tupac961
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz tupac961

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2013. november 10. vasárnap, 14:54


Eddig nem ismertem de már igen.Lehet hülye egy kérdés volt de ez már a kétségbeesés jele, mert igazából első motor hiba mióta megvettem a gépet és pont a legrosszabbkor!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. november 10. vasárnap, 12:52


tupac961 írta: Sziasztok!Lenne egy fontos kérdésem!Ma reggel mikor beinditottam az autómat a motornál furcsa csörgő hangot hallottam ami sajnos nem is szünt meg,ráadásul a kipufogóból is fehér füst száll kifelé ami abszolút nem megszokott.Az autót 2 napot a munkatársaim használták,sajnos és persze senki nem tud semmit.Ami a lényeg,ők az olcsóbbik benzint tankolták bele az alacsonyabb oktáv számút és nemtudom hogy csak ez e lehet a probléma?!A helyzetet tovább rontja hogy Németországban dolgozom ahol nem a szervizek hozzá nem értésétől félek hanem a kölcségektől.


Nem ismered a mondást? Nőt, autót, soha nem adunk kölcsön.

tupac961
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz tupac961

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2013. november 10. vasárnap, 12:21


Sziasztok!Lenne egy fontos kérdésem!Ma reggel mikor beinditottam az autómat a motornál furcsa csörgő hangot hallottam ami sajnos nem is szünt meg,ráadásul a kipufogóból is fehér füst száll kifelé ami abszolút nem megszokott.Az autót 2 napot a munkatársaim használták,sajnos és persze senki nem tud semmit.Ami a lényeg,ők az olcsóbbik benzint tankolták bele az alacsonyabb oktáv számút és nemtudom hogy csak ez e lehet a probléma?!A helyzetet tovább rontja hogy Németországban dolgozom ahol nem a szervizek hozzá nem értésétől félek hanem a kölcségektől.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. november 10. vasárnap, 07:51


Most hogy utána olvasgattam,nekem lehet rosszul lett beállítva a Vanos vagy valami, mert mióta le lett szedve a henger,és visszarakva, azóta ha simán gyorsíttok semmi hang, ha padlót nyomok, akkor a felső fordulati tartományba mikor a legjobban van terhelve a motor,jön egy csörgő hang a motortól,nem volt soha szar kocsim, nem tudom milyen az ha becsörög a motor, de kb olyan mintha egy ilyen pillangószelep ki lenne lazulva, és az rezonálna rezegne nagyon. Először gondoltam valami laza lemez vagy valami, de már arra gondolok rossz valami a vezérlésben.
Tudna valaki mondani erre valamit?
A gyorsítást úgy értem ha lassan gyorsítok akár meddig nincs a jelenség, ha padlónál mikor visszakapcsol,egyet,kettőt akkor kezdi úgy legfelül talán 5000 körül vagy kicsit feljebb.
Mit tudnák tenni? Vigyem el a márkaszervizbe? Benzint próbáltam már a prémiumot, az volt az első.

sens
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz sens

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2013. október 22. kedd, 10:48


Sziasztok! 150lovas 320d-n szeretnénk láncfeszítőt cserélni, mert indításnál pár másodpercig csörög. A kérdésem az volna hogy kívülről meg lehet oldani, mint a benzinesnél, vagy le kell szedni a blokk első deklijét(ékszíjtárcsákat stb)? Előre is köszi a választ.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. november 21. szerda, 11:14


tuzko84 írta: http://tis.spaghetticoder.org/...1/07/09/93

én most ezt fogom kicserélni(chain tensioner piston-láncfeszítő dugattyút), remélem változik a helyzet, meg az eladó is ezt mondta....meglátjuk. Otthoni munka és bruttó 9500 huf (Febi-Bilstein)


kiváncsi elszek, rá neme gy nagy munka kicserélni, szóval. attól függetlenül, hogy szerintem az enyém amilyen, azért érdekel.
csinálhatnál, előtte és csere után videót.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2004

státusz tuzko84

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2012. november 21. szerda, 09:17


http://tis.spaghetticoder.org/...1/07/09/93

én most ezt fogom kicserélni(chain tensioner piston-láncfeszítő dugattyút), remélem változik a helyzet, meg az eladó is ezt mondta....meglátjuk. Otthoni munka és bruttó 9500 huf (Febi-Bilstein)


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2004

státusz tuzko84

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2012. november 20. kedd, 10:59


YELLOW írta:
tuzko84 írta: Sziasztok!

Két hónapja vettem egy 2004-es 318ci (N46B20A)faceliftes coupét. 185 ezer van most benn. Annyi gond lenne, hogy néha(ritkábban, nem mindig)hidegindításkor mikor a szivató kezd visszaállni előjön az a bizonyos csettegő hang pár másodpercig vagy az első 100 méterig ha egyszerre elindulok.Álló helyzetben mikor produkálja a hangot ha megemelem a fordulatot akkor megszűnik.Amúgy tökéletesen megy, szinte meg sem lehet hallani az alapjáratot, hibaüzenet semmi, füst nulla. Aki eladta, mondta hogy a feszítő patront vagy mit cseréljem ki (kb.10ezer forintos alkatrész). olvastam már azt is hogy a vanos o-gyűrű tömítéseket kell kicserélni, mert enged az olajnyomás, vagy eldugult, nem kap rendesen olajat az elején. Esetleg tapasztalat vagy tanács, ötlet?


kár több helyre beírni


Most nem tudom meghallgatni a videódat, munkahelyen nincs hangfal, majd otthon remélem igazad lesz


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. november 20. kedd, 10:35


tuzko84 írta: Sziasztok!

Két hónapja vettem egy 2004-es 318ci (N46B20A)faceliftes coupét. 185 ezer van most benn. Annyi gond lenne, hogy néha(ritkábban, nem mindig)hidegindításkor mikor a szivató kezd visszaállni előjön az a bizonyos csettegő hang pár másodpercig vagy az első 100 méterig ha egyszerre elindulok.Álló helyzetben mikor produkálja a hangot ha megemelem a fordulatot akkor megszűnik.Amúgy tökéletesen megy, szinte meg sem lehet hallani az alapjáratot, hibaüzenet semmi, füst nulla. Aki eladta, mondta hogy a feszítő patront vagy mit cseréljem ki (kb.10ezer forintos alkatrész). olvastam már azt is hogy a vanos o-gyűrű tömítéseket kell kicserélni, mert enged az olajnyomás, vagy eldugult, nem kap rendesen olajat az elején. Esetleg tapasztalat vagy tanács, ötlet?


kár több helyre beírni

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2004

státusz tuzko84

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2012. november 20. kedd, 10:33


Sziasztok!

Két hónapja vettem egy 2004-es 318ci (N46B20A)faceliftes coupét. 185 ezer van most benn. Annyi gond lenne, hogy néha(ritkábban, nem mindig)hidegindításkor mikor a szivató kezd visszaállni előjön az a bizonyos csettegő hang pár másodpercig vagy az első 100 méterig ha egyszerre elindulok.Álló helyzetben mikor produkálja a hangot ha megemelem a fordulatot akkor megszűnik.Amúgy tökéletesen megy, szinte meg sem lehet hallani az alapjáratot, hibaüzenet semmi, füst nulla. Aki eladta, mondta hogy a feszítő patront vagy mit cseréljem ki (kb.10ezer forintos alkatrész). olvastam már azt is hogy a vanos o-gyűrű tömítéseket kell kicserélni, mert enged az olajnyomás, vagy eldugult, nem kap rendesen olajat az elején. Esetleg tapasztalat vagy tanács, ötlet?

státusz pilgram

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2010. március 11. csütörtök, 10:42


és az létezik hogy 95 ezer km után (végig rendesen, lelkiismeretesen szervízelve, ápolva, karbantartva), elhányja magát a vanos??

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2010. március 10. szerda, 18:01


Szia!
Ha gondolod nekem van hozzá tömítés készletem, O-gyûrûkkel, szelepfedéltömítéssel cakk-pakk. Az enyémhez rendeltem E-bay-rõl. Csak én eladtam a kocsit és az megmaradt.
Egyépként egy új Vanos olyan 180-200 ezer körül van!!!
pilgram írta: köszi. létezik, hogy 1000 dollárba kerül egy új?


státusz pilgram

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2010. március 10. szerda, 14:11


köszi. létezik, hogy 1000 dollárba kerül egy új?

státusz Eapa

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 320

Elküldve: 2010. március 10. szerda, 11:29


pilgram írta: jrtom: a hang leginkább arra emlékeztet, mint amikor két rezonáló lemez összeér. sok hallgatózás után arra jutottam, hogy a motor közepe felé van a zajforrás, kicsit a középvonaltól jobbra, ha szemben állunk a kocsival.


Hidd el, hogy a VANOS-od adja ki a hangot, nekem is ezt csinálja.
Felmelegszik, elhallgat és kész. O-gyûrû segít rajta.
Látogasd meg ezt az oldalt: www.drvanos.com

státusz pilgram

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2010. március 10. szerda, 10:07


jrtom: a hang leginkább arra emlékeztet, mint amikor két rezonáló lemez összeér. sok hallgatózás után arra jutottam, hogy a motor közepe felé van a zajforrás, kicsit a középvonaltól jobbra, ha szemben állunk a kocsival.