autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1999

státusz paleszb

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2014. február 23. vasárnap, 09:33


Átrakom az elektromoshoz, bocsi.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. február 23. vasárnap, 09:35

Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2013. szeptember 28. szombat, 22:30


YELLOW írta:
Neo954 írta: Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne hozzátok, hogy a "titkos" menüben mit mér az első LESE 01 menüpont?

Előre is köszi a választ!

Üdv.:Neo


nekem nem sikerült E36-nál egyik menüpontot sem elérni csak a 8-ast ami a műszerfalteszt asszem. amit írsz arra gondolnék, talán műszerfak infókat írna ki, alvázszám, stb.


Szia!
Köszi a választ!
Nyomva tartva a napi kilométer nullázót az egyes gyújtáshelyetbe kapcsolva jön elő, és a gomb nyomkodásával lehet léptetni, LESE 14 -ig van. Ami a kérdésem indoka, hogy a normál kilométer az autómban 340ezret mutat a lese01 meg 362ezret.
Üdv.:Neo





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. szeptember 28. szombat, 22:35

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17559

Elküldve: 2013. szeptember 28. szombat, 22:07


Neo954 írta: Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne hozzátok, hogy a "titkos" menüben mit mér az első LESE 01 menüpont?

Előre is köszi a választ!

Üdv.:Neo


nekem nem sikerült E36-nál egyik menüpontot sem elérni csak a 8-ast ami a műszerfalteszt asszem. amit írsz arra gondolnék, talán műszerfak infókat írna ki, alvázszám, stb.

Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2013. szeptember 28. szombat, 21:55


Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne hozzátok, hogy a "titkos" menüben mit mér az első LESE 01 menüpont?

Előre is köszi a választ!

Üdv.:Neo

Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2013. szeptember 02. hétfő, 19:04


Belze írta:
Neo954 írta:
Belze írta: Üdv!

Egy olyan problémában kérném a segítségeteket hogy tegnap este jelentkezett a gond, és pontosabban az hogy egy igen érdekes sípoló hang jön a motorból, minél nagyobb a fordulatszám annál élesebb. Mi okozhatja ezt?


Szia!
Lehet átégett a kipufogó tömítésed, nézd meg a kipufogócsonk és a hengerfej környékét nincs-e korom valahol, illetve a kipufogócsonk és a kipufogócső találkozását is nézd meg.

Üdv.:Neo



oké, holnap ránézek, remélem hogy tényleg ez lesz

ui: feszítő görgő ment szét, szal azonnal csere is lett, a probléma megoldva, köszönöm azért a tippet, kár h nem az volt, sztem olcsóbban ki jöttem volna:\


Szivesen! Lényeg, hogy meglett a hiba!
Üdv.:Neo

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1996

státusz Belze

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2013. szeptember 01. vasárnap, 21:45


Neo954 írta:
Belze írta: Üdv!

Egy olyan problémában kérném a segítségeteket hogy tegnap este jelentkezett a gond, és pontosabban az hogy egy igen érdekes sípoló hang jön a motorból, minél nagyobb a fordulatszám annál élesebb. Mi okozhatja ezt?


Szia!
Lehet átégett a kipufogó tömítésed, nézd meg a kipufogócsonk és a hengerfej környékét nincs-e korom valahol, illetve a kipufogócsonk és a kipufogócső találkozását is nézd meg.

Üdv.:Neo



oké, holnap ránézek, remélem hogy tényleg ez lesz

ui: feszítő görgő ment szét, szal azonnal csere is lett, a probléma megoldva, köszönöm azért a tippet, kár h nem az volt, sztem olcsóbban ki jöttem volna:\


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. szeptember 02. hétfő, 18:19

Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2013. szeptember 01. vasárnap, 16:15


Belze írta: Üdv!

Egy olyan problémában kérném a segítségeteket hogy tegnap este jelentkezett a gond, és pontosabban az hogy egy igen érdekes sípoló hang jön a motorból, minél nagyobb a fordulatszám annál élesebb. Mi okozhatja ezt?


Szia!
Lehet átégett a kipufogó tömítésed, nézd meg a kipufogócsonk és a hengerfej környékét nincs-e korom valahol, illetve a kipufogócsonk és a kipufogócső találkozását is nézd meg.

Üdv.:Neo



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. szeptember 01. vasárnap, 16:17


autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1996

státusz Belze

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2013. augusztus 31. szombat, 20:18


Üdv!

Egy olyan problémában kérném a segítségeteket hogy tegnap este jelentkezett a gond, és pontosabban az hogy egy igen érdekes sípoló hang jön a motorból, minél nagyobb a fordulatszám annál élesebb. Mi okozhatja ezt?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17559

Elküldve: 2013. július 28. vasárnap, 21:05


Szucsi írta:
YELLOW írta:
Szucsi írta: Sziasztok,van egy e36 316i 95'ös autom,és ha áll pl egy hetig,akkor nehezen indul(kb 6-7 mp tekerés)viszont mindennapi hasznalatban gond nelkul indul,ezt mi okozhatja?
másik gondom a kuplungjával van.normál esetben probléma mentesen müködik,de ha komolyabb dugoba kerülök,és 1-2méteres araszolás megy akkor elkezd egy idö után elöször gyengén bereszketni,majd olyan szinten,hogy attol tartok valami szétszakad.szerelö szétszedte,a lendkerék sima,nem duplatömegű,a tárcsa szinte uj,viszont kicsit száraz rozsdás volt minden.megkente,összerakta de a probléma megmaradt ha erre is lenne valami ötletetek megköszönném


van valami vámpír fogyasztód, ami egy hát alatt leszív az akksiból. pl utólagos riasztó, vagy rádió, hifi egység.


akkor pontatlan volt a leirásomaz akksi tökéletes gyorsan és lassulás nélkül teker,csak a motor nem indul ha pár napot áll,vagyis indul csak több mp-es tekerés után.viszont ha az ac lenne gázos akkor sürün lehetne ilyen probléma,viszont ha minden nap hasznalom azonnal indul



van benne egy nyomástartó szelep szerintem neked is. lehet az enged át, és egy hét alatt vissza engedi a rendszerből az anyagot, amíg feláll a nyomás, addig lehet van ez. ezt tudom még elképzelni. esetleg próbálj meg olyat ilyen hetes állás után, hogy a gyújtást 3x ráadod, és minden ráadásnál vársz pár másodpercet, majd a 3. után indítasz. ha így jó, akkor tutti ezzel a nyomástartó szeleppel van a gond. a szivattyún van elvileg. 100%-ra nem mondom. de volt már ilyen itt.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1995

státusz Szucsi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. július 28. vasárnap, 20:59


YELLOW írta:
Szucsi írta: Sziasztok,van egy e36 316i 95'ös autom,és ha áll pl egy hetig,akkor nehezen indul(kb 6-7 mp tekerés)viszont mindennapi hasznalatban gond nelkul indul,ezt mi okozhatja?
másik gondom a kuplungjával van.normál esetben probléma mentesen müködik,de ha komolyabb dugoba kerülök,és 1-2méteres araszolás megy akkor elkezd egy idö után elöször gyengén bereszketni,majd olyan szinten,hogy attol tartok valami szétszakad.szerelö szétszedte,a lendkerék sima,nem duplatömegű,a tárcsa szinte uj,viszont kicsit száraz rozsdás volt minden.megkente,összerakta de a probléma megmaradt ha erre is lenne valami ötletetek megköszönném


van valami vámpír fogyasztód, ami egy hát alatt leszív az akksiból. pl utólagos riasztó, vagy rádió, hifi egység.


akkor pontatlan volt a leirásomaz akksi tökéletes gyorsan és lassulás nélkül teker,csak a motor nem indul ha pár napot áll,vagyis indul csak több mp-es tekerés után.viszont ha az ac lenne gázos akkor sürün lehetne ilyen probléma,viszont ha minden nap hasznalom azonnal indul



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17559

Elküldve: 2013. július 28. vasárnap, 18:56


Szucsi írta: Sziasztok,van egy e36 316i 95'ös autom,és ha áll pl egy hetig,akkor nehezen indul(kb 6-7 mp tekerés)viszont mindennapi hasznalatban gond nelkul indul,ezt mi okozhatja?
másik gondom a kuplungjával van.normál esetben probléma mentesen müködik,de ha komolyabb dugoba kerülök,és 1-2méteres araszolás megy akkor elkezd egy idö után elöször gyengén bereszketni,majd olyan szinten,hogy attol tartok valami szétszakad.szerelö szétszedte,a lendkerék sima,nem duplatömegű,a tárcsa szinte uj,viszont kicsit száraz rozsdás volt minden.megkente,összerakta de a probléma megmaradt ha erre is lenne valami ötletetek megköszönném


van valami vámpír fogyasztód, ami egy hát alatt leszív az akksiból. pl utólagos riasztó, vagy rádió, hifi egység.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1995

státusz Szucsi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. július 28. vasárnap, 15:52


Sziasztok,van egy e36 316i 95'ös autom,és ha áll pl egy hetig,akkor nehezen indul(kb 6-7 mp tekerés)viszont mindennapi hasznalatban gond nelkul indul,ezt mi okozhatja?
másik gondom a kuplungjával van.normál esetben probléma mentesen müködik,de ha komolyabb dugoba kerülök,és 1-2méteres araszolás megy akkor elkezd egy idö után elöször gyengén bereszketni,majd olyan szinten,hogy attol tartok valami szétszakad.szerelö szétszedte,a lendkerék sima,nem duplatömegű,a tárcsa szinte uj,viszont kicsit száraz rozsdás volt minden.megkente,összerakta de a probléma megmaradt ha erre is lenne valami ötletetek megköszönném

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 1997

státusz spielbox

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2010. október 09. szombat, 22:33


Sziasztok!

Van egy 316i touring-om. És egy-két probléma előjött most az napok során.

Az lenne a problémám, hogy a klíma ami be van szerelve nem működik rendesen (nem fúj levegőt az utastérbe, csak zúg) csak akkor ha hideg a motor illetve nem indítottam be. Én a hőgombára gyanakszom mint hibaforrásra. Kéne ötlet hogy ha valakinél volt ilyen probléma akkor csak a csere segített-e, vagy valami biztosíték csere is elég lenne?

Sajnos az előző tulaj összetörte a kocsi elejét és valószínűleg ki lett cserélve a hőgomba de sajnos nem a gyári 3-as széria hőgombájára. Teszek föl képeket és abban kéne segíteni hogy ha megtudnátok mondani nekem hogy melyik széria hőgombája ez? (A realoem.com szerint nem ez az.)


És ha már a problémáknál tartunk...
Tönkrement a hátsó ajtó teleszkópja is. Tudok valami oldalt ajánlani ahol a cseréje részletesen le van írva?

Előre is köszi a választ!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. október 09. szombat, 22:34

státusz Eapa

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 320

Elküldve: 2010. augusztus 19. csütörtök, 14:29


laleeboy írta: Üdv mindenkinek!
Az lenne a kérdésem hogy hozhat e valamit ha az M52B20 ra rátenném az M50B25 szívócsonkot (gondolok itt a szívási veszteség csökkenésre a nagyobb keresztmetszet miatt) esetleg a kipuff rendszert is vagy nem .
Lehet e valami hatása ha a légszűrőház és betét egyforma szinte az összes M5XB2X motoron (320tól az M3ig)
Egyáltalán fel lehet e tenni?


Üdv
laleeboy


Internet a barátod!


Google-be írd be, hogy : m52b25 intake system swap

Sok-sok találatot fogsz kapni!

http://www.koperformance.com/B...e36_m3.htm

http://tedserbinski.com/2007/0...sion-day-1

http://www.e36manifoldconversi...tails.html

http://www.turnermotorsport.co...T_ID=MAN-1





laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2010. augusztus 19. csütörtök, 14:04


Üdv mindenkinek!
Az lenne a kérdésem hogy hozhat e valamit ha az M52B20 ra rátenném az M50B25 szívócsonkot (gondolok itt a szívási veszteség csökkenésre a nagyobb keresztmetszet miatt) esetleg a kipuff rendszert is vagy nem .
Lehet e valami hatása ha a légszűrőház és betét egyforma szinte az összes M5XB2X motoron (320tól az M3ig)
Egyáltalán fel lehet e tenni?


Üdv
laleeboy