Ez egy archivált weboldal! bővebben

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2013. július 03. szerda, 20:20


zuziq írta: Jó estét!

Hát köszönöm igy már nagyjából irányba is vagyok asszem akkor cabrio ugrik marad a coupe mert mindennapos használatra lesz. Talán még esetleg annyit hozzáfűzhetnék hogy Németországban élek és egy évben 2-3 alkalommal hazaautóznék vele (kb. 1200km haza) és esetleg itt a környező országokba átlibbennék vele. Nem tudom hogy dob e annyit a 2.5 hogy autópályán ez észervehető.
A Fl. kérdés arra irányult amire YELLOW meg is adta a választ, hogy történt-e lényegesebb fejlesztés a motorháztető alatt. Amúgy számomra preFl jobban bejön de azért az Fl is szúrós
Van még egy fontos kérdés ami lemaradt tegnap a kilométer. Meddig érdemes gondolkodni? 150-160 még belefér? vagy már sok? (tudom relativ mert ugye kérdés hogy az előző gazdi hogy bánt vele) Ugye és az ár. Csak 1-2 példa ami nekem tetszik, ér e annyit amennyit kérnek érte..
http://www.autoscout24.de/Deta...rc=fa%7cas
http://www.autoscout24.de/Deta...rc=st%7cas
http://www.autoscout24.de/Deta...rc=st%7cfs
http://www.autoscout24.de/Deta...rc=st%7cas

Az 53e KM.re azt irja a kereskedő hogy bármelyik általam választott szerviz/márkaszervizbe levihető vásárlás elött...

Üdv Zsolt


na ezeket a km-eket felejtsd el jót derültem ezen. gondolom mind török kereskedő. oylan emberhezkell elvinni, aki az összes modulba be tud lépni km-t olvasni. német egy 2003-as autónak most 10évesen el ne hidd, hogy 100ezer km van bennük. sohanapján. egyik 100ezresnek full kopott a bőr kormány, az 200-nál sem néz ki úgy. az 53ezresnek az üléseis full a szélén majd ki van szakadva egy kis részen. ezt 100%-ban mondom, hogy ezek a km-ek nem valósak.
pl azenyémben 94ezer van, hát meg lehet nézni ezekhez képest. igaz én 6,5 év alatt 32ezret mentem vele, de előtte 62ezret tettek bele 4 évesen.

zuziq
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz zuziq

Újonc

Elismertség: 8% (8 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2013. július 03. szerda, 20:09


Jó estét!

Hát köszönöm igy már nagyjából irányba is vagyok asszem akkor cabrio ugrik marad a coupe mert mindennapos használatra lesz. Talán még esetleg annyit hozzáfűzhetnék hogy Németországban élek és egy évben 2-3 alkalommal hazaautóznék vele (kb. 1200km haza) és esetleg itt a környező országokba átlibbennék vele. Nem tudom hogy dob e annyit a 2.5 hogy autópályán ez észervehető.
A Fl. kérdés arra irányult amire YELLOW meg is adta a választ, hogy történt-e lényegesebb fejlesztés a motorháztető alatt. Amúgy számomra preFl jobban bejön de azért az Fl is szúrós
Van még egy fontos kérdés ami lemaradt tegnap a kilométer. Meddig érdemes gondolkodni? 150-160 még belefér? vagy már sok? (tudom relativ mert ugye kérdés hogy az előző gazdi hogy bánt vele) Ugye és az ár. Csak 1-2 példa ami nekem tetszik, ér e annyit amennyit kérnek érte..
http://www.autoscout24.de/Deta...rc=fa%7cas
http://www.autoscout24.de/Deta...rc=st%7cas
http://www.autoscout24.de/Deta...rc=st%7cfs
http://www.autoscout24.de/Deta...rc=st%7cas

Az 53e KM.re azt irja a kereskedő hogy bármelyik általam választott szerviz/márkaszervizbe levihető vásárlás elött...

Üdv Zsolt

tomy1228
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2004

státusz tomy1228

Törzsvendég

Elismertség: 10% (15 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2013. július 03. szerda, 19:04


YELLOW írta:
Magnus írta: Szia. Eloszor is magamat ismetelnem: en semmikepp nem vennek 320Ci-t. Nekem volt, 2002es, 170 lovas meg facelift elotti. 170 lo jol hangzik de nem egy eget rengeto erzes. nekem kifejezetten lomhanak tunt. egy helyzet volt ahol meglepodtem, az pedig 180 folott palyan. ott azt hittem elfogy de nem szepen ment 230 ig onnan is( relative)

en mindenkepp MIN 325ot vennek es CSAK coupet. A cabrionak leirtak a hatranyait. en ugy gondolom h egy BMWben legyen kuss plusz ugye egy esetleges borulasnal sem mindegy mi van a fejed felett, hiaba a bukokeret, attol meg foldes lesz a fejed
Facelift vs pre facelift: nekem a faceliftes sokkal jobban tetszik( foleg az MSport, az SE haromszog beomlos lokose sztem pl rondabb mint a prefacelifteseke). Azon kivul van egy fontos szempont: a faceliftes fiatalabb, es mondjuk az nem mind1 h egy auto akkor gurul ki a szalonbol amikor a masik mar 2 eve az uton van ( tudom, tudom, fugg attol hogy hasznaljak, de sarkitva ez is egy szempont)
Ha teheted MSport(M-Paket) keress, futomu, kinezet es ulesek(nekem ez az ulesesdi a dilim) mind mind nagysagrendekkel jobb mint az SE modellekben...



zuziq írta: Sziasztok!

Hamarosan szeretnék venni egy E46 coupet vagy cabriot, viszont lenne egy pár kérdésem helyre kéne rakni egy pár dolgot a fejemben. Akkor kezdeném is...
2.2 vagy 2.5 benzin lesz. 2. faceliftes vagy facelift elötti.
A ráncfelvarráson kívül van különbség? Van esetleg valami amiért érdemesebb valamelyik mellett voksolni?
Azt hallottam és olvastam hogy sok fogyasztásbeli különbség nincs viszont nem mind1 hogy mekkora motor mozgatja azt a 1.4 tonnát... ez így van?
Coupe vs cabrio... számít ez télen? Van a cabrionak valami hátulütője?
Van esetleg valami jellegzetes dolog amire oda kell figyelni E46nál?

Minden hsz.t szívesen fogadok, jöhetnek az offok is nem 1 évre veszem jó lenne ha nem baszarintanám el.

Kösz mindenkinek, Zsolt




kiegészítés. a cabrio vászontetejét irigyek úgyis ki fogják hasgatni. hard top, ha nem adnak hozzá, legalább 250ezer. szóval szerintem is coupe, a cabrio csajoknak jó felvágni, ha iylen szándékod van és egy kicsit pofásabb vagy mint kvázimódó, akkor nyert ügyed van egy cabrio-val az sem baj ha nem áll fel a cerka, de pózolni tudnak fészbukkon mellette a csajok.
FL, nem FL. mindenképp FL. sok minden változott azért, amit kívülről nem látni. azért a futóműben is sok változás lett. FL előttit az szokott általában venni, akinek az tetszik valamiért, erre én még nem jöttem rá, vagy mert épp FL-esre nincs pénze.

őőő szerintem mindegy milyen motorral veszed, de talán a 25i a legjobb választás.


Nekem vhogy az fl elötti m pakkosban jobban tetszik,talán morcosabb,sportosabbnak tűnik,motorból a 2.2 mintha enné az olajat,arra panaszkodnak egy páran,de azért szedi az a lábát ha kell,persze ne hasonlitsuk egy 30i vagy 3d hez, 2,5 sok infom nincs(20le miatt tényleg annyival jobban megy?!
Cabrio:én is gondolkodtam most hogy vettem még egy bmw-t( 2002 320ci)de mivel nem fedett garázsban parkolok+ ahogy irták 1 évben ha 10 szer lehúznád a tetőt nem éri meg!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2013. július 03. szerda, 18:43


Magnus írta: Szia. Eloszor is magamat ismetelnem: en semmikepp nem vennek 320Ci-t. Nekem volt, 2002es, 170 lovas meg facelift elotti. 170 lo jol hangzik de nem egy eget rengeto erzes. nekem kifejezetten lomhanak tunt. egy helyzet volt ahol meglepodtem, az pedig 180 folott palyan. ott azt hittem elfogy de nem szepen ment 230 ig onnan is( relative)

en mindenkepp MIN 325ot vennek es CSAK coupet. A cabrionak leirtak a hatranyait. en ugy gondolom h egy BMWben legyen kuss plusz ugye egy esetleges borulasnal sem mindegy mi van a fejed felett, hiaba a bukokeret, attol meg foldes lesz a fejed
Facelift vs pre facelift: nekem a faceliftes sokkal jobban tetszik( foleg az MSport, az SE haromszog beomlos lokose sztem pl rondabb mint a prefacelifteseke). Azon kivul van egy fontos szempont: a faceliftes fiatalabb, es mondjuk az nem mind1 h egy auto akkor gurul ki a szalonbol amikor a masik mar 2 eve az uton van ( tudom, tudom, fugg attol hogy hasznaljak, de sarkitva ez is egy szempont)
Ha teheted MSport(M-Paket) keress, futomu, kinezet es ulesek(nekem ez az ulesesdi a dilim) mind mind nagysagrendekkel jobb mint az SE modellekben...



zuziq írta: Sziasztok!

Hamarosan szeretnék venni egy E46 coupet vagy cabriot, viszont lenne egy pár kérdésem helyre kéne rakni egy pár dolgot a fejemben. Akkor kezdeném is...
2.2 vagy 2.5 benzin lesz. 2. faceliftes vagy facelift elötti.
A ráncfelvarráson kívül van különbség? Van esetleg valami amiért érdemesebb valamelyik mellett voksolni?
Azt hallottam és olvastam hogy sok fogyasztásbeli különbség nincs viszont nem mind1 hogy mekkora motor mozgatja azt a 1.4 tonnát... ez így van?
Coupe vs cabrio... számít ez télen? Van a cabrionak valami hátulütője?
Van esetleg valami jellegzetes dolog amire oda kell figyelni E46nál?

Minden hsz.t szívesen fogadok, jöhetnek az offok is nem 1 évre veszem jó lenne ha nem baszarintanám el.

Kösz mindenkinek, Zsolt




kiegészítés. a cabrio vászontetejét irigyek úgyis ki fogják hasgatni. hard top, ha nem adnak hozzá, legalább 250ezer. szóval szerintem is coupe, a cabrio csajoknak jó felvágni, ha iylen szándékod van és egy kicsit pofásabb vagy mint kvázimódó, akkor nyert ügyed van egy cabrio-val az sem baj ha nem áll fel a cerka, de pózolni tudnak fészbukkon mellette a csajok.
FL, nem FL. mindenképp FL. sok minden változott azért, amit kívülről nem látni. azért a futóműben is sok változás lett. FL előttit az szokott általában venni, akinek az tetszik valamiért, erre én még nem jöttem rá, vagy mert épp FL-esre nincs pénze.

őőő szerintem mindegy milyen motorral veszed, de talán a 25i a legjobb választás.

Magnus
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2005

státusz Magnus

Újonc

Elismertség: 5% (2 pont) | Hozzászólások: 38

Elküldve: 2013. július 03. szerda, 15:43


Szia. Eloszor is magamat ismetelnem: en semmikepp nem vennek 320Ci-t. Nekem volt, 2002es, 170 lovas meg facelift elotti. 170 lo jol hangzik de nem egy eget rengeto erzes. nekem kifejezetten lomhanak tunt. egy helyzet volt ahol meglepodtem, az pedig 180 folott palyan. ott azt hittem elfogy de nem szepen ment 230 ig onnan is( relative)

en mindenkepp MIN 325ot vennek es CSAK coupet. A cabrionak leirtak a hatranyait. en ugy gondolom h egy BMWben legyen kuss plusz ugye egy esetleges borulasnal sem mindegy mi van a fejed felett, hiaba a bukokeret, attol meg foldes lesz a fejed
Facelift vs pre facelift: nekem a faceliftes sokkal jobban tetszik( foleg az MSport, az SE haromszog beomlos lokose sztem pl rondabb mint a prefacelifteseke). Azon kivul van egy fontos szempont: a faceliftes fiatalabb, es mondjuk az nem mind1 h egy auto akkor gurul ki a szalonbol amikor a masik mar 2 eve az uton van ( tudom, tudom, fugg attol hogy hasznaljak, de sarkitva ez is egy szempont)
Ha teheted MSport(M-Paket) keress, futomu, kinezet es ulesek(nekem ez az ulesesdi a dilim) mind mind nagysagrendekkel jobb mint az SE modellekben...



zuziq írta: Sziasztok!

Hamarosan szeretnék venni egy E46 coupet vagy cabriot, viszont lenne egy pár kérdésem helyre kéne rakni egy pár dolgot a fejemben. Akkor kezdeném is...
2.2 vagy 2.5 benzin lesz. 2. faceliftes vagy facelift elötti.
A ráncfelvarráson kívül van különbség? Van esetleg valami amiért érdemesebb valamelyik mellett voksolni?
Azt hallottam és olvastam hogy sok fogyasztásbeli különbség nincs viszont nem mind1 hogy mekkora motor mozgatja azt a 1.4 tonnát... ez így van?
Coupe vs cabrio... számít ez télen? Van a cabrionak valami hátulütője?
Van esetleg valami jellegzetes dolog amire oda kell figyelni E46nál?

Minden hsz.t szívesen fogadok, jöhetnek az offok is nem 1 évre veszem jó lenne ha nem baszarintanám el.

Kösz mindenkinek, Zsolt




autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1998

státusz batigol09

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 141

Elküldve: 2013. július 03. szerda, 14:07


zuziq írta: Sziasztok!

Hamarosan szeretnék venni egy E46 coupet vagy cabriot, viszont lenne egy pár kérdésem helyre kéne rakni egy pár dolgot a fejemben. Akkor kezdeném is...
2.2 vagy 2.5 benzin lesz. 2. faceliftes vagy facelift elötti.
A ráncfelvarráson kívül van különbség? Van esetleg valami amiért érdemesebb valamelyik mellett voksolni?
Azt hallottam és olvastam hogy sok fogyasztásbeli különbség nincs viszont nem mind1 hogy mekkora motor mozgatja azt a 1.4 tonnát... ez így van?
Coupe vs cabrio... számít ez télen? Van a cabrionak valami hátulütője?
Van esetleg valami jellegzetes dolog amire oda kell figyelni E46nál?

Minden hsz.t szívesen fogadok, jöhetnek az offok is nem 1 évre veszem jó lenne ha nem baszarintanám el.

Kösz mindenkinek, Zsolt


Hello!

Az utolsó kérdésedre reagálnék csak.., ha 2. autónak szeretnéd akkor, cabrio. Ha állandó használatra akkor coupe szerintem. A cabrio merevebb, zörgősebb és amit én gyűlöltem, h rohadt hangos volt benne, pláne autópályán. (mármint tetővel, mert tél volt) olyan volt mintha résnyire leengedted volna az ablakot. Vagy pl. ha esett az eső, pont olyan hangja volt mintha esernyő alatt álltál volna ami még nem mellékes, h 1 év alatt kb. 10x lehetett tető nélkül használni. mert a kánikulában is megőrülsz olyan meleg van...
Első nekifutásra ennyi

Üdv

zuziq
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2004

státusz zuziq

Újonc

Elismertség: 8% (8 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2013. július 03. szerda, 01:11


Sziasztok!

Hamarosan szeretnék venni egy E46 coupet vagy cabriot, viszont lenne egy pár kérdésem helyre kéne rakni egy pár dolgot a fejemben. Akkor kezdeném is...
2.2 vagy 2.5 benzin lesz. 2. faceliftes vagy facelift elötti.
A ráncfelvarráson kívül van különbség? Van esetleg valami amiért érdemesebb valamelyik mellett voksolni?
Azt hallottam és olvastam hogy sok fogyasztásbeli különbség nincs viszont nem mind1 hogy mekkora motor mozgatja azt a 1.4 tonnát... ez így van?
Coupe vs cabrio... számít ez télen? Van a cabrionak valami hátulütője?
Van esetleg valami jellegzetes dolog amire oda kell figyelni E46nál?

Minden hsz.t szívesen fogadok, jöhetnek az offok is nem 1 évre veszem jó lenne ha nem baszarintanám el.

Kösz mindenkinek, Zsolt


Magnus
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2005

státusz Magnus

Újonc

Elismertség: 5% (2 pont) | Hozzászólások: 38

Elküldve: 2013. július 02. kedd, 23:16


Annyival kiegészíteném, hogy én sorhat benzinből csak a 30i-t venném, nálam( és máshonnan is hasonlókat hallottam) 1-1.5 liter különbség volt a kettő között fogyasztásban, a menetdinamikája a kettőnk pedig egyáltalán nem összehasonlítható( 170 lovas 2.2-esem volt)


K_Gergo írta:
Attila78 írta: Sziasztok!

szia!

Van olyan egy E46, hogy helyettesíti a motort?
nincs.
van annyival jobb, h. többet érjen egy híresen jó (általam szintén nem ismert) Focus vagy Mondeo futóműnél?
van, de nem az alapot keresném.
330d? Élményautó az még? Vagy német mozdony?
mozdony, de annak meggyőző. a maga módján élményautó. hátulhajtós lévén nem ugyanaz, mint egy bármennyire is jól sikerült elsőkerekes; jobb súlyelosztás, közvetlenebb, élőbb kormány, "autósabb" egyensúly.
csak 6 hengerrel az igazi, és 320? Vagy akkor már 330?
haza beszélek, de igen, kell a 6 henger, ha már bmw...ha 4 utassal (+ csomagok) vársz némi dinamikát, akkor 30.
egy E46 kb. olyan, mint egy MX-5?
nem. nehezebb, csendesebb, kényelmesebb, a kormánya közvetlen, de nem egy kategória a kettő, több szempontból sem.
mit ajánlotok egy 35-ös apukának?
(kombi) 30d, de jól nézd meg. nem ismerem a kinti kínálatot, de ha 1-2 éven belül megtérülő felára van a dízelnek, én maradnék a benzinesnél, nem fiatal autókról beszélünk.




K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2013. július 01. hétfő, 22:44


Attila78 írta: Sziasztok!

szia!

Van olyan egy E46, hogy helyettesíti a motort?
nincs.
van annyival jobb, h. többet érjen egy híresen jó (általam szintén nem ismert) Focus vagy Mondeo futóműnél?
van, de nem az alapot keresném.
330d? Élményautó az még? Vagy német mozdony?
mozdony, de annak meggyőző. a maga módján élményautó. hátulhajtós lévén nem ugyanaz, mint egy bármennyire is jól sikerült elsőkerekes; jobb súlyelosztás, közvetlenebb, élőbb kormány, "autósabb" egyensúly.
csak 6 hengerrel az igazi, és 320? Vagy akkor már 330?
haza beszélek, de igen, kell a 6 henger, ha már bmw...ha 4 utassal (+ csomagok) vársz némi dinamikát, akkor 30.
egy E46 kb. olyan, mint egy MX-5?
nem. nehezebb, csendesebb, kényelmesebb, a kormánya közvetlen, de nem egy kategória a kettő, több szempontból sem.
mit ajánlotok egy 35-ös apukának?
(kombi) 30d, de jól nézd meg. nem ismerem a kinti kínálatot, de ha 1-2 éven belül megtérülő felára van a dízelnek, én maradnék a benzinesnél, nem fiatal autókról beszélünk.


xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2013. július 01. hétfő, 11:42


Attila78 írta: Sziasztok!

Attila vagyok, 1 éve költöztem Németországba. Vennék egy faceliftes E46-ost
Viszont fogalmam sincs, melyiket. Vázolom a helyzetet:
- család: asszonypajtás, 5 és 9 éves gyerekek
- évi kb. 10-12-15 000 km futásteljesítmény, olykor egyszerre 12-13 óra hajtás egy seggel (feleségem nem hajt)
- előzőleg Audi A4 (B5) volt, annak a kényelmi szintje elvárt.
- régóta motorozom, de igazán jó autóm nem volt sosem. Töprengem azon, vegyek-e egy mocit egy egyszerű kocsi mellé, vagy áldozzak többet (leginkább benzinre) és vegyek egy kocsit, amivel élmény autózni is. De! Van olyan egy E46, hogy helyettesíti a motort? Másfelől pedig, van annyival jobb, h. többet érjen egy híresen jó (általam szintén nem ismert) Focus vagy Mondeo futóműnél? Tudom, szerelem meg minden, de jó lenne megpróbálni objektíven írni erről.
- mivel nagy a futásteljesítmény, nem elhanyagolható a diesel motor. 320d (2003 utáni) vagy 330d? Élményautó az még? Vagy német mozdony? Vagy relatíve jól fogyasztó 316? De ha az döglött, akkor 318? Vagy csak 6 hengerrel az igazi, és 320? Vagy akkor már 330?
Mert itt rengeteg a kanyar, a szerpentin (Bajorország), lehetne csapatni... De egyáltalán: van egy E46 kb. olyan, mint egy MX-5? Mert olyan hajtottam, és nagyon készségesen tette ki a seggét
Szóval mit ajánlotok egy 35-ös apukának? Lehet BMW-vel is jót autózni, vagy vegyen spórolós autót, és szezonra egy régi MX-5-öt vagy egy Suzuki SV650-et?
Üdv!

Attila



Szia Uram!

Én pályázok is motorral,supermotozom, meg van utcára egy 600as RR is. Ne akard összehasonlítani a 2 dolgot. Teljesen más az autó meg a motor Nekem FL 20d-m van, 150lovas, leültetve. Futóműve parádés, télen lehet vele játszani is. Nyáron
sajna rugdosni kell a kuplungot, igaz én olyat soha nem csináltam...még Mx5-höz
képest azért nagyon messze vannak a bajorok,sajnos. Az egy könnyű játszós autó, szigorúan
2 személynek.(Sajnos e46 alá nincsen sperr, persze lehet játszani, hogy bontóban difit venni és kicsit szorosabb csapágyakkal összerakni, vagy átalakítani..) Én azt mondom, hogy nézz meg sok 20ast és 30ast is. Alkatrész ellátottság (itthon) majdnem hasonló, ha a bontók kínálatát nézzük. Nem eszik többet a 30d, sőt, talán még lehet vele óvatosabban is járni, de a plusz 54ló az biztos nem hátrány! Plusz Neked kell érezned, ha elmész egy tesztkarikára, hogy szerinted mit tud az autó. Én nem szívesen nyomom ki a 20d szemét egy szerpentinen fölfele... vagyis hát nyomom én, de csak ésszel. Bele kell gondolni hogy, csak egy négy hengeres blokkról beszélünk egy viszonylag nagy turbóval. Bezzeg ha 30d-m lenne, azt nem kímélném

Lényegében, a futóműve jó az e46nak, talán keményebb szilenteket érdemes belerakni, jobb lesz az úttartása( vagy érdemes eleve M-technik futóműveset keresni), én a helyedben 30d-ket néznék főleg,ha számít az adrenalin.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2013. június 30. vasárnap, 20:07


Attila78 írta: Sziasztok!

Attila vagyok, 1 éve költöztem Németországba. Vennék egy faceliftes E46-ost
Viszont fogalmam sincs, melyiket. Vázolom a helyzetet:
- család: asszonypajtás, 5 és 9 éves gyerekek
- évi kb. 10-12-15 000 km futásteljesítmény, olykor egyszerre 12-13 óra hajtás egy seggel (feleségem nem hajt)
- előzőleg Audi A4 (B5) volt, annak a kényelmi szintje elvárt.
- régóta motorozom, de igazán jó autóm nem volt sosem. Töprengem azon, vegyek-e egy mocit egy egyszerű kocsi mellé, vagy áldozzak többet (leginkább benzinre) és vegyek egy kocsit, amivel élmény autózni is. De! Van olyan egy E46, hogy helyettesíti a motort? Másfelől pedig, van annyival jobb, h. többet érjen egy híresen jó (általam szintén nem ismert) Focus vagy Mondeo futóműnél? Tudom, szerelem meg minden, de jó lenne megpróbálni objektíven írni erről.
- mivel nagy a futásteljesítmény, nem elhanyagolható a diesel motor. 320d (2003 utáni) vagy 330d? Élményautó az még? Vagy német mozdony? Vagy relatíve jól fogyasztó 316? De ha az döglött, akkor 318? Vagy csak 6 hengerrel az igazi, és 320? Vagy akkor már 330?
Mert itt rengeteg a kanyar, a szerpentin (Bajorország), lehetne csapatni... De egyáltalán: van egy E46 kb. olyan, mint egy MX-5? Mert olyan hajtottam, és nagyon készségesen tette ki a seggét
Szóval mit ajánlotok egy 35-ös apukának? Lehet BMW-vel is jót autózni, vagy vegyen spórolós autót, és szezonra egy régi MX-5-öt vagy egy Suzuki SV650-et?
Üdv!

Attila


hancurozo kolléga lesz a Te embered neki van 20d E46 kombi, meg egy 650-es SV-je, legalábbis azt hiszem 650-es.

státusz Attila78

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2013. június 30. vasárnap, 19:59


Sziasztok!

Attila vagyok, 1 éve költöztem Németországba. Vennék egy faceliftes E46-ost
Viszont fogalmam sincs, melyiket. Vázolom a helyzetet:
- család: asszonypajtás, 5 és 9 éves gyerekek
- évi kb. 10-12-15 000 km futásteljesítmény, olykor egyszerre 12-13 óra hajtás egy seggel (feleségem nem hajt)
- előzőleg Audi A4 (B5) volt, annak a kényelmi szintje elvárt.
- régóta motorozom, de igazán jó autóm nem volt sosem. Töprengem azon, vegyek-e egy mocit egy egyszerű kocsi mellé, vagy áldozzak többet (leginkább benzinre) és vegyek egy kocsit, amivel élmény autózni is. De! Van olyan egy E46, hogy helyettesíti a motort? Másfelől pedig, van annyival jobb, h. többet érjen egy híresen jó (általam szintén nem ismert) Focus vagy Mondeo futóműnél? Tudom, szerelem meg minden, de jó lenne megpróbálni objektíven írni erről.
- mivel nagy a futásteljesítmény, nem elhanyagolható a diesel motor. 320d (2003 utáni) vagy 330d? Élményautó az még? Vagy német mozdony? Vagy relatíve jól fogyasztó 316? De ha az döglött, akkor 318? Vagy csak 6 hengerrel az igazi, és 320? Vagy akkor már 330?
Mert itt rengeteg a kanyar, a szerpentin (Bajorország), lehetne csapatni... De egyáltalán: van egy E46 kb. olyan, mint egy MX-5? Mert olyan hajtottam, és nagyon készségesen tette ki a seggét
Szóval mit ajánlotok egy 35-ös apukának? Lehet BMW-vel is jót autózni, vagy vegyen spórolós autót, és szezonra egy régi MX-5-öt vagy egy Suzuki SV650-et?
Üdv!

Attila

dbtibi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz dbtibi

BMWfanatic

Elismertség: 5% (28 pont) | Hozzászólások: 474

Elküldve: 2013. június 27. csütörtök, 11:31


Unique82 írta: Sziasztok! E46 318i (143le) 2004-2005 autót keresek digit klímaval és tetőablakkal. Ha esetleg tud egy ilyen eladót, vagy foglakozik valaki behozatallal, megköszönném az infókat! (ha lehetséges privát üzenetben, mert arról kapok értesítést!)





Küldtem üzenetet Neked.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz Unique82

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2013. június 27. csütörtök, 11:18


Sziasztok! E46 318i (143le) 2004-2005 autót keresek digit klímaval és tetőablakkal. Ha esetleg tud egy ilyen eladót, vagy foglakozik valaki behozatallal, megköszönném az infókat! (ha lehetséges privát üzenetben, mert arról kapok értesítést!)





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. június 27. csütörtök, 11:20

ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2013. június 26. szerda, 00:11


Sziasztok!

Vkinek esetleg van infója erről az autóról vagy épp az eladóról??
http://www.hasznaltauto.hu/aut...io-6979265

Haverom e46 compactot keres kis benzinest,esetleg ha vkinek lenne eladó jelezze!

Köszöntem.