« előző12következő »
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Adriano98

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 162

Elküldve: 2022. május 31. kedd, 18:45


YELLOW írta:
Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!
E91 2011 N47 automata az alany.
Pár hónapja lett átnézve, akkor semmi gond nem volt a váltónál sem.
Ma történt velem a következő:
Reggel simán indul, munkába el visz meg haza minden gond nélkül. Majd ismét útnak indulok, egy rövid dombon felfelé-lefelé út után leparkolok olyan helyen ahol a kocsi balra dől. A kocsiban van amúgy plusz indításgátló, eddig nem volt vele gond (nem tudom ezeknek lesz-e jelentősége).
Pár perc után indulnék, gyújtást rá adja de nem indít. Kulcs ki vesz és vissza tesz de akkor sem. Negyedjére simán indul, szépen jár a motor de azonnal hajtáslánc hibát dob (még csak nem is váltóhibát). Váltót D-be rakom és indulok, kúszik szépen viszont gázadásra csúszik a wandler. Olyan mint mikor kézinél valaki félig kinyomott kuplunggal akar indulni. Adtam fokozatosan nagyobb gázt, majd mikor úgy döntött simán váltott felfelé egyet és onnantól rendesen működött. A hibaüzenet közben eltűnt, azonnal mentem szervizbe de semmi hibakód. És azóta rendesen indít és működik.
Nem tudom esetleg valaki találkozott már ilyennel?


meg kellene nézni, hogy reprodukálható-e a hiba. azaz hasonlóan megállva, csinálja-e ugyanezt. lehet a váltóban kevés az olaj, és már gondot okozott ennyi dőlés. talán pont azért nem indított. plusz indításgátló nem tudom milyen, de a gyári engedi indítani, csak épp anyagot nem ad a pumpa.


Kezd egyre érdekesebb lenni. Tegnap próbálgattam de üzemmelegen már nem csinálta ugyanott sem. Ma reggelre viszont megadta magát. Teker de nem indul, közben hajtáslánc, DSC, sebességszabályozás, guminyomás hibát dob fel egymás után. Legutóbb akkor csinált ilyet mikor haldoklott az akksi, 3 hónapja lett cserélve. Lehet ez mégsem a váltó lesz hanem valami elektromos. Vagy az üzemanyag, mutató szerint negyedig van de ki tudja jó-e vagy sem. Ott mondjuk számítana a dőlés.


bármely folyékony szintnél számít a dőlés. az akksit nem így jelzi, akkor csak kattog és villódzik minden. sajnos okosabbat nem tudok mondani. mert vagy eltalálnám vagy nem. jó lenne élő adatokat, konkrétan beírt hibákat megnézni. közeledben nincs BMW specialista? elég sokat szívsz ezzel az autóval, nekem úgy rémlik.


Na, úgy néz ki megvan a tettes. Az utólag beszerelt indításgátlóban merült le az elem. Nem tudom hogy számított ennél a dőlés meg miért dobott ilyen random hibákat, de ezzel úgy látszik megoldódott.
Igen, volt pár hibája a kocsinak ami csak a vétel után jött elő, de vezérlés cserénél az utolsó csavarig minden cserélve lett amit kellett



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2022. május 31. kedd, 18:47

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2022. május 31. kedd, 18:01


Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!
E91 2011 N47 automata az alany.
Pár hónapja lett átnézve, akkor semmi gond nem volt a váltónál sem.
Ma történt velem a következő:
Reggel simán indul, munkába el visz meg haza minden gond nélkül. Majd ismét útnak indulok, egy rövid dombon felfelé-lefelé út után leparkolok olyan helyen ahol a kocsi balra dől. A kocsiban van amúgy plusz indításgátló, eddig nem volt vele gond (nem tudom ezeknek lesz-e jelentősége).
Pár perc után indulnék, gyújtást rá adja de nem indít. Kulcs ki vesz és vissza tesz de akkor sem. Negyedjére simán indul, szépen jár a motor de azonnal hajtáslánc hibát dob (még csak nem is váltóhibát). Váltót D-be rakom és indulok, kúszik szépen viszont gázadásra csúszik a wandler. Olyan mint mikor kézinél valaki félig kinyomott kuplunggal akar indulni. Adtam fokozatosan nagyobb gázt, majd mikor úgy döntött simán váltott felfelé egyet és onnantól rendesen működött. A hibaüzenet közben eltűnt, azonnal mentem szervizbe de semmi hibakód. És azóta rendesen indít és működik.
Nem tudom esetleg valaki találkozott már ilyennel?


meg kellene nézni, hogy reprodukálható-e a hiba. azaz hasonlóan megállva, csinálja-e ugyanezt. lehet a váltóban kevés az olaj, és már gondot okozott ennyi dőlés. talán pont azért nem indított. plusz indításgátló nem tudom milyen, de a gyári engedi indítani, csak épp anyagot nem ad a pumpa.


Kezd egyre érdekesebb lenni. Tegnap próbálgattam de üzemmelegen már nem csinálta ugyanott sem. Ma reggelre viszont megadta magát. Teker de nem indul, közben hajtáslánc, DSC, sebességszabályozás, guminyomás hibát dob fel egymás után. Legutóbb akkor csinált ilyet mikor haldoklott az akksi, 3 hónapja lett cserélve. Lehet ez mégsem a váltó lesz hanem valami elektromos. Vagy az üzemanyag, mutató szerint negyedig van de ki tudja jó-e vagy sem. Ott mondjuk számítana a dőlés.


bármely folyékony szintnél számít a dőlés. az akksit nem így jelzi, akkor csak kattog és villódzik minden. sajnos okosabbat nem tudok mondani. mert vagy eltalálnám vagy nem. jó lenne élő adatokat, konkrétan beírt hibákat megnézni. közeledben nincs BMW specialista? elég sokat szívsz ezzel az autóval, nekem úgy rémlik.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Adriano98

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 162

Elküldve: 2022. május 31. kedd, 09:01


YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!
E91 2011 N47 automata az alany.
Pár hónapja lett átnézve, akkor semmi gond nem volt a váltónál sem.
Ma történt velem a következő:
Reggel simán indul, munkába el visz meg haza minden gond nélkül. Majd ismét útnak indulok, egy rövid dombon felfelé-lefelé út után leparkolok olyan helyen ahol a kocsi balra dől. A kocsiban van amúgy plusz indításgátló, eddig nem volt vele gond (nem tudom ezeknek lesz-e jelentősége).
Pár perc után indulnék, gyújtást rá adja de nem indít. Kulcs ki vesz és vissza tesz de akkor sem. Negyedjére simán indul, szépen jár a motor de azonnal hajtáslánc hibát dob (még csak nem is váltóhibát). Váltót D-be rakom és indulok, kúszik szépen viszont gázadásra csúszik a wandler. Olyan mint mikor kézinél valaki félig kinyomott kuplunggal akar indulni. Adtam fokozatosan nagyobb gázt, majd mikor úgy döntött simán váltott felfelé egyet és onnantól rendesen működött. A hibaüzenet közben eltűnt, azonnal mentem szervizbe de semmi hibakód. És azóta rendesen indít és működik.
Nem tudom esetleg valaki találkozott már ilyennel?


meg kellene nézni, hogy reprodukálható-e a hiba. azaz hasonlóan megállva, csinálja-e ugyanezt. lehet a váltóban kevés az olaj, és már gondot okozott ennyi dőlés. talán pont azért nem indított. plusz indításgátló nem tudom milyen, de a gyári engedi indítani, csak épp anyagot nem ad a pumpa.


Kezd egyre érdekesebb lenni. Tegnap próbálgattam de üzemmelegen már nem csinálta ugyanott sem. Ma reggelre viszont megadta magát. Teker de nem indul, közben hajtáslánc, DSC, sebességszabályozás, guminyomás hibát dob fel egymás után. Legutóbb akkor csinált ilyet mikor haldoklott az akksi, 3 hónapja lett cserélve. Lehet ez mégsem a váltó lesz hanem valami elektromos. Vagy az üzemanyag, mutató szerint negyedig van de ki tudja jó-e vagy sem. Ott mondjuk számítana a dőlés.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2022. május 30. hétfő, 22:33


Adriano98 írta: Sziasztok!
E91 2011 N47 automata az alany.
Pár hónapja lett átnézve, akkor semmi gond nem volt a váltónál sem.
Ma történt velem a következő:
Reggel simán indul, munkába el visz meg haza minden gond nélkül. Majd ismét útnak indulok, egy rövid dombon felfelé-lefelé út után leparkolok olyan helyen ahol a kocsi balra dől. A kocsiban van amúgy plusz indításgátló, eddig nem volt vele gond (nem tudom ezeknek lesz-e jelentősége).
Pár perc után indulnék, gyújtást rá adja de nem indít. Kulcs ki vesz és vissza tesz de akkor sem. Negyedjére simán indul, szépen jár a motor de azonnal hajtáslánc hibát dob (még csak nem is váltóhibát). Váltót D-be rakom és indulok, kúszik szépen viszont gázadásra csúszik a wandler. Olyan mint mikor kézinél valaki félig kinyomott kuplunggal akar indulni. Adtam fokozatosan nagyobb gázt, majd mikor úgy döntött simán váltott felfelé egyet és onnantól rendesen működött. A hibaüzenet közben eltűnt, azonnal mentem szervizbe de semmi hibakód. És azóta rendesen indít és működik.
Nem tudom esetleg valaki találkozott már ilyennel?


meg kellene nézni, hogy reprodukálható-e a hiba. azaz hasonlóan megállva, csinálja-e ugyanezt. lehet a váltóban kevés az olaj, és már gondot okozott ennyi dőlés. talán pont azért nem indított. plusz indításgátló nem tudom milyen, de a gyári engedi indítani, csak épp anyagot nem ad a pumpa.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Adriano98

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 162

Elküldve: 2022. május 30. hétfő, 15:10


Sziasztok!
E91 2011 N47 automata az alany.
Pár hónapja lett átnézve, akkor semmi gond nem volt a váltónál sem.
Ma történt velem a következő:
Reggel simán indul, munkába el visz meg haza minden gond nélkül. Majd ismét útnak indulok, egy rövid dombon felfelé-lefelé út után leparkolok olyan helyen ahol a kocsi balra dől. A kocsiban van amúgy plusz indításgátló, eddig nem volt vele gond (nem tudom ezeknek lesz-e jelentősége).
Pár perc után indulnék, gyújtást rá adja de nem indít. Kulcs ki vesz és vissza tesz de akkor sem. Negyedjére simán indul, szépen jár a motor de azonnal hajtáslánc hibát dob (még csak nem is váltóhibát). Váltót D-be rakom és indulok, kúszik szépen viszont gázadásra csúszik a wandler. Olyan mint mikor kézinél valaki félig kinyomott kuplunggal akar indulni. Adtam fokozatosan nagyobb gázt, majd mikor úgy döntött simán váltott felfelé egyet és onnantól rendesen működött. A hibaüzenet közben eltűnt, azonnal mentem szervizbe de semmi hibakód. És azóta rendesen indít és működik.
Nem tudom esetleg valaki találkozott már ilyennel?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Bopoo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2020. november 19. csütörtök, 18:36


Sziasztok!
Remélem valaki tud valami okosat mondani a problémámmal kapcsolatban!
Tehát kezdeném azzal hogy nem tudtam géppel lecserélni a váltó olajat ezért a kétlépcsős megoldást választottam, le engedtem az olajat szűrő csere olaj csere bepumpáltam mentem vele így 450km-ert hiba nélkül! Ezután ismét le az olaj szűrő de most kiszedtem a mechatronikát kicseréltem az összes gumi tömítést és szétszedtem magát a mechatronikát is rendeltem közé azt a fém tömítést és azokat a kis műanyag kör nyomás valamit! Hozzátenném minden gyári ZF és sorszám alapján rendelt! ZF szűrő olaj tényleg minden! Természetesen programmal vissza lett állítva hogy tanuljon meg mindent! Azt azért elmondanám hogy ez egy chip el rendelkező autó! És most valamiért hibát dob ki ha nagyobbat nyomok neki.Az az mikor kb 2 kéne neki visszaváltani. Ez el fog múlni ha több km-er megtettem vele? Vagy ezzel valamit kezdeni kell? Amikor leállítom a kocsit elmúlik minden és hibát sem tárol se a motor se a váltó! Inpa programmal nézem de van másik is azzal sincs semmi! Remélem valaki tud valamit ezzel kapcsolatba mondani! Köszönöm

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Adriano98

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 162

Elküldve: 2020. április 04. szombat, 09:04


KIKI69 írta: Sziasztok!



Van 1 520i E60 2004 es BMW m .tudna valaki segiteni mit kell cserelnem a valtoban (Automata?

Mostanaban neha nem engedi inditani az autot...a muszerfalon R mutat de a valto P be van...ez foleg vagy mostanaban esos idoben jon elo...eltelik 4-5 ora es megint indit..


Én arra tippelek, hogy az elektronika ázik be (ha eső idején van a hiba, ebből gondolom), és azért tilthatja az indítást, mert úgy érzékeli, hogy R-ben van (ahogy a műszerfal is mutatja). Szerintem jobb lenne ha egy szerelő, lehetőleg akkor mikor fennt áll a hiba ránézne diaggal, ő pontosabban meg tudná mondani, hogy hol a hiba.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2020. április 04. szombat, 09:05


autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 520i
Évjárat: 2004

státusz KIKI69

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2020. április 02. csütörtök, 13:21


Sziasztok!



Van 1 520i E60 2004 es BMW m .tudna valaki segiteni mit kell cserelnem a valtoban (Automata?

Mostanaban neha nem engedi inditani az autot...a muszerfalon R mutat de a valto P be van...ez foleg vagy mostanaban esos idoben jon elo...eltelik 4-5 ora es megint indit..

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2020. február 21. péntek, 13:03


szisz89 írta: Sziasztok!
Az lenne a probléma hogy a fokozatkiválaszto kart nem tudom N ből se D be se R Fokozatba betenni , fokozatkiválaszto karnál van egy kis (mágneskapcsolo) amiből felmegy egy kis pöcök ha gyujtást adok rá es az nem akar vissza lemenni. Úgy tudom csak fokozatba tenni ha egy csavarhuzoval benyulok és lenyomom azt a pöcköt , féklámpa kapcsolót már cseréltem es nem oldotta meg a problémát, esetleg valakinek valami ötlet vagy járt már így!?


hibakódot kellene olvasni. valószínű írná, milyen jel nem érkezik vissza. de olyan olvasó kell, ami spec BMW és a váltóba is bele tud olvasni.

Pete78
autója adatai
Széria: 7
Típus: F01
Kivitel: Sedan
Modell: 730d
Évjárat: 2009

státusz Pete78

Újonc

Elismertség: 6% (1 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2020. február 21. péntek, 11:34


szisz89 írta: Sziasztok!
Az lenne a probléma hogy a fokozatkiválaszto kart nem tudom N ből se D be se R Fokozatba betenni , fokozatkiválaszto karnál van egy kis (mágneskapcsolo) amiből felmegy egy kis pöcök ha gyujtást adok rá es az nem akar vissza lemenni. Úgy tudom csak fokozatba tenni ha egy csavarhuzoval benyulok és lenyomom azt a pöcköt , féklámpa kapcsolót már cseréltem es nem oldotta meg a problémát, esetleg valakinek valami ötlet vagy járt már így!?


Ajto csukodas erzekelo lehet meg szerintem.

szisz89
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 323Ci
Évjárat: 2000

státusz szisz89

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2020. február 21. péntek, 08:54


Sziasztok!
Az lenne a probléma hogy a fokozatkiválaszto kart nem tudom N ből se D be se R Fokozatba betenni , fokozatkiválaszto karnál van egy kis (mágneskapcsolo) amiből felmegy egy kis pöcök ha gyujtást adok rá es az nem akar vissza lemenni. Úgy tudom csak fokozatba tenni ha egy csavarhuzoval benyulok és lenyomom azt a pöcköt , féklámpa kapcsolót már cseréltem es nem oldotta meg a problémát, esetleg valakinek valami ötlet vagy járt már így!?

KGR
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 325xi
Évjárat: 2001

státusz KGR

Törzsvendég

Elismertség: 9% (10 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2016. január 11. hétfő, 15:16


pityek1 írta:
szotakdavid írta:
pityek1 írta:
Bitu79 írta:
pityek1 írta: Sziasztok! Nekem olyan gondom lenne az E46 2.0 D 136 pacis automataval hogy meleg ha megallok a piros lampanal es nem rakom uresbe ha nem marad sebessegben akkor olyan mint ha lacsony lenne az alapjarat razza az egesz autot. ha kirakom uresbe semmi gond. Valakinek valami tippje? Koszonom a valaszt


Nekem nincs ilyen kocsim,de én elvinném megnézetni,mielőtt nagyobb lesz a baj.



Igen en is elviszem csak nem tudom a hibakod kiolvasaskor lesz-e benne valami hiba?


Mennyi az az alacsony alapjàrat?


A fordulatszam mero szerint nem valtozik a fordulatszam. kb 800 korul van



Én voltam olajcserén a váltóval (szintén automata) és külön felhívtam a szerelő figyelmét, hogy nézze meg a rezgést, mert nekem is rezeg egy picit ugyanilyen szituációban (tényleg nagyon picit, de észrevehető). Azt mondta, hogy az a mértékű rezgés ami nekem van, természetes. Gond akkor van, ha tényleg remeg, dadog az egész autó.

pityek1
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 520d
Évjárat: 2007

státusz pityek1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2016. január 11. hétfő, 13:35


szotakdavid írta:
pityek1 írta:
Bitu79 írta:
pityek1 írta: Sziasztok! Nekem olyan gondom lenne az E46 2.0 D 136 pacis automataval hogy meleg ha megallok a piros lampanal es nem rakom uresbe ha nem marad sebessegben akkor olyan mint ha lacsony lenne az alapjarat razza az egesz autot. ha kirakom uresbe semmi gond. Valakinek valami tippje? Koszonom a valaszt


Nekem nincs ilyen kocsim,de én elvinném megnézetni,mielőtt nagyobb lesz a baj.



Igen en is elviszem csak nem tudom a hibakod kiolvasaskor lesz-e benne valami hiba?


Mennyi az az alacsony alapjàrat?


A fordulatszam mero szerint nem valtozik a fordulatszam. kb 800 korul van

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
BMWfanatics.hu - A rajongói portál

Ójaj! Valami hiba történt az oldal feldolgozása közben!