autója adatai
Széria: X5
Típus: E53
Kivitel: SAV
Modell: X5 3.0i
Évjárat: 2003

státusz Lajerbalazs

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2021. január 19. kedd, 09:33


Sziasztok! DISA szelepből milyen gyártmányt ajánlotok? (p.n.: 11617544805, E53 3.0i-hez) A gyári rettenet drága és van egy rakat utángyártott valamint felújító készlet. Melyik irányt válasszam?

Köszönöm előre is a segítséget!

https://www.autoalkatreszek24....44805.html

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330xd
Évjárat: 2001

státusz fredcg

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2020. december 26. szombat, 11:35


Sziasztok! Az lenne a kérdésem hogy az egr termosztátot ki lehet e anélkül cserélni hogy a hűtővízet leengedném? m57 E46 330d
A baj az hogy az autó elég lassan melegszik fel(lehet a rasegito fűtés sem az igazi) és nem is tartja mindig függőlegesen a hőmérséklet mutatót néha az első vonaláig elindul vissza. A másik termosztát most lett cserélve (akkor a hűtővíz is cserélve lett)

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2016. december 16. péntek, 12:31


zlatan23 írta: Sziasztok.
A gyújtást azzal hogy bedugom a kulcsot(start-stop), már ráadom?
Vagy külön kell a start gombbal kuplung nélkül? Eddig úgy csináltam hogy kulcs be, pár másodperc várakozás, majd indítás.
Mi a helyes indítási folyamat?


Üdv a csapatban!
Ahogy elnézem nem sok türelmed lehet de legalább kevés. Így fogsz kapni jó sok segítséget majd ha kell.
A türelem jó segítséget terem...

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 118d
Évjárat: 2005

státusz zlatan23

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2016. december 15. csütörtök, 19:16


Sziasztok.
A gyújtást azzal hogy bedugom a kulcsot(start-stop), már ráadom?
Vagy külön kell a start gombbal kuplung nélkül? Eddig úgy csináltam hogy kulcs be, pár másodperc várakozás, majd indítás.
Mi a helyes indítási folyamat?

atomanti86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz atomanti86

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2016. december 14. szerda, 12:09


YELLOW írta:
atomanti86 írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
YELLOW írta: egy ismerősnél láttam most a vese mögötti burkolaton, ilyen műanyag lezárót.
kevesebb levegő jut be a hűtőre. hamarabb melegszik, és tovább meleg marad a motor.


Ha jó a termosztát tök fölösleges, ha meg szar, akkor úgyis mindegy


hát így logikus, de valamit csak ér. elmondás szerint eddig 6-8km alatt melegedett be, most pedig 2km. és nem hül le olyan hamar. nem hiszem, hogy rossz lenne a termosztát. amúgy mindent cseréltet azonnal.


Azért vigyázni kell vele szerintem,kicsit jobb idő bemész városba és már rotyog is a hűtővíz..most már sok új autó tudja gyárilag nyitni zárni a hűtőrácsot..az jó megoldás


automata váltósnál, és talán az EU4-es 20d-knél is van záródó téma ott a hűtő mögött záródik, abból a szempontból talán jobb, hogy a hűtőt éri a menetszél.
igazából ha jó a termosztát, akkor a hűtőben addig úgy sem fordul meg a víz, amíg ki nem nyit. tehát ha bele gondolunk nem kellene, hogy jelentsen bármit is. de mégis jelent.
alulról a lökös felől kap annyi levegőt szerintem, ami kell. nyilván nem fogja 15-20 foknál bent hagyni.
mindegy én csak elmondtam mit láttam, bár azóta dereng, mintha lett volna ez már téma itt valahol.


az enyém eu3-as 20d kézi váltós..most megnéztem és abban is úgy van,a hűtő mögött zárva van hidegen.. jó tudni..de nincs is gondom a melegedéssel..de ezek már elektromosan is melegítik a vizet..

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. december 13. kedd, 13:37


atomanti86 írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
YELLOW írta: egy ismerősnél láttam most a vese mögötti burkolaton, ilyen műanyag lezárót.
kevesebb levegő jut be a hűtőre. hamarabb melegszik, és tovább meleg marad a motor.


Ha jó a termosztát tök fölösleges, ha meg szar, akkor úgyis mindegy


hát így logikus, de valamit csak ér. elmondás szerint eddig 6-8km alatt melegedett be, most pedig 2km. és nem hül le olyan hamar. nem hiszem, hogy rossz lenne a termosztát. amúgy mindent cseréltet azonnal.


Azért vigyázni kell vele szerintem,kicsit jobb idő bemész városba és már rotyog is a hűtővíz..most már sok új autó tudja gyárilag nyitni zárni a hűtőrácsot..az jó megoldás


automata váltósnál, és talán az EU4-es 20d-knél is van záródó téma ott a hűtő mögött záródik, abból a szempontból talán jobb, hogy a hűtőt éri a menetszél.
igazából ha jó a termosztát, akkor a hűtőben addig úgy sem fordul meg a víz, amíg ki nem nyit. tehát ha bele gondolunk nem kellene, hogy jelentsen bármit is. de mégis jelent.
alulról a lökös felől kap annyi levegőt szerintem, ami kell. nyilván nem fogja 15-20 foknál bent hagyni.
mindegy én csak elmondtam mit láttam, bár azóta dereng, mintha lett volna ez már téma itt valahol.

atomanti86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz atomanti86

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 31

Elküldve: 2016. december 13. kedd, 13:29


YELLOW írta:
b_imi írta:
YELLOW írta: egy ismerősnél láttam most a vese mögötti burkolaton, ilyen műanyag lezárót.
kevesebb levegő jut be a hűtőre. hamarabb melegszik, és tovább meleg marad a motor.


Ha jó a termosztát tök fölösleges, ha meg szar, akkor úgyis mindegy


hát így logikus, de valamit csak ér. elmondás szerint eddig 6-8km alatt melegedett be, most pedig 2km. és nem hül le olyan hamar. nem hiszem, hogy rossz lenne a termosztát. amúgy mindent cseréltet azonnal.


Azért vigyázni kell vele szerintem,kicsit jobb idő bemész városba és már rotyog is a hűtővíz..most már sok új autó tudja gyárilag nyitni zárni a hűtőrácsot..az jó megoldás


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. december 12. hétfő, 20:40


b_imi írta:
YELLOW írta: egy ismerősnél láttam most a vese mögötti burkolaton, ilyen műanyag lezárót.
kevesebb levegő jut be a hűtőre. hamarabb melegszik, és tovább meleg marad a motor.


Ha jó a termosztát tök fölösleges, ha meg szar, akkor úgyis mindegy


hát így logikus, de valamit csak ér. elmondás szerint eddig 6-8km alatt melegedett be, most pedig 2km. és nem hül le olyan hamar. nem hiszem, hogy rossz lenne a termosztát. amúgy mindent cseréltet azonnal.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. december 12. hétfő, 20:38


rece65 írta:
YELLOW írta: egy ismerősnél láttam most a vese mögötti burkolaton, ilyen műanyag lezárót.
kevesebb levegő jut be a hűtőre. hamarabb melegszik, és tovább meleg marad a motor.


Képet,linket tudnál róla adni hogyan néz ki és hol lehet (mennyiért) megvenni?


próbáltam keresni de nem lelem, annyit tudok, hogy smídmantól vette.

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2016. december 12. hétfő, 19:51


YELLOW írta: egy ismerősnél láttam most a vese mögötti burkolaton, ilyen műanyag lezárót.
kevesebb levegő jut be a hűtőre. hamarabb melegszik, és tovább meleg marad a motor.


Ha jó a termosztát tök fölösleges, ha meg szar, akkor úgyis mindegy

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz rece65

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 321

Elküldve: 2016. december 12. hétfő, 18:29


YELLOW írta: egy ismerősnél láttam most a vese mögötti burkolaton, ilyen műanyag lezárót.
kevesebb levegő jut be a hűtőre. hamarabb melegszik, és tovább meleg marad a motor.


Képet,linket tudnál róla adni hogyan néz ki és hol lehet (mennyiért) megvenni?



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. december 12. hétfő, 18:23


egy ismerősnél láttam most a vese mögötti burkolaton, ilyen műanyag lezárót.
kevesebb levegő jut be a hűtőre. hamarabb melegszik, és tovább meleg marad a motor.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 520i
Évjárat: 1997

státusz Zoli456

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2016. június 22. szerda, 19:08


YELLOW írta:
Zoli456 írta:
YELLOW írta:
Zoli456 írta: Megnéztem a titkos menübe ott 75 fokot ír.. Nemtudom a motortérből ha felnyitom a géptetőt kegyetlen hő jön ki.. valami biztos nincs rendben vele... Vigyem el hibakód kiolvasásra vagy próbálkozzak meg egy új termosztáttal?


rossz az a termosztát, ilyen egyszerű.
az, hogy te mit érzel kinyitott mocitetővel egy dolog.



Jólvan. akkor veszek bele termosztátot most jött elő másik hiba üzemanyagszint jelző azt jelzi negyedig van a tank és mégis üres.. útnak indultam vele és megált az autó hála istennek csak egy utcával arréb :/ vittem bele 5 litert és utána ment..


biztos, hogy kifogyott? persze szokott gond lenni a jelzővel, de ha rossz a szivattyú haldoklil, vagy a tank szellőztetése, akkor lehet negyed üzemanyaggal nem indul rángat.


Biztos hogy az üzemanyag szint jelző lesz a rossz ma tankoltam 44 litert és azt jelezte, hogy fullon van a tank



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. június 21. kedd, 21:31


Zoli456 írta:
YELLOW írta:
Zoli456 írta: Megnéztem a titkos menübe ott 75 fokot ír.. Nemtudom a motortérből ha felnyitom a géptetőt kegyetlen hő jön ki.. valami biztos nincs rendben vele... Vigyem el hibakód kiolvasásra vagy próbálkozzak meg egy új termosztáttal?


rossz az a termosztát, ilyen egyszerű.
az, hogy te mit érzel kinyitott mocitetővel egy dolog.



Jólvan. akkor veszek bele termosztátot most jött elő másik hiba üzemanyagszint jelző azt jelzi negyedig van a tank és mégis üres.. útnak indultam vele és megált az autó hála istennek csak egy utcával arréb :/ vittem bele 5 litert és utána ment..


biztos, hogy kifogyott? persze szokott gond lenni a jelzővel, de ha rossz a szivattyú haldoklil, vagy a tank szellőztetése, akkor lehet negyed üzemanyaggal nem indul rángat.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 520i
Évjárat: 1997

státusz Zoli456

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2016. június 21. kedd, 21:27


YELLOW írta:
Zoli456 írta: Megnéztem a titkos menübe ott 75 fokot ír.. Nemtudom a motortérből ha felnyitom a géptetőt kegyetlen hő jön ki.. valami biztos nincs rendben vele... Vigyem el hibakód kiolvasásra vagy próbálkozzak meg egy új termosztáttal?


rossz az a termosztát, ilyen egyszerű.
az, hogy te mit érzel kinyitott mocitetővel egy dolog.



Jólvan. akkor veszek bele termosztátot most jött elő másik hiba üzemanyagszint jelző azt jelzi negyedig van a tank és mégis üres.. útnak indultam vele és megált az autó hála istennek csak egy utcával arréb :/ vittem bele 5 litert és utána ment..