ans777 írta:
Sziasztok,
a közeljövőben (tavasz-nyár körül) szeretnék továbblépni a mostani E46-ról.
2009-es benzinesben gondolkodom, amiben viszont kérném a tanácsotokat, hogy 318i vagy 320i legyen? Van vmi jó érv és ellenérv az egyikre és a másikra?
Továbbá nagyon szeretném már megtapasztalni az automata váltóját a BMW-nek, szóval 318i vagy 320i automata váltóval, mennyire ördögtől való gondolat? Valószínűleg Németországból lesz megvéve, ott nagyobb a választék azért, több esélyem van kifogni egy jó darabot.
Köszi minden hozzászólást!
Közben kicsit sikerült utánaolvasnom és mint kiderült a 320i ebben az évjáratban már nem 6 hengeres, csak 4 hengeres, így a 318i és a 320i között nagyon kevés különbség van (inkább szoftveres).
Viszont. Általában véve kicsit csalódottak az emberek a 318i-ben, arra hivatkozva, h alig van meg benne a BMW érzés, magyarul nem annyira megy. Nyilván ez szubjektív, de tény, h nem annyira sportos. Ezért elkezdtem számításba venni a 320d-t, (tehát 2009, E90), amiről viszont ódákat zengenek, h mennyire jól megy. A kérdésem, h tényleg van ekkora különbség? Nyilván nem versenyzésre veszem, csak az érdekelne, h mennyire nagy a különbség a kettő között, továbbá, hogy mennyire vannak bajok ezzel a 320d-vel? (A szívósorba épített környezetvédelmi lapkák-on kívül, amit egyből el szoktak távolítani.) Nyugodtabban aludnék egy benzines BMW-vel, de ugyanakkor hiányozna a sportosság. Amire használnám az elég vegyes. Minden héten kétszer megteszem a Győr-Veszprém távolságot, és városban is használnám sokszor rövidebb távra.
Köszönöm!
Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. február 18. csütörtök, 10:01