« előző123következő »
Jack
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1994

státusz Jack

Újonc

Elismertség: 7% (3 pont) | Hozzászólások: 42

Elküldve: 2014. november 20. csütörtök, 18:42


laleeboy írta:
Jack írta:
laleeboy írta:
Jack írta: Kellemetlen eset történt ma velem... Ki akartam cserélni a nyári kerekeket a téliekre már megvoltam a két hátsóval mikor is a bal első kerékhez értem, alá toltam a kroki emelőt. Elkezdtem szépen felemelni a kocsit, már majdnem elemelkedett a kerék a földtől és hirtelen egy tompa reccsenés és a kocsi vissza ült a helyére......... Annyira hinni akartam abban hogy csak az emelő adta meg magát..... de nem..
Beszakadt az emelőpont...



Pont ezért emelek én elöl mindig a lengőkar szilentnél hátul meg a difinél.

Sajnos elöl a doblemez betét mögé könnyen bejut a víz és a por és a kijutása gyárilag elég sz@rul van megoldva így a por és a víz sárt alkot ami elég nehezen szárad ki viszont remekül oxidál a környéken mindent.

Megoldás lehet hogy évente 1x 2x (pl a téli/nyári váltásoknál) kivenni a doblemezt kitakarítani ,és az esetleges oxidációt kezelni.

Sajnos ha már beszakadt akkor csak egy jó lakatos tudja orvosolni a hibát


Én elöl a bölcsőnél emeltem meg, gondolom nem gáz az sem. Hátul hol érted a difinél? Konkrétan a difi alá rakjam?
És igen.. most keresem a jó lakatost, illetve van egy csak sok a munkája.


A bölcső sem rossz csak eléggé "bent van" nehéz betolni az emelőt viszont a szilent tartó a formája miatt jól megáll az emelőn.

A difi tartó keretre gondoltam.
Alul van egy kb 150mm-es egyenes rész amiben van 2 db átm 10-es furat az is gyári emelési pont



Okés, ránézek majd! Köszi!

laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2014. november 20. csütörtök, 12:43


Jack írta:
laleeboy írta:
Jack írta: Kellemetlen eset történt ma velem... Ki akartam cserélni a nyári kerekeket a téliekre már megvoltam a két hátsóval mikor is a bal első kerékhez értem, alá toltam a kroki emelőt. Elkezdtem szépen felemelni a kocsit, már majdnem elemelkedett a kerék a földtől és hirtelen egy tompa reccsenés és a kocsi vissza ült a helyére......... Annyira hinni akartam abban hogy csak az emelő adta meg magát..... de nem..
Beszakadt az emelőpont...



Pont ezért emelek én elöl mindig a lengőkar szilentnél hátul meg a difinél.

Sajnos elöl a doblemez betét mögé könnyen bejut a víz és a por és a kijutása gyárilag elég sz@rul van megoldva így a por és a víz sárt alkot ami elég nehezen szárad ki viszont remekül oxidál a környéken mindent.

Megoldás lehet hogy évente 1x 2x (pl a téli/nyári váltásoknál) kivenni a doblemezt kitakarítani ,és az esetleges oxidációt kezelni.

Sajnos ha már beszakadt akkor csak egy jó lakatos tudja orvosolni a hibát


Én elöl a bölcsőnél emeltem meg, gondolom nem gáz az sem. Hátul hol érted a difinél? Konkrétan a difi alá rakjam?
És igen.. most keresem a jó lakatost, illetve van egy csak sok a munkája.


A bölcső sem rossz csak eléggé "bent van" nehéz betolni az emelőt viszont a szilent tartó a formája miatt jól megáll az emelőn.

A difi tartó keretre gondoltam.
Alul van egy kb 150mm-es egyenes rész amiben van 2 db átm 10-es furat az is gyári emelési pont



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. november 20. csütörtök, 10:01


Jack írta:
laleeboy írta:
Jack írta: Kellemetlen eset történt ma velem... Ki akartam cserélni a nyári kerekeket a téliekre már megvoltam a két hátsóval mikor is a bal első kerékhez értem, alá toltam a kroki emelőt. Elkezdtem szépen felemelni a kocsit, már majdnem elemelkedett a kerék a földtől és hirtelen egy tompa reccsenés és a kocsi vissza ült a helyére......... Annyira hinni akartam abban hogy csak az emelő adta meg magát..... de nem..
Beszakadt az emelőpont...



Pont ezért emelek én elöl mindig a lengőkar szilentnél hátul meg a difinél.

Sajnos elöl a doblemez betét mögé könnyen bejut a víz és a por és a kijutása gyárilag elég sz@rul van megoldva így a por és a víz sárt alkot ami elég nehezen szárad ki viszont remekül oxidál a környéken mindent.

Megoldás lehet hogy évente 1x 2x (pl a téli/nyári váltásoknál) kivenni a doblemezt kitakarítani ,és az esetleges oxidációt kezelni.

Sajnos ha már beszakadt akkor csak egy jó lakatos tudja orvosolni a hibát


Én elöl a bölcsőnél emeltem meg, gondolom nem gáz az sem. Hátul hol érted a difinél? Konkrétan a difi alá rakjam?
És igen.. most keresem a jó lakatost, illetve van egy csak sok a munkája.


nem a difi alá, hanem a difi tartó bölcső alá, annak van pont egy lapos része. elől meg E46-nál van egy keresztmerevító iylen lemez a lengőkarnál ott is szokták emelni. már ahol pont a csavarja is van a merevítőnek.

Jack
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1994

státusz Jack

Újonc

Elismertség: 7% (3 pont) | Hozzászólások: 42

Elküldve: 2014. november 20. csütörtök, 06:52


laleeboy írta:
Jack írta: Kellemetlen eset történt ma velem... Ki akartam cserélni a nyári kerekeket a téliekre már megvoltam a két hátsóval mikor is a bal első kerékhez értem, alá toltam a kroki emelőt. Elkezdtem szépen felemelni a kocsit, már majdnem elemelkedett a kerék a földtől és hirtelen egy tompa reccsenés és a kocsi vissza ült a helyére......... Annyira hinni akartam abban hogy csak az emelő adta meg magát..... de nem..
Beszakadt az emelőpont...



Pont ezért emelek én elöl mindig a lengőkar szilentnél hátul meg a difinél.

Sajnos elöl a doblemez betét mögé könnyen bejut a víz és a por és a kijutása gyárilag elég sz@rul van megoldva így a por és a víz sárt alkot ami elég nehezen szárad ki viszont remekül oxidál a környéken mindent.

Megoldás lehet hogy évente 1x 2x (pl a téli/nyári váltásoknál) kivenni a doblemezt kitakarítani ,és az esetleges oxidációt kezelni.

Sajnos ha már beszakadt akkor csak egy jó lakatos tudja orvosolni a hibát


Én elöl a bölcsőnél emeltem meg, gondolom nem gáz az sem. Hátul hol érted a difinél? Konkrétan a difi alá rakjam?
És igen.. most keresem a jó lakatost, illetve van egy csak sok a munkája.

laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2014. november 19. szerda, 15:15


Jack írta: Kellemetlen eset történt ma velem... Ki akartam cserélni a nyári kerekeket a téliekre már megvoltam a két hátsóval mikor is a bal első kerékhez értem, alá toltam a kroki emelőt. Elkezdtem szépen felemelni a kocsit, már majdnem elemelkedett a kerék a földtől és hirtelen egy tompa reccsenés és a kocsi vissza ült a helyére......... Annyira hinni akartam abban hogy csak az emelő adta meg magát..... de nem..
Beszakadt az emelőpont...



Pont ezért emelek én elöl mindig a lengőkar szilentnél hátul meg a difinél.

Sajnos elöl a doblemez betét mögé könnyen bejut a víz és a por és a kijutása gyárilag elég sz@rul van megoldva így a por és a víz sárt alkot ami elég nehezen szárad ki viszont remekül oxidál a környéken mindent.

Megoldás lehet hogy évente 1x 2x (pl a téli/nyári váltásoknál) kivenni a doblemezt kitakarítani ,és az esetleges oxidációt kezelni.

Sajnos ha már beszakadt akkor csak egy jó lakatos tudja orvosolni a hibát


Jack
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1994

státusz Jack

Újonc

Elismertség: 7% (3 pont) | Hozzászólások: 42

Elküldve: 2014. november 18. kedd, 20:52


Kellemetlen eset történt ma velem... Ki akartam cserélni a nyári kerekeket a téliekre már megvoltam a két hátsóval mikor is a bal első kerékhez értem, alá toltam a kroki emelőt. Elkezdtem szépen felemelni a kocsit, már majdnem elemelkedett a kerék a földtől és hirtelen egy tompa reccsenés és a kocsi vissza ült a helyére......... Annyira hinni akartam abban hogy csak az emelő adta meg magát..... de nem..
Beszakadt az emelőpont...

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. november 10. hétfő, 20:43


Siempre írta: Sziasztok

A kérdés.
E36 2,5 TDS Touring a szereplö

A gond:

Hidegen 2 izzítás és indul.
Melegen van amikor 1-2 fordul és indul de van amikor igen csak sokat kell köszörülni.

Az adagoló műszeresen beállítva új elektromos fejet kapott.

Mi lehet a gond? Adagoló,porlasztó csúcs vagy üzemanyagszűrő......?

Köszönöm mielőbbi válaszotokat.




Szia!

adagoló,porlasztók és jeladós porlasztó is lehet.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1999

státusz Siempre

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. november 10. hétfő, 16:51


Sziasztok

A kérdés.
E36 2,5 TDS Touring a szereplö

A gond:

Hidegen 2 izzítás és indul.
Melegen van amikor 1-2 fordul és indul de van amikor igen csak sokat kell köszörülni.

Az adagoló műszeresen beállítva új elektromos fejet kapott.

Mi lehet a gond? Adagoló,porlasztó csúcs vagy üzemanyagszűrő......?

Köszönöm mielőbbi válaszotokat.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. november 10. hétfő, 16:52

Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2014. augusztus 12. kedd, 21:22


rockfanatic írta: sziasztok, egy kérdésem lenne. egy e36os 1995ös 320i tulajdonosa vagyok. az normális hogy miután 5ösbe váltottam és gyorsulok mondjuk 100-140-re akkor a fordulatszám is növekszik olyan 3,5-4000-re? előző 323ai-ban 90-100 környékén olyan 2,200on volt a fordulat, itt is, de gyorsításnál nagyon nő. normális ez? köszi szépen. üdv r


Szia!

Sajnos a magas fordulatszam nem biztos, hogy hibajelenseg. A BMW elöszeretettel valaszt ugynevezett "überdrehende" fokozatkiosztas, aminek folyamanyakent igen magas fordulatszamok jelentkeznek üzem közben. Ennek az az elönye, hogy az auto dinamikaja (gyorsitokepessege) javul, viszont a vegsebessege kicsit csökken az idealishoz kepest es a fogyasztas is megnövekszik. De hat valamit valamiert.

Nekem E46-os 318i-m volt (2 literes benzinmotor, 143 LE), es 5. fokozatban 140 km/h-nal 4000 1/min volt a motorfordulatszam!!! Nekem sem tetszett, borzasztoan elegedetlen voltam vele.

Remelem tudtam valamit segiteni a temaban.
Szemy



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. augusztus 12. kedd, 19:13


rockfanatic írta: sziasztok, egy kérdésem lenne. egy e36os 1995ös 320i tulajdonosa vagyok. az normális hogy miután 5ösbe váltottam és gyorsulok mondjuk 100-140-re akkor a fordulatszám is növekszik olyan 3,5-4000-re? előző 323ai-ban 90-100 környékén olyan 2,200on volt a fordulat, itt is, de gyorsításnál nagyon nő. normális ez? köszi szépen. üdv r


ha csúszik a kuplung, akkor lehet ilyen. úgy próbáld meg, hogy beteszed ötödikbe és 60-naál nyomsz egy padlót. ha sokkal jobban mozdul a fordulat mutató, akkor ott csúszás van. de ezt nézni kell mondjuk vagy 120-ig, mert lehet mikor odalépsz nem rögtön csúszik meg, hanem olyan 100-nál. végülis ez mindegy mert csúszik. 2200-as fordulat max 80-nál lehetett kb, esetleg 90, de 140-nél kb 3200 körül kell pörögnie. kb így vannak a benzons váltók, diffik hangolva.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1995

státusz rockfanatic

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. augusztus 12. kedd, 17:31


sziasztok, egy kérdésem lenne. egy e36os 1995ös 320i tulajdonosa vagyok. az normális hogy miután 5ösbe váltottam és gyorsulok mondjuk 100-140-re akkor a fordulatszám is növekszik olyan 3,5-4000-re? előző 323ai-ban 90-100 környékén olyan 2,200on volt a fordulat, itt is, de gyorsításnál nagyon nő. normális ez? köszi szépen. üdv r

Jack
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1994

státusz Jack

Újonc

Elismertség: 7% (3 pont) | Hozzászólások: 42

Elküldve: 2014. május 08. csütörtök, 16:40


YELLOW írta:
Jack írta: Hali! Szerintetek ha az utastérben lefő sofita izzókat ledesre cserélem akkor az nem fog működni? Csak mert mondták páran ezt a can bus rendszert meg hogy érzékeli hogy más a fogyasztása és akkor azt hibának veszi. Próbálgatni nem akarom mert 2-3.000Ft lenne az a ledes sofita készlet. Valaki cserélte már ki esetleg?


a te autódnak nem sok köze van a CAN-hez. mellesleg amúgy sem hiszem, hogy figyelné az utatérben lévő világításkör ellenállását. ha ennyire akarod, szerintem simán veszel sima LED-es sofita szerű szart, oszt beteszed. nem kell ilyen CAN, meg tökömtudja kamuszöveges cucc.


Akkor ez is csak átverés lett volna! Köszönöm a választ!!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. május 08. csütörtök, 09:47


Jack írta: Hali! Szerintetek ha az utastérben lefő sofita izzókat ledesre cserélem akkor az nem fog működni? Csak mert mondták páran ezt a can bus rendszert meg hogy érzékeli hogy más a fogyasztása és akkor azt hibának veszi. Próbálgatni nem akarom mert 2-3.000Ft lenne az a ledes sofita készlet. Valaki cserélte már ki esetleg?


a te autódnak nem sok köze van a CAN-hez. mellesleg amúgy sem hiszem, hogy figyelné az utatérben lévő világításkör ellenállását. ha ennyire akarod, szerintem simán veszel sima LED-es sofita szerű szart, oszt beteszed. nem kell ilyen CAN, meg tökömtudja kamuszöveges cucc.

Jack
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1994

státusz Jack

Újonc

Elismertség: 7% (3 pont) | Hozzászólások: 42

Elküldve: 2014. május 08. csütörtök, 06:52


Hali! Szerintetek ha az utastérben lefő sofita izzókat ledesre cserélem akkor az nem fog működni? Csak mert mondták páran ezt a can bus rendszert meg hogy érzékeli hogy más a fogyasztása és akkor azt hibának veszi. Próbálgatni nem akarom mert 2-3.000Ft lenne az a ledes sofita készlet. Valaki cserélte már ki esetleg?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 1996

státusz jupika55

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. május 04. vasárnap, 07:53


sziasztok!lenne egy olyan kérdésem,hogy e36 1.8 benzines szelepfedél leszorító csavar megszakadt ez egy 6-os menet.szerintetek fel lehetne fúrni 8-as menetfúróval úgy,hogy nem teszek kárt a hengerfejben???????köszönöm válaszotok!!!

« előző123következő »