Phonixboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz Phonixboy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2017. december 02. szombat, 15:13


Üdv mindenkinek nem akarja a disa szelep hogy ki szedjem akár hogy tekergetem nem jön ki

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. december 02. szombat, 15:14

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (14550 pont) | Hozzászólások: 15910

Elküldve: 2017. szeptember 02. szombat, 21:23


ethancole írta:
YELLOW írta:
ethancole írta: Sziasztok. Nemrég vettem az autót még előtte nem volt BMW-m. Hallottam benne egy sípoló hangot már akkor is generátor csapágynak gondoltuk, de levettem a hosszbordás szíjat és még így is megvan a hang csak csendesebb. A generátoron kívül mi adhat még ilyen hangot a motornak ezen a részén?


esetleg főtengely csapágy hang? vagy lehet csak egy cső likas valahol a szívó részen, és false beszívás ad ki hangot.
az a baj, hogy így nehéz beazonosítani, mert lehet neked sípoló hang, míg másnak nem annyira. így csak tippelgetni lehet.


Kifejezetten a szívótorok környékén hallani, el szokott ez repedni?


akár.... de lehet a kartergáz visszavezetésnek van hangja. még amúgy az olajpumpa jutott eszembe. de ha fent hallod, akkor...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz ethancole

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2017. szeptember 02. szombat, 21:00


YELLOW írta:
ethancole írta: Sziasztok. Nemrég vettem az autót még előtte nem volt BMW-m. Hallottam benne egy sípoló hangot már akkor is generátor csapágynak gondoltuk, de levettem a hosszbordás szíjat és még így is megvan a hang csak csendesebb. A generátoron kívül mi adhat még ilyen hangot a motornak ezen a részén?


esetleg főtengely csapágy hang? vagy lehet csak egy cső likas valahol a szívó részen, és false beszívás ad ki hangot.
az a baj, hogy így nehéz beazonosítani, mert lehet neked sípoló hang, míg másnak nem annyira. így csak tippelgetni lehet.


Kifejezetten a szívótorok környékén hallani, el szokott ez repedni?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (14550 pont) | Hozzászólások: 15910

Elküldve: 2017. szeptember 02. szombat, 20:55


ethancole írta: Sziasztok. Nemrég vettem az autót még előtte nem volt BMW-m. Hallottam benne egy sípoló hangot már akkor is generátor csapágynak gondoltuk, de levettem a hosszbordás szíjat és még így is megvan a hang csak csendesebb. A generátoron kívül mi adhat még ilyen hangot a motornak ezen a részén?


esetleg főtengely csapágy hang? vagy lehet csak egy cső likas valahol a szívó részen, és false beszívás ad ki hangot.
az a baj, hogy így nehéz beazonosítani, mert lehet neked sípoló hang, míg másnak nem annyira. így csak tippelgetni lehet.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. szeptember 02. szombat, 20:56

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz ethancole

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2017. szeptember 02. szombat, 20:36


Sziasztok. Nemrég vettem az autót még előtte nem volt BMW-m. Hallottam benne egy sípoló hangot már akkor is generátor csapágynak gondoltuk, de levettem a hosszbordás szíjat és még így is megvan a hang csak csendesebb. A generátoron kívül mi adhat még ilyen hangot a motornak ezen a részén?

Bitu79
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 6% (40 pont) | Hozzászólások: 623

Elküldve: 2017. augusztus 23. szerda, 00:02


chris919 írta: Sziasztok!

Ha alapjáraton leveszem az olajbeöntő sapkát és azonnal meg áll a motor az normális?

Nem.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2005

státusz chris919

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2017. augusztus 20. vasárnap, 15:40


Sziasztok!

Ha alapjáraton leveszem az olajbeöntő sapkát és azonnal meg áll a motor az normális?


borbelyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz borbelyi

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 60

Elküldve: 2017. május 26. péntek, 12:29


Sziasztok!

P0015 "B" Camshaft Position - Timing Over Retarded Bank 1 - Hibaüzenetem van. Mi okozhatja?
Visszanéztem a régi ügyeimet, P0012 volt régebben, akkor felcseréltem a két vezérműtengely jeladót, amivel a hibajelenség (torpanás) nem szűnt meg, de hibakód eddig nem volt az autóban!




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. május 26. péntek, 12:34

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz lacos76

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2017. április 11. kedd, 15:40


lacos76 írta:
YELLOW írta:
lacos76 írta:
YELLOW írta:
lacos76 írta:
YELLOW írta:
lacos76 írta:
Sziasztok!
Szerintetek ez gyújtótrafó, gyertya hiba lesz, vagy esetleg valami más is lehet?


egyéb tünet? mit csinál az autó, hogy viselkedik?

Remeg,kicsit erőtlen mintha 3 henger járna. hangja mint a traktor. Miskolcról hazajöttem vele gond nélkül.



én inkább subarusnak mondanám a hangot... nekem olyan volt.
cseréld meg a gyújtótrafókat. a négyest tedd az egyes helyére. aztán olvass hibát vitte-e. valószínű fogja. szerintem nekem is pont ez volt a gond, de nekem talán a 3-as hengeré. mán nem is emlékszem.


A kipufogó miatt igen Subarus
Szerinted Párba cseréljem vagy elég a rosszat.
Beru vagy Bosch trafót vegyek vagy esetleg valami mást.


előbb nézd meg viszi-e a hibát. a 4-est cseréld ki az 1-essel.
én Beru-t vettem, de cseréltem mind a négyet. volt gyertya cserélve 150km-rel korábban, az adta mkeg a kegyelem döfést. korábban is csinálta 2x, hogy indításnál nem indult el az egyik henger, de a két eset kött több mint fél év telt el. gondolom az új gyertya megadta neki a halált.
azért is érdemes cserélni mind a 4-et, mert ha korábban nem volt, vagy korában is a rossz szériás trafókat kapta mondjuk egy BMW szervizben, akkor azok 75-150zer km között tönkre is mennek. szépen sorba mennek tönkre.
én anno 7500Ft/db áron vettem a Beru-t, igaz kedvezményesen. ezért is sceréltem mind a 4-et, legyen egyforma és legyen új.

Kicseréltem igen viszi a hibát. Berut veszek holnap jön meg . Köszi

Kicseréltem a trafótrafója minden ok.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz lacos76

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2017. április 10. hétfő, 19:18


YELLOW írta:
lacos76 írta:
YELLOW írta:
lacos76 írta:
YELLOW írta:
lacos76 írta:
Sziasztok!
Szerintetek ez gyújtótrafó, gyertya hiba lesz, vagy esetleg valami más is lehet?


egyéb tünet? mit csinál az autó, hogy viselkedik?

Remeg,kicsit erőtlen mintha 3 henger járna. hangja mint a traktor. Miskolcról hazajöttem vele gond nélkül.



én inkább subarusnak mondanám a hangot... nekem olyan volt.
cseréld meg a gyújtótrafókat. a négyest tedd az egyes helyére. aztán olvass hibát vitte-e. valószínű fogja. szerintem nekem is pont ez volt a gond, de nekem talán a 3-as hengeré. mán nem is emlékszem.


A kipufogó miatt igen Subarus
Szerinted Párba cseréljem vagy elég a rosszat.
Beru vagy Bosch trafót vegyek vagy esetleg valami mást.


előbb nézd meg viszi-e a hibát. a 4-est cseréld ki az 1-essel.
én Beru-t vettem, de cseréltem mind a négyet. volt gyertya cserélve 150km-rel korábban, az adta mkeg a kegyelem döfést. korábban is csinálta 2x, hogy indításnál nem indult el az egyik henger, de a két eset kött több mint fél év telt el. gondolom az új gyertya megadta neki a halált.
azért is érdemes cserélni mind a 4-et, mert ha korábban nem volt, vagy korában is a rossz szériás trafókat kapta mondjuk egy BMW szervizben, akkor azok 75-150zer km között tönkre is mennek. szépen sorba mennek tönkre.
én anno 7500Ft/db áron vettem a Beru-t, igaz kedvezményesen. ezért is sceréltem mind a 4-et, legyen egyforma és legyen új.

Kicseréltem igen viszi a hibát. Berut veszek holnap jön meg . Köszi


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (14550 pont) | Hozzászólások: 15910

Elküldve: 2017. április 10. hétfő, 15:25


lacos76 írta:
YELLOW írta:
lacos76 írta:
YELLOW írta:
lacos76 írta:
Sziasztok!
Szerintetek ez gyújtótrafó, gyertya hiba lesz, vagy esetleg valami más is lehet?


egyéb tünet? mit csinál az autó, hogy viselkedik?

Remeg,kicsit erőtlen mintha 3 henger járna. hangja mint a traktor. Miskolcról hazajöttem vele gond nélkül.



én inkább subarusnak mondanám a hangot... nekem olyan volt.
cseréld meg a gyújtótrafókat. a négyest tedd az egyes helyére. aztán olvass hibát vitte-e. valószínű fogja. szerintem nekem is pont ez volt a gond, de nekem talán a 3-as hengeré. mán nem is emlékszem.


A kipufogó miatt igen Subarus
Szerinted Párba cseréljem vagy elég a rosszat.
Beru vagy Bosch trafót vegyek vagy esetleg valami mást.


előbb nézd meg viszi-e a hibát. a 4-est cseréld ki az 1-essel.
én Beru-t vettem, de cseréltem mind a négyet. volt gyertya cserélve 150km-rel korábban, az adta mkeg a kegyelem döfést. korábban is csinálta 2x, hogy indításnál nem indult el az egyik henger, de a két eset kött több mint fél év telt el. gondolom az új gyertya megadta neki a halált.
azért is érdemes cserélni mind a 4-et, mert ha korábban nem volt, vagy korában is a rossz szériás trafókat kapta mondjuk egy BMW szervizben, akkor azok 75-150zer km között tönkre is mennek. szépen sorba mennek tönkre.
én anno 7500Ft/db áron vettem a Beru-t, igaz kedvezményesen. ezért is sceréltem mind a 4-et, legyen egyforma és legyen új.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz lacos76

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2017. április 10. hétfő, 06:31


YELLOW írta:
lacos76 írta:
YELLOW írta:
lacos76 írta:
Sziasztok!
Szerintetek ez gyújtótrafó, gyertya hiba lesz, vagy esetleg valami más is lehet?


egyéb tünet? mit csinál az autó, hogy viselkedik?

Remeg,kicsit erőtlen mintha 3 henger járna. hangja mint a traktor. Miskolcról hazajöttem vele gond nélkül.



én inkább subarusnak mondanám a hangot... nekem olyan volt.
cseréld meg a gyújtótrafókat. a négyest tedd az egyes helyére. aztán olvass hibát vitte-e. valószínű fogja. szerintem nekem is pont ez volt a gond, de nekem talán a 3-as hengeré. mán nem is emlékszem.


A kipufogó miatt igen Subarus
Szerinted Párba cseréljem vagy elég a rosszat.
Beru vagy Bosch trafót vegyek vagy esetleg valami mást.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. április 10. hétfő, 06:33

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (14550 pont) | Hozzászólások: 15910

Elküldve: 2017. április 10. hétfő, 05:33


lacos76 írta:
YELLOW írta:
lacos76 írta:
Sziasztok!
Szerintetek ez gyújtótrafó, gyertya hiba lesz, vagy esetleg valami más is lehet?


egyéb tünet? mit csinál az autó, hogy viselkedik?

Remeg,kicsit erőtlen mintha 3 henger járna. hangja mint a traktor. Miskolcról hazajöttem vele gond nélkül.



én inkább subarusnak mondanám a hangot... nekem olyan volt.
cseréld meg a gyújtótrafókat. a négyest tedd az egyes helyére. aztán olvass hibát vitte-e. valószínű fogja. szerintem nekem is pont ez volt a gond, de nekem talán a 3-as hengeré. mán nem is emlékszem.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz lacos76

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 57

Elküldve: 2017. április 09. vasárnap, 21:13


YELLOW írta:
lacos76 írta:
Sziasztok!
Szerintetek ez gyújtótrafó, gyertya hiba lesz, vagy esetleg valami más is lehet?


egyéb tünet? mit csinál az autó, hogy viselkedik?

Remeg,kicsit erőtlen mintha 3 henger járna. hangja mint a traktor. Miskolcról hazajöttem vele gond nélkül.









Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2017. április 09. vasárnap, 21:17

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 91% (14550 pont) | Hozzászólások: 15910

Elküldve: 2017. április 09. vasárnap, 20:48


lacos76 írta:
Sziasztok!
Szerintetek ez gyújtótrafó, gyertya hiba lesz, vagy esetleg valami más is lehet?


egyéb tünet? mit csinál az autó, hogy viselkedik?