BalaBMW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz BalaBMW

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 8% (31 pont) | Hozzászólások: 369

Elküldve: 2013. június 05. szerda, 10:42


baleez írta: Sziasztok,

E46 vásárlás előtt állok. Nagyon tetszik az M pakett-os változat, kevés is van ilyenből (mármint a legutolsó gyártásból), jól felszereltek (alcantara, M kormány, M lökhárító), viszont kicsit félek az M-es futómű ültetése miatt: nem szeretném ha fennakadnék parkolóházakban pl. Szóval a kérdésem: az M-es futóművel mennyire lehet együttélni? Drágábbak is bele az alkatrészek?


Fennakadni biztos nem fogsz! Többen vagyunk itt alacsonyabbra ültetett autókkal és nincs gond. Mondjuk én a padkára sem állok fel ahol esetleg probléma lehetne.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz baleez

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2013. június 05. szerda, 10:03


Sziasztok,

E46 vásárlás előtt állok. Nagyon tetszik az M pakett-os változat, kevés is van ilyenből (mármint a legutolsó gyártásból), jól felszereltek (alcantara, M kormány, M lökhárító), viszont kicsit félek az M-es futómű ültetése miatt: nem szeretném ha fennakadnék parkolóházakban pl. Szóval a kérdésem: az M-es futóművel mennyire lehet együttélni? Drágábbak is bele az alkatrészek?

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. április 22. hétfő, 16:58


Ha valaki ültetésen töri a fejét akkor:
EIBACH és H&R sportrugó készletek 1-2 nap alatt!!! Németországból !
Kérdezzetek...

A sajátomból hamarosan eladó lesz egy EIBACH PRO-KIT .
Újszerű, eredeti dobozában ...
Képek a képtáramban, fekete e46 touring.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. április 22. hétfő, 16:59

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. április 05. péntek, 18:58


YELLOW írta:
BalaBMW írta:
dakocoupe írta:
jlaci74 írta:
dakocoupe írta:
Hali.Nekem az lenne a kérdésem hogy létezik e hogy a ta állítható futómű jó touringba,sedanba és coupeba is egyaránt? Csak mert lenne egy eladó,jelenleg touringba van,de neten azt írja gyári leírása hogy minden tipusba jó kivéve m3.Mielőtt megvenném azért egy megerősítésnek vagy egy cafolásnak örülnék....


Ha TA-Technik-ről beszélsz az pénzkidobás ...
Német csomagolás - kínai termék .


35 ért lenne,akkor ne vágjak bele,annyit sem ér ?


Ne. A Ta-Technix egy rakás...


az csak annak jó, aki hirtelen megvette és nyugtatni akarja magát


Egy valamire jó, pózolni a pláza előtt...
Közlekedni nem...
Rengeteget hirdetnek alig használtan, nem nehéz kitalálni mért.
A kedvenc hirdetésem : téves rendelés miatt eladó, keveset használt, kb. 6 hónapot ...



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. április 05. péntek, 18:11


BalaBMW írta:
dakocoupe írta:
jlaci74 írta:
dakocoupe írta:
Hali.Nekem az lenne a kérdésem hogy létezik e hogy a ta állítható futómű jó touringba,sedanba és coupeba is egyaránt? Csak mert lenne egy eladó,jelenleg touringba van,de neten azt írja gyári leírása hogy minden tipusba jó kivéve m3.Mielőtt megvenném azért egy megerősítésnek vagy egy cafolásnak örülnék....


Ha TA-Technik-ről beszélsz az pénzkidobás ...
Német csomagolás - kínai termék .


35 ért lenne,akkor ne vágjak bele,annyit sem ér ?


Ne. A Ta-Technix egy rakás...


az csak annak jó, aki hirtelen megvette és nyugtatni akarja magát

BalaBMW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz BalaBMW

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 8% (31 pont) | Hozzászólások: 369

Elküldve: 2013. április 05. péntek, 17:42


dakocoupe írta:
jlaci74 írta:
dakocoupe írta:
Hali.Nekem az lenne a kérdésem hogy létezik e hogy a ta állítható futómű jó touringba,sedanba és coupeba is egyaránt? Csak mert lenne egy eladó,jelenleg touringba van,de neten azt írja gyári leírása hogy minden tipusba jó kivéve m3.Mielőtt megvenném azért egy megerősítésnek vagy egy cafolásnak örülnék....


Ha TA-Technik-ről beszélsz az pénzkidobás ...
Német csomagolás - kínai termék .


35 ért lenne,akkor ne vágjak bele,annyit sem ér ?


Ne. A Ta-Technix egy rakás...

dakocoupe
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 323Ci
Évjárat: 2000

státusz dakocoupe

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2013. április 05. péntek, 17:39


jlaci74 írta:
dakocoupe írta:
Hali.Nekem az lenne a kérdésem hogy létezik e hogy a ta állítható futómű jó touringba,sedanba és coupeba is egyaránt? Csak mert lenne egy eladó,jelenleg touringba van,de neten azt írja gyári leírása hogy minden tipusba jó kivéve m3.Mielőtt megvenném azért egy megerősítésnek vagy egy cafolásnak örülnék....


Ha TA-Technik-ről beszélsz az pénzkidobás ...
Német csomagolás - kínai termék .


35 ért lenne,akkor ne vágjak bele,annyit sem ér ?


csatis1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2001

státusz csatis1

BMWfanatic

Elismertség: 9% (104 pont) | Hozzászólások: 1092

Elküldve: 2013. április 05. péntek, 12:00


dakocoupe írta:
Hali.Nekem az lenne a kérdésem hogy létezik e hogy a ta állítható futómű jó touringba,sedanba és coupeba is egyaránt? Csak mert lenne egy eladó,jelenleg touringba van,de neten azt írja gyári leírása hogy minden tipusba jó kivéve m3.Mielőtt megvenném azért egy megerősítésnek vagy egy cafolásnak örülnék....


Mindegyikbe beszerelhető, kivéve M3.

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. április 05. péntek, 11:59


dakocoupe írta:
Hali.Nekem az lenne a kérdésem hogy létezik e hogy a ta állítható futómű jó touringba,sedanba és coupeba is egyaránt? Csak mert lenne egy eladó,jelenleg touringba van,de neten azt írja gyári leírása hogy minden tipusba jó kivéve m3.Mielőtt megvenném azért egy megerősítésnek vagy egy cafolásnak örülnék....


Ha TA-Technik-ről beszélsz az pénzkidobás ...
Német csomagolás - kínai termék .


dakocoupe
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 323Ci
Évjárat: 2000

státusz dakocoupe

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2013. április 05. péntek, 11:52



Hali.Nekem az lenne a kérdésem hogy létezik e hogy a ta állítható futómű jó touringba,sedanba és coupeba is egyaránt? Csak mert lenne egy eladó,jelenleg touringba van,de neten azt írja gyári leírása hogy minden tipusba jó kivéve m3.Mielőtt megvenném azért egy megerősítésnek vagy egy cafolásnak örülnék....

kisg325
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz kisg325

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2013. március 26. kedd, 22:20


Sziasztok!

Fizikai értelemben az E46-os M-Tech-es első lengéscsillapító és a sima verzió között mi a különbség? Csak a lentebb írt rövidebb,más úton dolgozó szár az M-Tech-nél?

Előre is köszi a választ!



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. március 17. vasárnap, 16:43


A helyzet,hogy nekem most is hathengerese van alatta, hatossal kezdodik a szama'az arra utal asszem,akkor ki semdobom,jo lessz ezzel.Valakinek esetleg mtech rugogarnituraja?koszi!

ecr33rb25dett
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2000

státusz ecr33rb25dett

Újonc

Elismertség: 7% (2 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2013. március 17. vasárnap, 13:01


YELLOW írta:
ember84 írta:
YELLOW írta:
ember84 írta: Szevasztok.
Akitol akaartam venni a rugokat,azt beszelte,vegyem a hozzavalo csillapitokat,mert ha azenyemmel teszem,csak 1centitfog ulni,stb. Sztem meg azt a rugo hatarozza meg,nem a csillapito,kulonben bontott csillapito,az milyen dolog?Lehet jo lenne a szeria csillapitoimmal,vagy veszek ahhoz uj m-tech-eset.Nem tudom.


leírtam visszább. ha van keret, akkor úgy veszed. de ha nem akarsz költeni, akkor marad a régi gátló.
a lényeg annyi, hogy van a gátló lényegtelen olajos vagy gázos. a mozgási út nagyobb részén csillapít, a végén bekeményít, hogy ne koppanjon, ehhez persze a rugó is közre játszik. ha megfelelő gátlót veszel, akkor annál ez az út rövidebb és keményebbre van hangolva. ha a gyári gátlót hazsnálod, akkor értelem szerűen megül az autó, viszint a benne lévő szelepek jobban terhelve vannak, ugye folyamatosan van rajtuk nyomás, legalábbis nagyobb mint eddig. mivel össze van ülve, így az az út, amin csillapított most megrövidül, kisebb lesz a játéktere. ugye a gátló magában nem tartó szerepet játszik, azt a rugók végzik.


Akkor menjen a hozza valo gatlo.valaki tudja hol a legjobb bszerezni,es mi a cikkszma,vagy ilyesmi.mennyiert tudok gatlokhoz jutni?kosszz yellow


de figyelj az M-tech olyan sokat nem ültet. ha M-tech rugót raksz és a gyári gátlónak nincs baja, akkor felesleges kidobni. viszont ha 5-6 centit akarsz ültetni, akkor célszerű.
idén én is cserélek még műszaki előtt, én pl olyat fogok keresni, ami 6 hengereshez való M-tech. keményebb, rövidebb elvileg. de nekem a jobb első nagyon határon mozog ezért inkább cserélem.


Vagy van egy olyan verzió is, hogy a gyári gátlóidat megcsináltatod. Van egy idős bácsi (elérhetőséget privátban adok), aki nagyon érti a dolgát és igen jó áron dolgozik. Odaadod a lengéscsillapítódat (el is küldheted postán, aztán majd visszaküldi utánvéttel), megmondod milyen keményre csinálja (pl. gyári m3 keménységre), mennyivel rövidebb munkautat szeretnél és milyen erős telószárat hozzá (nyilván a legvastagabbat kéred). 1 év garanciával dolgozik, de arra nem lesz szükséged, mert perfekt lesz. Mindezt kb. 10.000huf-ért per gátló. Az egyetlen dolog, amit ki kell hangsúlyoznod, hogy utcai használatra lesz, mert többnyire versenycélra csinál meg alakít át futóműveket és hajlamos nagyon keményre csinálni.
Illetve igény szerint ha jól tudom megcsinálja állítható magasságúra, de annak az áráról fogalmam sincs.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. március 17. vasárnap, 12:07


ember84 írta:
YELLOW írta:
ember84 írta: Szevasztok.
Akitol akaartam venni a rugokat,azt beszelte,vegyem a hozzavalo csillapitokat,mert ha azenyemmel teszem,csak 1centitfog ulni,stb. Sztem meg azt a rugo hatarozza meg,nem a csillapito,kulonben bontott csillapito,az milyen dolog?Lehet jo lenne a szeria csillapitoimmal,vagy veszek ahhoz uj m-tech-eset.Nem tudom.


leírtam visszább. ha van keret, akkor úgy veszed. de ha nem akarsz költeni, akkor marad a régi gátló.
a lényeg annyi, hogy van a gátló lényegtelen olajos vagy gázos. a mozgási út nagyobb részén csillapít, a végén bekeményít, hogy ne koppanjon, ehhez persze a rugó is közre játszik. ha megfelelő gátlót veszel, akkor annál ez az út rövidebb és keményebbre van hangolva. ha a gyári gátlót hazsnálod, akkor értelem szerűen megül az autó, viszint a benne lévő szelepek jobban terhelve vannak, ugye folyamatosan van rajtuk nyomás, legalábbis nagyobb mint eddig. mivel össze van ülve, így az az út, amin csillapított most megrövidül, kisebb lesz a játéktere. ugye a gátló magában nem tartó szerepet játszik, azt a rugók végzik.


Akkor menjen a hozza valo gatlo.valaki tudja hol a legjobb bszerezni,es mi a cikkszma,vagy ilyesmi.mennyiert tudok gatlokhoz jutni?kosszz yellow


de figyelj az M-tech olyan sokat nem ültet. ha M-tech rugót raksz és a gyári gátlónak nincs baja, akkor felesleges kidobni. viszont ha 5-6 centit akarsz ültetni, akkor célszerű.
idén én is cserélek még műszaki előtt, én pl olyat fogok keresni, ami 6 hengereshez való M-tech. keményebb, rövidebb elvileg. de nekem a jobb első nagyon határon mozog ezért inkább cserélem.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. március 17. vasárnap, 12:01


YELLOW írta:
ember84 írta: Szevasztok.
Akitol akaartam venni a rugokat,azt beszelte,vegyem a hozzavalo csillapitokat,mert ha azenyemmel teszem,csak 1centitfog ulni,stb. Sztem meg azt a rugo hatarozza meg,nem a csillapito,kulonben bontott csillapito,az milyen dolog?Lehet jo lenne a szeria csillapitoimmal,vagy veszek ahhoz uj m-tech-eset.Nem tudom.


leírtam visszább. ha van keret, akkor úgy veszed. de ha nem akarsz költeni, akkor marad a régi gátló.
a lényeg annyi, hogy van a gátló lényegtelen olajos vagy gázos. a mozgási út nagyobb részén csillapít, a végén bekeményít, hogy ne koppanjon, ehhez persze a rugó is közre játszik. ha megfelelő gátlót veszel, akkor annál ez az út rövidebb és keményebbre van hangolva. ha a gyári gátlót hazsnálod, akkor értelem szerűen megül az autó, viszint a benne lévő szelepek jobban terhelve vannak, ugye folyamatosan van rajtuk nyomás, legalábbis nagyobb mint eddig. mivel össze van ülve, így az az út, amin csillapított most megrövidül, kisebb lesz a játéktere. ugye a gátló magában nem tartó szerepet játszik, azt a rugók végzik.


Akkor menjen a hozza valo gatlo.valaki tudja hol a legjobb bszerezni,es mi a cikkszma,vagy ilyesmi.mennyiert tudok gatlokhoz jutni?kosszz yellow