozott már hasonlóval és van tippje rá, hogy merre kellene a megoldás kulcsát keresni?
Köszi előre is!


dzsoki
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz dzsoki

Újonc

Elismertség: 5% (3 pont) | Hozzászólások: 59

Elküldve: 2014. július 03. csütörtök, 17:11


szép napot mindenkinek!
van egy kis gondom a szekérrel, az alapjáratom ingadozik, 600-900 között hidegen és melegen is, nagyritkán le is áll a motor indításkor.
a másik zavaró dolog az hogy ha szeretném kihúzatni kicsit, akkor 4800 nál megtorpan elhagyja minden erejét, visszalassul 4500ig és ezt játssza. 5000 ig el sem tudom forgatni, 4800ig simán felpörög, de ott megáll mint a szög.
találkoztatok ilyesmivel? (99-es 1,9 316i 105Le)
előre is köszönöm
:



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. július 06. vasárnap, 11:31

Kristen76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Kristen76

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2014. március 31. hétfő, 13:46


kalmaristi írta:
Kristen76 írta:
Zolee írta:
Kristen76 írta:
Zolee írta:
Kristen76 írta: Sziasztok.Piros lámpánál állva az alapjárat fordulatszáh hirtelen leesik 900ról 200ra.Majd abban a secundunban visszaudrik 900ra.Ezt játsza.Ha egy kicsit a gázra lépel akkor megáll 900-on egy pici ideig majd utána megint előlről kezdődik minden.Valakinek ilyen probléma??

Szia! Az 1-es számú alkatrészről van szó. A ZSU-nál 11e Ft


Köszönöm. És ez pontosan hol van benne?

Pontosan nem tudom, a rajz alapján valahova a beömlőre kell legyen felcsavarozva, kövesd a szelepfedélből és hengerfejből kijövő kartegázcsövet, ez ugye a másik végén van.





Megrendeltem 15e ft
Köszönöm


Levettem a kartergáz szelepet.És azon a házon amin volt a szelep, annak a belsejében találtam egy kis müanyag darabot.Mi lehet ez??
Ott lesz a szelep bal oldalán a felfogató nyíláson.




Az onnan jött ki valahogy a közepéből,a nagy furatból! Szóval csereérett



Nos kicseréltem ezt a szelepet. Továbbra is azon gondok vannak, hogy hidegen indítás után még bent a garázsban álló helyzetben a gázra lépve 3500-4000 fordulatnál tovább nem pörög fel és elkezd durrogni és köhögni.A levegő szűrőből lehet hallanni a durrogást.És iszonyú büdös is. Amit vetteM az FEBi tipus.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. április 01. kedd, 14:19

kalmaristi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz kalmaristi

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2014. március 30. vasárnap, 17:50


Kristen76 írta:
Zolee írta:
Kristen76 írta:
Zolee írta:
Kristen76 írta: Sziasztok.Piros lámpánál állva az alapjárat fordulatszáh hirtelen leesik 900ról 200ra.Majd abban a secundunban visszaudrik 900ra.Ezt játsza.Ha egy kicsit a gázra lépel akkor megáll 900-on egy pici ideig majd utána megint előlről kezdődik minden.Valakinek ilyen probléma??

Szia! Az 1-es számú alkatrészről van szó. A ZSU-nál 11e Ft


Köszönöm. És ez pontosan hol van benne?

Pontosan nem tudom, a rajz alapján valahova a beömlőre kell legyen felcsavarozva, kövesd a szelepfedélből és hengerfejből kijövő kartegázcsövet, ez ugye a másik végén van.



Levettem a kartergáz szelepet.És azon a házon amin volt a szelep, annak a belsejében találtam egy kis müanyag darabot.Mi lehet ez??
Ott lesz a szelep bal oldalán a felfogató nyíláson.




Az onnan jött ki valahogy a közepéből,a nagy furatból! Szóval csereérett


Kristen76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Kristen76

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2014. március 30. vasárnap, 15:23


Zolee írta:
Kristen76 írta:
Zolee írta:
Kristen76 írta: Sziasztok.Piros lámpánál állva az alapjárat fordulatszáh hirtelen leesik 900ról 200ra.Majd abban a secundunban visszaudrik 900ra.Ezt játsza.Ha egy kicsit a gázra lépel akkor megáll 900-on egy pici ideig majd utána megint előlről kezdődik minden.Valakinek ilyen probléma??

Szia! Az 1-es számú alkatrészről van szó. A ZSU-nál 11e Ft


Köszönöm. És ez pontosan hol van benne?

Pontosan nem tudom, a rajz alapján valahova a beömlőre kell legyen felcsavarozva, kövesd a szelepfedélből és hengerfejből kijövő kartegázcsövet, ez ugye a másik végén van.



Levettem a kartergáz szelepet.És azon a házon amin volt a szelep, annak a belsejében találtam egy kis müanyag darabot.Mi lehet ez??
Ott lesz a szelep bal oldalán a felfogató nyíláson.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. március 30. vasárnap, 15:23

Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2014. március 30. vasárnap, 11:11


Kristen76 írta:
Zolee írta:
Kristen76 írta: Sziasztok.Piros lámpánál állva az alapjárat fordulatszáh hirtelen leesik 900ról 200ra.Majd abban a secundunban visszaudrik 900ra.Ezt játsza.Ha egy kicsit a gázra lépel akkor megáll 900-on egy pici ideig majd utána megint előlről kezdődik minden.Valakinek ilyen probléma??

Szia! Az 1-es számú alkatrészről van szó. A ZSU-nál 11e Ft


Köszönöm. És ez pontosan hol van benne?

Pontosan nem tudom, a rajz alapján valahova a beömlőre kell legyen felcsavarozva, kövesd a szelepfedélből és hengerfejből kijövő kartegázcsövet, ez ugye a másik végén van.


Kristen76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Kristen76

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2014. március 30. vasárnap, 11:05


Zolee írta:
Kristen76 írta: Sziasztok.Piros lámpánál állva az alapjárat fordulatszáh hirtelen leesik 900ról 200ra.Majd abban a secundunban visszaudrik 900ra.Ezt játsza.Ha egy kicsit a gázra lépel akkor megáll 900-on egy pici ideig majd utána megint előlről kezdődik minden.Valakinek ilyen probléma??

Szia! Az 1-es számú alkatrészről van szó. A ZSU-nál 11e Ft


Köszönöm. És ez pontosan hol van benne?


Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2014. március 30. vasárnap, 11:02


Kristen76 írta: Sziasztok.Piros lámpánál állva az alapjárat fordulatszáh hirtelen leesik 900ról 200ra.Majd abban a secundunban visszaudrik 900ra.Ezt játsza.Ha egy kicsit a gázra lépel akkor megáll 900-on egy pici ideig majd utána megint előlről kezdődik minden.Valakinek ilyen probléma??

Szia! Valszeg ez is a kartergázszűrő lesz!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. március 30. vasárnap, 11:05

Kristen76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Kristen76

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 133

Elküldve: 2014. március 30. vasárnap, 09:32


Sziasztok.Piros lámpánál állva az alapjárat fordulatszáh hirtelen leesik 900ról 200ra.Majd abban a secundunban visszaudrik 900ra.Ezt játsza.Ha egy kicsit a gázra lépel akkor megáll 900-on egy pici ideig majd utána megint előlről kezdődik minden.Valakinek ilyen probléma??

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz lacaca

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2009. április 18. szombat, 13:17


rabbit írta: Segítségeteket kérem!!!

Hibajelenség..a motor fordulatszáma üzemmeleg állapotban 980-és 1100-között ingadozik gázpedál lenyomásával visszál a rendes 750-850- közé,, néhány percig..aztán kezdõdik elõrõl minden észrevétel..járómotornál ha leveszem a tanksapkát óriási vákum felszisszenés halható az alapjárat szintén változik összevissza kérlek benneteket hogy segítsetek elõre is köszi ..



szia rabbit A hangos felszisszenés mindenképpen hiba! Azt megmondani,hogy mennyi köze van az alapjárati ingadozáshoz láttatlanból nem tudom.de- a tanksapkán keresztül kellene "szellõzni" a rendszernek és az általad leírtak alapján ez nem mûködik , próbáld meg tanksapka nélkül járatni a motort hosszabb ideig, vagy menj 1-2 km-t. (tanksapka nélkül!) és utána járasd alapjáraton ha rendbe jön cseréld ki a tanksapkát ha nem akkor a hiba nagy valószínûséggel a motortérben van !?

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2009. április 18. szombat, 12:35


Alapjárat ingadozásról elég sok szó esett valamelyik topikban, olvasgasd, böngészd át a fórumot, hátha találsz valami okosságot

http://www.bmw3er.hu/modules.p...p;amp;f=53

ezek közt is van hasonló téma

rabbit
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz rabbit

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2009. április 18. szombat, 12:26


Segítségeteket kérem!!!

Hibajelenség..a motor fordulatszáma üzemmeleg állapotban 980-és 1100-között ingadozik gázpedál lenyomásával visszál a rendes 750-850- közé,, néhány percig..aztán kezdõdik elõrõl minden észrevétel..járómotornál ha leveszem a tanksapkát óriási vákum felszisszenés halható az alapjárat szintén változik összevissza kérlek benneteket hogy segítsetek elõre is köszi ..

« előző12345következő »