YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17593

Elküldve: 2009. június 16. kedd, 14:02


azt se felejtsük el, hogy a DSC-bõl 3 féle is van... I, II, III
én õszintén szólva még csak DSC II és DSC III jelöléssel találkoztam, a III fejlettebb és érzékenyebb, gyorsabban reagál

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz gabriel

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 55

Elküldve: 2009. június 16. kedd, 14:02


Woockie írta:
gabriel írta: Ma esett az eso reggel ill. vizes volt az ut egy 30-as kanyarban (35-tel vettem be, harmasban), gondoltam a kanyar vegebol kigyorsitok (azert megneztem, hogy nincs mogottem senki) es a szepen elkezdett a segge kifele menni, megcsuszott, korrigaltam ugyhogy nem pordult meg. Pedig epp csak picit gyorsult. Nem pont ezt kene megakadalyoznia az ASC-nek?

Probald ki ugyanezt kikapcsolt ASC-vel is, erezni fogod a kulonbseget.


Na azt majd valami elhagyatott helyen De mennyivel nyujt tobb stabilitast a DSC? Foleg telen erdekelne.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2009. június 16. kedd, 13:59


gabriel írta: Ma esett az eso reggel ill. vizes volt az ut egy 30-as kanyarban (35-tel vettem be, harmasban), gondoltam a kanyar vegebol kigyorsitok (azert megneztem, hogy nincs mogottem senki) es a szepen elkezdett a segge kifele menni, megcsuszott, korrigaltam ugyhogy nem pordult meg. Pedig epp csak picit gyorsult. Nem pont ezt kene megakadalyoznia az ASC-nek?

Probald ki ugyanezt kikapcsolt ASC-vel is, erezni fogod a kulonbseget.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2009. június 16. kedd, 13:57


Petike írta: acs=kipörgésgátló, dsc=menetstabilizáló elektronika, ami a kipörgésgátlón kívül még sok mindent magába foglal.

Ez persze igy, ebben a formaban nem igaz. asr=kiporgesgatlo. Az asc valoban tartalmazza a kiporgesgatlot is, de azert joval tobb ennel. Pontos kulonbseget en is keresgeltem (bujkalt a kisordog, h at kene epiteni dsc-re azt az asc-t), de annyit talaltam csak, h a dsc-ben van dtc is (dynamic traction controll).

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2009. június 16. kedd, 12:58


gabriel írta: Hi!

Nekem 99-es E46-om van abban csak ASC van. Mi a kulonbseg a DSC es az ASC kozott? valaki irja mar le plz Mar mas is kerdezte.
A neten utana olvastam, de nem tudom, hogy vezetesben ez pontosan mit is jelent. Teli vezetesben mennyira hatrany, hogy csak ASC van? (meg ugy egyebkent)

Ma esett az eso reggel ill. vizes volt az ut egy 30-as kanyarban (35-tel vettem be, harmasban), gondoltam a kanyar vegebol kigyorsitok (azert megneztem, hogy nincs mogottem senki) es a szepen elkezdett a segge kifele menni, megcsuszott, korrigaltam ugyhogy nem pordult meg. Pedig epp csak picit gyorsult. Nem pont ezt kene megakadalyoznia az ASC-nek?
Hatul vadi uj Hankook gumi van ezert is furcsa hogy megcsuszott. olvasom, hogy masnak milyen jo a teli autokazas, nos en most ketelkedek, hogy telen hogy fog viselkedni.


http://209.85.129.132/search?q...lr=lang_hu

petike

acs=kipörgésgátló, dsc=menetstabilizáló elektronika, ami a kipörgésgátlón kívül még sok mindent magába foglal.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz gabriel

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 55

Elküldve: 2009. június 16. kedd, 12:45


Hi!

Nekem 99-es E46-om van abban csak ASC van. Mi a kulonbseg a DSC es az ASC kozott? valaki irja mar le plz Mar mas is kerdezte.
A neten utana olvastam, de nem tudom, hogy vezetesben ez pontosan mit is jelent. Teli vezetesben mennyira hatrany, hogy csak ASC van? (meg ugy egyebkent)

Ma esett az eso reggel ill. vizes volt az ut egy 30-as kanyarban (35-tel vettem be, harmasban), gondoltam a kanyar vegebol kigyorsitok (azert megneztem, hogy nincs mogottem senki) es a szepen elkezdett a segge kifele menni, megcsuszott, korrigaltam ugyhogy nem pordult meg. Pedig epp csak picit gyorsult. Nem pont ezt kene megakadalyoznia az ASC-nek?
Hatul vadi uj Hankook gumi van ezert is furcsa hogy megcsuszott. olvasom, hogy masnak milyen jo a teli autokazas, nos en most ketelkedek, hogy telen hogy fog viselkedni.

szigiimi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz szigiimi

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 192

Elküldve: 2008. december 24. szerda, 13:25


Megnéztem, a fékolajszint rendben. Kipróbáltam, az tuti hogy a kipörgésgátló nem mûködik. Amint lesz lehetõségem, rátetetem gépre.


státusz brazil_8

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 140

Elküldve: 2008. december 24. szerda, 12:56


Nekem is volt már hasonló, akkor nekem a kormányt kellett újra kalibrálni.

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2008. december 23. kedd, 23:28


szia

én kerékfordulatszámjeladó hibára gyanakszom, de elsõ a gép...


m_attila


szigiimi írta: Köszi a választ. Azt sejtettem hogy valami baj van,de a szfékolajszintre nem gondoltam. Holnap reggel ránézek. Azért írtam, hátha valakinek volt hasonló problémája.


szigiimi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz szigiimi

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 192

Elküldve: 2008. december 23. kedd, 21:19


Köszi a választ. Azt sejtettem hogy valami baj van,de a fékolajszintre nem gondoltam. Holnap reggel ránézek. Azért írtam, hátha valakinek volt hasonló problémája.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17593

Elküldve: 2008. december 23. kedd, 20:42


elvileg ha hosszan nyomod a DSC gombot, akkor világítanak így, ami azt jelenti, hogy az ABS-en kívül minden menetdinamikai segédeszköz ki van kapcsolva...

mivel neked magától gyullad ki, az azt jelenti, hogy a rendszer nem mûködik... ki kell olvasni a hibatárolót, és megnézni mit jelez...lehet szenzor, de akár fékolaj szint is...elõbb a fékolaj menyniségét nézd meg, aztán mehet a hibatároló kiolvasása... amíg nem oldódik meg a probléma csak óvatosan közlekedj, mert sokat jelent a DSC, és nélküle könnyen árokba landolhatsz, fõleg ilyen idõkben

szigiimi írta: Sziasztok. Segytséget szeretnék kérni. Ma menet közben kigyuladt 2 sárga lámpa. Az egyik középpen/szerintem a kipörgésgátló lámpája/ a másik a kézifék lámpája, de az is sárgán. Leállítottam a kocsit,és a következõ indításnál elaludt.Viszont 1 km után megint kigyulladt mindkettõ és azóta nem alszanak el, és minden elindulásnál sipoló hangal figyelmeztet. Mi lehet a baj?


szigiimi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz szigiimi

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 192

Elküldve: 2008. december 23. kedd, 18:45


Sziasztok. Segytséget szeretnék kérni. Ma menet közben kigyuladt 2 sárga lámpa. Az egyik középpen/szerintem a kipörgésgátló lámpája/ a másik a kézifék lámpája, de az is sárgán. Leállítottam a kocsit,és a következõ indításnál elaludt.Viszont 1 km után megint kigyulladt mindkettõ és azóta nem alszanak el, és minden elindulásnál sipoló hangal figyelmeztet. Mi lehet a baj?

státusz richmondtutu

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2006. február 04. szombat, 09:54


Sziasztok!

3 Hónpja van meg a gép, 320d 2002. És most jöttem rá arra,hogy ha menetközben sokáig benyomva tartom a DSC-t akkor kiviillan, és kivillan egy sárga felkiáltójel is,az útóbbi csak akkor világít.
Olyanokat lehet vele csapatni, hogy csak na!!!
Idáig nem nagyon mertem jeges úton kikapcsolt dsc-vel tólni, de így...
Nem is tudom, a kipörgésgátló biztos, hogy kikapcsól, de valamit meg tart , nem tudjátok mi lehet az.
Valaki használta már így az autóját.
Kinek mi a véleménye a 320d-rõl?
Elõre is köszi Mindenkinek..

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2006. január 31. kedd, 16:21


Üdv!

richmondtutu: BMWE46 úgy írta az elején, hogy az elsõ gombnyomásra. Ebbõl én arra következtetek, hogy csak a másodikra kapcsol ki teljesen.

Amelyik bömbiben CSAK ASC gomb van (1999), aból milyen stabilizáló rendszer hiányzik ami a DSC-ben benne van?

A múltkor nekem is volt szerencsém megtapasztalni az elektronika áldásos hatását. Most vezettem ezt a masinát elõször havas úton, és elõzésnél eléggé sikerült beriszálni a fenekét, tényleg csak az elektronyika segítségével tudtam megfogni. Most már óvatosabb leszek, de remélem hamarsan lesz még hó, mert jó lenne gyakorolni, tapasztalni egy kicsit a viselkedését ilyen körülmények között is! Persze megfelelõ helyen)

státusz richmondtutu

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2006. január 31. kedd, 14:42


Szia BMWE46!

Fent említetted, hogy kitudok kapcsolni 12%-ra a DSC-t.
Ez nekem új, hogy lehet csak részlegssen kikapcsólni, nekem csak 1 DSC gombom van.
Köszi

:: BMWfanatics FÓRUM :: Tartalomjegyzék » Elektromos

DSC