« előző12következő »
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2000

státusz Norbert1220

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2022. július 06. szerda, 14:08


Sziasztok e46 330d 184le az autó hidegen rendben van majd ahogy melegszik kigyullad a DDE lámpa alapjáraton semmi csak menetközben terhelesnel valamit mikor ki Gyullad akor a motorhang is változik üzemi hő elérésekor le is áll menetközben valaki találkozót már hasonlóval ?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Doksza

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2019. június 02. vasárnap, 17:06


Szebi írta: Nekem akkor irta ki mikor 1x kifogyott a gazolajam, tankolas utan eltunt. Hmm szep kis dugot csinaltam reggel 8kor a szentendrein.


Nekem ugyan ez! A Range mutatott még 10km-et kigyulladt a dde és erőtlen lett az autó! Kb még 2 km megálltam vele nagyon nehezen indult ujra kb 100 m után elaludt utána 5másodperc a kocsi is megállt és nem indult! Range még mindig 10 km-en!!! Inditozok semmi! Gyanús volt hogy a Range már rég nem változott, hoztam bele nyálat indítóztam párat beindult azóta semmibaja. Hál’ istennek!!!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 89% (15580 pont) | Hozzászólások: 17469

Elküldve: 2017. szeptember 03. vasárnap, 10:45


Richy80 írta:
Hasonló probléma.. (De már nem hiszek a szervíznek)
Sziasztok!

Van egy 2004-es évjáratú e46-osom, és a következő hiba jelenség jött elő 3 héttel ezelőtt. Németországból jöttem haza, mikor kb 700 km megtétele után a
DDE lámpa kigyulladt(ekkor 38 fok külső hőmérsékletet mutatott az auto ha számit), és az autó erőtlenné vált, padlógáznál is alig gyorsult de nem állt le alattam.
Másnap indítás után nem jelentkezett ez a probléma, de azért elvittem szervízbe, és ott 4 gyertyát cseréltek meg izzítórelét mert ezt diagnosztizálta a számítógép.
(a 4 gyertya 30000 km-el ezelőtt volt cserélve) Eddig oké, de kb 300 km-et mentem vele mikor újra fölvillant a DDE lámpa, és megint erőtlenné vált az autó.
Vissza a szervízbe, megint diagnosztika, és most magasnyomásút írta hibásnak.. Kicserélték azt is(meg szűrőket, nyomócsöveket
), de nem újat raktak bele mert horribilis áron volt( így is eddig 170e huf-nál járok), és alig mentem vele 70 km-et és megint ez a hiba előjött.
Pénteken hívtam a szervizet, és most porlasztóra gyanakodnak(BMW szervíz).. Valakinek hasonló tapasztalata volt már az autójával, és mi volt a hiba ?
Előre is köszönöm a válaszotok!


az a baj, hogy nem tudjuk valójában a szerviz mit olvas ki a 38°C az sehogy nem valid, így én azt mondom valami szenzorral lesz gond, ami miatt simán működhet így.
a külső hőmérséklet szenzor ha rossz, az is beleszól azért a keverék képzésbe.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Richy80

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2017. szeptember 03. vasárnap, 10:16


asbi írta:
Anett525 írta: Sziasztok! Ma este probaltam beinditani az automat es nem indult, eloszor azt hittem,hogy az aksi, de aztan lattam hogy ez a dde villan ki egy sarga spirallal! Mi lehet a problema?
Valaszaitokat elore is koszonom!


Égve marad, vagy kigyullad egy pár másodpercig gyújtás ráadása után? Utóbbi teljesen normális, akkor izzít. Enyém is csinálja, pedig 2 hónapos NGK gyertyák vannak benne és pöccre indul.

Ettől függetlenül lehet, hogy rossz pár gyertyád. Dugjátok gépre, ha halott egy gyertya, akkor úgyis dob rá hibát. Szeptemberben nekem 2-t írt hibásnak, kimértük manuálisan, egy volt még valamennyire használható, kettő teljesen szakadt, a negyedik meg több száz kOhm-os ellenállást mutatott, tehát kvázi kuka.



Hasonló probléma.. (De már nem hiszek a szervíznek)
Sziasztok!

Van egy 2004-es évjáratú e46-osom, és a következő hiba jelenség jött elő 3 héttel ezelőtt. Németországból jöttem haza, mikor kb 700 km megtétele után a
DDE lámpa kigyulladt(ekkor 38 fok külső hőmérsékletet mutatott az auto ha számit), és az autó erőtlenné vált, padlógáznál is alig gyorsult de nem állt le alattam.
Másnap indítás után nem jelentkezett ez a probléma, de azért elvittem szervízbe, és ott 4 gyertyát cseréltek meg izzítórelét mert ezt diagnosztizálta a számítógép.
(a 4 gyertya 30000 km-el ezelőtt volt cserélve) Eddig oké, de kb 300 km-et mentem vele mikor újra fölvillant a DDE lámpa, és megint erőtlenné vált az autó.
Vissza a szervízbe, megint diagnosztika, és most magasnyomásút írta hibásnak.. Kicserélték azt is(meg szűrőket, nyomócsöveket
), de nem újat raktak bele mert horribilis áron volt( így is eddig 170e huf-nál járok), és alig mentem vele 70 km-et és megint ez a hiba előjött.
Pénteken hívtam a szervizet, és most porlasztóra gyanakodnak(BMW szervíz).. Valakinek hasonló tapasztalata volt már az autójával, és mi volt a hiba ?
Előre is köszönöm a válaszotok!

asbi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz asbi

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 116

Elküldve: 2015. december 31. csütörtök, 12:21


Anett525 írta: Sziasztok! Ma este probaltam beinditani az automat es nem indult, eloszor azt hittem,hogy az aksi, de aztan lattam hogy ez a dde villan ki egy sarga spirallal! Mi lehet a problema?
Valaszaitokat elore is koszonom!


Égve marad, vagy kigyullad egy pár másodpercig gyújtás ráadása után? Utóbbi teljesen normális, akkor izzít. Enyém is csinálja, pedig 2 hónapos NGK gyertyák vannak benne és pöccre indul.

Ettől függetlenül lehet, hogy rossz pár gyertyád. Dugjátok gépre, ha halott egy gyertya, akkor úgyis dob rá hibát. Szeptemberben nekem 2-t írt hibásnak, kimértük manuálisan, egy volt még valamennyire használható, kettő teljesen szakadt, a negyedik meg több száz kOhm-os ellenállást mutatott, tehát kvázi kuka.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. december 31. csütörtök, 12:21

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 89% (15580 pont) | Hozzászólások: 17469

Elküldve: 2015. december 31. csütörtök, 09:54


Anett525 írta: Sziasztok! Ma este probaltam beinditani az automat es nem indult, eloszor azt hittem,hogy az aksi, de aztan lattam hogy ez a dde villan ki egy sarga spirallal! Mi lehet a problema?
Valaszaitokat elore is koszonom!


talán izzítás? vagy izzítógyertya, vagy izzító relé lehet gond. most, hogy hidegebb van, nem tud izzítani, és kéne neki.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2001

státusz Anett525

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2015. december 31. csütörtök, 01:54


Sziasztok! Ma este probaltam beinditani az automat es nem indult, eloszor azt hittem,hogy az aksi, de aztan lattam hogy ez a dde villan ki egy sarga spirallal! Mi lehet a problema?
Valaszaitokat elore is koszonom!


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz cytromayl

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2010. október 31. vasárnap, 18:57


jrtom írta: Szia!

Üzemanyagszűrő mikor volt cserélve?
Elsőre ezt kéne megnézni vagy ha volt cserélve akkor a kisnyomású ü.a. pumpa gyengélkedik és nem tudja előállítani a megfelelő nyomást.

üdv.

cytromayl írta: Sziasztok!
Kivillant tegnap a dde lámpácska menet közben kb.300km-es út után gyorsítás közben, és világított addig míg az autót meg nem állítottam. vártam vele kb. 2 percet és újra indítottam. A kis lámpa kialudt. Amikor menet közben világított a dde lámpa az autó nem akart gyorsulni csak alig-alig. Mikor újra elindítottam nem volt semmi rendellenesség. Ez mire utalhat és előfog-e jönni?
Ha valaki tudna segítséget adni azt köszönöm szépen.!!!




Köszönöm szépen a segítséget, megnézetem szervizbe. fél éve enyém az autó tehát nem tudom mikor volt az üzemanyagszűrő cserélve, de ezzel fogom kezdeni.!

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2010. október 30. szombat, 18:43


Szia!

Üzemanyagszűrő mikor volt cserélve?
Elsőre ezt kéne megnézni vagy ha volt cserélve akkor a kisnyomású ü.a. pumpa gyengélkedik és nem tudja előállítani a megfelelő nyomást.

üdv.

cytromayl írta: Sziasztok!
Kivillant tegnap a dde lámpácska menet közben kb.300km-es út után gyorsítás közben, és világított addig míg az autót meg nem állítottam. vártam vele kb. 2 percet és újra indítottam. A kis lámpa kialudt. Amikor menet közben világított a dde lámpa az autó nem akart gyorsulni csak alig-alig. Mikor újra elindítottam nem volt semmi rendellenesség. Ez mire utalhat és előfog-e jönni?
Ha valaki tudna segítséget adni azt köszönöm szépen.!!!




hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3062

Elküldve: 2010. október 30. szombat, 18:11


cytromayl írta: Sziasztok!
Kivillant tegnap a dde lámpácska menet közben kb.300km-es út után gyorsítás közben, és világított addig míg az autót meg nem állítottam. vártam vele kb. 2 percet és újra indítottam. A kis lámpa kialudt. Amikor menet közben világított a dde lámpa az autó nem akart gyorsulni csak alig-alig. Mikor újra elindítottam nem volt semmi rendellenesség. Ez mire utalhat és előfog-e jönni?
Ha valaki tudna segítséget adni azt köszönöm szépen.!!!



Arra, hogy nincs kiégve a DDE lámpa izzója. Bocs, nemm tudtam kihagyni, egyébként sajna nem tudom


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz cytromayl

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 8

Elküldve: 2010. október 30. szombat, 10:50


Sziasztok!
Kivillant tegnap a dde lámpácska menet közben kb.300km-es út után gyorsítás közben, és világított addig míg az autót meg nem állítottam. vártam vele kb. 2 percet és újra indítottam. A kis lámpa kialudt. Amikor menet közben világított a dde lámpa az autó nem akart gyorsulni csak alig-alig. Mikor újra elindítottam nem volt semmi rendellenesség. Ez mire utalhat és előfog-e jönni?
Ha valaki tudna segítséget adni azt köszönöm szépen.!!!

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. január 05. hétfő, 12:20


laci520D írta:
Robinson írta: Sziasztok,

egy ideje nekem is kivillan a DDE lámpa indításkor, de el is alszik. Lehet, hogy amúgyis kigyullad check céljából, de eddig nekem nem tûnt fel, így gondoltam inkább megkérdezem. Szóval a lényeg, hogy feltünõen látványos, de el is alszik, nem marad égve! Jelent ez valamit?
E39-es gépköny szerint Diesel elõ izzítást jelent.Minél hidegebb van annál tovább világit(izzít).
Általában más autóknál ha az izzítást jelzõ lámpa nem alszik ki akkor az izzító gyertya hibát jelent.


ahh! értem, akkor ezért lett feltünõbb mint eddig

köszönöm a gyors választ!

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 520d
Évjárat: 2002

státusz laci520D

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 377

Elküldve: 2009. január 05. hétfő, 12:16


Robinson írta: Sziasztok,

egy ideje nekem is kivillan a DDE lámpa indításkor, de el is alszik. Lehet, hogy amúgyis kigyullad check céljából, de eddig nekem nem tûnt fel, így gondoltam inkább megkérdezem. Szóval a lényeg, hogy feltünõen látványos, de el is alszik, nem marad égve! Jelent ez valamit?
E39-es gépköny szerint Diesel elõ izzítást jelent.Minél hidegebb van annál tovább világit(izzít).
Általában más autóknál ha az izzítást jelzõ lámpa nem alszik ki akkor az izzító gyertya hibát jelent.

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. január 05. hétfő, 11:53


Sziasztok,

egy ideje nekem is kivillan a DDE lámpa indításkor, de el is alszik. Lehet, hogy amúgyis kigyullad check céljából, de eddig nekem nem tûnt fel, így gondoltam inkább megkérdezem. Szóval a lényeg, hogy feltünõen látványos, de el is alszik, nem marad égve! Jelent ez valamit?

státusz collins

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 445

Elküldve: 2007. augusztus 09. csütörtök, 17:47


kigyulladt, elaludt, bementem a szervizbe.
kiadott a gép egy légtömegmérõ és egy vezérmûtengely jeladó hibát. 102k anyagárba a kettõ. húztam a szám, de örültem, hogy nem turbo gond...

« előző12következő »