« előző12következő »
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2015. január 06. kedd, 09:44


jokerface írta: Azért csak óvatosan a "brutál nyomatékkal 4mp/100km gyorsulással",nem hogy az esti hírekben leszel


Köszi, hogy aggódsz, nejem is akkor nyugszik meg mikor hallja a léptem felfele a lépcsőn, na ma is megjöttem.
Ahogy szokták mondani, már csak néha borul el az agyunk. A "haverok" akikkel gurulunk már mind nem mai gyerekek, így mindenki tudja hazavárják, a "kaszkadőr" korszakot már régen kinőttük.
Azért a tavaszt már nagyon várom...

jokerface
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jokerface

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 538

Elküldve: 2015. január 06. kedd, 09:38


Azért csak óvatosan a "brutál nyomatékkal 4mp/100km gyorsulással",nem hogy az esti hírekben leszel

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2015. január 06. kedd, 09:33


MattM325 írta:
Pocses írta:
tbenyo írta: Egy gyors válaszra lenne szükségem. Rohad a hátsó dobom, találtam egy Remust használtan olcsóbb mint az uj gyári. Kérdés: Mindegy hogy milyen e45-oson volt? Vagy van a 4 hengeres és a hathengeresek között különbség? Vagy hol a határ?


Szerintem vegyél gyárit, ha van kedvezményed valamelyik "bótba" akkor már 20 pénz alatt megkapod, azt nincs vakerászás vele műszaki vizsgánál.
Én unixba 16610- ért vettem bosal márkájút.


Azért a GYÁRIT NE keverjétek az Olasz utángyártottal, főleg ne unixossal. Gyárihoz tegyél még egy 0-t, az árhoz és tartóssághoz/hanghoz is.



Bocs, igazad van rosszul írtam, gyári beszállító. Amúgy után gyártottban az egyik legjobb a bosal, totál passzolt minden semmit nem kellett mókolni felrakáskor. Nálunk tökéletesen megfelel a csendes szinte hangtalan mormogás, nem hiányzik a "balhé" asszonnyal.
Ha meg jó hangot akarok hallgatni mellé brutál nyomatékkal 4mp/100km gyorsulással akkor hallgatom ezt:



MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2015. január 06. kedd, 09:06


Pocses írta:
tbenyo írta: Egy gyors válaszra lenne szükségem. Rohad a hátsó dobom, találtam egy Remust használtan olcsóbb mint az uj gyári. Kérdés: Mindegy hogy milyen e45-oson volt? Vagy van a 4 hengeres és a hathengeresek között különbség? Vagy hol a határ?


Szerintem vegyél gyárit, ha van kedvezményed valamelyik "bótba" akkor már 20 pénz alatt megkapod, azt nincs vakerászás vele műszaki vizsgánál.
Én unixba 16610- ért vettem bosal márkájút.


Azért a GYÁRIT NE keverjétek az Olasz utángyártottal, főleg ne unixossal. Gyárihoz tegyél még egy 0-t, az árhoz és tartóssághoz/hanghoz is.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2015. január 06. kedd, 07:50


tbenyo írta: Egy gyors válaszra lenne szükségem. Rohad a hátsó dobom, találtam egy Remust használtan olcsóbb mint az uj gyári. Kérdés: Mindegy hogy milyen e45-oson volt? Vagy van a 4 hengeres és a hathengeresek között különbség? Vagy hol a határ?


Szerintem vegyél gyárit, ha van kedvezményed valamelyik "bótba" akkor már 20 pénz alatt megkapod, azt nincs vakerászás vele műszaki vizsgánál.
Én unixba 16610- ért vettem bosal márkájút.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2001

státusz maestro006

Újonc

Elismertség: 13% (5 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2015. január 05. hétfő, 21:07


tbenyo írta: Egy gyors válaszra lenne szükségem. Rohad a hátsó dobom, találtam egy Remust használtan olcsóbb mint az uj gyári. Kérdés: Mindegy hogy milyen e45-oson volt? Vagy van a 4 hengeres és a hathengeresek között különbség? Vagy hol a határ?


Üdv!
A 6 hengereseknek dupla csövű a kipuff rendszere -2 cső megy be a dobba 2 jön ki- a 4 hengeresnek csak egy tudomásom szerint.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2000

státusz tbenyo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2015. január 05. hétfő, 19:16


Egy gyors válaszra lenne szükségem. Rohad a hátsó dobom, találtam egy Remust használtan olcsóbb mint az uj gyári. Kérdés: Mindegy hogy milyen e45-oson volt? Vagy van a 4 hengeres és a hathengeresek között különbség? Vagy hol a határ?


solyom76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz solyom76

Fórumlakó

Elismertség: 7% (15 pont) | Hozzászólások: 201

Elküldve: 2014. október 21. kedd, 20:39


YELLOW írta:
krissz írta:
YELLOW írta:
krissz írta: Kicsit mélyebb, erőteljesebb "hathengeres" hangot szeretnék a kocsimból, mivel érdemes próbálkozni? Nézegettem, E36 M3 kipuffja hogy szólhat, ha egyáltalán fel lehet rakni? Nem szeretnék straight pipe-ot, katalizátor kivágást. A 170 lovas 320ci-ről van szó. Köszönöm!


nem neked írtam korábban, ajénlottam pár márkát? szerintem elég ha csak a hátsó dobot kicseréled, Magnum, Magnaflow, vagy ha ahsználtan találsz egy Remus-t az is jó lehet. szinte bármilyen sportosabb dob nagyon sokat segít a hátsó hangokban.


Nem én voltam, körülnézek, de nem nagyon árulnak használtan ilyen kipuffokat


supersprint, remus amit hazsnáltan érdemes, mert újonnan elég húzós az áruk.
attól függ milyne hangot akarsz. ha mély dübörgőt, akkor inkább kisebb márkák, ha az redna-redna feeling, ami kicsit rezonanciás, mint valami korrodált lemez, akkor meg ezek a nagyobb márkák. legalábbis én igy figyeltem meg a hangokat.

Bár nekem a dieselen van remus rendszer,de benzinesre biztos tuti még ha csak a dob is kerül rá.. szép mély hangja van..
Itt is tudsz keresgélni..





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. október 21. kedd, 20:59

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. október 21. kedd, 20:11


krissz írta:
YELLOW írta:
krissz írta: Kicsit mélyebb, erőteljesebb "hathengeres" hangot szeretnék a kocsimból, mivel érdemes próbálkozni? Nézegettem, E36 M3 kipuffja hogy szólhat, ha egyáltalán fel lehet rakni? Nem szeretnék straight pipe-ot, katalizátor kivágást. A 170 lovas 320ci-ről van szó. Köszönöm!


nem neked írtam korábban, ajénlottam pár márkát? szerintem elég ha csak a hátsó dobot kicseréled, Magnum, Magnaflow, vagy ha ahsználtan találsz egy Remus-t az is jó lehet. szinte bármilyen sportosabb dob nagyon sokat segít a hátsó hangokban.


Nem én voltam, körülnézek, de nem nagyon árulnak használtan ilyen kipuffokat


supersprint, remus amit hazsnáltan érdemes, mert újonnan elég húzós az áruk.
attól függ milyne hangot akarsz. ha mély dübörgőt, akkor inkább kisebb márkák, ha az redna-redna feeling, ami kicsit rezonanciás, mint valami korrodált lemez, akkor meg ezek a nagyobb márkák. legalábbis én igy figyeltem meg a hangokat.

krissz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2002

státusz krissz

Törzsvendég

Elismertség: 4% (7 pont) | Hozzászólások: 142

Elküldve: 2014. október 21. kedd, 20:06


YELLOW írta:
krissz írta: Kicsit mélyebb, erőteljesebb "hathengeres" hangot szeretnék a kocsimból, mivel érdemes próbálkozni? Nézegettem, E36 M3 kipuffja hogy szólhat, ha egyáltalán fel lehet rakni? Nem szeretnék straight pipe-ot, katalizátor kivágást. A 170 lovas 320ci-ről van szó. Köszönöm!


nem neked írtam korábban, ajénlottam pár márkát? szerintem elég ha csak a hátsó dobot kicseréled, Magnum, Magnaflow, vagy ha ahsználtan találsz egy Remus-t az is jó lehet. szinte bármilyen sportosabb dob nagyon sokat segít a hátsó hangokban.


Nem én voltam, körülnézek, de nem nagyon árulnak használtan ilyen kipuffokat

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. október 21. kedd, 19:39


krissz írta: Kicsit mélyebb, erőteljesebb "hathengeres" hangot szeretnék a kocsimból, mivel érdemes próbálkozni? Nézegettem, E36 M3 kipuffja hogy szólhat, ha egyáltalán fel lehet rakni? Nem szeretnék straight pipe-ot, katalizátor kivágást. A 170 lovas 320ci-ről van szó. Köszönöm!


nem neked írtam korábban, ajénlottam pár márkát? szerintem elég ha csak a hátsó dobot kicseréled, Magnum, Magnaflow, vagy ha ahsználtan találsz egy Remus-t az is jó lehet. szinte bármilyen sportosabb dob nagyon sokat segít a hátsó hangokban.

krissz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2002

státusz krissz

Törzsvendég

Elismertség: 4% (7 pont) | Hozzászólások: 142

Elküldve: 2014. október 21. kedd, 17:55


Kicsit mélyebb, erőteljesebb "hathengeres" hangot szeretnék a kocsimból, mivel érdemes próbálkozni? Nézegettem, E36 M3 kipuffja hogy szólhat, ha egyáltalán fel lehet rakni? Nem szeretnék straight pipe-ot, katalizátor kivágást. A 170 lovas 320ci-ről van szó. Köszönöm!

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2013. január 20. vasárnap, 14:39


ateszka86 írta:
jons írta:
Adamoo írta:
En a legalsora szavazok!


Én is ezt mondanám. Nekem is ilyen van. Mármint a vég.


azzal az a baj,h nekem a dobon egy kimenetelem van és ha ilyem Y -t tezsek rá,akkor túl kilog, kompletten kell sportdobot tegyák rá. A HD racinget néztem, annak nem húzós az ára.


Ez koránt sem biztos. Nekem a kipufogós flottul megoldotta mindenféle taknyolás meg gányolás nélkül.



BalaBMW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz BalaBMW

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 8% (31 pont) | Hozzászólások: 369

Elküldve: 2013. január 20. vasárnap, 10:51


ateszka86 írta:
jons írta:
Adamoo írta:
En a legalsora szavazok!


Én is ezt mondanám. Nekem is ilyen van. Mármint a vég.


azzal az a baj,h nekem a dobon egy kimenetelem van és ha ilyem Y -t tezsek rá,akkor túl kilog, kompletten kell sportdobot tegyák rá. A HD racinget néztem, annak nem húzós az ára.


Szerintem csodát ne várj a HD racingtől. Mármint tartósság szempontjából. Nem valami komoly cucc... Nekem az előző autómra kellett vennem még anno egy hátsó dobot és én is nézegettem a HD-t de nagyon nem győzött meg a minősége. Aztán vettem egy eredeti Remus-t, mert akkor még úgy gondoltam, hogy sokáig megmarad az autó és kifizetődő lesz a jobb minőséget venni. K.va jól nézett ki, nem lett az autónak böszme hangja tőle és 3 év garit adtak hozzá.

ateszka86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz ateszka86

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (10 pont) | Hozzászólások: 390

Elküldve: 2013. január 20. vasárnap, 09:58


jons írta:
Adamoo írta:
En a legalsora szavazok!


Én is ezt mondanám. Nekem is ilyen van. Mármint a vég.


azzal az a baj,h nekem a dobon egy kimenetelem van és ha ilyem Y -t tezsek rá,akkor túl kilog, kompletten kell sportdobot tegyák rá. A HD racinget néztem, annak nem húzós az ára.

« előző12következő »