« előző12következő »
Jani69
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz Jani69

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 89

Elküldve: 2018. december 08. szombat, 22:58


Sziasztok! Azzal a problémával küzdök egy ideje,ha manuálisban használom a váltót felfele váltáskor sokat gondolkozik,még egy kicsit tovább pörgeti a motort és utána vált. Visszaváltásnál azonnal reagál.Gondolom ez nem normális dolog,de mi lehet a gond? Hibajelzés nincs,gépre rakva sem. Cseréljem le az olajat első körben? A másik gondom,hogy a váltó környékéről fémesen koppanó hang jön elindulásnál,terhelésváltásnál. A difit,kardánt néztük és nem lötyög.Sajnos sok bontással jár tovább keresgélni....
Előre is köszönöm!

InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2011. augusztus 24. szerda, 14:31


Ez nálam is így van, én is akartam már kérdezni régebben, de sose jutottam el odáig.
Ha esetleg manuálisban használom, akkor ha megállok visszaváltok 1-t és 1ből indulok el, mert nem tudom, h mennyire jó pl a váltónak h kettőből indul.
Na mind1, általában D-ben vagy S-ben használom!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 328i
Évjárat: 1999

státusz Kerozin

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2011. augusztus 24. szerda, 10:00


Ez mindenkinél így működik. Azt mondják hogy ez vmi hosszú kettes fokozat vagy mi és nem olyan mint a sima váltósnál a kettes mert ott szórakozni kellene kicsit hogy kettesbe elindulj. Viszont ha manuálba áthúzod D-ből és pirosnál álsz, magától visszavált kettőbe, te simán lehúzhatod egybe. Na akkor lép igazán a gép
Amúgy szerintem így használat közben nem igazán lehet elrontani az automata váltót (kivéve ha 180-nál D-ből R-be rakod de ezt nem kell ügye megmagyaráznom). Rengeteg elektronikus szenzor érzékelő és a compiuter figyeli azt hogy mi történik.
Jah


Tom_Sawyer írta:
jano írta:
harmas írta: Nekem is így működik! Úgyhogy jó


Tom_Sawyer írta:
Tom_Sawyer írta:
Automatásokat kérdezem: ha manuális módba állítom, akkor azt vettem észre, hogy ha pirosnál megállok, akkor csak kettesbe kapcsol vissza automatikusan, egyesbe nem. Viszont el tudok indulni vele kettesben is. Ti mit tudtok/gondoltok vissza kell kapcsolni egyesbe vagy hagyhatom kettesben pirostól való elindulásnál például?



Ebben az ügyben senkinek sincs tapasztalata?




Nekem ugyszintén.


Köszi a válaszokat!

Szóval akkor Ti is kettesben indultok el? Csak mert nem akarok ezzel kárt okozni a kocsiban...






autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz G-330D

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2011. május 18. szerda, 12:01


Sziasztok!
330 d automata váltos kombi és D és R állásban miután betettem erősebben akar indulni, aztán ha elengedem a féket néhány másodperc múlva már normálisan gurul.
Nincs hibakód, és ezenkívűl normálisan müködik más probléma nincs.
Előtte nem csinálta, ha N P-be rakom normális alapjárat van. ( 178000 km, németo-ban szervizelt kocsi)

előre is köszi a segítségeket.

Tom_Sawyer
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Tom_Sawyer

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 117

Elküldve: 2010. december 29. szerda, 21:31


jano írta:
harmas írta: Nekem is így működik! Úgyhogy jó


Tom_Sawyer írta:
Tom_Sawyer írta:
Automatásokat kérdezem: ha manuális módba állítom, akkor azt vettem észre, hogy ha pirosnál megállok, akkor csak kettesbe kapcsol vissza automatikusan, egyesbe nem. Viszont el tudok indulni vele kettesben is. Ti mit tudtok/gondoltok vissza kell kapcsolni egyesbe vagy hagyhatom kettesben pirostól való elindulásnál például?



Ebben az ügyben senkinek sincs tapasztalata?




Nekem ugyszintén.


Köszi a válaszokat!

Szóval akkor Ti is kettesben indultok el? Csak mert nem akarok ezzel kárt okozni a kocsiban...




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. december 29. szerda, 21:33

jano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz jano

Újonc

Elismertség: 8% (1 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2010. december 29. szerda, 21:06


harmas írta: Nekem is így működik! Úgyhogy jó


Tom_Sawyer írta:
Tom_Sawyer írta:
Automatásokat kérdezem: ha manuális módba állítom, akkor azt vettem észre, hogy ha pirosnál megállok, akkor csak kettesbe kapcsol vissza automatikusan, egyesbe nem. Viszont el tudok indulni vele kettesben is. Ti mit tudtok/gondoltok vissza kell kapcsolni egyesbe vagy hagyhatom kettesben pirostól való elindulásnál például?



Ebben az ügyben senkinek sincs tapasztalata?




Nekem ugyszintén.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz harmas

Újonc

Elismertség: 30% (27 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2010. december 29. szerda, 20:33


Nekem is így működik! Úgyhogy jó


Tom_Sawyer írta:
Tom_Sawyer írta:
Automatásokat kérdezem: ha manuális módba állítom, akkor azt vettem észre, hogy ha pirosnál megállok, akkor csak kettesbe kapcsol vissza automatikusan, egyesbe nem. Viszont el tudok indulni vele kettesben is. Ti mit tudtok/gondoltok vissza kell kapcsolni egyesbe vagy hagyhatom kettesben pirostól való elindulásnál például?



Ebben az ügyben senkinek sincs tapasztalata?





Tom_Sawyer
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Tom_Sawyer

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 117

Elküldve: 2010. december 29. szerda, 20:12


Tom_Sawyer írta:
Automatásokat kérdezem: ha manuális módba állítom, akkor azt vettem észre, hogy ha pirosnál megállok, akkor csak kettesbe kapcsol vissza automatikusan, egyesbe nem. Viszont el tudok indulni vele kettesben is. Ti mit tudtok/gondoltok vissza kell kapcsolni egyesbe vagy hagyhatom kettesben pirostól való elindulásnál például?



Ebben az ügyben senkinek sincs tapasztalata?

Tom_Sawyer
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Tom_Sawyer

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 117

Elküldve: 2010. december 22. szerda, 16:29


Imi0313 írta: Sziasztok , A segitségetekre volna szükségem,látom meg a párbeszéd a váltokkal kapcsolatosan, a helyzet az hogy most szeretnék venni egy Automata (5 fokozatú tiptronic) sebességváltó-os 3-as BMW-t, ez lenne az első komolyabb kocsim és persze a vágyam is volt hosszú ideje .. A kérdésem annyi lenne hogy mivel most intézem a vásárlását,,igy gondolkodóba ejtett a váltó,mivel 226 000 km futott már a kocsi, igy nem tudom hogy aggasszon e a váltó vagy mennyire megbizhatók...Megköszönöm ha hozzászoltok a kérdésemhez, mert most szeretnék beletanulni a BMW tulajdonosi szerepbe..! Imi...


Nekem is automata váltós van, de én azt gondolom, hogy városban sokkal többet fogyaszt a kocsi, mint a kézi váltós. Kb. 10 liter körül. Ezzel kalkulálj! Megbízhatósággal nálam nem volt probléma, pedig van benne jópár km...

Automatásokat kérdezem: ha manuális módba állítom, akkor azt vettem észre, hogy ha pirosnál megállok, akkor csak kettesbe kapcsol vissza automatikusan, egyesbe nem. Viszont el tudok indulni vele kettesben is. Ti mit tudtok/gondoltok vissza kell kapcsolni egyesbe vagy hagyhatom kettesben pirostól való elindulásnál például?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. december 22. szerda, 16:30

Imi0313
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Imi0313

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2010. december 21. kedd, 23:07


Sziasztok , A segitségetekre volna szükségem,látom meg a párbeszéd a váltokkal kapcsolatosan, a helyzet az hogy most szeretnék venni egy Automata (5 fokozatú tiptronic) sebességváltó-os 3-as BMW-t, ez lenne az első komolyabb kocsim és persze a vágyam is volt hosszú ideje .. A kérdésem annyi lenne hogy mivel most intézem a vásárlását,,igy gondolkodóba ejtett a váltó,mivel 226 000 km futott már a kocsi, igy nem tudom hogy aggasszon e a váltó vagy mennyire megbizhatók...Megköszönöm ha hozzászoltok a kérdésemhez, mert most szeretnék beletanulni a BMW tulajdonosi szerepbe..! Imi...

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2010. december 04. szombat, 02:31


fury írta:
hancurozo írta:
fury írta: Az mitöl van hogy ha P állásban van enyhébb lejtön nehezen tudom berakni sebességbe! Normál helyzetben pedig olyan mintha az autó megindulna,hiába nyomoom a féket! Olyan mint a manuális váltónál amikor csuszik a kuplung!


Mivel reteszeli a váltót, és a lejtőn összefeszülnek az alkatrészek. Ilyenkor kicsit nehezebb kivenni P-ből.
A "normál" mit takar? Ha a D-t, az normális. Ha az üreset az nem normális jelenség, amit több dolog is okozhat. (akár olaj, rosszul záró szelep)


Normál: D vagy R fokozat! Ha D-be rakom leül a hátulja! Ha R-be rakom megemelkedik a hátulja! Olajat kb 1hete cseréltem!


Mindenesetre köszönöm az infót! Megnyugodtam!

Ja még annyit hogy hidegen lomhábban kap észhez! Berakom D vagy R-be és kb 3mp mire megindul! Ez normális? Nyáron semi gond nem volt vele!


Nekem is nehéz ki venni lejtőn P ből de azért mert össze feszül,ahogy írták, én mindig be húzom a kéziféket ha lejtőn állok meg, és utána teszem P be hogy ne nyúzzam feleslegesen a váltót mikor ki veszem belőle, tuti nem tesz jót neki hosszútávon.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. december 03. péntek, 15:30


fury írta: Mindenféleképp megnézetem menetközben is! Kulcsot hogy tudok tanítani?


Remélem nem lessz sok hibakód. Válaszoltam, próbáld ki.

fury
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz fury

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 32

Elküldve: 2010. december 03. péntek, 15:15


hancurozo írta:
fury írta:
hancurozo írta:
fury írta:
hancurozo írta:
fury írta: Az mitöl van hogy ha P állásban van enyhébb lejtön nehezen tudom berakni sebességbe! Normál helyzetben pedig olyan mintha az autó megindulna,hiába nyomoom a féket! Olyan mint a manuális váltónál amikor csuszik a kuplung!


Mivel reteszeli a váltót, és a lejtőn összefeszülnek az alkatrészek. Ilyenkor kicsit nehezebb kivenni P-ből.
A "normál" mit takar? Ha a D-t, az normális. Ha az üreset az nem normális jelenség, amit több dolog is okozhat. (akár olaj, rosszul záró szelep)


Normál: D vagy R fokozat! Ha D-be rakom leül a hátulja! Ha R-be rakom megemelkedik a hátulja! Olajat kb 1hete cseréltem!


Mindenesetre köszönöm az infót! Megnyugodtam!

Ja még annyit hogy hidegen lomhábban kap észhez! Berakom D vagy R-be és kb 3mp mire megindul! Ez normális? Nyáron semi gond nem volt vele!


Gndolom olajat, szűrővel együtt cseréltél és gyári az olaj, és belevaló. (lehet kicsit sűrűbb a hidegben)


Persze szűrővel együtt és gyári olajjal!


Friss az olaj. Szerintem változni fog. Ha viszed gépre nézzétek meg menet közben is az érzékelők adatait, mivel pl. a légtömegmérő sem ír be hibát. (nekem is csere volt vásárlás után)


Mindenféleképp megnézetem menetközben is! Kulcsot hogy tudok tanítani?

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2010. december 03. péntek, 15:09


fury írta:
hancurozo írta:
fury írta:
hancurozo írta:
fury írta: Az mitöl van hogy ha P állásban van enyhébb lejtön nehezen tudom berakni sebességbe! Normál helyzetben pedig olyan mintha az autó megindulna,hiába nyomoom a féket! Olyan mint a manuális váltónál amikor csuszik a kuplung!


Mivel reteszeli a váltót, és a lejtőn összefeszülnek az alkatrészek. Ilyenkor kicsit nehezebb kivenni P-ből.
A "normál" mit takar? Ha a D-t, az normális. Ha az üreset az nem normális jelenség, amit több dolog is okozhat. (akár olaj, rosszul záró szelep)


Normál: D vagy R fokozat! Ha D-be rakom leül a hátulja! Ha R-be rakom megemelkedik a hátulja! Olajat kb 1hete cseréltem!


Mindenesetre köszönöm az infót! Megnyugodtam!

Ja még annyit hogy hidegen lomhábban kap észhez! Berakom D vagy R-be és kb 3mp mire megindul! Ez normális? Nyáron semi gond nem volt vele!


Gndolom olajat, szűrővel együtt cseréltél és gyári az olaj, és belevaló. (lehet kicsit sűrűbb a hidegben)


Persze szűrővel együtt és gyári olajjal!


Friss az olaj. Szerintem változni fog. Ha viszed gépre nézzétek meg menet közben is az érzékelők adatait, mivel pl. a légtömegmérő sem ír be hibát. (nekem is csere volt vásárlás után)

fury
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz fury

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 32

Elküldve: 2010. december 03. péntek, 14:59


Neo78 írta:
fury írta:
hancurozo írta:
fury írta: Az mitöl van hogy ha P állásban van enyhébb lejtön nehezen tudom berakni sebességbe! Normál helyzetben pedig olyan mintha az autó megindulna,hiába nyomoom a féket! Olyan mint a manuális váltónál amikor csuszik a kuplung!


Mivel reteszeli a váltót, és a lejtőn összefeszülnek az alkatrészek. Ilyenkor kicsit nehezebb kivenni P-ből.
A "normál" mit takar? Ha a D-t, az normális. Ha az üreset az nem normális jelenség, amit több dolog is okozhat. (akár olaj, rosszul záró szelep)


Normál: D vagy R fokozat! Ha D-be rakom leül a hátulja! Ha R-be rakom megemelkedik a hátulja! Olajat kb 1hete cseréltem!


Mindenesetre köszönöm az infót! Megnyugodtam!

Ja még annyit hogy hidegen lomhábban kap észhez! Berakom D vagy R-be és kb 3mp mire megindul! Ez normális? Nyáron semi gond nem volt vele!


Ez teljesen normális, az enyém is így viselkedik (D, R), viszont hidegen az enyém ilyet nem csinál, vagyis ugyanúgy mint nyáron, szinte azonnal ulteti, ill. emeli a hátulját, amint D-be vagy R-be rakom.



Melegen már nekem is jó,kb 1napi állás után hideg időben csinálja! Amúgy tökéletes! Bárcsak ennyi hibája lenne! Neked mennyi az alapjáratod? Nekem 600-700! Amikor megvettem 900volt és egyenletesebben járt a motor! Állítólag porlasztós! Jövő héten viszem gépre!

« előző12következő »