szegenysanyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz szegenysanyi

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2015. január 08. csütörtök, 08:15




Mióta rángat? Cseréltél rajta kereket vagy másik gumi került e rá?


[/quote]

KArácsony elött kezdte, de akkor volt úgy ha megálltam leállítottam, utánna nem tette ki a hiba ikont, meg jól viselkedett. Aztán egyre többször meghülyült, pár napja pedig állandósult a hiba.
November végén lett hátsó gumi, lengéscsillapító, meg fékpofa cserélve cserélve.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2015. január 07. szerda, 23:10


szegenysanyi írta: Sziasztok!

Kiír a váltó hibakódot, és baromira rángat váltáskor, pontosan kiolvastatni csak szalonba tudnám, de az itt angólába drága mulatság volna. Többen is azt mondták egymástól függetlenül, ha már rángat a váltó akkor az már kuka... Hidegen meg ha megállok le is áll a kocsi.
Van aki meg azt mondta lehet csak kevés benne váltó olaj, öntessem fel csordultig és jó lesz, szerintetek mire számítsak?
Köszi, sanyi


Mióta rángat? Cseréltél rajta kereket vagy másik gumi került e rá?




szegenysanyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz szegenysanyi

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2015. január 07. szerda, 21:51


Sziasztok!

Kiír a váltó hibakódot, és baromira rángat váltáskor, pontosan kiolvastatni csak szalonba tudnám, de az itt angólába drága mulatság volna. Többen is azt mondták egymástól függetlenül, ha már rángat a váltó akkor az már kuka... Hidegen meg ha megállok le is áll a kocsi.
Van aki meg azt mondta lehet csak kevés benne váltó olaj, öntessem fel csordultig és jó lesz, szerintetek mire számítsak?
Köszi, sanyi

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. november 21. csütörtök, 19:28


norbeee írta:
anubisz írta:
norbeee írta:
anubisz írta:
norbeee írta:
anubisz írta:
norbeee írta:
anubisz írta:
norbeee írta:
anubisz írta: Valaki újíttatott fel már automata váltót? Érdemes? Még nincs vele gond, félre még nem kapcsol,de szerintem már nagyon viseletes, néha idegesen kapcsol, ez a 400 ezer már megviselte szegényt. Bontottat nem igazán tennék bele, mert lehet abba is van vagy 300 ezer,tök mindegy mit írnak rá. ha 300 at írnak rá,akkor tuti 500.


Erre én is kíváncsi lennék. A szerelőm azt mondta hogy 350 max és jobb lesz mint az új, de még nem jutottam el odaig hogy meg is csináltassam.

Más: más témában már feltettem a kérdést de sajnos válasz nem jött rá hogy:
az e46 320d facelift 1esben vagy 2. fokozatban kellene hogy elinduljon? mert nekem 2,5 év után tűnt fel hogy 1.-esben indul d-ben míg a korábbi bmw és nem bmw autóim mind 2.-ből indultak :




Hát nálam még jó a hidrodinamikus nyomatékváltó, mert azt lehet ellenőrizni,vagyis úgy szokták hogy D be teszed, és nyomod a féket meg a gázt, és a fordulat nem mehet 2000 felé. Nálam stabilan áll 2000 körül, de biztos ráfér egy tisztítás,de a lamellák már biztos szar állapotba vannak. Néha előfordul már, hogy ha padlózok, el elveszem a gázról a lábam, néha nem kapcsol egyből vissza, hanem alacsonyabb fokozatba marad egy darabig, fordulatszám mérő meg vagy 3000 nél. Ugye gyorsítás után ha elveszed a lábad vissza kéne egyből kapcsolnia, max ha sprortba van akkor hagyja magasabb fordulaton, alacsonyabb fokozatba. Már érezi a kort, de más gond nincs vele,de gondolom egyre szarabb lesz, nem akarom megvárni amíg nem tud már lábon menni.


Ezt ki fogom próbálni no és 1 ben kezd el kúszni vagy kettőben mikor D-be teszed?


ezt nem értem. Ha D be teszem elindul egyből ha lelépek a fékről, vagy mire gondolsz.


ha d-be teszem természetesen elindul, de érezhetően 1-esben. ha sportba teszem és manuálisan kettőbe teszem akkor az más lassaban kúszik. Az eddig atók 2esben indultak lassabban kúsztak lelépve a gázról ha adtam gázt tették 1be és gyorsultak jobban. hm?


Hát ehhez nem tudok hozzászólni, nem vagyok váltószerelő, okoskodni meg nem akarok,nem tudom hányasba kell indulnia. A kézi funkciót meg nem szoktam használni, főleg ennyi kilométerrel, még az kéne,hogy az miatt fosná le magát a váltó, hogy azzal terhelem.Nincs is kedvem nyomkodni azt a szart. SMG azt használnám.
Most olvastam egy automata váltósnál, 150,200 ezer felett már minden hibamentesen megtett km az ajándék. Szerintem ha meg akarod tartani újítsd fel, ha nem akkor nem érdemes,hogy az új vevő élvezze. Azért a felújításoknál általában ígért 6 hónap garancia, vagy 10 000km kicsit aggasztó, de talán így még nem vészes, akkor már zizis a dolog, ha úgy viszed oda, hogy már szétszakadt benne valami,vagy megégett.


háááát ez az. Még azt se tuom hogy megtartsam-e. Bár a ráköltött 700k után lehet meg kellene. De a családi kasszát se akarom megterhelni 400k val amennyi egy felújítás... de így meg hogy már érezhetően nem tökéletes eladni se lehet. Csak az a fura hogy miután megvettem 1 hét után elkedte a szarakodást, és azóta se romlott jelenősen pedig elmentem vele 2,5 év alatt 50e-et. Masszív egy darab az enyém... a lelkemet megnyugtatá ebben a helyzetben hogy ha legalább tönkremenne mert akkor nincs min gondolkodni, meg kell csinálni és kész.


Lehet csak egy,két solanod szelepet kell cserélni neked, nem biztos, hogy komplett fel kel újítani.


Én is így gondolom, csak a váltó felújító mesterek nem így gondolják Akárkivel beszéltem hallani se akart arról hogy részben javítja, mindenki csak komplett nagyjavítást akart véghezvinni.... harcban állok velül. még könyörgésre se hajlandó levenni dignosztizálni majd visszatenni. Kezdjük azzal hogy legalább 50 ezer ha leszedik meg visszateszik... akkor meg már olajat is cserélnek és rögtön száz rugó és még meg se javult. Szumma az eddigi érdeklődés mindig nagyjavításba torkollot ... aztén kitudja lehet kicserélnek 1-2 párezres alkatrészt és fizetek 400k... milyen kár hogy nem váltószerelőnek tanultam


igen, így keresnek pézt.
Nem véletlen a robbantott rajz, hogy lehet cserélni ezeket az elemeket, mert ugye csak elromolhat, nem?
http://bmwfans.info/parts-cata...unt_parts/

elég ha kicsit be van rágódva, vagy kopott, egy szelep, már nem úgy műkszik a váltó.

norbeee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz norbeee

Fórumlakó

Elismertség: 9% (20 pont) | Hozzászólások: 206

Elküldve: 2013. november 21. csütörtök, 19:10


anubisz írta:
norbeee írta:
anubisz írta:
norbeee írta:
anubisz írta:
norbeee írta:
anubisz írta:
norbeee írta:
anubisz írta: Valaki újíttatott fel már automata váltót? Érdemes? Még nincs vele gond, félre még nem kapcsol,de szerintem már nagyon viseletes, néha idegesen kapcsol, ez a 400 ezer már megviselte szegényt. Bontottat nem igazán tennék bele, mert lehet abba is van vagy 300 ezer,tök mindegy mit írnak rá. ha 300 at írnak rá,akkor tuti 500.


Erre én is kíváncsi lennék. A szerelőm azt mondta hogy 350 max és jobb lesz mint az új, de még nem jutottam el odaig hogy meg is csináltassam.

Más: más témában már feltettem a kérdést de sajnos válasz nem jött rá hogy:
az e46 320d facelift 1esben vagy 2. fokozatban kellene hogy elinduljon? mert nekem 2,5 év után tűnt fel hogy 1.-esben indul d-ben míg a korábbi bmw és nem bmw autóim mind 2.-ből indultak :




Hát nálam még jó a hidrodinamikus nyomatékváltó, mert azt lehet ellenőrizni,vagyis úgy szokták hogy D be teszed, és nyomod a féket meg a gázt, és a fordulat nem mehet 2000 felé. Nálam stabilan áll 2000 körül, de biztos ráfér egy tisztítás,de a lamellák már biztos szar állapotba vannak. Néha előfordul már, hogy ha padlózok, el elveszem a gázról a lábam, néha nem kapcsol egyből vissza, hanem alacsonyabb fokozatba marad egy darabig, fordulatszám mérő meg vagy 3000 nél. Ugye gyorsítás után ha elveszed a lábad vissza kéne egyből kapcsolnia, max ha sprortba van akkor hagyja magasabb fordulaton, alacsonyabb fokozatba. Már érezi a kort, de más gond nincs vele,de gondolom egyre szarabb lesz, nem akarom megvárni amíg nem tud már lábon menni.


Ezt ki fogom próbálni no és 1 ben kezd el kúszni vagy kettőben mikor D-be teszed?


ezt nem értem. Ha D be teszem elindul egyből ha lelépek a fékről, vagy mire gondolsz.


ha d-be teszem természetesen elindul, de érezhetően 1-esben. ha sportba teszem és manuálisan kettőbe teszem akkor az más lassaban kúszik. Az eddig atók 2esben indultak lassabban kúsztak lelépve a gázról ha adtam gázt tették 1be és gyorsultak jobban. hm?


Hát ehhez nem tudok hozzászólni, nem vagyok váltószerelő, okoskodni meg nem akarok,nem tudom hányasba kell indulnia. A kézi funkciót meg nem szoktam használni, főleg ennyi kilométerrel, még az kéne,hogy az miatt fosná le magát a váltó, hogy azzal terhelem.Nincs is kedvem nyomkodni azt a szart. SMG azt használnám.
Most olvastam egy automata váltósnál, 150,200 ezer felett már minden hibamentesen megtett km az ajándék. Szerintem ha meg akarod tartani újítsd fel, ha nem akkor nem érdemes,hogy az új vevő élvezze. Azért a felújításoknál általában ígért 6 hónap garancia, vagy 10 000km kicsit aggasztó, de talán így még nem vészes, akkor már zizis a dolog, ha úgy viszed oda, hogy már szétszakadt benne valami,vagy megégett.


háááát ez az. Még azt se tuom hogy megtartsam-e. Bár a ráköltött 700k után lehet meg kellene. De a családi kasszát se akarom megterhelni 400k val amennyi egy felújítás... de így meg hogy már érezhetően nem tökéletes eladni se lehet. Csak az a fura hogy miután megvettem 1 hét után elkedte a szarakodást, és azóta se romlott jelenősen pedig elmentem vele 2,5 év alatt 50e-et. Masszív egy darab az enyém... a lelkemet megnyugtatá ebben a helyzetben hogy ha legalább tönkremenne mert akkor nincs min gondolkodni, meg kell csinálni és kész.


Lehet csak egy,két solanod szelepet kell cserélni neked, nem biztos, hogy komplett fel kel újítani.


Én is így gondolom, csak a váltó felújító mesterek nem így gondolják Akárkivel beszéltem hallani se akart arról hogy részben javítja, mindenki csak komplett nagyjavítást akart véghezvinni.... harcban állok velül. még könyörgésre se hajlandó levenni dignosztizálni majd visszatenni. Kezdjük azzal hogy legalább 50 ezer ha leszedik meg visszateszik... akkor meg már olajat is cserélnek és rögtön száz rugó és még meg se javult. Szumma az eddigi érdeklődés mindig nagyjavításba torkollot ... aztén kitudja lehet kicserélnek 1-2 párezres alkatrészt és fizetek 400k... milyen kár hogy nem váltószerelőnek tanultam

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. november 21. csütörtök, 19:00


norbeee írta:
anubisz írta:
norbeee írta:
anubisz írta:
norbeee írta:
anubisz írta:
norbeee írta:
anubisz írta: Valaki újíttatott fel már automata váltót? Érdemes? Még nincs vele gond, félre még nem kapcsol,de szerintem már nagyon viseletes, néha idegesen kapcsol, ez a 400 ezer már megviselte szegényt. Bontottat nem igazán tennék bele, mert lehet abba is van vagy 300 ezer,tök mindegy mit írnak rá. ha 300 at írnak rá,akkor tuti 500.


Erre én is kíváncsi lennék. A szerelőm azt mondta hogy 350 max és jobb lesz mint az új, de még nem jutottam el odaig hogy meg is csináltassam.

Más: más témában már feltettem a kérdést de sajnos válasz nem jött rá hogy:
az e46 320d facelift 1esben vagy 2. fokozatban kellene hogy elinduljon? mert nekem 2,5 év után tűnt fel hogy 1.-esben indul d-ben míg a korábbi bmw és nem bmw autóim mind 2.-ből indultak :




Hát nálam még jó a hidrodinamikus nyomatékváltó, mert azt lehet ellenőrizni,vagyis úgy szokták hogy D be teszed, és nyomod a féket meg a gázt, és a fordulat nem mehet 2000 felé. Nálam stabilan áll 2000 körül, de biztos ráfér egy tisztítás,de a lamellák már biztos szar állapotba vannak. Néha előfordul már, hogy ha padlózok, el elveszem a gázról a lábam, néha nem kapcsol egyből vissza, hanem alacsonyabb fokozatba marad egy darabig, fordulatszám mérő meg vagy 3000 nél. Ugye gyorsítás után ha elveszed a lábad vissza kéne egyből kapcsolnia, max ha sprortba van akkor hagyja magasabb fordulaton, alacsonyabb fokozatba. Már érezi a kort, de más gond nincs vele,de gondolom egyre szarabb lesz, nem akarom megvárni amíg nem tud már lábon menni.


Ezt ki fogom próbálni no és 1 ben kezd el kúszni vagy kettőben mikor D-be teszed?


ezt nem értem. Ha D be teszem elindul egyből ha lelépek a fékről, vagy mire gondolsz.


ha d-be teszem természetesen elindul, de érezhetően 1-esben. ha sportba teszem és manuálisan kettőbe teszem akkor az más lassaban kúszik. Az eddig atók 2esben indultak lassabban kúsztak lelépve a gázról ha adtam gázt tették 1be és gyorsultak jobban. hm?


Hát ehhez nem tudok hozzászólni, nem vagyok váltószerelő, okoskodni meg nem akarok,nem tudom hányasba kell indulnia. A kézi funkciót meg nem szoktam használni, főleg ennyi kilométerrel, még az kéne,hogy az miatt fosná le magát a váltó, hogy azzal terhelem.Nincs is kedvem nyomkodni azt a szart. SMG azt használnám.
Most olvastam egy automata váltósnál, 150,200 ezer felett már minden hibamentesen megtett km az ajándék. Szerintem ha meg akarod tartani újítsd fel, ha nem akkor nem érdemes,hogy az új vevő élvezze. Azért a felújításoknál általában ígért 6 hónap garancia, vagy 10 000km kicsit aggasztó, de talán így még nem vészes, akkor már zizis a dolog, ha úgy viszed oda, hogy már szétszakadt benne valami,vagy megégett.


háááát ez az. Még azt se tuom hogy megtartsam-e. Bár a ráköltött 700k után lehet meg kellene. De a családi kasszát se akarom megterhelni 400k val amennyi egy felújítás... de így meg hogy már érezhetően nem tökéletes eladni se lehet. Csak az a fura hogy miután megvettem 1 hét után elkedte a szarakodást, és azóta se romlott jelenősen pedig elmentem vele 2,5 év alatt 50e-et. Masszív egy darab az enyém... a lelkemet megnyugtatá ebben a helyzetben hogy ha legalább tönkremenne mert akkor nincs min gondolkodni, meg kell csinálni és kész.


Lehet csak egy,két solanod szelepet kell cserélni neked, nem biztos, hogy komplett fel kel újítani.

norbeee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz norbeee

Fórumlakó

Elismertség: 9% (20 pont) | Hozzászólások: 206

Elküldve: 2013. november 21. csütörtök, 18:52


anubisz írta:
norbeee írta:
anubisz írta:
norbeee írta:
anubisz írta:
norbeee írta:
anubisz írta: Valaki újíttatott fel már automata váltót? Érdemes? Még nincs vele gond, félre még nem kapcsol,de szerintem már nagyon viseletes, néha idegesen kapcsol, ez a 400 ezer már megviselte szegényt. Bontottat nem igazán tennék bele, mert lehet abba is van vagy 300 ezer,tök mindegy mit írnak rá. ha 300 at írnak rá,akkor tuti 500.


Erre én is kíváncsi lennék. A szerelőm azt mondta hogy 350 max és jobb lesz mint az új, de még nem jutottam el odaig hogy meg is csináltassam.

Más: más témában már feltettem a kérdést de sajnos válasz nem jött rá hogy:
az e46 320d facelift 1esben vagy 2. fokozatban kellene hogy elinduljon? mert nekem 2,5 év után tűnt fel hogy 1.-esben indul d-ben míg a korábbi bmw és nem bmw autóim mind 2.-ből indultak :




Hát nálam még jó a hidrodinamikus nyomatékváltó, mert azt lehet ellenőrizni,vagyis úgy szokták hogy D be teszed, és nyomod a féket meg a gázt, és a fordulat nem mehet 2000 felé. Nálam stabilan áll 2000 körül, de biztos ráfér egy tisztítás,de a lamellák már biztos szar állapotba vannak. Néha előfordul már, hogy ha padlózok, el elveszem a gázról a lábam, néha nem kapcsol egyből vissza, hanem alacsonyabb fokozatba marad egy darabig, fordulatszám mérő meg vagy 3000 nél. Ugye gyorsítás után ha elveszed a lábad vissza kéne egyből kapcsolnia, max ha sprortba van akkor hagyja magasabb fordulaton, alacsonyabb fokozatba. Már érezi a kort, de más gond nincs vele,de gondolom egyre szarabb lesz, nem akarom megvárni amíg nem tud már lábon menni.


Ezt ki fogom próbálni no és 1 ben kezd el kúszni vagy kettőben mikor D-be teszed?


ezt nem értem. Ha D be teszem elindul egyből ha lelépek a fékről, vagy mire gondolsz.


ha d-be teszem természetesen elindul, de érezhetően 1-esben. ha sportba teszem és manuálisan kettőbe teszem akkor az más lassaban kúszik. Az eddig atók 2esben indultak lassabban kúsztak lelépve a gázról ha adtam gázt tették 1be és gyorsultak jobban. hm?


Hát ehhez nem tudok hozzászólni, nem vagyok váltószerelő, okoskodni meg nem akarok,nem tudom hányasba kell indulnia. A kézi funkciót meg nem szoktam használni, főleg ennyi kilométerrel, még az kéne,hogy az miatt fosná le magát a váltó, hogy azzal terhelem.Nincs is kedvem nyomkodni azt a szart. SMG azt használnám.
Most olvastam egy automata váltósnál, 150,200 ezer felett már minden hibamentesen megtett km az ajándék. Szerintem ha meg akarod tartani újítsd fel, ha nem akkor nem érdemes,hogy az új vevő élvezze. Azért a felújításoknál általában ígért 6 hónap garancia, vagy 10 000km kicsit aggasztó, de talán így még nem vészes, akkor már zizis a dolog, ha úgy viszed oda, hogy már szétszakadt benne valami,vagy megégett.


háááát ez az. Még azt se tuom hogy megtartsam-e. Bár a ráköltött 700k után lehet meg kellene. De a családi kasszát se akarom megterhelni 400k val amennyi egy felújítás... de így meg hogy már érezhetően nem tökéletes eladni se lehet. Csak az a fura hogy miután megvettem 1 hét után elkedte a szarakodást, és azóta se romlott jelenősen pedig elmentem vele 2,5 év alatt 50e-et. Masszív egy darab az enyém... a lelkemet megnyugtatá ebben a helyzetben hogy ha legalább tönkremenne mert akkor nincs min gondolkodni, meg kell csinálni és kész.


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. november 21. csütörtök, 18:23


norbeee írta:
anubisz írta:
norbeee írta:
anubisz írta:
norbeee írta:
anubisz írta: Valaki újíttatott fel már automata váltót? Érdemes? Még nincs vele gond, félre még nem kapcsol,de szerintem már nagyon viseletes, néha idegesen kapcsol, ez a 400 ezer már megviselte szegényt. Bontottat nem igazán tennék bele, mert lehet abba is van vagy 300 ezer,tök mindegy mit írnak rá. ha 300 at írnak rá,akkor tuti 500.


Erre én is kíváncsi lennék. A szerelőm azt mondta hogy 350 max és jobb lesz mint az új, de még nem jutottam el odaig hogy meg is csináltassam.

Más: más témában már feltettem a kérdést de sajnos válasz nem jött rá hogy:
az e46 320d facelift 1esben vagy 2. fokozatban kellene hogy elinduljon? mert nekem 2,5 év után tűnt fel hogy 1.-esben indul d-ben míg a korábbi bmw és nem bmw autóim mind 2.-ből indultak :




Hát nálam még jó a hidrodinamikus nyomatékváltó, mert azt lehet ellenőrizni,vagyis úgy szokták hogy D be teszed, és nyomod a féket meg a gázt, és a fordulat nem mehet 2000 felé. Nálam stabilan áll 2000 körül, de biztos ráfér egy tisztítás,de a lamellák már biztos szar állapotba vannak. Néha előfordul már, hogy ha padlózok, el elveszem a gázról a lábam, néha nem kapcsol egyből vissza, hanem alacsonyabb fokozatba marad egy darabig, fordulatszám mérő meg vagy 3000 nél. Ugye gyorsítás után ha elveszed a lábad vissza kéne egyből kapcsolnia, max ha sprortba van akkor hagyja magasabb fordulaton, alacsonyabb fokozatba. Már érezi a kort, de más gond nincs vele,de gondolom egyre szarabb lesz, nem akarom megvárni amíg nem tud már lábon menni.


Ezt ki fogom próbálni no és 1 ben kezd el kúszni vagy kettőben mikor D-be teszed?


ezt nem értem. Ha D be teszem elindul egyből ha lelépek a fékről, vagy mire gondolsz.


ha d-be teszem természetesen elindul, de érezhetően 1-esben. ha sportba teszem és manuálisan kettőbe teszem akkor az más lassaban kúszik. Az eddig atók 2esben indultak lassabban kúsztak lelépve a gázról ha adtam gázt tették 1be és gyorsultak jobban. hm?


Hát ehhez nem tudok hozzászólni, nem vagyok váltószerelő, okoskodni meg nem akarok,nem tudom hányasba kell indulnia. A kézi funkciót meg nem szoktam használni, főleg ennyi kilométerrel, még az kéne,hogy az miatt fosná le magát a váltó, hogy azzal terhelem.Nincs is kedvem nyomkodni azt a szart. SMG azt használnám.
Most olvastam egy automata váltósnál, 150,200 ezer felett már minden hibamentesen megtett km az ajándék. Szerintem ha meg akarod tartani újítsd fel, ha nem akkor nem érdemes,hogy az új vevő élvezze. Azért a felújításoknál általában ígért 6 hónap garancia, vagy 10 000km kicsit aggasztó, de talán így még nem vészes, akkor már zizis a dolog, ha úgy viszed oda, hogy már szétszakadt benne valami,vagy megégett.

norbeee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz norbeee

Fórumlakó

Elismertség: 9% (20 pont) | Hozzászólások: 206

Elküldve: 2013. november 21. csütörtök, 18:17


anubisz írta:
norbeee írta:
anubisz írta:
norbeee írta:
anubisz írta: Valaki újíttatott fel már automata váltót? Érdemes? Még nincs vele gond, félre még nem kapcsol,de szerintem már nagyon viseletes, néha idegesen kapcsol, ez a 400 ezer már megviselte szegényt. Bontottat nem igazán tennék bele, mert lehet abba is van vagy 300 ezer,tök mindegy mit írnak rá. ha 300 at írnak rá,akkor tuti 500.


Erre én is kíváncsi lennék. A szerelőm azt mondta hogy 350 max és jobb lesz mint az új, de még nem jutottam el odaig hogy meg is csináltassam.

Más: más témában már feltettem a kérdést de sajnos válasz nem jött rá hogy:
az e46 320d facelift 1esben vagy 2. fokozatban kellene hogy elinduljon? mert nekem 2,5 év után tűnt fel hogy 1.-esben indul d-ben míg a korábbi bmw és nem bmw autóim mind 2.-ből indultak :




Hát nálam még jó a hidrodinamikus nyomatékváltó, mert azt lehet ellenőrizni,vagyis úgy szokták hogy D be teszed, és nyomod a féket meg a gázt, és a fordulat nem mehet 2000 felé. Nálam stabilan áll 2000 körül, de biztos ráfér egy tisztítás,de a lamellák már biztos szar állapotba vannak. Néha előfordul már, hogy ha padlózok, el elveszem a gázról a lábam, néha nem kapcsol egyből vissza, hanem alacsonyabb fokozatba marad egy darabig, fordulatszám mérő meg vagy 3000 nél. Ugye gyorsítás után ha elveszed a lábad vissza kéne egyből kapcsolnia, max ha sprortba van akkor hagyja magasabb fordulaton, alacsonyabb fokozatba. Már érezi a kort, de más gond nincs vele,de gondolom egyre szarabb lesz, nem akarom megvárni amíg nem tud már lábon menni.


Ezt ki fogom próbálni no és 1 ben kezd el kúszni vagy kettőben mikor D-be teszed?


ezt nem értem. Ha D be teszem elindul egyből ha lelépek a fékről, vagy mire gondolsz.


ha d-be teszem természetesen elindul, de érezhetően 1-esben. ha sportba teszem és manuálisan kettőbe teszem akkor az más lassaban kúszik. Az eddig atók 2esben indultak lassabban kúsztak lelépve a gázról ha adtam gázt tették 1be és gyorsultak jobban. hm?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. november 21. csütörtök, 17:59


norbeee írta:
anubisz írta:
norbeee írta:
anubisz írta: Valaki újíttatott fel már automata váltót? Érdemes? Még nincs vele gond, félre még nem kapcsol,de szerintem már nagyon viseletes, néha idegesen kapcsol, ez a 400 ezer már megviselte szegényt. Bontottat nem igazán tennék bele, mert lehet abba is van vagy 300 ezer,tök mindegy mit írnak rá. ha 300 at írnak rá,akkor tuti 500.


Erre én is kíváncsi lennék. A szerelőm azt mondta hogy 350 max és jobb lesz mint az új, de még nem jutottam el odaig hogy meg is csináltassam.

Más: más témában már feltettem a kérdést de sajnos válasz nem jött rá hogy:
az e46 320d facelift 1esben vagy 2. fokozatban kellene hogy elinduljon? mert nekem 2,5 év után tűnt fel hogy 1.-esben indul d-ben míg a korábbi bmw és nem bmw autóim mind 2.-ből indultak :




Hát nálam még jó a hidrodinamikus nyomatékváltó, mert azt lehet ellenőrizni,vagyis úgy szokták hogy D be teszed, és nyomod a féket meg a gázt, és a fordulat nem mehet 2000 felé. Nálam stabilan áll 2000 körül, de biztos ráfér egy tisztítás,de a lamellák már biztos szar állapotba vannak. Néha előfordul már, hogy ha padlózok, el elveszem a gázról a lábam, néha nem kapcsol egyből vissza, hanem alacsonyabb fokozatba marad egy darabig, fordulatszám mérő meg vagy 3000 nél. Ugye gyorsítás után ha elveszed a lábad vissza kéne egyből kapcsolnia, max ha sprortba van akkor hagyja magasabb fordulaton, alacsonyabb fokozatba. Már érezi a kort, de más gond nincs vele,de gondolom egyre szarabb lesz, nem akarom megvárni amíg nem tud már lábon menni.


Ezt ki fogom próbálni no és 1 ben kezd el kúszni vagy kettőben mikor D-be teszed?


ezt nem értem. Ha D be teszem elindul egyből ha lelépek a fékről, vagy mire gondolsz.

norbeee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz norbeee

Fórumlakó

Elismertség: 9% (20 pont) | Hozzászólások: 206

Elküldve: 2013. november 21. csütörtök, 17:56


anubisz írta:
norbeee írta:
anubisz írta: Valaki újíttatott fel már automata váltót? Érdemes? Még nincs vele gond, félre még nem kapcsol,de szerintem már nagyon viseletes, néha idegesen kapcsol, ez a 400 ezer már megviselte szegényt. Bontottat nem igazán tennék bele, mert lehet abba is van vagy 300 ezer,tök mindegy mit írnak rá. ha 300 at írnak rá,akkor tuti 500.


Erre én is kíváncsi lennék. A szerelőm azt mondta hogy 350 max és jobb lesz mint az új, de még nem jutottam el odaig hogy meg is csináltassam.

Más: más témában már feltettem a kérdést de sajnos válasz nem jött rá hogy:
az e46 320d facelift 1esben vagy 2. fokozatban kellene hogy elinduljon? mert nekem 2,5 év után tűnt fel hogy 1.-esben indul d-ben míg a korábbi bmw és nem bmw autóim mind 2.-ből indultak :




Hát nálam még jó a hidrodinamikus nyomatékváltó, mert azt lehet ellenőrizni,vagyis úgy szokták hogy D be teszed, és nyomod a féket meg a gázt, és a fordulat nem mehet 2000 felé. Nálam stabilan áll 2000 körül, de biztos ráfér egy tisztítás,de a lamellák már biztos szar állapotba vannak. Néha előfordul már, hogy ha padlózok, el elveszem a gázról a lábam, néha nem kapcsol egyből vissza, hanem alacsonyabb fokozatba marad egy darabig, fordulatszám mérő meg vagy 3000 nél. Ugye gyorsítás után ha elveszed a lábad vissza kéne egyből kapcsolnia, max ha sprortba van akkor hagyja magasabb fordulaton, alacsonyabb fokozatba. Már érezi a kort, de más gond nincs vele,de gondolom egyre szarabb lesz, nem akarom megvárni amíg nem tud már lábon menni.


Ezt ki fogom próbálni no és 1 ben kezd el kúszni vagy kettőben mikor D-be teszed?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. november 21. csütörtök, 17:39


norbeee írta:
anubisz írta: Valaki újíttatott fel már automata váltót? Érdemes? Még nincs vele gond, félre még nem kapcsol,de szerintem már nagyon viseletes, néha idegesen kapcsol, ez a 400 ezer már megviselte szegényt. Bontottat nem igazán tennék bele, mert lehet abba is van vagy 300 ezer,tök mindegy mit írnak rá. ha 300 at írnak rá,akkor tuti 500.


Erre én is kíváncsi lennék. A szerelőm azt mondta hogy 350 max és jobb lesz mint az új, de még nem jutottam el odaig hogy meg is csináltassam.

Más: más témában már feltettem a kérdést de sajnos válasz nem jött rá hogy:
az e46 320d facelift 1esben vagy 2. fokozatban kellene hogy elinduljon? mert nekem 2,5 év után tűnt fel hogy 1.-esben indul d-ben míg a korábbi bmw és nem bmw autóim mind 2.-ből indultak :




Hát nálam még jó a hidrodinamikus nyomatékváltó, mert azt lehet ellenőrizni,vagyis úgy szokták hogy D be teszed, és nyomod a féket meg a gázt, és a fordulat nem mehet 2000 felé. Nálam stabilan áll 2000 körül, de biztos ráfér egy tisztítás,de a lamellák már biztos szar állapotba vannak. Néha előfordul már, hogy ha padlózok, el elveszem a gázról a lábam, néha nem kapcsol egyből vissza, hanem alacsonyabb fokozatba marad egy darabig, fordulatszám mérő meg vagy 3000 nél. Ugye gyorsítás után ha elveszed a lábad vissza kéne egyből kapcsolnia, max ha sprortba van akkor hagyja magasabb fordulaton, alacsonyabb fokozatba. Már érezi a kort, de más gond nincs vele,de gondolom egyre szarabb lesz, nem akarom megvárni amíg nem tud már lábon menni.

norbeee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz norbeee

Fórumlakó

Elismertség: 9% (20 pont) | Hozzászólások: 206

Elküldve: 2013. november 21. csütörtök, 17:09


anubisz írta: Valaki újíttatott fel már automata váltót? Érdemes? Még nincs vele gond, félre még nem kapcsol,de szerintem már nagyon viseletes, néha idegesen kapcsol, ez a 400 ezer már megviselte szegényt. Bontottat nem igazán tennék bele, mert lehet abba is van vagy 300 ezer,tök mindegy mit írnak rá. ha 300 at írnak rá,akkor tuti 500.


Erre én is kíváncsi lennék. A szerelőm azt mondta hogy 350 max és jobb lesz mint az új, de még nem jutottam el odaig hogy meg is csináltassam.

Más: más témában már feltettem a kérdést de sajnos válasz nem jött rá hogy:
az e46 320d facelift 1esben vagy 2. fokozatban kellene hogy elinduljon? mert nekem 2,5 év után tűnt fel hogy 1.-esben indul d-ben míg a korábbi bmw és nem bmw autóim mind 2.-ből indultak :




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. november 21. csütörtök, 17:11

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. november 21. csütörtök, 17:05


Valaki újíttatott fel már automata váltót? Érdemes? Még nincs vele gond, félre még nem kapcsol,de szerintem már nagyon viseletes, néha idegesen kapcsol, ez a 400 ezer már megviselte szegényt. Bontottat nem igazán tennék bele, mert lehet abba is van vagy 300 ezer,tök mindegy mit írnak rá. ha 300 at írnak rá,akkor tuti 500.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. november 21. csütörtök, 06:55


ember84 írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
anubisz írta: Hogy tudom megnézni az automata váltóban az olajszintet? Megnézném, mert van egy kis szivárgásom a váltónál egy kis tömítésnél, de fogalmam sincs hogy kéne. Be dugjam az ujjam a lukon, vagy hogy a pics...ba? Hogy kell ezt csinálni? Honnan tudom meg akkor, szivárgott e el az olajból?


Szoszi mo, mindenkinek botváltós a szekér? Látom az automatások se sűrűn ellenőrzik az olajat.


Hát sajna én nem tudom. Anno Astránál volt az a trükk, hogy imbuszkulcs L alak rövidebb részét dugtuk be a betöltő lyukon lefelé fordítva pont elérte a vége az olajszintet akkor volt jó. De ugye az nem BMW.


Vicc nem? szinte ösztönöznek a hanyagságra, mégis azt pofázzák minden váladékot nézni kell a kocsiba, de hogy, vagy ha beledugok valamit, honnan tudom, hogy az a szint jó,vagy nem,gondolnám az a jó szint,hogy addig kel tölteni mikor oldalt kicsordul a kis lukon, de lehet az meg már sok.


Én úgy tudom,a váltó oldalán van egy torx fejű csavar,azt kihajtod,az a nívó,és a feltöltö nyilás is egyben!Gondolom GM váltód van.


Igen az van, de nem tudom megcsinálni én,mivel fel kel melegíteni az olajat 30-50 fok közé, ezt a diagnosztikai műszeren ellenőrizni, aztán üresbe kel tenni, és járatni a motort, úgy kel kitekerni, és addig tölteni amíg ki nem csordul,és ugye vízszintbe kell állnia, amihez csápos kell.

ATF level checking
Fluid temperature 30° - 50°C (85° -
120°F)
- Connect vehicle to BMW
diagnostic scan tool DIS or MoDiC
using the Data Link Connector
(DLC) in the engine compartment,
or under driver's side of dash
(model year 2000 and later cars)
in order to read transmission
temperature.
Remove ATF fill plug (arrow). Place
transmission in neutral and restart
engine. (A5S 360R transmission
shown.)
Note:
Make sure ATF temperature is greater
then 30°C, before releasing fill plug.
- With ATF between 30° - 50°C (85°
- 120°F), add fluid until it spills
from fill hole.