« előző123következő »
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2006

státusz InsaneWombat

Újonc

Elismertség: 4% (1 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2019. június 29. szombat, 10:22


Sziasztok,

Fejér megyében, de még jobb ha Székesfehérváron tudtok ajánlani megbízható, igényes munkát végző felni javítót (esztétikai javítás)?

zsozseszka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2002

státusz zsozseszka

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 50

Elküldve: 2016. szeptember 28. szerda, 09:31


Sziasztok!
Tudnátok ajánlani Vas megyében 1 jó felnijavító és fényező céget?
Köszönöm!

notoriusbg
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz notoriusbg

Újonc

Elismertség: 13% (13 pont) | Hozzászólások: 99

Elküldve: 2015. június 18. csütörtök, 09:46


Ervin1979 írta: Sziasztok!

Bpi Szentmihályi úti 24órás gumis melletti felnijavító cégről vélemény, info? Ezek az áraik. 4 DB 18-as gyári BMW felnit csinosítanák. Esetleg jobb/olcsóbb javaslat?
Felnijavítás
4.000 HUF / db-tól
Hegesztés
2.500 HUF / db-tól
Felni felújítása
(javítás + homokolás + fényezés)
12.500 HUF / db-tól
Perempolírozás
3.000 HUF / db-tól
Teljes polírozás
10.000 HUF / db
Homokolás
2.500 HUF / db



Szia, én nemrég fényeztettem újra náluk az egyik felnim, szép lett. Más kérdés, hogy ötvenszer rákérdeztem előtte, meg tudják-e oldani, hogy ugyanolyan színű legyen, mint a többi, mondták igen, de aztán csak látok (enyhe) különbséget. Lehet, ez ilyenkor borítékolható, de akkor meg ne mondják, hogy megoldható. Mindegy, megcsináltatom velük a másikat is azon az oldalon (hál'Istennek azóta azon is megsérült a lakk ). Szóval szépen dolgoznak szerintem, bár nálam igazából csak újrafényezés volt.



státusz Ervin1979

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2015. június 18. csütörtök, 08:13


Sziasztok!

Bpi Szentmihályi úti 24órás gumis melletti felnijavító cégről vélemény, info? Ezek az áraik. 4 DB 18-as gyári BMW felnit csinosítanák. Esetleg jobb/olcsóbb javaslat?
Felnijavítás
4.000 HUF / db-tól
Hegesztés
2.500 HUF / db-tól
Felni felújítása
(javítás + homokolás + fényezés)
12.500 HUF / db-tól
Perempolírozás
3.000 HUF / db-tól
Teljes polírozás
10.000 HUF / db
Homokolás
2.500 HUF / db



kzste
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kzste

Fórumlakó

Elismertség: 5% (13 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2015. június 13. szombat, 21:46


YELLOW írta:
kzste írta:
YELLOW írta:
kzste írta: Sziasztok! Szinterezés után nem tudom felrakni a felnit a kerékagyra. Nem fér fel, nagyon szorul. Mit tudok ezzel kezdeni?


sajna meg kell kaparni ott, ahol felfekszik a tehermentesítőre. szinterezésnél ez fura, féynezésnél nagyobb esély lehetne rá. célszerű lett volna kimaszkolni, aztán véknyan lefújni ott.


Én sem értem, viszont elég keménynek tűnik ez a bevonat (nem volt még szinterezett felnim). Mivel tudom megkaparni? Csiszolópapírral le tudok belőle venni otthon kézzel, vagy inkább vigyem szakemberhez?


nem kell szakember. csiszolópapír simán megteszi. nem kell mélyen, csak a felfekvési ponttól kb 1cm mélyen elég. mondjuk egy ujj percnyire, ujjal végig húzod. persze többször. közben oda lehet próbálni.


Nagyszerű, köszönöm a segítséget!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15248 pont) | Hozzászólások: 16635

Elküldve: 2015. június 13. szombat, 21:44


kzste írta:
YELLOW írta:
kzste írta: Sziasztok! Szinterezés után nem tudom felrakni a felnit a kerékagyra. Nem fér fel, nagyon szorul. Mit tudok ezzel kezdeni?


sajna meg kell kaparni ott, ahol felfekszik a tehermentesítőre. szinterezésnél ez fura, féynezésnél nagyobb esély lehetne rá. célszerű lett volna kimaszkolni, aztán véknyan lefújni ott.


Én sem értem, viszont elég keménynek tűnik ez a bevonat (nem volt még szinterezett felnim). Mivel tudom megkaparni? Csiszolópapírral le tudok belőle venni otthon kézzel, vagy inkább vigyem szakemberhez?


nem kell szakember. csiszolópapír simán megteszi. nem kell mélyen, csak a felfekvési ponttól kb 1cm mélyen elég. mondjuk egy ujj percnyire, ujjal végig húzod. persze többször. közben oda lehet próbálni.

kzste
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kzste

Fórumlakó

Elismertség: 5% (13 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2015. június 13. szombat, 21:39


YELLOW írta:
kzste írta: Sziasztok! Szinterezés után nem tudom felrakni a felnit a kerékagyra. Nem fér fel, nagyon szorul. Mit tudok ezzel kezdeni?


sajna meg kell kaparni ott, ahol felfekszik a tehermentesítőre. szinterezésnél ez fura, féynezésnél nagyobb esély lehetne rá. célszerű lett volna kimaszkolni, aztán véknyan lefújni ott.


Én sem értem, viszont elég keménynek tűnik ez a bevonat (nem volt még szinterezett felnim). Mivel tudom megkaparni? Csiszolópapírral le tudok belőle venni otthon kézzel, vagy inkább vigyem szakemberhez?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15248 pont) | Hozzászólások: 16635

Elküldve: 2015. június 13. szombat, 21:05


kzste írta: Sziasztok! Szinterezés után nem tudom felrakni a felnit a kerékagyra. Nem fér fel, nagyon szorul. Mit tudok ezzel kezdeni?


sajna meg kell kaparni ott, ahol felfekszik a tehermentesítőre. szinterezésnél ez fura, féynezésnél nagyobb esély lehetne rá. célszerű lett volna kimaszkolni, aztán véknyan lefújni ott.

kzste
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz kzste

Fórumlakó

Elismertség: 5% (13 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2015. június 13. szombat, 20:57


Sziasztok! Szinterezés után nem tudom felrakni a felnit a kerékagyra. Nem fér fel, nagyon szorul. Mit tudok ezzel kezdeni?

mlaller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz mlaller

Újonc

Elismertség: 8% (2 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2014. május 07. szerda, 09:20


YELLOW írta:
mlaller írta:
toki24 írta:
mlaller írta: Sziasztok!

A segítségeteket / véleményeteket szeretném kérni.
Végigolvastam a topicot, de maradt bennem némi bizonytalanság.

Van egy 18-as M-es felnigarnitúrám, de voltak rajta sérülések, valamint rá volt kövülve némi fékpor is, és elvittem homokfúvásra. Szép lett a felni, bár a felülete látszólag is szemcsés egy kicsit.

Nekem is az lenne a kérdésem, hogy hagyományosan festessem le, vagy pedig szinterezéssel?
Ajánlottak egy szerelőt, aki szépen dolgozik, de hagyományos technológiával. Viszont azt olvastam, hogy egyenletesebb a porfestés.
Esetemben nem tudom, hogy a porfestés a homokszórás után maradt szemcsés felületet teljesen elfedné-e? Valamint mennyivel lenne tartósabb?

Előre is köszönöm a véleményeteket!
Üdv,

ui. mellékelem egy közelebbi - távolabbi képet is, hogy látszódjon miről beszélek.






Vigyázz,hogy kihez viszed mert ahogy látom elég rendesen megszórtátok homokkal, így elég rücsis lett, enyém is ugyanilyen és homokoztattam amit meg is bántam, végülis jo lett csak jó emberhez vidd aki normálisan lealapozza stb hogy a rücsik se látszódjanak mert akkora hiába festi le ha olyan maarad.Fényezést ajánlom legalábbis én


Sziasztok!
Köszönöm szépen a segítséget!
Lehet, hogy a fényezés lesz...megmutatom az arcnak a felniket, akit ajánlottak, mert még csak úgy beszéltem vele, hogy nem látta a portékát.
Szerintetek mi az elfogadható ára az alapozásnak és a fényezésnek együtt?
Nekem olyan 24e körül mondták a 4 kerékre.
Szép napot!


teljesen jó ár. általában 20 alatt senki nem vállalja.


Köszönöm szépen!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15248 pont) | Hozzászólások: 16635

Elküldve: 2014. május 07. szerda, 07:34


mlaller írta:
toki24 írta:
mlaller írta: Sziasztok!

A segítségeteket / véleményeteket szeretném kérni.
Végigolvastam a topicot, de maradt bennem némi bizonytalanság.

Van egy 18-as M-es felnigarnitúrám, de voltak rajta sérülések, valamint rá volt kövülve némi fékpor is, és elvittem homokfúvásra. Szép lett a felni, bár a felülete látszólag is szemcsés egy kicsit.

Nekem is az lenne a kérdésem, hogy hagyományosan festessem le, vagy pedig szinterezéssel?
Ajánlottak egy szerelőt, aki szépen dolgozik, de hagyományos technológiával. Viszont azt olvastam, hogy egyenletesebb a porfestés.
Esetemben nem tudom, hogy a porfestés a homokszórás után maradt szemcsés felületet teljesen elfedné-e? Valamint mennyivel lenne tartósabb?

Előre is köszönöm a véleményeteket!
Üdv,

ui. mellékelem egy közelebbi - távolabbi képet is, hogy látszódjon miről beszélek.






Vigyázz,hogy kihez viszed mert ahogy látom elég rendesen megszórtátok homokkal, így elég rücsis lett, enyém is ugyanilyen és homokoztattam amit meg is bántam, végülis jo lett csak jó emberhez vidd aki normálisan lealapozza stb hogy a rücsik se látszódjanak mert akkora hiába festi le ha olyan maarad.Fényezést ajánlom legalábbis én


Sziasztok!
Köszönöm szépen a segítséget!
Lehet, hogy a fényezés lesz...megmutatom az arcnak a felniket, akit ajánlottak, mert még csak úgy beszéltem vele, hogy nem látta a portékát.
Szerintetek mi az elfogadható ára az alapozásnak és a fényezésnek együtt?
Nekem olyan 24e körül mondták a 4 kerékre.
Szép napot!


teljesen jó ár. általában 20 alatt senki nem vállalja.

mlaller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz mlaller

Újonc

Elismertség: 8% (2 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2014. május 07. szerda, 07:23


toki24 írta:
mlaller írta: Sziasztok!

A segítségeteket / véleményeteket szeretném kérni.
Végigolvastam a topicot, de maradt bennem némi bizonytalanság.

Van egy 18-as M-es felnigarnitúrám, de voltak rajta sérülések, valamint rá volt kövülve némi fékpor is, és elvittem homokfúvásra. Szép lett a felni, bár a felülete látszólag is szemcsés egy kicsit.

Nekem is az lenne a kérdésem, hogy hagyományosan festessem le, vagy pedig szinterezéssel?
Ajánlottak egy szerelőt, aki szépen dolgozik, de hagyományos technológiával. Viszont azt olvastam, hogy egyenletesebb a porfestés.
Esetemben nem tudom, hogy a porfestés a homokszórás után maradt szemcsés felületet teljesen elfedné-e? Valamint mennyivel lenne tartósabb?

Előre is köszönöm a véleményeteket!
Üdv,

ui. mellékelem egy közelebbi - távolabbi képet is, hogy látszódjon miről beszélek.






Vigyázz,hogy kihez viszed mert ahogy látom elég rendesen megszórtátok homokkal, így elég rücsis lett, enyém is ugyanilyen és homokoztattam amit meg is bántam, végülis jo lett csak jó emberhez vidd aki normálisan lealapozza stb hogy a rücsik se látszódjanak mert akkora hiába festi le ha olyan maarad.Fényezést ajánlom legalábbis én


Sziasztok!
Köszönöm szépen a segítséget!
Lehet, hogy a fényezés lesz...megmutatom az arcnak a felniket, akit ajánlottak, mert még csak úgy beszéltem vele, hogy nem látta a portékát.
Szerintetek mi az elfogadható ára az alapozásnak és a fényezésnek együtt?
Nekem olyan 24e körül mondták a 4 kerékre.
Szép napot!

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2014. május 06. kedd, 16:14


mlaller írta: Sziasztok!

A segítségeteket / véleményeteket szeretném kérni.
Végigolvastam a topicot, de maradt bennem némi bizonytalanság.

Van egy 18-as M-es felnigarnitúrám, de voltak rajta sérülések, valamint rá volt kövülve némi fékpor is, és elvittem homokfúvásra. Szép lett a felni, bár a felülete látszólag is szemcsés egy kicsit.

Nekem is az lenne a kérdésem, hogy hagyományosan festessem le, vagy pedig szinterezéssel?
Ajánlottak egy szerelőt, aki szépen dolgozik, de hagyományos technológiával. Viszont azt olvastam, hogy egyenletesebb a porfestés.
Esetemben nem tudom, hogy a porfestés a homokszórás után maradt szemcsés felületet teljesen elfedné-e? Valamint mennyivel lenne tartósabb?

Előre is köszönöm a véleményeteket!
Üdv,

ui. mellékelem egy közelebbi - távolabbi képet is, hogy látszódjon miről beszélek.






Vigyázz,hogy kihez viszed mert ahogy látom elég rendesen megszórtátok homokkal, így elég rücsis lett, enyém is ugyanilyen és homokoztattam amit meg is bántam, végülis jo lett csak jó emberhez vidd aki normálisan lealapozza stb hogy a rücsik se látszódjanak mert akkora hiába festi le ha olyan maarad.Fényezést ajánlom legalábbis én

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (15248 pont) | Hozzászólások: 16635

Elküldve: 2014. május 06. kedd, 15:36


én mindig azt hittem, hogy a szinter tartósabb, meg jobb, de állítólag a fényezés az igazi. az a baj ilyen küllős felniket nehéz fújni, a sűrű vékony küllők miatt. emiatt inkább szinterezés. ha fényeztetés mellett döntesz, akkor érdemes kalapácslakkot választani a lakozáshoz. sokkal erősebb bevonat.
megfelelő vastagságban a szinter és a fényezés is eltönteni a rücsiket, nem fog látszani. fényezésnél szinte biztos nem.

mlaller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz mlaller

Újonc

Elismertség: 8% (2 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2014. május 06. kedd, 15:04


Sziasztok!

A segítségeteket / véleményeteket szeretném kérni.
Végigolvastam a topicot, de maradt bennem némi bizonytalanság.

Van egy 18-as M-es felnigarnitúrám, de voltak rajta sérülések, valamint rá volt kövülve némi fékpor is, és elvittem homokfúvásra. Szép lett a felni, bár a felülete látszólag is szemcsés egy kicsit.

Nekem is az lenne a kérdésem, hogy hagyományosan festessem le, vagy pedig szinterezéssel?
Ajánlottak egy szerelőt, aki szépen dolgozik, de hagyományos technológiával. Viszont azt olvastam, hogy egyenletesebb a porfestés.
Esetemben nem tudom, hogy a porfestés a homokszórás után maradt szemcsés felületet teljesen elfedné-e? Valamint mennyivel lenne tartósabb?

Előre is köszönöm a véleményeteket!
Üdv,

ui. mellékelem egy közelebbi - távolabbi képet is, hogy látszódjon miről beszélek.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. május 06. kedd, 15:11

« előző123következő »