státusz MIKE

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2008. március 21. péntek, 15:35


üdv mindenkinek

Egyértelmû, hogy tisztában vagyok azzal hogy nem gyorsulási versenyre tervezték a 316i-t, de nem is ezért venném. Nekem bõven elég az a teljesítmény amit ez az autó tud ebben a "trafipaxos" világban.

Ahogy néztem az autó adatait (amit várhatóan rövidesen megveszek) ez már a 85 KW-os azaz a 116 LE-s verzió (316).
Mit kell ezekrõl tudni? Jobb vagy rosszabb mint a 105 lovas, megbízhatóbb-e?
Jól gondolom, hogy az lehet a különbség hogy ez 16V az meg csak 8V?

üdv
M.

státusz silver_e46

Újonc

Elismertség: 4% (4 pont) | Hozzászólások: 100

Elküldve: 2008. március 21. péntek, 13:10


singletrack írta: Nincs különbség

Ja és még 1 dolog eszembe jutott! A német 316-osokra több a regadó, mert azokban 1,8-as motor van, az itthoniakban meg 1,6-os ha jól tudom


Ez az országonkénti LE-cm3 különbség facelift elõttieknél volt úgy tudom.

2002 utánniaknál(facelift):
105 LE 1596cm3
116 LE 1796 cm3 >>>országtól függetlenül

A magyar forgalmikba ettõl függetlenül minden 2002 utáni 316i-nél 1596cm van feltüntetve a hengerûrtartalomnál (ez átírásnál elõnyös)

státusz Oldboy

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 166

Elküldve: 2008. március 21. péntek, 12:46


Üdv
A 316i-nél csak a LE kérdést kell meggondolni ill. tudomásul venni,
de ez BMW-nél nagyon sarkalatos pont. Tulajdonképpen akkor szabad csak beválalni ha nagyon tuti az autó, és min. 3-4 évre beválalod. ( Igaz rá a klasszikus szöveg : Nyugdíjhoz közel álló német üzem orvosé volt......,Mások által szépnek mondott, 50 körüli közgazdász hölgy használta stb. ) Az enyém is 1,6-os motoros volt, ha legalább 318-as lett volna valszeg ma is meg lenne, mert amúgy nem volt bajom vele.

státusz dinan

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2008. március 21. péntek, 12:05


Van 1.9-es is!

státusz singletrack

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 261

Elküldve: 2008. március 19. szerda, 21:57


Nincs különbség

Ja és még 1 dolog eszembe jutott! A német 316-osokra több a regadó, mert azokban 1,8-as motor van, az itthoniakban meg 1,6-os ha jól tudom

státusz singletrack

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 261

Elküldve: 2008. március 19. szerda, 21:52


De a tiéd 2008as Volt amúgy valamilyen változás egyáltalán?

Raven
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Raven

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 177

Elküldve: 2008. március 19. szerda, 21:37


Nah...gyorsabb voltál..


Raven
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Raven

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 177

Elküldve: 2008. március 19. szerda, 21:36


Szia,

Itt találsz egy kalkulátort reg adóhoz...

http://www.euvonal.hu/regado.php

státusz singletrack

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 261

Elküldve: 2008. március 19. szerda, 21:33


MIKE írta: Köszi Tiba,
de sajna nem az én mûfajom a gép kicsit drága is meg kevés az ajtó...bár nem vitás, hogy jól néz ki!
nálam csak a 4 ajtós jöhet szóba a többi kizárva...


Egyébként ha kollégám autója nem jönne össze erõsen gondolkozom egy német importon is, de csak max 50ekm-es autó jöhet szóba. Néztem a mobile.de-n van belõle bõven privát kézbõl is!
Nem tudjátok mennyi lehet a regadó ezekre? :

Köszi
M.


http://www.adozo.hu/reg_calc.php

csak a köbcentit, euro kat.-ot és a korát írd be, és megmonnya
Amúgy benzines BMW-nél nem feltétlenül kell ragaszkodnod az 50.000hez, mert semmi bajuk nem lesz 200e fölött se

státusz MIKE

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2008. március 19. szerda, 20:52


Köszi Tiba,
de sajna nem az én mûfajom a gép kicsit drága is meg kevés az ajtó...bár nem vitás, hogy jól néz ki!
nálam csak a 4 ajtós jöhet szóba a többi kizárva...


Egyébként ha kollégám autója nem jönne össze erõsen gondolkozom egy német importon is, de csak max 50ekm-es autó jöhet szóba. Néztem a mobile.de-n van belõle bõven privát kézbõl is!
Nem tudjátok mennyi lehet a regadó ezekre? :

Köszi
M.

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2008. március 18. kedd, 11:04

státusz cobi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2008. március 17. hétfő, 19:30


Szia!

Nekem is 316-om van, valóban nem egy versenygép, de nagyon jó masina. Nekem 240e van benne, viszont csak apróbb bajai voltak.
A legközelebbi biztosan nem lesz 150 Le alatt )

cobi

státusz MIKE

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2008. március 17. hétfő, 19:10


Sziasztok!

Köszi a válaszokat! A száguldozásból már én is kinõttem, habár az tény, hogy elõzésknél nem hátrány ha van tartalék LE...
Ha meglesz a gép rakok fel néhány képet (ahogy illik) és remélem csatlakozom az elégedett BMW-s teamhez!
Addig is olvasgatom a forumot!

Ha bármi 5let eszetekbe jut még írjatok légyszi!

Üdv:
Mike

Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2008. március 16. vasárnap, 21:21


Hali!
Én is ilyet hajtok (2003/06 85e km). Való igaz, h kicsit gyengécske (fõleg 1-ben és 2-ben), de ettõl eltekintve nagyon jó kis autó, és nagyon lehet szeretni!
Amit km állástól függetlenül meg kell nézni: Ha N40-es az erõforrása (elég nagy rá az esély, h az) a láncvezetõt mindenképp be kell rakatni, ill., megkérdezni az eladót, h berakatta-e (költség: 20-25 e). Talán ez az egyetlen rizikófaktora a motornak.
Amit érdemes: Az elõírt olaj-, és légszûrõcsere intervallumot nem kivárni (használat jellegétõl függõen 10-15e között cserélni).
A többit az elõttem szóló kollégák megírták.
Egyébként: Fórum, Fórum, Fórum!
Sok sikert a vásárláshoz és a használathoz!
Üdv,
Zolee

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Sky

Újonc

Elismertség: 6% (4 pont) | Hozzászólások: 62

Elküldve: 2008. március 16. vasárnap, 20:24


Helló!
Nagyon jó gondolat volt Tõled, hogy vétel elõtt megkerested ezt a fórumot. (én sajnos csak jóval vétel után találtam ide) Ahogy a kolléga javasolta, olvasgass, olvasgass. Ja, és szerintem ne ijedj meg ha azt olvasod, hogy mindig elromlik a BMW. Ez azért tûnhet így, mert többnyire akkor írnak a fórumba a márkatársak ha valami gond van. A BMW JÓ autó. Ha kímélve, szervizelve volt, 55 ekm semmi egy jó autónak, semmi bajának nem szabad lenni! Bár szerintem is kicsit gyenge a moci, de ha Neked megfelel az sem gond. Ha cuccok kellenek az új vashoz (szerviz, alkatrész), elõtte nézz körül a fórumon találsz olcsóbb beszerzõ helyeket.
Sok sikert a géphez.
Üdv:
Sky