jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. március 10. szombat, 19:35


Hívjuk a motor oldalt inkább Szívó oldalnak.

bbubbuka írta:
jrtom írta: Ha valóban annyi akkor kizárt, hogy a láncnak baja legyen. Lehet, hogy kicsit fájdalmasabb, de én inkább a gyári hidrókat raknám bele.


kipuff oldalra most ment a 8db gyári hidro,
motor oldalon meg egy volt ami szar volt amikor ki lettek szedve ott még az lett cserélve..
remélem egy ideig nem lesz vele gondom, mert kurva nagy munka volt szétszedni..
az a vicc, hogy elözö tulaj 15e km-je cserélte a kipuff oldalon az összes tőkét és abból ment szét most 3db.. ennyit ér az a szar rouville.
motor oldalon még gyáriak vannak.







bbubbuka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz bbubbuka

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2012. március 10. szombat, 16:44


jrtom írta: Ha valóban annyi akkor kizárt, hogy a láncnak baja legyen. Lehet, hogy kicsit fájdalmasabb, de én inkább a gyári hidrókat raknám bele.


kipuff oldalra most ment a 8db gyári hidro,
motor oldalon meg egy volt ami szar volt amikor ki lettek szedve ott még az lett cserélve..
remélem egy ideig nem lesz vele gondom, mert kurva nagy munka volt szétszedni..
az a vicc, hogy elözö tulaj 15e km-je cserélte a kipuff oldalon az összes tőkét és abból ment szét most 3db.. ennyit ér az a szar rouville.
motor oldalon még gyáriak vannak.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. március 10. szombat, 16:45

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. március 10. szombat, 16:10


Ha valóban annyi akkor kizárt, hogy a láncnak baja legyen. Lehet, hogy kicsit fájdalmasabb, de én inkább a gyári hidrókat raknám bele.

bbubbuka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz bbubbuka

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2012. március 10. szombat, 16:02


jrtom írta: Mennyi km van a kocsiban? Valamenyire lazának kell lennie, mivel van benne egy láncfeszítő ami ugyebár járó motornál rendes olajnyomáson feszít rá rendesen a láncra. A vezérlés beállításhoz van is egy célszerszám amit a feszítő helyére kell betekerni és megfeszíteni vele a láncot amíg belövöd a vezérlést.

bbubbuka írta: Aki már kapta szét a teljes vezérlést, nektek mennyire volt feszes a lánc?
Valahol azt olvastam, nem olyan nagy probléma ha nem olyan feszes a lánc, és nem is szokott ezek annyira full feszes lenni.
Ez hülyeség? Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata?
Amúgy egy normál kategóriás lánc, milyen áron fut?







Óra szerint 170e Remélhetőleg valóban is annyi..


jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. március 10. szombat, 15:57


Mennyi km van a kocsiban? Valamenyire lazának kell lennie, mivel van benne egy láncfeszítő ami ugyebár járó motornál rendes olajnyomáson feszít rá rendesen a láncra. A vezérlés beállításhoz van is egy célszerszám amit a feszítő helyére kell betekerni és megfeszíteni vele a láncot amíg belövöd a vezérlést.

bbubbuka írta: Aki már kapta szét a teljes vezérlést, nektek mennyire volt feszes a lánc?
Valahol azt olvastam, nem olyan nagy probléma ha nem olyan feszes a lánc, és nem is szokott ezek annyira full feszes lenni.
Ez hülyeség? Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata?
Amúgy egy normál kategóriás lánc, milyen áron fut?







bbubbuka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz bbubbuka

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2012. március 10. szombat, 11:29


Aki már kapta szét a teljes vezérlést, nektek mennyire volt feszes a lánc?
Valahol azt olvastam, nem olyan nagy probléma ha nem olyan feszes a lánc, és nem is szokott ezek annyira full feszes lenni.
Ez hülyeség? Van valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata?
Amúgy egy normál kategóriás lánc, milyen áron fut?





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2012. március 10. szombat, 11:30

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. március 07. szerda, 08:14


bbubbuka írta: Várom a véleményeteket a következővel kapcsolatban.
Az autómban, 15e. km-je volt cserélve kipufogó oldalon mind a 8db hidrotőke.
Rouville raktak bele unixból vette a srác.
Meglett hajtva a kocsi picit 170-180 20-30 percen keresztül ekkor ugye kidőlt 1db, tegnap lett szétszedve a motor és kiderült, hogy azok közül halt meg egy amik már cserélve voltak.. vicc.
Szerelőm mondta, hogy az a rouville(nem tudom,hogy helyesen írom a nevét de lényegtelen)nem a legjobb minőség ezekből és az osztrák bmw szalonból akar rendelni tőkét.
Most kipuff. oldalon lesz cserélve ismét mind a 8. motor oldalon pedig nem.
Még a lánc volt picit laza, ott pedig a feszítőjét még kicseréli.
Nincs valakinek tippje mi a franctól jöhet elő 15e. km után ismét hidrotőke amikor 100%, hogy cserélve volt?
Valaki azt mondta, lehet hogy valami olajdugó vagy ilyesmi lehet ott a fúvókáknál és érdemes lenne kimosni a motort ott?
Bármi ötletet szívesen meghallgatok


az ötlet jó. ha nem megfeleő olajat hazsnálnak, vagy nem cserélték időben, akkor lehet ilyen. de ha nem jutna el az olaj, akkor rögtön hangja lenne. a rouville valóban nem a legjobb. de ha cseréled és az összeset cserélném, hogy ne kelljen legközelebb megint szétszedni.


bbubbuka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz bbubbuka

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2012. március 07. szerda, 08:05


Várom a véleményeteket a következővel kapcsolatban.
Az autómban, 15e. km-je volt cserélve kipufogó oldalon mind a 8db hidrotőke.
Rouville raktak bele unixból vette a srác.
Meglett hajtva a kocsi picit 170-180 20-30 percen keresztül ekkor ugye kidőlt 1db, tegnap lett szétszedve a motor és kiderült, hogy azok közül halt meg egy amik már cserélve voltak.. vicc.
Szerelőm mondta, hogy az a rouville(nem tudom,hogy helyesen írom a nevét de lényegtelen)nem a legjobb minőség ezekből és az osztrák bmw szalonból akar rendelni tőkét.
Most kipuff. oldalon lesz cserélve ismét mind a 8. motor oldalon pedig nem.
Még a lánc volt picit laza, ott pedig a feszítőjét még kicseréli.
Nincs valakinek tippje mi a franctól jöhet elő 15e. km után ismét hidrotőke amikor 100%, hogy cserélve volt?
Valaki azt mondta, lehet hogy valami olajdugó vagy ilyesmi lehet ott a fúvókáknál és érdemes lenne kimosni a motort ott?
Bármi ötletet szívesen meghallgatok


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. március 06. kedd, 11:57


bbubbuka írta: na megkérdeztem 0w-40 castrol edge lett belerakva?
véleményed erről?



elmegy. nekem ilyen motorom van mint neked, csak 1.8-as. én Castrol SLX Professional PowerFlow 0w-30 LL-04-et használok. a régebbi csomagolásra még rá is volt írva, hogy speciálisan BMW-re feljesztve. Amúgy BP, Aral ugyanez, csak meg kell keresni a megfelelőjét. Én legközelebb Aral-t fogok venni, mert 3-400Ft-tal olcsóbb/liter és ugyanaz.

bbubbuka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz bbubbuka

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2012. március 06. kedd, 11:53


na megkérdeztem 0w-40 castrol edge lett belerakva?
véleményed erről?



YELLOW írta:
bbubbuka írta:
YELLOW írta:
bbubbuka írta: Hát csak a viszkozitásra értem, hogy 10w-40 nem-e túl sűrű?



mivel nyár jön, annyira nem vészes, de túl sűrű


Akkor ettől nem lehet semmi baja?
De nyár végén majd érdemesebb 5w-40et?


igazából a minősége számítana. Long Life-04-es kellene, azt meg a 10w-40 nem tudja. az a baj sajnos a castrolnak vanank trutyi olajai, pl 10w-40-ből is, pl magnatec, amik nem az igaziak. tudni kellene pontosan mi ment bele. én sosem bízom másra, hogy milyen olajat tegyen bele.
alapból 5w-40 a legsűrűbb olaj, ami önthető bele. ezekbe 0w-30, 0w-40, 5w-30, esetleg 5w-40 való bele.
valszeg nem lesz baja, de én átcserélném. nem akarlak +költségbe verni, a Te dolgod.




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. március 05. hétfő, 21:17


bbubbuka írta:
YELLOW írta:
bbubbuka írta: Hát csak a viszkozitásra értem, hogy 10w-40 nem-e túl sűrű?



mivel nyár jön, annyira nem vészes, de túl sűrű


Akkor ettől nem lehet semmi baja?
De nyár végén majd érdemesebb 5w-40et?


igazából a minősége számítana. Long Life-04-es kellene, azt meg a 10w-40 nem tudja. az a baj sajnos a castrolnak vanank trutyi olajai, pl 10w-40-ből is, pl magnatec, amik nem az igaziak. tudni kellene pontosan mi ment bele. én sosem bízom másra, hogy milyen olajat tegyen bele.
alapból 5w-40 a legsűrűbb olaj, ami önthető bele. ezekbe 0w-30, 0w-40, 5w-30, esetleg 5w-40 való bele.
valszeg nem lesz baja, de én átcserélném. nem akarlak +költségbe verni, a Te dolgod.

bbubbuka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz bbubbuka

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2012. március 05. hétfő, 21:06


YELLOW írta:
bbubbuka írta: Hát csak a viszkozitásra értem, hogy 10w-40 nem-e túl sűrű?



mivel nyár jön, annyira nem vészes, de túl sűrű


Akkor ettől nem lehet semmi baja?
De nyár végén majd érdemesebb 5w-40et?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. március 05. hétfő, 21:04


bbubbuka írta: Hát csak a viszkozitásra értem, hogy 10w-40 nem-e túl sűrű?



mivel nyár jön, annyira nem vészes, de túl sűrű

bbubbuka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz bbubbuka

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2012. március 05. hétfő, 20:55


Hát csak a viszkozitásra értem, hogy 10w-40 nem-e túl sűrű?




BMW_0902 írta:
bbubbuka írta: Olvasgattam olajos fórumokat, most kicsit beparáztam..
Az enyémbe most volt olajcsere ugye, és azt hiszem Castrol 10W-40 lett belerakva.
Kocsimba 170e km van. Ettől lehet valami baja a motornak?
Mikor kérdeztem a szerelőm, hogy Castrol v BMW olaj legyen azt mondta, hogy árban meg minőségben sincs különbség. Gondolom most sokan megírjátok, hogy ez hülyeség
Vélemények ezzel kapcsolatban?


Hol olvastad, hogy az nem jó bele?

Én sima CASTROL Edge 5W-30-at tettem bele. Volt BMW 5w-30-asom is, de maradtam a Castrolnál. Szerintem - és nekem is azt mondták, hogy - az a lényeg inkább, hogy 10.000 Km-ként cserélni kell az olajat + szűrőket. És ezt olyanok mondták, akik már vagy túllépték a 270.000, vagy 312.000, vagy a 402.000 km-t! (Diesel és Bengás vegyesen van köztük.)

Szóval, szerintem nem lesz bajod!




BMW_0902
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz BMW_0902

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 113

Elküldve: 2012. március 05. hétfő, 20:51


bbubbuka írta: Olvasgattam olajos fórumokat, most kicsit beparáztam..
Az enyémbe most volt olajcsere ugye, és azt hiszem Castrol 10W-40 lett belerakva.
Kocsimba 170e km van. Ettől lehet valami baja a motornak?
Mikor kérdeztem a szerelőm, hogy Castrol v BMW olaj legyen azt mondta, hogy árban meg minőségben sincs különbség. Gondolom most sokan megírjátok, hogy ez hülyeség
Vélemények ezzel kapcsolatban?


Hol olvastad, hogy az nem jó bele?

Én sima CASTROL Edge 5W-30-at tettem bele. Volt BMW 5w-30-asom is, de maradtam a Castrolnál. Szerintem - és nekem is azt mondták, hogy - az a lényeg inkább, hogy 10.000 Km-ként cserélni kell az olajat + szűrőket. És ezt olyanok mondták, akik már vagy túllépték a 270.000, vagy 312.000, vagy a 402.000 km-t! (Diesel és Bengás vegyesen van köztük.)

Szóval, szerintem nem lesz bajod!