- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Touring
- Modell: 320d
- Évjárat: 2005
Elküldve: 2011. január 07. péntek, 13:40
BarG írta:kerezsijoc írta: Köszönöm szépen felhívom és megnézem az ajánlottakat hát ha tud valaki majd segíteni közüllük is
Ja ma elvittem "zöldkártyásztatásra" a K érték az egekben alapjáraton elvileg majdnem 0-nak kéne lennie ennek ellenére a K 0,92-volt leszabájzási fordulaton meg a megengedett 1,5 nekem pedig 7,79
tiszta öröm!
Hát ez tök hihetetlen! (mármint ezek a füstölési értékek)
Sok füst akkor van, ha:
- túl sok az üzemanyag - de akkor pörögnie kéne annak a motornak
- nem akkor fecskendez, amikor kéne - de akkor csúnyán kéne járnia
- nem jó a porlasztás - hát akkor a porlasztócsúcsok a csere ellenére kukák
- nincs levegő - alapjáraton csak akkor nincs elég levegő (mert a turbó még nem dolgozik), ha dugult a szívócső, EGR nyitvamaradt?, elkopott a vezértengely bütyke? - milyen hülyeséget találjak még ki?
- gázolaj helyett valami nehezebben éghetőt próbálsz beporlasztani
Az a baj, hogy mi is gondoltunk a dugulásra és végignéztük a kipufogót és gyönyörűen átlátható végig, meg nem lomha nem dadog tökéletesen húz.
Az egr-t meg igaz 1 éve takarítottam de azóta semmi sem változott mozog a belseje.
Főtengely jeladót is cseréltem már mert arra még régről volt benne hiba de ettől sem változott semmi.A gázolajra meg Mol de inkább OMV . Még valami?
Ajánlották, hogy a turbó ill.a cooler utáni jeladót iktassam ki (huzzam le a csatit) mert attól egy emberkének megjavult a hasonló fogyasztási problémája. Ezt még nem próbáltam. A szerelőm szerint ez a turónyomás érzékelő (ezt nem illik piszkálni). Én passzolom de ha minden kötél szakad akkor kipróbálom. Egy kocsin már láttam ezt a megoldást, hogy le volt huzva (ekkor akartam azt a kocsit megvenni, de ezt nem vettem meg mert a szerelőm lebeszélt róla). Elvileg csökken a fogyasztás ha lehúzom?!
Bármi ötlet jöhet még!!!!