autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 834

Elküldve: 2022. szeptember 03. szombat, 11:17


Bokdav írta: Sziasztok!
BMW 320i, E91-ben egyik pillanatról a másikra nem nyitja/zárja az ajtót a kulcs. A két kulcs jelet ad, akksik bennük jók.
Tudnátok segíteni merre induljak? Nagyon köszönöm!
Dávid
Próbáld meg újratanítani a kulcsokat.

1. Munkavégzés a jármű belsejéből és zárt ajtók mellett

2. Állítsa a gyújtást 1. pozícióba, majd 5 másodpercen belül vissza ki.

3. Vegye ki a kulcsot a gyújtásból, és nyomja meg és tartsa lenyomva a kioldó gombot 15 másodpercig ezalatt nyomja meg a kulcszár gombot 3-szor 5 másodpercen belül.

4. Engedje el mindkét gombot.

5. Az ajtók bezáródnak és kinyílnak, jelezve, hogy a megfelelő programozás történt.

Esetleg még nézd meg a biztit...

https://www.youtube.com/watch?v=GUrrfwMm5xI



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2022. szeptember 03. szombat, 11:21

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2007

státusz Bokdav

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2022. augusztus 22. hétfő, 16:25


Sziasztok!
BMW 320i, E91-ben egyik pillanatról a másikra nem nyitja/zárja az ajtót a kulcs. A két kulcs jelet ad, akksik bennük jók.
Tudnátok segíteni merre induljak? Nagyon köszönöm!
Dávid



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2022. augusztus 22. hétfő, 16:27

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz dizma73

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2021. december 18. szombat, 09:21


Sziasztok nekem e91 320D az a gondom bicska kulccsal nem tudom kinyitani az ajtót nem reagál a központizár csak manuálisan viszont jő hogyan kell tanitani a bicskakulcsot ,az akksi jó benne kettö van egyikre sem reagál köszönöm.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 89% (15580 pont) | Hozzászólások: 17475

Elküldve: 2021. december 04. szombat, 18:31


Kathy83 írta:
YELLOW írta:
Kathy83 írta: Sziasztok! Tudnátok ajánlani autóvillamossági szakembert, aki utána tudna nézni a központi zár létezésének? Tudom, így hülyén hangzik a kérdés, de leírnám a hozzátartozó történetet. Történt ugyanis, hogy hozzám került egy e36 316i compact (életem első autója, amit saját pénzből vettem és csak az enyém), szerelem első látásra, ami tudom, öreg hiba. Számtalan hibája van, köztük leledzett a "csak elemet kell cserélni a kulcsba főnök" is. Az elem cseréje megtörtént, mondanom sem kell, hogy a probléma még mindig fennáll. Hála a fórumnak, és több óra olvasásnak, meg autóbontásnak, rájöttem, hogy nincs is benne a modul. Azt is megtudtam, több hét, hónap nyomozás után, hogy egyes compactok modulja sokat ér, köztük az enyém is, és valószínűleg kibelezték. Mindig is a gyári megoldásokat, és az eredetiséget tartom szem előtt, de most kivételt kell tennem, mert nem rendelkezem a modul és a hozzá tartozó vezetékek, riasztó (sziréna megvan, hozzá tartozó kábelköteg hiányzik) f...m-f...k összegével. Ezért utángyártott valamit kellene belerakni, mert félek, hogy a cilinder zár nem sokáig bírja már. Bocsánat a zavaros történetért.


nem egy nagy kunszt bekötni egy utólagos szettet. szerintem bármelyik autószerelő is be tudja kötni. csak mert BMW, nem kell atomfizikusnak lenni hozzá.
ha van egy kis affinitásod, még magad is meg tudod csinálni. egy normálisabb szetthez van jó szerelési leírás.
illetve, hogy ajánljon bárki bármit, mikor nem tudni melyik környékről. gondolom 300km-t nem utazol egy ilyen apró bekötés miatt.


Értem. Köszönöm. Bocsánat, kimaradt az írásból, Kecskemét és környéke. Nézegettem, de mi nevezhető normális szettnek?


ha kecskeméti vagy, akkor ott biztos találsz még olyat is, aki vágja a BMW-t. helyi FB csoportban lenne célszerű érdeklődni. biztos dolgoznak a merci gyárban is olyanok, akik vágják az elektronikát.
hogy mi a normális szett? nem tudom. de nyilván nem a legolcsóbb árkategória. sőt a legtöbb szettre rákeresve a youtube-on, még videókat is lehet találni.

Kathy83
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1995

státusz Kathy83

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2021. december 04. szombat, 17:31


YELLOW írta:
Kathy83 írta: Sziasztok! Tudnátok ajánlani autóvillamossági szakembert, aki utána tudna nézni a központi zár létezésének? Tudom, így hülyén hangzik a kérdés, de leírnám a hozzátartozó történetet. Történt ugyanis, hogy hozzám került egy e36 316i compact (életem első autója, amit saját pénzből vettem és csak az enyém), szerelem első látásra, ami tudom, öreg hiba. Számtalan hibája van, köztük leledzett a "csak elemet kell cserélni a kulcsba főnök" is. Az elem cseréje megtörtént, mondanom sem kell, hogy a probléma még mindig fennáll. Hála a fórumnak, és több óra olvasásnak, meg autóbontásnak, rájöttem, hogy nincs is benne a modul. Azt is megtudtam, több hét, hónap nyomozás után, hogy egyes compactok modulja sokat ér, köztük az enyém is, és valószínűleg kibelezték. Mindig is a gyári megoldásokat, és az eredetiséget tartom szem előtt, de most kivételt kell tennem, mert nem rendelkezem a modul és a hozzá tartozó vezetékek, riasztó (sziréna megvan, hozzá tartozó kábelköteg hiányzik) f...m-f...k összegével. Ezért utángyártott valamit kellene belerakni, mert félek, hogy a cilinder zár nem sokáig bírja már. Bocsánat a zavaros történetért.


nem egy nagy kunszt bekötni egy utólagos szettet. szerintem bármelyik autószerelő is be tudja kötni. csak mert BMW, nem kell atomfizikusnak lenni hozzá.
ha van egy kis affinitásod, még magad is meg tudod csinálni. egy normálisabb szetthez van jó szerelési leírás.
illetve, hogy ajánljon bárki bármit, mikor nem tudni melyik környékről. gondolom 300km-t nem utazol egy ilyen apró bekötés miatt.

Értem. Köszönöm. Bocsánat, kimaradt az írásból, Kecskemét és környéke. Nézegettem, de mi nevezhető normális szettnek?



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 89% (15580 pont) | Hozzászólások: 17475

Elküldve: 2021. december 04. szombat, 15:33


Kathy83 írta: Sziasztok! Tudnátok ajánlani autóvillamossági szakembert, aki utána tudna nézni a központi zár létezésének? Tudom, így hülyén hangzik a kérdés, de leírnám a hozzátartozó történetet. Történt ugyanis, hogy hozzám került egy e36 316i compact (életem első autója, amit saját pénzből vettem és csak az enyém), szerelem első látásra, ami tudom, öreg hiba. Számtalan hibája van, köztük leledzett a "csak elemet kell cserélni a kulcsba főnök" is. Az elem cseréje megtörtént, mondanom sem kell, hogy a probléma még mindig fennáll. Hála a fórumnak, és több óra olvasásnak, meg autóbontásnak, rájöttem, hogy nincs is benne a modul. Azt is megtudtam, több hét, hónap nyomozás után, hogy egyes compactok modulja sokat ér, köztük az enyém is, és valószínűleg kibelezték. Mindig is a gyári megoldásokat, és az eredetiséget tartom szem előtt, de most kivételt kell tennem, mert nem rendelkezem a modul és a hozzá tartozó vezetékek, riasztó (sziréna megvan, hozzá tartozó kábelköteg hiányzik) f...m-f...k összegével. Ezért utángyártott valamit kellene belerakni, mert félek, hogy a cilinder zár nem sokáig bírja már. Bocsánat a zavaros történetért.


nem egy nagy kunszt bekötni egy utólagos szettet. szerintem bármelyik autószerelő is be tudja kötni. csak mert BMW, nem kell atomfizikusnak lenni hozzá.
ha van egy kis affinitásod, még magad is meg tudod csinálni. egy normálisabb szetthez van jó szerelési leírás.
illetve, hogy ajánljon bárki bármit, mikor nem tudni melyik környékről. gondolom 300km-t nem utazol egy ilyen apró bekötés miatt.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2021. december 04. szombat, 15:34

Kathy83
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1995

státusz Kathy83

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2021. december 04. szombat, 11:35


Sziasztok! Tudnátok ajánlani autóvillamossági szakembert, aki utána tudna nézni a központi zár létezésének? Tudom, így hülyén hangzik a kérdés, de leírnám a hozzátartozó történetet. Történt ugyanis, hogy hozzám került egy e36 316i compact (életem első autója, amit saját pénzből vettem és csak az enyém), szerelem első látásra, ami tudom, öreg hiba. Számtalan hibája van, köztük leledzett a "csak elemet kell cserélni a kulcsba főnök" is. Az elem cseréje megtörtént, mondanom sem kell, hogy a probléma még mindig fennáll. Hála a fórumnak, és több óra olvasásnak, meg autóbontásnak, rájöttem, hogy nincs is benne a modul. Azt is megtudtam, több hét, hónap nyomozás után, hogy egyes compactok modulja sokat ér, köztük az enyém is, és valószínűleg kibelezték. Mindig is a gyári megoldásokat, és az eredetiséget tartom szem előtt, de most kivételt kell tennem, mert nem rendelkezem a modul és a hozzá tartozó vezetékek, riasztó (sziréna megvan, hozzá tartozó kábelköteg hiányzik) f...m-f...k összegével. Ezért utángyártott valamit kellene belerakni, mert félek, hogy a cilinder zár nem sokáig bírja már. Bocsánat a zavaros történetért.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 89% (15580 pont) | Hozzászólások: 17475

Elküldve: 2020. október 12. hétfő, 20:06


feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta: Sziasztok! Havernak az E90-ben tönkrement a centrálzár vezérlő grundmodulban a nyitó relé, nem tudja valaki, hogy mi a pontos típusszáma ennek a relének és honnan lehet ilyet rendelni? A záró relé típusszáma is érdekelne, mert akkor az is lenne cserélve.
Csere után a kulcstanítás ugyanaz E90-ben is mint az E46-nál?
Köszi a válaszokat!


sajna nem tudom. nekem úgy rémlik más a tanítási metódus és lehet csak géppel lehet tanítani. de elvileg relé cserénél nem kell. sőt lehet nem is relé van már benne, legalábbis nem olyan, mint az E46 esetén.
Az a baj nem tudom milyen belülről, és képet sem nagyon találok, amire azt mondanám, az az E90-é.


Köszi! Akkor első körben jön a kiszerelése és utána majd meglátjuk hogyan tovább. Ha a jobb első ajtó kis záró-nyitó pöckét valahogy fel tudjuk húzni manuálisan akkor vajon nyitható lesz az ajtó? (a gm modul kiszereléséhez nyitva kell legyen) Kulccsal csak a bal elsőt nyitja és hibamegállapításkor műszert rákapcsolva sem tudták kinyitni.


elvileg belső kilincs meghúzásra nyílnia kell a pöcöknek, majd másodikra az ajtónak.
de lehet az ajtóban lévő zár romlott el... én kimérném, érkezik-e egyáltalán jel a zárra.


A vezetőoldali ajtó kinyílik kulccsal a többi nem nyílik kilincsre sem és úgy sem hogy manuálisan felhúztuk a pöcköt ... elengedve visszaugrik le a pöcök.
Végül a jobb első ajtó nyitása nélkül is sikerült kiszerelni a grundmodult, de szét nem sikerült szedni hogy belelássunk milyen relé van benne (a 2 csavar kijött belőle, a patentkapcsok engedtek de egy helyen valami láthatatlan dolog fogja, nem akartuk feszegetni vagy eltörni)
Ezután ideiglenesen visszatettük rádugva a 3 csatlakozót, hogy felhúzzuk az ablakokat és lezárjuk a kocsit...itt jött a meglepetés ...2 első ablak felment, a 2 hátsó meg sem mozdult...gyújtásra téve a műszerfal semmit nem mutat, teljesen behalt, sem a mutatók nem mutatnak semmit, sem a visszajelző lámpák, beindulni beindul az autó.
Nagy valószínűséggel márkaszervíz lesz belőle.


vagy valami kontakt hiba van... esetleg érdemes levenni az akksi sarut, hátha észhez tér...


Probléma megoldva ...ami annyira bagatel volt, hogy röhögni tudok én is csak rajta
A grundmodult nem elég ideiglenesen visszarakni rádugva a 3 csatlakozót mert van egy negyedik csatlakozója is ami fix, tehát ha vissza van dugva a helyére csak akkor csatlakozik rá. Így visszajött minden, működik minden ...kivéve az ajtó nyitás.
Azt mondja a haver holnap bemegy a márkaszervízbe. Mondom neki, hogy végignézted az összes biztosítékot biztos ahogy mondtam??? ...Ja azt elfelejtette
Kiderült egy rossz volt ...ennyi volt csak a gond... minden működik a nyitás is ...


ohh...
hát bármilyen autóval van hiba, ez az első, hogy a biztiket átnézem. ne szívassam le magam. mondjuk nem gondoltam, hogy attól csinálja ezt. mondjuk azt írtad nyitó relé, én arra következtettem, csak nyitni nem nyit.

feco7939
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz feco7939

Törzsvendég

Elismertség: 20% (40 pont) | Hozzászólások: 191

Elküldve: 2020. október 12. hétfő, 19:48


YELLOW írta:
feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta: Sziasztok! Havernak az E90-ben tönkrement a centrálzár vezérlő grundmodulban a nyitó relé, nem tudja valaki, hogy mi a pontos típusszáma ennek a relének és honnan lehet ilyet rendelni? A záró relé típusszáma is érdekelne, mert akkor az is lenne cserélve.
Csere után a kulcstanítás ugyanaz E90-ben is mint az E46-nál?
Köszi a válaszokat!


sajna nem tudom. nekem úgy rémlik más a tanítási metódus és lehet csak géppel lehet tanítani. de elvileg relé cserénél nem kell. sőt lehet nem is relé van már benne, legalábbis nem olyan, mint az E46 esetén.
Az a baj nem tudom milyen belülről, és képet sem nagyon találok, amire azt mondanám, az az E90-é.


Köszi! Akkor első körben jön a kiszerelése és utána majd meglátjuk hogyan tovább. Ha a jobb első ajtó kis záró-nyitó pöckét valahogy fel tudjuk húzni manuálisan akkor vajon nyitható lesz az ajtó? (a gm modul kiszereléséhez nyitva kell legyen) Kulccsal csak a bal elsőt nyitja és hibamegállapításkor műszert rákapcsolva sem tudták kinyitni.


elvileg belső kilincs meghúzásra nyílnia kell a pöcöknek, majd másodikra az ajtónak.
de lehet az ajtóban lévő zár romlott el... én kimérném, érkezik-e egyáltalán jel a zárra.


A vezetőoldali ajtó kinyílik kulccsal a többi nem nyílik kilincsre sem és úgy sem hogy manuálisan felhúztuk a pöcköt ... elengedve visszaugrik le a pöcök.
Végül a jobb első ajtó nyitása nélkül is sikerült kiszerelni a grundmodult, de szét nem sikerült szedni hogy belelássunk milyen relé van benne (a 2 csavar kijött belőle, a patentkapcsok engedtek de egy helyen valami láthatatlan dolog fogja, nem akartuk feszegetni vagy eltörni)
Ezután ideiglenesen visszatettük rádugva a 3 csatlakozót, hogy felhúzzuk az ablakokat és lezárjuk a kocsit...itt jött a meglepetés ...2 első ablak felment, a 2 hátsó meg sem mozdult...gyújtásra téve a műszerfal semmit nem mutat, teljesen behalt, sem a mutatók nem mutatnak semmit, sem a visszajelző lámpák, beindulni beindul az autó.
Nagy valószínűséggel márkaszervíz lesz belőle.


vagy valami kontakt hiba van... esetleg érdemes levenni az akksi sarut, hátha észhez tér...


Probléma megoldva ...ami annyira bagatel volt, hogy röhögni tudok én is csak rajta
A grundmodult nem elég ideiglenesen visszarakni rádugva a 3 csatlakozót mert van egy negyedik csatlakozója is ami fix, tehát ha vissza van dugva a helyére csak akkor csatlakozik rá. Így visszajött minden, működik minden ...kivéve az ajtó nyitás.
Azt mondja a haver holnap bemegy a márkaszervízbe. Mondom neki, hogy végignézted az összes biztosítékot biztos ahogy mondtam??? ...Ja azt elfelejtette
Kiderült egy rossz volt ...ennyi volt csak a gond... minden működik a nyitás is ...


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 89% (15580 pont) | Hozzászólások: 17475

Elküldve: 2020. október 09. péntek, 19:56


feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta: Sziasztok! Havernak az E90-ben tönkrement a centrálzár vezérlő grundmodulban a nyitó relé, nem tudja valaki, hogy mi a pontos típusszáma ennek a relének és honnan lehet ilyet rendelni? A záró relé típusszáma is érdekelne, mert akkor az is lenne cserélve.
Csere után a kulcstanítás ugyanaz E90-ben is mint az E46-nál?
Köszi a válaszokat!


sajna nem tudom. nekem úgy rémlik más a tanítási metódus és lehet csak géppel lehet tanítani. de elvileg relé cserénél nem kell. sőt lehet nem is relé van már benne, legalábbis nem olyan, mint az E46 esetén.
Az a baj nem tudom milyen belülről, és képet sem nagyon találok, amire azt mondanám, az az E90-é.


Köszi! Akkor első körben jön a kiszerelése és utána majd meglátjuk hogyan tovább. Ha a jobb első ajtó kis záró-nyitó pöckét valahogy fel tudjuk húzni manuálisan akkor vajon nyitható lesz az ajtó? (a gm modul kiszereléséhez nyitva kell legyen) Kulccsal csak a bal elsőt nyitja és hibamegállapításkor műszert rákapcsolva sem tudták kinyitni.


elvileg belső kilincs meghúzásra nyílnia kell a pöcöknek, majd másodikra az ajtónak.
de lehet az ajtóban lévő zár romlott el... én kimérném, érkezik-e egyáltalán jel a zárra.


A vezetőoldali ajtó kinyílik kulccsal a többi nem nyílik kilincsre sem és úgy sem hogy manuálisan felhúztuk a pöcköt ... elengedve visszaugrik le a pöcök.
Végül a jobb első ajtó nyitása nélkül is sikerült kiszerelni a grundmodult, de szét nem sikerült szedni hogy belelássunk milyen relé van benne (a 2 csavar kijött belőle, a patentkapcsok engedtek de egy helyen valami láthatatlan dolog fogja, nem akartuk feszegetni vagy eltörni)
Ezután ideiglenesen visszatettük rádugva a 3 csatlakozót, hogy felhúzzuk az ablakokat és lezárjuk a kocsit...itt jött a meglepetés ...2 első ablak felment, a 2 hátsó meg sem mozdult...gyújtásra téve a műszerfal semmit nem mutat, teljesen behalt, sem a mutatók nem mutatnak semmit, sem a visszajelző lámpák, beindulni beindul az autó.
Nagy valószínűséggel márkaszervíz lesz belőle.


vagy valami kontakt hiba van... esetleg érdemes levenni az akksi sarut, hátha észhez tér...

feco7939
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz feco7939

Törzsvendég

Elismertség: 20% (40 pont) | Hozzászólások: 191

Elküldve: 2020. október 09. péntek, 19:48


YELLOW írta:
feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta: Sziasztok! Havernak az E90-ben tönkrement a centrálzár vezérlő grundmodulban a nyitó relé, nem tudja valaki, hogy mi a pontos típusszáma ennek a relének és honnan lehet ilyet rendelni? A záró relé típusszáma is érdekelne, mert akkor az is lenne cserélve.
Csere után a kulcstanítás ugyanaz E90-ben is mint az E46-nál?
Köszi a válaszokat!


sajna nem tudom. nekem úgy rémlik más a tanítási metódus és lehet csak géppel lehet tanítani. de elvileg relé cserénél nem kell. sőt lehet nem is relé van már benne, legalábbis nem olyan, mint az E46 esetén.
Az a baj nem tudom milyen belülről, és képet sem nagyon találok, amire azt mondanám, az az E90-é.


Köszi! Akkor első körben jön a kiszerelése és utána majd meglátjuk hogyan tovább. Ha a jobb első ajtó kis záró-nyitó pöckét valahogy fel tudjuk húzni manuálisan akkor vajon nyitható lesz az ajtó? (a gm modul kiszereléséhez nyitva kell legyen) Kulccsal csak a bal elsőt nyitja és hibamegállapításkor műszert rákapcsolva sem tudták kinyitni.


elvileg belső kilincs meghúzásra nyílnia kell a pöcöknek, majd másodikra az ajtónak.
de lehet az ajtóban lévő zár romlott el... én kimérném, érkezik-e egyáltalán jel a zárra.


A vezetőoldali ajtó kinyílik kulccsal a többi nem nyílik kilincsre sem és úgy sem hogy manuálisan felhúztuk a pöcköt ... elengedve visszaugrik le a pöcök.
Végül a jobb első ajtó nyitása nélkül is sikerült kiszerelni a grundmodult, de szét nem sikerült szedni hogy belelássunk milyen relé van benne (a 2 csavar kijött belőle, a patentkapcsok engedtek de egy helyen valami láthatatlan dolog fogja, nem akartuk feszegetni vagy eltörni)
Ezután ideiglenesen visszatettük rádugva a 3 csatlakozót, hogy felhúzzuk az ablakokat és lezárjuk a kocsit...itt jött a meglepetés ...2 első ablak felment, a 2 hátsó meg sem mozdult...gyújtásra téve a műszerfal semmit nem mutat, teljesen behalt, sem a mutatók nem mutatnak semmit, sem a visszajelző lámpák, beindulni beindul az autó.
Nagy valószínűséggel márkaszervíz lesz belőle.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 89% (15580 pont) | Hozzászólások: 17475

Elküldve: 2020. október 09. péntek, 14:47


feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta: Sziasztok! Havernak az E90-ben tönkrement a centrálzár vezérlő grundmodulban a nyitó relé, nem tudja valaki, hogy mi a pontos típusszáma ennek a relének és honnan lehet ilyet rendelni? A záró relé típusszáma is érdekelne, mert akkor az is lenne cserélve.
Csere után a kulcstanítás ugyanaz E90-ben is mint az E46-nál?
Köszi a válaszokat!


sajna nem tudom. nekem úgy rémlik más a tanítási metódus és lehet csak géppel lehet tanítani. de elvileg relé cserénél nem kell. sőt lehet nem is relé van már benne, legalábbis nem olyan, mint az E46 esetén.
Az a baj nem tudom milyen belülről, és képet sem nagyon találok, amire azt mondanám, az az E90-é.


Köszi! Akkor első körben jön a kiszerelése és utána majd meglátjuk hogyan tovább. Ha a jobb első ajtó kis záró-nyitó pöckét valahogy fel tudjuk húzni manuálisan akkor vajon nyitható lesz az ajtó? (a gm modul kiszereléséhez nyitva kell legyen) Kulccsal csak a bal elsőt nyitja és hibamegállapításkor műszert rákapcsolva sem tudták kinyitni.


elvileg belső kilincs meghúzásra nyílnia kell a pöcöknek, majd másodikra az ajtónak.
de lehet az ajtóban lévő zár romlott el... én kimérném, érkezik-e egyáltalán jel a zárra.

feco7939
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz feco7939

Törzsvendég

Elismertség: 20% (40 pont) | Hozzászólások: 191

Elküldve: 2020. október 09. péntek, 08:06


YELLOW írta:
feco7939 írta: Sziasztok! Havernak az E90-ben tönkrement a centrálzár vezérlő grundmodulban a nyitó relé, nem tudja valaki, hogy mi a pontos típusszáma ennek a relének és honnan lehet ilyet rendelni? A záró relé típusszáma is érdekelne, mert akkor az is lenne cserélve.
Csere után a kulcstanítás ugyanaz E90-ben is mint az E46-nál?
Köszi a válaszokat!


sajna nem tudom. nekem úgy rémlik más a tanítási metódus és lehet csak géppel lehet tanítani. de elvileg relé cserénél nem kell. sőt lehet nem is relé van már benne, legalábbis nem olyan, mint az E46 esetén.
Az a baj nem tudom milyen belülről, és képet sem nagyon találok, amire azt mondanám, az az E90-é.


Köszi! Akkor első körben jön a kiszerelése és utána majd meglátjuk hogyan tovább. Ha a jobb első ajtó kis záró-nyitó pöckét valahogy fel tudjuk húzni manuálisan akkor vajon nyitható lesz az ajtó? (a gm modul kiszereléséhez nyitva kell legyen) Kulccsal csak a bal elsőt nyitja és hibamegállapításkor műszert rákapcsolva sem tudták kinyitni.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 89% (15580 pont) | Hozzászólások: 17475

Elküldve: 2020. október 08. csütörtök, 17:07


feco7939 írta: Sziasztok! Havernak az E90-ben tönkrement a centrálzár vezérlő grundmodulban a nyitó relé, nem tudja valaki, hogy mi a pontos típusszáma ennek a relének és honnan lehet ilyet rendelni? A záró relé típusszáma is érdekelne, mert akkor az is lenne cserélve.
Csere után a kulcstanítás ugyanaz E90-ben is mint az E46-nál?
Köszi a válaszokat!


sajna nem tudom. nekem úgy rémlik más a tanítási metódus és lehet csak géppel lehet tanítani. de elvileg relé cserénél nem kell. sőt lehet nem is relé van már benne, legalábbis nem olyan, mint az E46 esetén.
Az a baj nem tudom milyen belülről, és képet sem nagyon találok, amire azt mondanám, az az E90-é.

feco7939
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz feco7939

Törzsvendég

Elismertség: 20% (40 pont) | Hozzászólások: 191

Elküldve: 2020. október 08. csütörtök, 07:52


Sziasztok! Havernak az E90-ben tönkrement a centrálzár vezérlő grundmodulban a nyitó relé, nem tudja valaki, hogy mi a pontos típusszáma ennek a relének és honnan lehet ilyet rendelni? A záró relé típusszáma is érdekelne, mert akkor az is lenne cserélve.
Csere után a kulcstanítás ugyanaz E90-ben is mint az E46-nál?
Köszi a válaszokat!