YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2021. augusztus 15. vasárnap, 19:45


katonaza írta:
Noresz írta: Sziasztok. Segitseget szeretnek kerni,"Partiler filter" ezt irja ki a bordon. Mivel probalkozzak? 50 km ert mentem 4000 fordulat szammal, de nem oldosott meg. Mikor elindulok nem jelzi de utanna kb 5 km utan megint jelzi.




BMW specifikus diagnosztikai programmal történő hibakód kiolvasással.
- Amit én ismerek és merek ajánlani: PC-re INPA, Mobilra pedig Carly.

Aztán lehet, elegendő lesz egy kikényszerített regeneráció.

Végső esetben üzemanyaghoz tölthető DPF tisztító.


szerintem meg már kuka a DPF. vagy benne sincs, csak a borítás körbe, csak nem írták ki.
nem tudjuk a km-t, bár az egy dolog mit mutat...

katonaza
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2003

státusz katonaza

Újonc

Elismertség: 12% (10 pont) | Hozzászólások: 79

Elküldve: 2021. augusztus 15. vasárnap, 12:42


Noresz írta: Sziasztok. Segitseget szeretnek kerni,"Partiler filter" ezt irja ki a bordon. Mivel probalkozzak? 50 km ert mentem 4000 fordulat szammal, de nem oldosott meg. Mikor elindulok nem jelzi de utanna kb 5 km utan megint jelzi.




BMW specifikus diagnosztikai programmal történő hibakód kiolvasással.
- Amit én ismerek és merek ajánlani: PC-re INPA, Mobilra pedig Carly.

Aztán lehet, elegendő lesz egy kikényszerített regeneráció.

Végső esetben üzemanyaghoz tölthető DPF tisztító.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2021. augusztus 14. szombat, 20:00


Noresz írta: Sziasztok. Segitseget szeretnek kerni,"Partiler filter" ezt irja ki a bordon. Mivel probalkozzak? 50 km ert mentem 4000 fordulat szammal, de nem oldosott meg. Mikor elindulok nem jelzi de utanna kb 5 km utan megint jelzi.


hát, mert valószínű, hogy már cserélni kell. ha jól látom 2008-as autó, az esély már akár 2x is meg lehetett rá.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz Noresz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2021. augusztus 14. szombat, 16:52


Sziasztok. Segitseget szeretnek kerni,"Partiler filter" ezt irja ki a bordon. Mivel probalkozzak? 50 km ert mentem 4000 fordulat szammal, de nem oldosott meg. Mikor elindulok nem jelzi de utanna kb 5 km utan megint jelzi.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2021. augusztus 14. szombat, 16:53

autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 120d
Évjárat: 2009

státusz magyarsanyi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2017. február 27. hétfő, 19:28


udvozlok minden forumozot ,lenne egy kerdesem ,van egy szeri 1 bmw 120 d ,es a szerelom nem tudja a reszecskeszuro regeneralasat elinditani,mert el van tuhulva a reszecskeszuro,nem tud valaki az orszag keleti reszen egy komoly ceget aki kitisztitana,egetessel vagy valami mas tehnologiaval,megjegyszem erdelybol vagyok Szatmarnemetibol azert lenne jobb ezen a reszen ,elore is koszonom

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2017. február 04. szombat, 23:36


Doxa320d írta:

Sziasztok!

A fenti képen látható DPf szervíz időszakot lassan eléri az autóm.
Ebben az esetben mi a tennivaló,vagy magától végez egy regenerációt?

Köszönöm!

Úgy tudom, normálisan csak akkor regenerál, ha folyamatosan mész vele.
Mondjuk 100 km oda vissza, 130-140. Ha utána is írja, akkor még talán ki lehet pucoltatni szoftveres úton vagy egyéb eszközökkel. De lehet, hogy szenzor hiba vagy kimúlt szegény.

Doxa320d
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Doxa320d

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2017. február 04. szombat, 18:51




Sziasztok!

A fenti képen látható DPf szervíz időszakot lassan eléri az autóm.
Ebben az esetben mi a tennivaló,vagy magától végez egy regenerációt?

Köszönöm!



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2016. október 30. vasárnap, 19:26


jejo80 írta:
Mi a tuti.elárulod?


ingyen?

ez a DPF egy nagy humbuk. (nyilván megfogja a kormot, de lehetne erre más, olcsóbb megoldás is) nem tudom mi a megoldás, de inkább ki kell írni a vezérlőből és kidobni.
egyébként szerintem az a nyomás amit írsz, jónak kellene lennie. mint írtam privátban nem tudom mi a helyes érték, de az nem olyan rossz, a DPF szerintem nincs eldugulva.

volt itt egy tag, VTS_Tibi Hajdúszoboszlón lakik, ha még ott van. ő kollégám OFF autójából is kiírta. pedig ahhoz komplett cuccokat kellett vennie, mert mazdával addig nem volt dolga.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2005

státusz jejo80

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 50

Elküldve: 2016. október 30. vasárnap, 19:03


szotakdavid írta:
jejo80 írta:
lalada írta:
jejo80 írta: e61 525d 2006 os évjárat. Ha jol tudom a részecskeszűrő előtt van egy nyomásérzékelő ami nem nyomáskülömbséget számol csak mér. Nekem regenerálás után 4.6 mbar a nyomás. Az a kérdés hogy ez jó vagy nem?


üdv.
Hibakiolvasásssal meg tudod nézni, hogy rendben van-e.
Pl. Rheingold tudja ezt.


Szia.
Hibamentes. Regenerálás engedélyezett, diag szerint a regenerálás kivánt viszont ha elinditom aktivnak is írja hőmérséklet 560 fok, 5 perc után regenerálás nem aktív a hőmérséklet visszaesik 230 fokot mutat. Ha újból megnézem a művelet után megint azt irja hogy regenerálás kivánt. Most nem tudom eldönteni hogy megcsinálta vagy nem. A nyomás regenerálás után 4.6 mbar környékén mozog. Nem találok adatokat hogy mennyi a jó érték.


Tipikus e60 és e90 hiba Nagy Miki megtalàlta a tuti megoldàst rà!!


Mi a tuti.elárulod?



szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2016. október 30. vasárnap, 15:05


jejo80 írta:
lalada írta:
jejo80 írta: e61 525d 2006 os évjárat. Ha jol tudom a részecskeszűrő előtt van egy nyomásérzékelő ami nem nyomáskülömbséget számol csak mér. Nekem regenerálás után 4.6 mbar a nyomás. Az a kérdés hogy ez jó vagy nem?


üdv.
Hibakiolvasásssal meg tudod nézni, hogy rendben van-e.
Pl. Rheingold tudja ezt.


Szia.
Hibamentes. Regenerálás engedélyezett, diag szerint a regenerálás kivánt viszont ha elinditom aktivnak is írja hőmérséklet 560 fok, 5 perc után regenerálás nem aktív a hőmérséklet visszaesik 230 fokot mutat. Ha újból megnézem a művelet után megint azt irja hogy regenerálás kivánt. Most nem tudom eldönteni hogy megcsinálta vagy nem. A nyomás regenerálás után 4.6 mbar környékén mozog. Nem találok adatokat hogy mennyi a jó érték.


Tipikus e60 és e90 hiba Nagy Miki megtalàlta a tuti megoldàst rà!!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2005

státusz jejo80

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 50

Elküldve: 2016. október 30. vasárnap, 07:55


lalada írta:
jejo80 írta: e61 525d 2006 os évjárat. Ha jol tudom a részecskeszűrő előtt van egy nyomásérzékelő ami nem nyomáskülömbséget számol csak mér. Nekem regenerálás után 4.6 mbar a nyomás. Az a kérdés hogy ez jó vagy nem?


üdv.
Hibakiolvasásssal meg tudod nézni, hogy rendben van-e.
Pl. Rheingold tudja ezt.


Szia.
Hibamentes. Regenerálás engedélyezett, diag szerint a regenerálás kivánt viszont ha elinditom aktivnak is írja hőmérséklet 560 fok, 5 perc után regenerálás nem aktív a hőmérséklet visszaesik 230 fokot mutat. Ha újból megnézem a művelet után megint azt irja hogy regenerálás kivánt. Most nem tudom eldönteni hogy megcsinálta vagy nem. A nyomás regenerálás után 4.6 mbar környékén mozog. Nem találok adatokat hogy mennyi a jó érték.

lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2016. október 30. vasárnap, 07:36


jejo80 írta: e61 525d 2006 os évjárat. Ha jol tudom a részecskeszűrő előtt van egy nyomásérzékelő ami nem nyomáskülömbséget számol csak mér. Nekem regenerálás után 4.6 mbar a nyomás. Az a kérdés hogy ez jó vagy nem?


üdv.
Hibakiolvasásssal meg tudod nézni, hogy rendben van-e.
Pl. Rheingold tudja ezt.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2005

státusz jejo80

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 50

Elküldve: 2016. október 29. szombat, 22:16


e61 525d 2006 os évjárat. Ha jol tudom a részecskeszűrő előtt van egy nyomásérzékelő ami nem nyomáskülömbséget számol csak mér. Nekem regenerálás után 4.6 mbar a nyomás. Az a kérdés hogy ez jó vagy nem?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2005

státusz jejo80

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 50

Elküldve: 2016. október 29. szombat, 18:22


Sziasztok!
Meg tudná mondani valaki, hogy a kipufogógáz ellennyomása mennyi ha a részecskeszűrő rendben van?