golyoo_o
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz golyoo_o

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2008. március 26. szerda, 15:30


ducati!!!

Mit tettél bele??
Xeramicot??
Én is azon gondolkodom...!
S most már meg is rendelem, hogy ha neked bevállt

státusz collins

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 445

Elküldve: 2007. március 07. szerda, 23:44


Sziasztok!

Dízelhez hol szoktatok tankolni? Úgy értem, hogy melyik cég kútjainál? Elég nagyon különbségeket tapasztaltam eddig, fõleg gázolajban...

http://aruhaz.totalcar.hu/inde...rodfilter=

erre gondoltam még, hogy fogok venni.
Valakinek van hasonlóval valami tapasztalata?

Köszi!

státusz ducati113

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 208

Elküldve: 2006. november 08. szerda, 19:22


Sziasztok!

Raktam az autómba kerámia adalékot.Észrevétel:A turbóm hidegen eddig nem fütyült,most igen ha bemelegszik már nem hallani.Idáig 2000 töl kezdet húzni most 1700 1800 tol megindul.

Lehet.hogy jobb lett a töltésem?

státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2006. augusztus 01. kedd, 20:43


Az adalékokhoz annyit, régebben rosszabb volt itthon a benzinek oktánszáma, ezért tettünk bele okt.növelõt. Ma kicsit jobb már a helyzet.
Az ilyen 100-as bengákkal azért kell vigyázni, mert a teljesítménynövekedést a magasabb égéshõ okozza, amit a nagyobb oktánszám biztosít, hiszen a kompresszió nem lesz nagyobb, mert a motor 98as-ig kalibrált.
Ez hosszú távon rontja a gyertyákat, több olajat éget el, rongálja a tömítéseket.
Persze néha lehet.

státusz paci

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2006. július 31. hétfő, 21:01


richiem írta: Szerintem az egyetlen dolog ami tényleg jó, ha nagyon magas oktánszámú benzint raksz bele, amivel tökélletesebb az égés......de valahogy nem ér annyit, hogy olyan Elf üzemanyagot rendelj bele aminek 400 Ft literje....pedig a Benikéknek és Janikának bevált

Elvileg a Prolongnak van egy oktánszámnövelõ adaléka, 8000 Ft -ba kerül és 100 liter üzemanyaghoz elég....


8000???
Az egy fel tank uzemanyag ara!!! Azert az egy kicsit mar tulzas...nem???
De ha mar itt tartunk, igy mar szinte mindegy lenne, ha a Benikek altal hasznalt 400Ft/l uzemanyagot veszed, hiszen majd' ugyanannyiba kerulne...

státusz richiem

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2006. július 31. hétfő, 19:08


Szerintem az egyetlen dolog ami tényleg jó, ha nagyon magas oktánszámú benzint raksz bele, amivel tökélletesebb az égés......de valahogy nem ér annyit, hogy olyan Elf üzemanyagot rendelj bele aminek 400 Ft literje....pedig a Benikéknek és Janikának bevált

Elvileg a Prolongnak van egy oktánszámnövelõ adaléka, 8000 Ft -ba kerül és 100 liter üzemanyaghoz elég....

bmw320
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz bmw320

BMWfanatic

Elismertség: 0% (3 pont) | Hozzászólások: 478

Elküldve: 2006. július 31. hétfő, 15:48


Hali!
Hát ez bizony így igaz! Én is legtöbbet városban használom az autót és nemrég olaszba mentem ki vele hazafelé úton az autót mintha s...be rúgták volna és én is arra gondoltam hogy a több mint 1000 km alatt kiégtek a dolgok rendesen ráadásul 150-alatt nem is nagyon mentem vele!


státusz paci

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2006. július 30. vasárnap, 21:35


SzokeJ írta:
paci írta: De ha mar a csodaszereknel tartunk, kivancsi lennek arra is, hogy ki, mit gondol a kulonbozo "csoda adalekokrol" (motorolaj adalek, uzemanyag adalek), amelyek akar visszafordithatjak a kopast, meghosszabbithatjak a motor elettartamat, uzemanyagfogyasztast eredmenyeznek...stb.

Ha van valakinek valami konkret tapasztalata ezekkel kapcsolatban, kerem, ossza meg velunk!


Üdv Mindenkinek!

Pl a V Powerrel kapcsolatban:
Elõzõ autómat (Opel Astra 1.4) rendszeresen városban használtam, így ritka volt, hogy 3500 felett pörgettem. Amikor elindultam egy Sopron-Szeged-Sopron útra, akkor odafelé érezhetõen nehezebben futott az autó mint visszafelé. Kipróbáltam a V Powert, ugyanúgy jártam a várost és egy év múlva amikor legközelebb mentem Szegedre azt vettem észre, hogy nincs jelentõs különbség az oda - vissza út között. Természetesen mondhatjátok, hogy addigra úgy lerobbant, hogy azért nem volt különbség, de ez nem igaz, hiszen 65 ekm-el adtam el (tíz és fél év után).
Ezt követõen rendszeresen tankoltam a Powert, általában minden 3., 4. tank volt csak síma benzin.

Jelenleg a BMW-be is használom, itt nem éreztem, hogy ekkora változást okozna, de ez abból is adódhat, hogy az astrába csak 3-4 éves kora után kezdtem használni, a BMW-be viszont új kora óta.

Jó utat mindenkinek!!



Ha egy autot huzamosabb ideig varosban hasznalsz, foleg ha soha nem porgeted, lerakodik a korom a motor belso alkatreszeire, ami teljesitmeny csokkeneshez vezet. Tehat mikor utaztal Sopronba, kiegett a korom, es ezert ereztel kulonbseget a vissza uton.
Ezzel a premium benzin dologgal kapcsolatban olvastam az Auto Bildben, egy tesztet. Egy BMW, egy Toyota, valamint egy Peugeot volt a tesztalany. A japannal es a francianal fekpadon mertek egy nagyon minimalis teljesitmenynovekedest, a BMW-nel pedig egy nagyon apro visszaesest... En csak a gyarilag eloirt 95-ost tankolom, es bevalt.

státusz SzokeJ

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2006. július 28. péntek, 14:31


paci írta: De ha mar a csodaszereknel tartunk, kivancsi lennek arra is, hogy ki, mit gondol a kulonbozo "csoda adalekokrol" (motorolaj adalek, uzemanyag adalek), amelyek akar visszafordithatjak a kopast, meghosszabbithatjak a motor elettartamat, uzemanyagfogyasztast eredmenyeznek...stb.

Ha van valakinek valami konkret tapasztalata ezekkel kapcsolatban, kerem, ossza meg velunk!


Üdv Mindenkinek!

Pl a V Powerrel kapcsolatban:
Elõzõ autómat (Opel Astra 1.4) rendszeresen városban használtam, így ritka volt, hogy 3500 felett pörgettem. Amikor elindultam egy Sopron-Szeged-Sopron útra, akkor odafelé érezhetõen nehezebben futott az autó mint visszafelé. Kipróbáltam a V Powert, ugyanúgy jártam a várost és egy év múlva amikor legközelebb mentem Szegedre azt vettem észre, hogy nincs jelentõs különbség az oda - vissza út között. Természetesen mondhatjátok, hogy addigra úgy lerobbant, hogy azért nem volt különbség, de ez nem igaz, hiszen 65 ekm-el adtam el (tíz és fél év után).
Ezt követõen rendszeresen tankoltam a Powert, általában minden 3., 4. tank volt csak síma benzin.

Jelenleg a BMW-be is használom, itt nem éreztem, hogy ekkora változást okozna, de ez abból is adódhat, hogy az astrába csak 3-4 éves kora után kezdtem használni, a BMW-be viszont új kora óta.

Jó utat mindenkinek!!

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2006. július 28. péntek, 14:04


Kösz Dave. Legközelebb kritikusabb szemmel figyelem az ilyen bemutatókat

státusz herpa

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 163

Elküldve: 2006. július 27. csütörtök, 15:00


Nem pont a témához kapcsolódik, csak pl. az olajcseréhez meg a motorok fejlõdéséhez: http://totalcar.hu/magazin/egyebveszely/tervavul/. Annak, aki még nem olvasta.

státusz Little_Dave

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 55

Elküldve: 2006. július 27. csütörtök, 13:32


Hát kedves Tano el kell szomorítslak, de az Agipos manusz lerántotta a leplet errõl is, mert ugyanazt a kísérletet elvégezte egy hajtómû olajjal és a végeredmény ugyanaz lett. Szóval ez is elgondolkodtató. Olyan átverés ez mint az Opel 30.000-re emelt olajcseréje. Opel bennfentes mondta: ugyanaz a motor ugyanaz az olaj mitõl bírna kétszer annyit?
Persze évrõl évre minden fejlõdik. Csak éppen nem ennyit. Ez is csak marketing...

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2006. július 27. csütörtök, 10:06


Little_Dave: Hm, érdekes ez a világ. Egyszerûen nehéz eldönteni hogy mi a jó, mert mindent meg tudnak cáfolni, mindkét oldalról
Én is láttam tesztet, Metabond adalékról. Olyan erõkaros-görgõs súrlódásbemutató szerûséget, biztos láttatok már hasonlót. Az érdekes volt, hogy ezzel az adalékkal jóval nagyobb erõt kibírt a görgõ mielõtt megakadt, mint a sima motorolajjal.
Mondjuk a nagy cégeknek nem éppen érdeke, hogy ezek a kütyük terjedjenek, nem?

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2006. július 27. csütörtök, 09:59


Igaz, tényleg ennyire jönek ki a fogyasztásaim a jelenlegi használat mellett, csak érdekelnek azok a dolgok, amivel javíthatok az autón még egy kicsit. Ha nem is jelentkezik jelentõs csökkenés, mert ennél tényleg nem nagyon lehet kevesebb nálam, de ha a motor alkatzrészeinek jót tesz, akkor is megérheti.
Meg másoknak is felhívjuk a figyelmét, akiknek esetleg többet segíthet

státusz Little_Dave

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 55

Elküldve: 2006. július 27. csütörtök, 07:10


Sziasztok!

Én csak annyit mondanék az adalékokról, hogy egyetemi tanulmányaim során a tribológiát, valamint belsõégésû motorokat oktató nemzetközileg elismert professzorok csak megmosolyogták ezeket a szereket. Az Agip jóvoltából volt egy bemutató elõadás és a manusz ( pedig õ értett hozzá ) állította hogy ezeknek semmi értelmük, mert a sima üzemanyagban is kb minden benne van ( több száz adalék található a hagyományos üzemanyagokban is ). Szóval szerintem sincs sok értelmük, de biztos ki lehet benne? Még én is V-Powert tankolok bár valszínû semmi értelme
ilyen a marketing...