« előző123456789101112következő »
Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2008. szeptember 17. szerda, 22:33


Gondolom itt lesz a megfelelõ helyen, de ha mégsem, akkor irányítsátok át a megfelelõre lécci. Találtam egy helyet ahol az OBD kódok magyarul le vannak írva

http://www.autodiagnosztika.sh...1153767942

remélem ez is segít valamennyit

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2008. augusztus 16. szombat, 10:08


Itt egy oldal, ahol fel van sorolva jópár BMW típushiba, igaz nem mind E46, de sok van ami, erre is vonatkozik, fõleg évszám és motorkód alapján. Le van írva a hiba oka és megszüntetése is.
Üdv!

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2008. július 16. szerda, 19:05


Típushiba sorszáma: 10


Típushiba meghatározása: alapjárat ingadozás
Jellemzõ megtett kilóméter: az enyémben 205000
Érintett modell: e46 316
Évjárat: 1999
Teljesítmény: 105 LE
Üzemanyag: benzin
Valós kilóméter: 206000
Tapasztalt hibajelenség: 450 és 800 között ingadozik gázlevételnél az alapjárat, majd pár másodperc után beáll a normálisra. Hideg motornál tovább tart.
Megoldás: üzemanyag nyomásszabályzó csere
Gyári alkatrészekbõl ár: xxxxxx
Valós ár: xxxxx

Megjegyzés, tanács: Ha ez sem segít akkor fõtengely jeladó csere
Nálam elég volt a nyomásszabályzót kicserélni

Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2008. szeptember 03. szerda, 20:12

státusz Buschmann

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 56

Elküldve: 2008. április 01. kedd, 14:54


bvanko1 írta: Típushiba sorszáma: 8

Típushiba meghatározása: nagynyomású üzemanyag szivattyú /a gázolaj szûrõ elõtt lévõ
Jellemzõ megtett kilóméter: 145000
Érintett modell: e46 320d touring aut
Évjárat: 2002
Teljesítmény: 150 LE
Üzemanyag: dízel
Valós kilóméter: 150000

Tapasztalt hibajelenség: normál esetben csak egy halk duruzsolással jelzi hogy mûködik, egy idõ után ez megváltozott és nagyon erõs mély zúgássá alakult át.
Megoldás: csere
Gyári alkatrészekbõl ár: kb 80000 Ft
Valós ár: 35000 Ft

Megjegyzés, tanács: én nem vártam meg míg megadja magát, lehet hogy még elment volna x kilométert, de ha bedobja a törülközõt akkor bizony tréler.


Elnézést, hogy belepofátlankodok csak nekm is tönkre ment ez a szivattyu gyerek.Nekem is morgott aztán már ciripelt is.Ki lett cserélve ugyan olyanra mint ami benne van gyárilag csak nem volt bele ütve a BMW jel.
Beszereltük egy hétre rá ez is búg.Visszavittem a kocsit a bárdihoz hallgassák meg meghalgatták télleg bug Kiszereljük bevizsgáljuk tudja e a szállitási értéket ha nem tudja akkor gariba csere ha tudja akkor kenhetem a hajamra, hát mit ad isten tudta a mennyiséget sebaj van még egy lehetõség szétvágják flexel és ha hibás a csapágy akkor cserélik ha nem akkor lesz egy szétvágott szivattyum, ugy döntöttem inkáb bugjon....
ja és pont 150000nél télleg tipus hiba

státusz bvanko1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 97

Elküldve: 2008. március 26. szerda, 16:29


Típushiba sorszáma: 7

Típushiba meghatározása: egr termosztát
Jellemzõ megtett kilóméter: 135000
Érintett modell: e46 320d touring aut
Évjárat: 2002
Teljesítmény: 150 LE
Üzemanyag: dízel
Valós kilóméter: 155000

Tapasztalt hibajelenség: nem melegedett be rendesen
Megoldás: mivel kettõ van ezért nem érdemes kísérletezni, ki kell cserélni mind a kettõt
Gyári alkatrészekbõl ár: kb 12000 Ft/db
Valós ár:

Megjegyzés, tanács:


Típushiba sorszáma: 8

Típushiba meghatározása: nagynyomású üzemanyag szivattyú /a gázolaj szûrõ elõtt lévõ
Jellemzõ megtett kilóméter: 145000
Érintett modell: e46 320d touring aut
Évjárat: 2002
Teljesítmény: 150 LE
Üzemanyag: dízel
Valós kilóméter: 150000

Tapasztalt hibajelenség: normál esetben csak egy halk duruzsolással jelzi hogy mûködik, egy idõ után ez megváltozott és nagyon erõs mély zúgássá alakult át.
Megoldás: csere
Gyári alkatrészekbõl ár: kb 80000 Ft
Valós ár: 35000 Ft

Megjegyzés, tanács: én nem vártam meg míg megadja magát, lehet hogy még elment volna x kilométert, de ha bedobja a törülközõt akkor bizony tréler.



Típushiba sorszáma: 9

Típushiba meghatározása: szívósoron lévõ pillangószelep törés
Jellemzõ megtett kilóméter: 140000
Érintett modell: e46 320d
Évjárat: 2002
Teljesítmény: 150 LE
Üzemanyag: dízel
Valós kilóméter: 155000

Tapasztalt hibajelenség: megállt mint a ….
Megoldás: ebben a konkrét esetben beesett a hengerbe a szelep, szétvert egy dugattyút, egy szelepet.
Gyári alkatrészekbõl ár: xxxxxx
Valós ár: 450000ft

Megjegyzés, tanács: szerencsére nem velem történt az eset hanem egy barátommal (aki elsõ tulajdonosa az autónak). Viszont nem egyedi az eset. A kipufogó gaz visszavezetés miatt bekokszosodnak a szelepek és egyszerûen le tudnak törni. Onnan már egyenes út a hengerbe. Megoldás: a visszavezetésnél egy egyszerû 20Ft-os érmével le lehet „dugózni” a járatot. A híresztelésekkel ellentétben semmilyen hibakódot nem ír ki a kocsi. Az enyémen le van „dugózva”, azóta már mentem 5000 km-t és semmi. A dugózás után még érdemes kipucolni a szívósort az is nagyban segít.

státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2008. március 26. szerda, 09:30


Típushiba sorszáma: 6

Tipushiba meghatározás: Kormánymû fogasléc
Modell: E46 328i aut.
Évjárat: 1998
Teljesítmény: 193Le
Üzemanyg: benzin
Valós Km.: szervízkönyv és óra szerint 135ezer, amúgy fogalmam sincs

Tapasztalt hibajelenség: Rossz úton ugrál a kormány, egyenes futás rossz, futómûvet nem lehet beállítani, nagyokat koppan
Megoldás: felújítás vagy csere, de az új nagyon drága, használtat meg nem szabad venni
Gyári alkatrész: kb 200eFt
Utángyártott: van, de nem bízom benne

Hasonlóan az E36-hoz, a kormánymû fogasléce és perselye kopik, lóg.
Az oka a feszes futómû + hazai utak minõsége. A 17-18"os kerék szintén ad neki rendesen.
Az enyémet most csinálják.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2008. március 25. kedd, 19:47


Halihó!

Mily boldogság, újra ide írhatok!

Jelenség: a motor leállításakor nyikkanó hang.
Gépes: 330Cd, 2004, 204LE
valós km: 126 000

Cserélve: hosszbordás szíj + klímaékszíj + összes feszítõ, feszítõpatronok, görgõk, vízpumpa - MINDEN egyes forgó vacak lötyögött!!! +még cserélnem kell a viszkokuplungot is. No, azt nem vettem meg elõre. Gyakorlott szerelõ 4 órai kemény munkája kellett hozzá, a viszkó nélkül volt majdnem kerek 100 pénz.
Na, mi lesz a következõ?
üdv


Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2007. december 12. szerda, 11:17


Típushiba sorszáma: 5

Tipushiba meghatározás: Vezérmûtengely jeladó
Modell: E46 330d Touring aut.
Évjárat: 2001
Teljesítmény: 184Le
Üzemanyg: Gázolaj
Valós Km.: 180000

Tapasztalt hibajelenség: Néha indul,néha nem
Megoldás: Vezérmûtengely jeladó csere
Gyári alkatrész: 20eFt
Utángyártott: nincs

státusz kyncza

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2007. december 11. kedd, 22:35


Típushiba sorszáma: 3.

Típushiba meghatározása: turbó meghibásodás
Érintett modell: e46 330d touring aut
Évjárat: 2002
Teljesítmény: 184 LE
Üzemanyag: dízel
Valós kilométer: 157000

Tapasztalt hibajelenség: egy gyorításkor furcsa hang, aztán sûrû fehér füst. Sûrût értsd, mintha köd szállt volna le mögöttem.
[b]Megoldás:
turbó csere, olaj csere, intercooler, csõ tisztítás
Gyári alkatrészekbõl ár: kb 380.000Ft
Valós ár: 300.000Ft

Megjegyzés, tanács: állítólag bármennyire vigyáz az ember, 150.000ként megadja magát a turbó

Típushiba sorszáma: 4.

Típushiba meghatározása: középszívattyú meghibásodás
Érintett modell: e46 330d touring aut
Évjárat: 2002
Teljesítmény: 184 LE
Üzemanyag: dízel
Valós kilométer: 160000

Tapasztalt hibajelenség: menet közben elõször magas, aztán egyre alacsonyabb fordulaton rángatás, aztán nem indult.
Megoldás: középszivattyú csere
Gyári alkatrészekbõl ár: kb 100.000Ft
Valós ár: 80.000Ft

Megjegyzés, tanács: típushiba, 150.000nél biztos elõjön, amit el kell kerülni, tank üresre hajtása, kevés üanyaggal húzatás, pláne dombnak felfele.

státusz csirke

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2007. december 11. kedd, 22:27


Még 1-2 nekem is
E46 328i
Évjárat: 1999
Teljesítmény: 193LE
Üzemanyag: dízel
Valós kilóméter: 152000

Hátsó futómûnél dobogó hang hallható, fõleg váltáskor és gyorsabb kuplung ráengedésnél hátramenetben.

Hátsó felsõ híd szilent csere: gyári:7-8e
utángy.: 5e

Néha külsõ hõmérséklet jeladó -40C-ot mutat.
csere: 10e

Beindítás után az olajszintjeladó világít (sárga), pedig maxon van!!
csere: állítólag az is 10körül van.

üdv: Csirke

wagusty
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz wagusty

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 4% (17 pont) | Hozzászólások: 370

Elküldve: 2007. december 11. kedd, 21:40


Szia BarG!

Kérlek ird meg ,hogy mit jelent az ,hogy "korrekciós tényezõ kezdett kilógni" ?

Nekem Igaz egy 320d-m van de azt produkálja idöként egyre gyakrabban ,hogy ha megyek a kocsival és üresbe teszem és csak gurulok vele akkor fel le járkál az alapjárat aztán egyszercsak beáll a korrektre kb.~850-900-ra. Nem tudom ,hogy ennek köze van e ahoz amit irtál de gyanítom.

Sorry ha most elrontottam ezzel a topik témáját.
De ha valakit zavar akkor nyugodtan törölheti és megjegyzem probáltam küldeni PÜ-t de nem megy.
Köszi

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2007. december 11. kedd, 20:10


OK, akkor összefoglalva: 2004-es 330Cd

Ami rögtön rossz volt:
- olajszint szenzor - garanciában cserélve
- az ablak mozgatásáért felelõs groundmodul - gari

- két év után a kédergumi plüsscsíkja levált mindkét oldalon - garancia
- visszahívásban kipufogó öntvény csere
- kb 70e-nél elsõ féktárcsák, betétek cserélve, rázott. Kopva 1mm volt csak. Zimmerman tárxcsa+Ferodo betét berakva - 25e múlva csere! Gyárira.
- 75e elsõ szilentek erõsebbre csere, a régi hibátlan volt
- 90e-nél ékszíjtárcsa csere, elkezdett szétválni
- 90e termosztát csere - nem melegedett be rendesen
- 90e 1db porlasztócsúcs csere - korrekciós tényezõ kezdett kilógni, egyéb jele még nem volt
- 100e bal oldali lengõkar csere - nagytudású szerelõ megrángatta, megállapította - csere után kiderült, hogy a réginek semmi baja! Nem kell valakinek?!
- 115e EGR termosztát csere - bemelegedés megint
- ja a legujabbat elfelejtettem: compu szerint rossz egy izzítógyertyám - 6db cserélve 116e km - az autón semmi se volt érezhetõ

A kilométerek hozzávetõlegesek.
üdv

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2007. december 12. szerda, 17:53

státusz singletrack

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 261

Elküldve: 2007. december 11. kedd, 19:06


Típushiba sorszáma:2

Típushiba meghatározása: szervopumpa, vizpumpa, ablakkeret nyekergés
Jellemzõ megtett kilóméter: 120.000
Érintett modell: e46 320d aut
Évjárat: 2003
Teljesítmény: 150 LE
Üzemanyag: dízel
Valós kilóméter: 125000

Tapasztalt hibajelenség: szervo behalt, vizpumpa eresztett
Megoldás: szervopumpa, vizpumpa, termosztát csere
Gyári alkatrészekbõl ár: kb 180.000 Ft[/b]

státusz vxc

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 78

Elküldve: 2007. december 11. kedd, 11:05


Felvetõdött, hogy érdemes lenne egy típushibás topikot nyitni, hogy egyszerûbben rá lehessen keresni.

Kérek mindenkit, hogy az alábbi tagolásban nyissa meg a hozzászólásait, illetve, hogy ebbe a topikba ne írjatok más jellegû (kérdés, vita stb) hozzászólást.
Akkor talán kereshetõ marad. Minél több adatot, minél pontosabban adtok/unk meg, annál könnyebb lsz eligazodni, és leszûkítenia kört.


MINTA------------------------------------------------------------------------------

Típushiba sorszáma: 1

Típushiba meghatározása: ékszíjtárcsa meghibásodás
Jellemzõ megtett kilóméter: 90 - 100000
Érintett modell: e46 320d touring aut
Évjárat: 2004
Teljesítmény: 150 LE
Üzemanyag: dízel
Valós kilóméter: 136000

Tapasztalt hibajelenség: az ékszíjtárcsa gumírozása eltört, a tárcsa lerepült a motortérbe, tönkretéve egy ékszíjat
Megoldás: ékszíj, 3db görgõ, ékszíjtárcsa csere
Gyári alkatrészekbõl ár: kb 130000 Ft
Valós ár: 80000 Ft.

Megjegyzés, tanács: nézessétek meg rendszeresen, mert nagy kárt okozhat

« előző123456789101112következő »